Szkolenie
Rozwój marki na Instagramie & TikToku
Szkolenie Rozwój marki na Instagramie & TikToku jest szkoleniem dwudniowym, gdzie pierwszego dnia skupimy się na działaniach na Instagramie, natomiast kolejnego – na działaniach na platformie TikTok.
Pamiętaj! Masz możliwość zakupu pakietu dwudniowego, ale także możesz uczestniczyć tylko w jednym, wybranym przez siebie dniu.
Program szkolenia - dzień I:
Rozwój marki na Instagramie
- Cele szkolenia: świadome tworzenie kont w mediach społecznościowych, które zyskują obserwujących, angażują, budują więzi z odbiorcami i sprzedają
- Zakres szkolenia: social media: Instagram
- Formy merytoryczne: szkolenie z elementami warsztatu
- Materiały: prezentacja szkoleniowa
- Prowadząca: Ola Sidorowska
10:00–11:30
Strategia konta na Instagramie w teorii
-
Analiza potrzeb, przedstawienie kont i marek, poznanie sytuacji zastanej
-
Zrozumienie grupy odbiorców i wyciąganie wniosków
-
Analiza działań konkurencji – i jak ją realnie wykorzystać w rozwoju swojej marki w SM?
-
Jak znaleźć wyróżniki marki? Przykłady kont, które zapadają w pamięć
11:30–11:45
Przerwa kawowa
11:45–12:45
Strategia konta na Instagramie w praktyce - warsztaty
-
Jak stworzyć dobry biogram?
-
Wizerunek i sprzedaż na Instagramie: wyróżnione relacje, przypięte treści
-
Unikatowy pomysł na profil, czyli jak stworzyć autorskie serie?
12:45–13:45
Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
13:45–15:30
Zrozumieć Instagram
-
Analiza viralowych treści i statystyk
-
Jak działają algorytmy Instagrama?
-
Usystematyzujmy wiedzę: SEO na Instagramie, opisy, muzyka, hashtagi
-
Rodzaje contentu: co i kiedy tworzyć?
15:30–15:45
Przerwa kawowa
15:45–16:15
Content na Instagramie
-
Sprawdzone praktyki na posty, karuzele, Rolki i Instastories
-
Jak tworzyć treści, które spełniają konkretny cel? Content pod zasięgi, follow, budowanie więzi z odbiorcami, angażowanie, wizerunek i sprzedaż
16:15–17:30
Audyt kont na Instagramie - warsztaty
- Wspólna analiza kont uczestników na żywo.
17:30–18:00
Sesja Q&A
Program szkolenia - dzień II:
Rozwój marki na TikToku
- Cele szkolenia: świadome tworzenie kont w mediach społecznościowych, które zyskują obserwujących, angażują, budują więzi z odbiorcami i sprzedają
- Zakres szkolenia: social media: TikTok
- Formy merytoryczne: szkolenie z elementami warsztatu
- Materiały: prezentacja szkoleniowa
- Prowadząca: Ola Sidorowska
10:00–12:00
Zrozumieć TikToka
-
Dlaczego marka powinna wkroczyć na TikToka?
-
Dobre i złe praktyki twórców i marek na TikToku
-
Formaty contentu na TikToku
-
Optymalizacja konta na TikToku: rodzaje kont, biogram, przypięte filmy
12:00–12:15
Przerwa kawowa
12:15–13:30
Jak robić TikToka mądrze?
13:30–14:30
Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:30–15:45
Video na TikToka
- Nagrywanie zasięgowych video – skąd brać DOBRE pomysły na treści?
- Hooki, czyli jak złapać uwagę od pierwszej sekundy filmu?
- Jak utrzymać uwagę odbiorcy?
15:45–16:15
Trendy
- Czy trendy zawsze są takie cool? Jak je dobrze wykorzystać?
- Opisy i hashtagi
- Dobór muzyki i kwestie prawne
16:15–16:30
Przerwa kawowa
16:30–17:00
Pracujmy mądrze (i szybko!)
- Jak tworzyć dobre scenariusze video?
- Organizacja pracy: harmonogramy, planowanie contentu i praca z klientem
17:00–17:45
Montaż video w praktyce
- Tipy montażowe i podstawy montażu w aplikacji CapCut
17:45–18:00
Sesja Q&A