Jak współpracować z Influencerami?

Prowadzący:
Wojtek Kardyś

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

5

NOWOŚĆ!

Zamów telefonicznie

577 855 277

Jak skutecznie korzystać z Influencer Marketingu?

Influencer marketing to w dużym skrócie, działania marketingowe prowadzone we współpracy z osobami, które mają tzw.: influence, i wpływ na swoich odbiorców. Influencerzy prowadzą swoje kanały komunikacji z fanami. Są to najcześciej popularne blogi, profile na Instagramie czy Facebooku oraz Youtube.

Influencer Marketing to obecnie najpopularniejszy sposób dotarcia do dzisiejszego konsumenta. Badania Influencer Marketing Hub pokazują, że 84% marketerów ocenia działania z influencerami jako efektywne zaś z raportu Nielsen wynika, że kampanie marketingowe przeprowadzone z ich udziałem generują zwrot w wysokości 6,50 dolara za każdego zainwestowanego dolara.

Co więcej, mało jest tak dobrych metod doboru grupy docelowej niż współpraca z influencerem. Niepotrzebne są algorytmy analizujące zachowanie w Internecie ani agregujące dane z innych profili, ponieważ konsumenci sami się do tych grup zapisują jako fani bloga czy kanału YouTube lub konta na Instagramie.

Wszyscy się zgodzimy, że wolimy poznawać produkty poprzez organiczne (natywne) treści niż przez reklamy. Marketing influencerów umożliwia serwowanie takich właśnie treści, nie przerywają one użytkownikowi, dostarczając mu dużo przyjemniejszych doświadczeń, budując jednocześnie mocniejsze zaangażowanie.

Dokładna analiza kanałów influencerów, wykorzystanie odpowiednich narzędzi do analizy data audience i tworzenie szczegółowych raportów sprawią, że marketer będzie mógł ocenić opłacalność działań swojej marki, maksymalizując swoje efekty.

Czego dowiesz się na szkoleniu?

Kto jest obecnie popularny w Internecie i jakie są Internetowe trendy na rok 2019?

Jak analizować followersów oraz jakie są dobre praktyki przy współpracy z Influencerem i dlaczego powinno się ich przestrzegać.

Ciekawe wykorzystanie influencerów/Internetu przez marki.

Kryzysy w Internecie i sposób radzenia sobie z nimi.


Dla kogo jest szkolenie i jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie skierowane jest do osób początkujących oraz średniozaawansowanych.

  • Jeżeli rozpoczynasz dopiero swoją przygodę z influencerami, przeprowadzę Cię przez najważniejsze kwestie dotyczące współprac, negocjacji i trendów w tej dziedzinie.

  • Jeżeli masz już pewne doświadczenie, to uzupełnisz swoją wiedzę o nowe trendy, case’y i ciekawostki ze świata influencerów. Dowiesz się stawek i opowiem Ci o najnowszych narzędziach do analizy data audience (jakości followersów danych influencerów)

  • Przed szkoleniem oraz w trakcie zachęcam do spisania pytań, które bardzo chętnie omówię z Tobą w sekcji Q&A.

 

 

Program szkolenia
Jak współpracować z Influencerami?

    • Cele szkolenia: Nauka skutecznego influencer marketingu i wykorzystanie jego potencjału reklamowego w dzisiejszych czasach.
    • Zakres szkolenia: Influencerzy, trendy w Internecie, narzędzia do analizy
    • Formy merytoryczne: Szkolenie
    • Materiały: Prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Wojciech Kardyś

  • 10:00 – 10:30 Wprowadzenie

    • Kim jest influencer?
    • Jakie są rodzaje influencerów?
    • Dlaczego warto współpracować z Influencerem?
    • Mity krążące wokół Influencerów.

  • 10:30 – 11:15 Strategia

    • Planowanie budżetu.
    • Przygotowanie briefu.
    • Portale społecznościowe (jaki kanał wybrać do współpracy?)

  • 11:15 – 11:30 Przerwa kawowa

  • 11:30 - 12:15 Influencerzy

    • Czy influencerzy sprzedają?
    • Nano, mikro, medium, big influencerzy – kto jest kim?
    • Czy można wykreować własnych influencerów?
    • Jak współpracować z twórcami z zagranicy?

  • 12:15 - 12:45 Kampania z influencerami

    • Przygotowanie koncepcji kreatywnej.
    • Wybór formatu.
    • Mierzenie efektów działań.
    • Rozliczenie i umowa z Influencerami – kwestie formalne.

  • 12:45 - 13:45 Przerwa obiadowa

  • 13:45 - 15:45 Narzędzia

    • Prezentacja narzędzi do analizy i wyszukiwania influencerów.
    • Prezentacja usług ułatwiających przeszukiwanie internetu.
    • Nauka analizy data audience.

  • 16:00 - 16:45 Kryzysy

    • Jak sobie z nimi radzić?
    • Jak wykorzystać influencera do poprawy wizerunku podczas kryzysu?

  • 16:45 - 17:30 Sesja Q&A + Konsultacje

Trenerzy:

trener

Wojtek Kardyś

Wojtek Kardyś – ekspert do spraw komunikacji Internetowej. Współzałożyciel agencji konsultingowo Good For You. W reklamie internetowej działa od prawie dekady. Specjalizuje się głównie w marketingu influencerskim i social mediowym oraz produkcji filmowej. W wolnych chwilach stały bywalec scen konferencyjnych, komentator oraz publicysta. Uznany szkoleniowiec i konsultant. Zdobywca wielu nagród min. Brązowego Spinacza (najważniejsza nagroda PRowa w Polsce). Twórca pierwszej w Polsce audycji radiowej w całości poświęconej influencerom – Cotygodniowy Przegląd Internetu.

 


Rejestrując się 6 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu.
Przygotujemy go i prześlemy pocztą na wskazany przez Ciebie adres.

Warszawa 19 Listopad 2019
do rozpoczęcia
wtorek
19
Listopad
2019
Więcej>
zostało miejsc: 9
870 netto
19 Listopad Warszawa
31 Grudzień 2019
do rozpoczęcia
wtorek
31
Grudzień
2019
zostało miejsc: 387
370 netto
31 Grudzień

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Jak współpracować z Influencerami? Warszawa

Pakiet Standard Video Facebook

Dostęp do nagrań video z VII edycji konferencji

To pole jest obowiązkowe

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 (kod: 60-754). Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Z zakresu Influencer Marketingu przeszkoliliśmy już 5 osób!

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Adgar Ochota, al. Jerozlimskie 181B, 02-222 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia indywidualne

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Dominika.Kaczor@SprawnyMarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Antowska

+48577 322 677

Karolina.Antowska@sprawnymarketing.pl

Administracja i płatności

Oliwia Krzywdzińska

+48 519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl