SZKOLENIE ODBĘDZIE SIĘ W ADN CK

Google Analytics 4

Jak z niego korzystać?

Prowadzący:
Karol Dziedzic

Certyfikowane przez

NOWOŚĆ!

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

531 404 855

Czy jesteś gotowy na prawdziwą rewolucję?

Migracja z Universal Analytics do Google Analytics 4 to misja na najbliższe miesiące dla wielu z nas (GA w obecnej formie będzie działać do lipca 2023). Nie musisz przebywać tej drogi samotnie!

Nie czekaj z przesiadką zbyt długo i zacznij zbierać dane w GA4 już teraz. Daj sobie czas na konfigurację zdarzeń oraz konwersji. Zadbaj o zbieranie danych, aby za rok móc porównywać swoje dane z analogicznym okresem.

Na szkoleniu poznasz różnice między Universal Analytics a Google Analytics 4, ale co najważniejsze dowiesz się, jak skonfigurować GA4, by dzięki danym poprawiać skuteczność działań marketingowych bez zwiększania budżetu.

Zacznij patrzeć na dane z odpowiedniej perspektywy!

Czego konkretnie się nauczysz?

  • Dowiesz się, jak krok po kroku skonfigurować GA4.
  • Nauczysz się analizować efektywność prowadzonych działań reklamowych.
  • Dowiesz się, które kanały reklamowe przynoszą Ci największy zwrot z inwestycji.
  • Poznasz zasady działania Google Analytics oraz możliwości jego wykorzystania pod kątem Twojego projektu.
  • Zrozumiesz, jak użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoją stroną i czego na niej szukają.
  • Nauczysz się analizować efektywność działań prowadzonych przez firmy zewnętrzne.
  • Przekonasz się, że Twoje działania reklamowe w sieci bez odpowiedniego wsparcia analitycznego nie miały prawa być efektywne!

 

Szkolenie prowadzi  Karol Dziedzic 

W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

Dowiesz się, które akcje promocyjne okazały się najbardziej skuteczne i jaki zysk przyniosły

Znacznie poprawisz efektywność swoich działań w internecie

Dowiesz się, jak prawidłowo czytać dane z raportów dostępnych w GA4

Nauczysz się integrować GA4 z innymi systemami raportowania danych


Dla kogo skierowane jest szkolenie i jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie jest kierowane do osób, które chcą podnieść efektywność swoich działań związanych z działaniami SEM:

    • specjalistów ds. marketingu,
    • kierowników i managerów agencji SEM,
    • właścicieli firm, dla których strona internetowa to główny kanał sprzedaży,
    • osób zlecających działania marketingowe firmom zewnętrznym.
  • Koniecznie weź ze sobą laptopa 🙂

Program szkolenia
Google Analytics 4

    • Cele szkolenia: realizacja celów biznesowych na podstawie danych z wykorzystaniem Google Analytics 4
    • Zakres szkolenia: Google Analytics 4
    • Formy merytoryczne: szkolenie z elementami warsztatu
    • Prowadzący: Karol Dziedzic

    10:00 – 10:30 Omówienie różnic pomiędzy zliczaniem danych w GA3 i GA4

    10:30 – 11:30 Migracja z GA3 do GA4

    • Migracja z Universal Analytics do Google Analytics 4
    • Migracja celów z Universal Analytics do Google Analytics 4

    11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 – 12:30 Konstrukcja modułu e-commerce oraz filtrowanie danych

    • Migracja modułu E-commerce w GA4
    • Wykluczanie bramek płatności w GA4
    • Wydłużenie okresu ważności ciasteczek

    12:30 – 13:30 Tworzenie integracji GA4 z innymi systemami raportowania danych

    • Łączenie GA4 i Google Search Console
    • Łączenie GA4 i Google Ads
    • Łączenie GA4 i Google Merchant Center
    • Łączenie GA4 i BigQuery

    13:30 – 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:30 – 15:15 Konfiguracja ustawień GA4

    • Wykluczanie ruchu wewnętrznego w GA4
    • Konfiguracja wewnętrznej wyszukiwarki w GA4
    • Odtwarzanie list remarketingowych do Google Ads z GA3 do GA4

    15:15 – 15:45 Konfigurowanie pomiaru w wielu domenach oraz cookies policy

    • Konfiguracja cross-domain tracking w GA4
    • Konfiguracja grupowania treści w GA4
    • Konfiguracja zbierania zgód na ciasteczka (Consent Management)

    15:45 – 16:00 Przerwa kawowa

    16:00 – 17:00 Generowanie raportów oraz analiza danych w GA4

    • Korzystanie z raportów eksploracji w GA4
    • Korzystanie z raportów eksploracji ścieżki w GA4
    • Korzystanie z raportów pokrywania się segmentów w GA4
    • Analiza wyszukiwanych haseł w wewnętrznej wyszukiwarce w GA4

    17:00 – 18:00 Sesja Q&A

Trener:

trener

Karol Dziedzic

W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci oraz krakowskim AGH. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 1000 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, motoryzacji, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

Zestaw materiałów biurowych sprawny.marketing

Dedykowane rabaty narzędziowe

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Lokalizacja szkoleń

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Karolina Wojciechowska

Szkolenia dedykowane

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555