Facebook marketing
Facebook (META) Ads

Jak prowadzić marketing na Facebooku i tworzyć skuteczne reklamy

Prowadzący:
Szymon Florczak

Cena od

1170 PLN

Przeszkolone osoby

1382

Ocena szkoleń

4.85

Zamów telefonicznie

699 586 257

Dlaczego to szkolenie?

  • Z Facebooka w Polsce korzysta w tym momencie ponad 25 mln osób. To prawie 70% ludności tego kraju! Jeszcze kilka lat temu marketerzy mogli jedynie marzyć o dotarciu do takiej rzeszy odbiorców ze swoim przekazem organicznym, jak i reklamowym! Co ważne, z miesiąca na miesiąc ta liczba rośnie! Facebook nie umiera!
  • Globalnie Facebook przekroczył 3 mld użytkowników, zostawiając tym samym konkurencję daleko w tyle.
  • Szkolenie Facebook pozwoli Ci poznać tę platformę od podszewki oraz pomoże Ci w prowadzeniu kampanii. Dzięki niemu będziesz tworzyć skuteczne reklamy i precyzyjnie targetować odbiorców.
  • Nie bez powodu mówi się, że META (Facebook & Instagram & WhatsApp) ma najdokładniejszy system reklamowy na świecie! (np. po zainteresowaniach, wieku, płci, wykształceniu, zainteresowaniach).
  • To pozwoli na dokładnie docieranie do osób, które mogą być zainteresowane Twoimi produktami bądź usługami.
  • Chcesz skierować swoje kampanie reklamowe tylko do osób z dużych miast, którym właśnie urodziło się dziecko? Nic nie stoi na przeszkodzie! Ogranicza Cię jedynie własna wyobraźnia.
  • To świetne narzędzie nie tylko dla wielkich korporacji, ale też dla małych i średnich firm, które nie boją się inwestować w skuteczny marketing. Tutaj próg wejścia zaczyna się już od kilku złotych dziennie. Jest to na pewno niższy koszt niż np. w przypadku TikTok Ads, gdzie na start potrzebujemy o wiele więcej.

 

Inwestycja w wiedzę na temat Facebooka i Mety na pewno Ci zwróci! Niech nie zmylą Cię błędne informacje, że Facebook umiera czy jest to przestarzały kanał społecznościowy. Ma się bardzo dobrze i ciągle rośnie w siłę!

 

Zobacz relację ze szkolenia oraz opinie uczestników:

Dla kogo jest szkolenie Facebook?

Chcesz czuć się w social mediach jak ryba w wodzie? Zapraszamy Cię na nasze profesjonalne szkolenie, które w kompleksowy sposób przygotuje Cię do prowadzenia działań marketingowych na Facebooku oraz całym ekosystemie META.

Pierwszego dnia wprowadzimy Cię w świat marketingu na największym portalu społecznościowym świata (od historii i roli METY, jako spółki giełdowej, po mity jakie krążą wokół platformy, algorytmu Facebooka, efektywnych działań organicznych, grup, na AI, analityce i trendach skończywszy). Dowiesz się także, jak działa obecnie newsfeed użytkownika i jak tworzyć treści by zdobyć zasięg organiczny.

Drugiego dnia pokażemy Ci tworzenie reklam od podszewki. Dowiesz się, jak wykorzystywać wszystkie:

  • cele reklamowe
  • opcje targetowania i docierania do Twoich grup odbiorców
  • sprawdzone, dedykowane kreacje
  • oraz szereg innych, zaawansowanych funkcji, jakie skrywa Meta Business Suite.

Możesz wziąć udział zarówno w jednym, wybranym dniu, ale także w obu z nich, by kompleksowo poznać spektrum możliwości marketingowych na Facebooku.

 

Liczysz na merytoryczne szkolenie?
Jesteś w dobrym miejscu!

Czego dowiesz się podczas szkolenia Facebook marketing? 

  • Rola i historia Facebooka.
  • Jak social media wpływają na marketing online?
  • Jak prowadzić fanpage na Facebooku, by naprawdę angażować swoich fanów?
  • W jaki sposób użytkownicy konsumują treść w social mediach?
  • Co wpływa na zasięg organiczny?
  • Jak (legalnie) pozyskiwać fanów? Jak utrzymywać ich zainteresowanie?
  • Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
  • W jaki sposób Facebook zbiera o nas informacje?
  • Jak wykorzystywać AI do tworzenia contentu.
  • Jakie nowości wprowadził ostatnio Facebook? Dlaczego musisz je znać?

