TO SZKOLENIE JEST TAKŻE W WERSJI ONLINE

Jak współpracować z Influencerami?

Jak skutecznie korzystać z Influencer Marketingu?

Prowadzący:
Wojtek Kardyś

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

5

NOWOŚĆ!

Zamów telefonicznie

531 404 855

Jak skutecznie korzystać z Influencer Marketingu?

Influencer marketing to w dużym skrócie, działania marketingowe prowadzone we współpracy z osobami, które mają tzw.: influence, i wpływ na swoich odbiorców. Influencerzy prowadzą swoje kanały komunikacji z fanami. Są to najcześciej popularne blogi, profile na Instagramie czy Facebooku oraz Youtube.

Influencer Marketing to obecnie najpopularniejszy sposób dotarcia do dzisiejszego konsumenta. Badania Influencer Marketing Hub pokazują, że 84% marketerów ocenia działania z influencerami jako efektywne zaś z raportu Nielsen wynika, że kampanie marketingowe przeprowadzone z ich udziałem generują zwrot w wysokości 6,50 dolara za każdego zainwestowanego dolara.

Co więcej, mało jest tak dobrych metod doboru grupy docelowej niż współpraca z influencerem. Niepotrzebne są algorytmy analizujące zachowanie w Internecie ani agregujące dane z innych profili, ponieważ konsumenci sami się do tych grup zapisują jako fani bloga czy kanału YouTube lub konta na Instagramie.

Wszyscy się zgodzimy, że wolimy poznawać produkty poprzez organiczne (natywne) treści niż przez reklamy. Marketing influencerów umożliwia serwowanie takich właśnie treści, nie przerywają one użytkownikowi, dostarczając mu dużo przyjemniejszych doświadczeń, budując jednocześnie mocniejsze zaangażowanie.

Dokładna analiza kanałów influencerów, wykorzystanie odpowiednich narzędzi do analizy data audience i tworzenie szczegółowych raportów sprawią, że marketer będzie mógł ocenić opłacalność działań swojej marki, maksymalizując swoje efekty.

Czego dowiesz się na szkoleniu?

Kto jest obecnie popularny w Internecie i jakie są Internetowe trendy na rok 2019?

Jak analizować followersów oraz jakie są dobre praktyki przy współpracy z Influencerem i dlaczego powinno się ich przestrzegać.

Ciekawe wykorzystanie influencerów/Internetu przez marki.

Kryzysy w Internecie i sposób radzenia sobie z nimi.


Dla kogo jest szkolenie i jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie skierowane jest do osób początkujących oraz średniozaawansowanych.

  • Jeżeli rozpoczynasz dopiero swoją przygodę z influencerami, przeprowadzę Cię przez najważniejsze kwestie dotyczące współprac, negocjacji i trendów w tej dziedzinie.

  • Jeżeli masz już pewne doświadczenie, to uzupełnisz swoją wiedzę o nowe trendy, case’y i ciekawostki ze świata influencerów. Dowiesz się stawek i opowiem Ci o najnowszych narzędziach do analizy data audience (jakości followersów danych influencerów)

  • Przed szkoleniem oraz w trakcie zachęcam do spisania pytań, które bardzo chętnie omówię z Tobą w sekcji Q&A.

 

 

Program szkolenia
Jak współpracować z Influencerami?

    • Cele szkolenia: Nauka skutecznego influencer marketingu i wykorzystanie jego potencjału reklamowego w dzisiejszych czasach.
    • Zakres szkolenia: Influencerzy, trendy w Internecie, narzędzia do analizy
    • Formy merytoryczne: Szkolenie
    • Materiały: Prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Wojciech Kardyś

    10:00 – 10:30 Wprowadzenie

    • Kim jest influencer?
    • Jakie są rodzaje influencerów?
    • Dlaczego warto współpracować z Influencerem?
    • Mity krążące wokół Influencerów.

    10:30 – 11:15 Strategia

    • Planowanie budżetu.
    • Przygotowanie briefu.
    • Portale społecznościowe (jaki kanał wybrać do współpracy?)

    11:15 – 11:30 Przerwa kawowa

    11:30 - 12:15 Influencerzy

    • Czy influencerzy sprzedają?
    • Nano, mikro, medium, big influencerzy – kto jest kim?
    • Czy można wykreować własnych influencerów?
    • Jak współpracować z twórcami z zagranicy?

    12:15 - 12:45 Kampania z influencerami

    • Przygotowanie koncepcji kreatywnej.
    • Wybór formatu.
    • Mierzenie efektów działań.
    • Rozliczenie i umowa z Influencerami – kwestie formalne.

    12:45 - 13:45 Przerwa obiadowa

    13:45 - 15:45 Narzędzia

    • Prezentacja narzędzi do analizy i wyszukiwania influencerów.
    • Prezentacja usług ułatwiających przeszukiwanie internetu.
    • Nauka analizy data audience.

    16:00 - 16:45 Kryzysy

    • Jak sobie z nimi radzić?
    • Jak wykorzystać influencera do poprawy wizerunku podczas kryzysu?

    16:45 - 17:30 Sesja Q&A + Konsultacje

Trenerzy:

trener

Wojtek Kardyś

Wojtek Kardyś – ekspert do spraw komunikacji Internetowej. Współzałożyciel agencji konsultingowo Good For You. W reklamie internetowej działa od prawie dekady. Specjalizuje się głównie w marketingu influencerskim i social mediowym oraz produkcji filmowej. W wolnych chwilach stały bywalec scen konferencyjnych, komentator oraz publicysta. Uznany szkoleniowiec i konsultant. Zdobywca wielu nagród min. Brązowego Spinacza (najważniejsza nagroda PRowa w Polsce). Twórca pierwszej w Polsce audycji radiowej w całości poświęconej influencerom – Cotygodniowy Przegląd Internetu.

 


Z zakresu Influencer Marketingu przeszkoliliśmy już 5 osób!

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Karolina Wojciechowska

Szkolenia dedykowane

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555