Czy wiesz, że 80% sklepów internetowych upada już na początku działalności?
Dlaczego tak się dzieje?
Jedną z przyczyn są złe inwestycje marketingowe, zwłaszcza w obszarze online.
Google Ads to jedno z najlepszych narzędzi marketingowych do promocji Twojego sklepu i jednocześnie narzędzie, które może pochłonąć olbrzymią część Twojego budżetu mediowego na nieefektywne media.
Szkoląc właścicieli sklepów internetowych, prowadząc konsultacje z przedsiębiorcami i analizując ich dotychczasowe działania Google Ads zauważyłem, że najczęściej popełnianymi błędami są niewłaściwe ustawienia kampanii. Działania marketingowe, w tym kampanie Google Ads dla sklepów internetowych znacznie różnią się od standardowych działań dla stron, które nie są związane z rynkiem e-commerce.
Jak zacząć sprzedawać produkty online?
Na początku warto skupić się na dwóch najbardziej efektywnych narzędziach:
- Kampaniach Produktowych – PLA – Product Listing Ads, w których możemy reklamować produkty ze sklepu bezpośrednio w wyszukiwarce Google.
- Remarketingu dynamicznym – poprzez to działanie możemy pokazywać produkty oglądane przez użytkowników w np. sieci Google Display Network oraz spróbować przekonać ich do ponownego odwiedzenia Twojego sklepu i zakupu produktów.
Na szkoleniu dowiesz się jakie narzędzia w Google Ads są i będą najbardziej efektywne dla Twojego e-commerce.
Od czego zacząć prowadzenie kampanii Google Ads oraz w jaki sposób uniknąć najczęściej popełnianych błędów.
Zwiększ przychód Twojego sklepu!