 

Czego dowiesz się podczas szkolenia Facebook (META) Ads?

  • Jak prowadzić zaawansowane kampanie na Facebooku w menedżerze reklam z wykorzystaniem lejków sprzedażowych?

  • Konfiguracja kampanii reklamowej nie będzie miała przed Tobą tajemnic.
  • Poznasz wszystkie formaty reklam płatnych oraz kreacji na Facebooku.
  • Zdradzimy Ci nasze pro tipy, które przydadzą Ci się w efektywnym prowadzeniu kampanii.
  • Poznasz najczęstsze błędy, które popełnia gro marketerów
  • Grupy docelowe nie będą miały przed Tobą tajemnic
  • Dowiesz się, jak korzystać z narzędzi analitycznych Facebooka.
  • Czy na Twojej stronie www są zainstalowane poprawne kody śledzące? Sprawdzimy to! Pomoże nam w tym menedżer zdarzeń.
  • Na jakie wskaźniki zwrócić szczególną uwagę podczas optymalizacji swoich kampanii facebook ads?
  • Jakie zmiany zastosować w Twoim koncie reklamowym, by momentalnie poprawić wyniki?
  • Poznasz garść praktycznych informacji, jak wykorzystać AI w optymalizacji czasu pracy.
  • Dowiesz się jak zautomatyzować część działań.
  • Zdradzimy, z jakich narzędzi zewnętrznych warto korzystać, by osiągnąć jeszcze lepsze wyniki swoich kampanii!

NOWOŚĆ – AI i Metaverse

Świat najpierw oszalał na punkcie pojęcia Metaverse (zmiana nazwy firmy przez Facebooka na Meta była tego najgłośniejszym przejawem :D), a potem nagle to pojęcie przycichło i pojawił się nowy dominator publicznej i marketingowej debaty o ,,nowej wizji świata” – AI.

Czy metaverse ma znaczenie tylko w gamingu? Czy Facebook porzucił plany jego rozwoju?

Pomożemy Ci poukładać wiedzę o obecnej sytuacji metaverse, a także pokażemy, jak social media manager może wykorzystywać sztuczną inteligencję  w swojej codziennej pracy.

Wskażemy narzędzia, które warto wykorzystać oraz opowiemy, jakie zadania już warto powierzyć AI, a z jakimi lepiej jeszcze poczekać.

Szkolenie kładzie duży nacisk na nowości związane ze sztuczną inteligencją, którą można zastosować w ekosystemie meta np. udoskonalenia advantage + oraz rozwiana Llama 3.

 

Co zyskasz i czego się nauczysz?

Twoi klienci angażują się w komunikację w mediach społecznościowych i spędzają w nich dużo czasu – wykorzystaj to, by do nich dotrzeć!

Dowiesz się, jak wyciągnąć maksimum korzyści ze swoich działań reklamowych na Facebooku

Poznasz najnowsze możliwości marketingu na Facebooku. Z łatwością zaczniesz tworzyć reklamy w menadżerze reklam.

Musisz prowadzić swoje działania marketingowe tam, gdzie jest Twoja grupa docelowa


Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Szkolenie przeznaczone jest dla osób zarówno początkujących, jak i średniozaawansowanych.

  • Jeżeli rozpoczynasz dopiero swoją przygodę z marketingiem na Facebooku, przeprowadzimy Cię przez najważniejsze kwestie dotyczące działań organicznych oraz reklamy.

  • Jeżeli masz już pewne doświadczenie, poznasz sprawdzone metody promocji, które wpłyną pozytywnie na Twój biznes.

  • Jeżeli marketing online to Twoja pasja i chcesz zgłębić wiedzę z zakresu social media – to szkolenie idealne dla Ciebie!

  • Zmieniłeś stanowisko pracy? Musisz nadzorować pracę agencji? Poznasz pytania, które pomogą Ci lepiej ją kontrolować.

