Dlaczego to szkolenie?
Od 10 edycji występuję na #ilovemkt, opowiadając przede wszystkim o influencer marketingu. Nie raz udało się nawet wskoczyć dzięki temu na podium, a raz nawet wygrać 😉
Każdorazowo jednak wszystko musiałem ograniczać do krótkich 18 minut – okrajać, wybierać, kondensować, rezygnować z niektórych elementów… aż do teraz! Bo tym razem będę miał cały dzień – żeby przekazać wszystko, co wiem o skutecznym influencer marketingu!
Przygotowałem dla Was interaktywne i najbardziej kompleksowe szkolenie z influencer marketingu dostępne obecnie na rynku. W całości oparte o unikatowe dane i analizy, badania z zakresu psychologii ekonomicznej, dekadę doświadczeń biznesowych, pogłębione case studies i praktyczne przykłady.
Zaczniemy od zrozumienia fenomenu ekonomii twórców, influencerów i jego źródeł, poznamy najnowsze statystyki i zsyntetyzowane wnioski z różnych raportów, uporządkujmy pojęcia, rozwiejemy mity i oddzielimy profesjonalną wiedzę od potocznych intuicji – a to tylko w ramach wprowadzenia, później będzie już tylko praktyczniej 😉
Zajmiemy się doborem influencerów do kampanii, celów i grup docelowych, określimy kluczowe zmienne wpływające na wycenę. Przejdziemy przez różnorodne świadczenia i możliwości współpracy, rodzaje kampanii, a także sposoby mierzenia efektywności i raportowania wyników.
Porozmawiamy również o najlepszych (i najgorszych) praktykach, zrobimy przegląd najważniejszych narzędzi ułatwiających realizację kampanii influencerskich, wylistujemy specyficzne dla tej działki dokumenty i ich składowe, a całość osadzimy w obowiązujących przepisów prawa.
Całość postaram się poprowadzić w możliwie najbardziej angażujący, interaktywny i przystępny sposób 🙂