Program szkolenia - dzień I:
Facebook marketing

    • Cel szkolenia: umiejętność prowadzenia skutecznej komunikacji na Facebooku oraz tworzenia contentu.
    • Zakres szkolenia: Facebook marketing
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Szymon Florczak

    10:00 – 11:00 Czym tak naprawdę jest dziś Facebook?

    • Facebook – kiedyś a dziś.
    • Ekosystem współczesnych social mediów – co musisz wiedzieć, żeby dotrzeć do swoich klientów?
    • Ciężkie czasy Facebooka? Mit czy prawda?
    • Jak zabezpieczyć swoje konto na Facebooku.
    • Szereg statystyk przydatnych w pracy.
    • Facebook w strategii marketingowej Twojej firmy

    11:00 – 11:30 Algorytm Facebooka

    • Najnowsza wersja algorytmu Facebooka – jak działa?
    • Mity krążące wokół Facebooka.
    • Co użytkownicy najchętniej oglądają w Social Mediach?
    • Zasięgi organiczne – jak wycisnąć z nich jak najwięcej?

    11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 - 12:30 Spójna komunikacja fundamentem działań na Facebooku

    • Dobór odpowiedniego layout’u Fanpage.
    • Jak powinien wyglądać dobry profil na Facebooku?
    • Jak pozyskać pierwszych fanów?

    12:30 - 13:15 W jaki sposób konsumujemy content na Facebooku?

    • Monitoring sieci
    • Części składowe posta
    • Jak stać się liderem w branży?
    • Obraz – rodzaje postów, które przykują uwagę od strony wizulanej
    • Obraz to nie wszystko, generuj treści wideo
    • Potęga rolek na Facebooku (odpowiednik TikTok, YouTube Shorts, Reels)

    13:15 - 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:15 – 15:15 Content jest kluczem?

    • Narzędziownik do tworzenia treści
    • Warsztat copywriterski
    • Wykorzystanie AI w tworzeniu treści

    15:15 - 16:00 Nakłoń użytkowników do działania!

    • Przykłady wyróżniających się kreacji reklamowych
    • Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
    • Jak wzbogacić swoje posty?
    • W jako sposób konsumujemy treść w Social mediach
    • Narzędzia do automatyzacji publikacji
    • Omówienie wszyskich dostępnych formatów postów
    • Rola Real Time Marketingu na Facebooku
    • Język Facebooka – marketingowy niezbędnik
    • Konkursy na Facebooku do and dont’s
    • Jak współpracować z influencerami?
    • Treści viralowe – elementy dobrego viralu

    16:00 – 16:15 Przerwa kawowa

    16:15 – 16:35 Wydarzenia, grupy, video, AI

    • Wydarzenie na Facebooku – jaka jest jego przewaga nad innymi rodzajami postów?
    • Grupy Facebookowe – jak stworzyć grupę i zwiększyć zaangażowanie, dzięki którym dotrzesz do tysięcy osób. Dlaczego warto to robić? Przykłady dobrych postów na grupach
    • Facebook Live i video
    • Narzędzia sztucznej inteligencji, które pomogą Ci w codziennej pracy
    • Global Page – co to i czy warto?

    16:35 – 17:20 Zarządzanie relacjami na Facebooku

    • Obsługa klienta na Facebooku
    • Jak sobie radzić z kryzysami?
    • Jakie narzędzia przydadzą się Facebook Managerowi?

    17:20 – 17:40 Przyszłość Facebooka

    • Analiza działań organicznych
    • Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do pogłębionej analizy

    17:40 – 18:00 Sesja Q&A

    • Odpowiedzi na pytania
    • Indywidualne konsultacje aktualnych działań uczestników.

Program szkolenia - dzień II:
Facebook (META) Ads

    • Cele szkolenia: zdobycie kompleksowej wiedzy z zakresu META Ads oraz wykorzystywania jej potencjału kampaniach reklamowych
    • Zakres szkolenia: Facebook (META) Ads
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Szymon Florczak

    10:00 - 10:30 Wprowadzenie do zakupu powierzchni reklamowej - możliwości Facebooka

    • Skąd Facebook o nas tyle wie? Dokładne informacje o profilowaniu odbiorców
    • Omówienie metody aukcyjnej oraz opcji rezerwacji (dawniej: zasięg i częstotliwość).
    • Tajemnice, które skrywa panel reklamowy.
    • Wytłumaczenie jak działają poszczególne cele reklamowe. Konto reklamowe od A do Z.

    10:30 - 11:15 Pixel, Google Tag Manager, SDK, API konwersji – prowadzenie zaawansowanych kampanii

    • Zbieraj informację o klientach- Pixel Facebooka
    • Zbieraj  jeszcze więcej informacji – API Konwersji
    • Google Tag Manager – prawdziwy kombajn możliwości
    • Masz aplikację? Skorzystaj z SDK
    • Zmierz to wszystko przy pomocy Meta Pixel Helper

    11:15 - 11:30 Przerwa kawowa

    11:30 - 12:15 Rozwiązania dla e-commerce na Facebooku

    • Katalog produktów na Facebooku – konfiguracja krok po kroku
    • Magia remarketingu – DPA – Reklamy dynamiczne oraz prospectingowe

    12:15 - 12:45 Kreatywne pomysły na kampanie

    • Kreatywne pomysły na posty reklamowe
    • Pozyskiwanie leadów sprzedażowych (formularze kontaktowe, messenger, whatsapp)
    • Pomysły na oryginalne grupy odbiorców
    • Posty organiczne z opcjami jak reklamy
    • Wykorzystanie Centrum reklam w tworzeniu kreacji reklamowych

    12:45 - 13:00 Messenger Marketing + boty

    • Messenger jako narzędzie obsługi klienta
    • Automatyzacja na Messengerze
    • FB boty – co musisz wiedzieć

    13:00 - 13:45 AI i Metaverse

    • Narzędzia AI do wykorzystania w pracy social media managera
    • Jak przyspieszyć swoją pracę dzięki AI?
    • Co warto już automatyzować, co jeszcze robić ,,ręcznie”?
    • Co z tym Metaverse – kierunki rozwojowe i obecne możliwości
    • Wykorzystanie pakietu adv+ Mety do zarządzania kampaniami

    13:45 - 14:45 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:45 - 15:30 Lejki sprzedaży i strategie remarketingowe

    • Uwzględnienie branż B2C oraz B2B
    • Wykorzystanie grup niestandardowych w lejkach sprzedażowych
    • Zaawansowane działania z grupami niestandardowymi
    • Facebook a Google Analytics

    15:30 - 16:00 Optymalizacja kampanii

    • Nie przepłacaj na nieefektywnych kampaniach – śledź ROAS
    • Ułatw sobie życie – reguły automatyczne
    • Testuj! – Split testy / Testy ręczne

    16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

    16:15 - 17:00 Jak sprawdzać efektywność działań?

    • Jakie raporty na Facebooku warto tworzyć?
    • Na jakie wskaźniki warto zwrócić uwagę w raportach?
    • Analiza konta – działania organiczne, skuteczność contentu
    • Analiza konta reklamowego – istotne współczynniki
    • Audience Insights
    • Wykorzystanie Chat GPT, Claude oraz innych narzędzi do optymalizowania kampanii

    17:00 - 17:15 Zewnętrzne narzędzia, które wzbogacą Twój Facebook marketing

    • Z jakich wtyczek warto korzystać
    • Narzędzia przydatne w pracy Social Media Managera (AI i nie tylko)

    17:15 - 18:00 Sesja Q&A

    • Odpowiedzi na pytania.
    • Indywidualne konsultacje aktualnych działań uczestników.
    • Podczas szkolenia chciałbyś omówić case study z Twojej branży? Nie ma problemu!

Prowadzący

trener

Szymon Florczak

Marketer zafascynowanym światem social media, szybkością ich rozwoju oraz możliwościami jakie stwarzają.

Na co dzień wykorzystuje potencjał mediów społecznościowych w działaniach marketingowych klientów jako Head of Social Media w MaxROY.agency.

Żadne kanały społecznościowe nie są mu starsze. Porusza się pewnie w ekosystemach reklamowych Facebook Ads, Instagram Ads (Meta Ads), Pinterest Ads, TikTok Ads, Snapchat Ads, LinkedIn Ads.

Jeden z nielicznych szkoleniowców posiadający oficjalny certyfikat potwierdzający jego wiedzę, wydawany przez Facebooka (Certified Buying Professional).

Jednostka analityczna. Zafascynowany marketingiem efektywnościowym.

Uważa, że media społecznościowe nie tylko bardzo dobrze budują zasięg i świadomość marki, ale są również doskonałym kanałem sprzedażowym.

A przez to, że mieszka w Poznaniu, to każdą złotówkę z budżetu klienta wydaje jak swoją.


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Pakiet nagrań prelekcji z XVIII edycji konferencji I ❤️ Social Media

Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy – kursy online, streszczenia książek, webinary, archiwalne wydania magazynu

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)

Prezentacja trenera w formacie PDF

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Wiedza ze szkoleń Facebook marketing wykorzystywana jest m.in. w następujących firmach

Z zakresu Facebook Marketingu przeszkoliliśmy już 1382 osób! Zobacz opinie uczestników:

"Szkolenie otworzyło mi oczy że gigant, którego sądziłam że nieźle znam i rozumiem, ma jeszcze drugą, bardzo rozbudowaną stronę biznesową. I choć Ameryki tym stwierdzeniem nie odkryłam, to dzięki Kasi wiem już, że ten potencjał można albo zostawić Facebook'owi do realizacji własnych celów, albo umiejętnie rozegrać swoje ruchy i zacząć czerpać odpowiednie profity. Jak to zrobić, żeby nie przedobrzyć, nie przepłacić, nie stracić czasu na złą strategię? Właśnie tego się dowiedziałam. Dziękuję i polecam- to nie jest banalne szkolenie o Facebooku, to know-how od praktyków. Warto."

"Szkolenie oceniam na 5+. Profesjonalne podejście do tematu, świetna atmosfera :) Szkolenie zmieniło moje myślenie o social media :) Uświadomiłam sobie jakie popełniałam błędy w prowadzeniu fanpage. "

"Szkolenie było bardzo interesujące. Prowadząca w fajny i ciekawy sposób przekazała uczestnikom wiedzę. Dzięki temu, że w trakcie szkolenia miałam okazję od razu zobaczyć gdzie znaleźć różne narzędzia w menadżerze reklam, teraz mogę spokojnie usiąść i już zacząć działać. Jeśli tylko będę miała możliwość, to z pewnością wybiorę się na kolejne szkolenia."

"Genialne szkolenie - kompendium wiedzy przekazane w ciekawy i zrozumiały sposób."

"Ciekawe, merytoryczne szkolenie- bardzo dobra prowadząca- doskonale przekazywała wiedzę, a do tego była przemiła. Wprowadzała super atmosferę."

"Zdecydowanie najciekawsze i najlepiej przeprowadzone szkolenie, na którym byłam na przestrzeni ostatnich 5 lat. Bardzo szczegółowe i bogate w treść - za co jestem wdzięczna ;-)"

"Szkolenie bardzo konkretne i treściwe. Pani Kasia super babka. Fajnie prowadzone, bardzo zaangażowana jest w to co robi. "

"Szkolenie przebiegło w bardzo fajnej atmosferze. Pomimo tylu godzin - czas minął mi bardzo szybko.Najbardziej podobało mi się to, że zostały pokazane "żywe" przykłady marketingu na Facebook'u - to była mega inspirująca część spotkania ;-)"

"Bardzo fajnie poprowadzone, merytoryczne, ciekawe z interakcją uczestników. Jeśli firma będzie mnie chciała wysłać kiedykolwiek na szkolenie to do Pani Kasi jak w dym. Dziękuję i mam nadzieję do zobaczenia:-)"

"Jak najlepsza ocena, dzięki temu szkoleniu znam już swoje mocne i słabe strony, wiem, co mogę jeszcze poprawić i jak nad tym pracować. Wiele przydatnych i praktycznych rad. Polecam każdemu kto zajmuje się fanpagami, lub zamierza się tym zająć. "

"Szkolenie było bardzo profesjonalne i wartościowe:) Bardzo dużo informacji, ale w bardzo jasny i poukładany sposób przekazana teoria i praktyka. :) Prelegentka świetna! Merytorycznie przygotowana na wysokim poziomie. :) "

"Bardzo ciekawe szkolenie, prowadząca Kasia Granops-Szkoda nawiązała dobry kontakt z uczestnikami szkolenia i przekazała konkretne informacje w przyjemny i ciekawy sposób."

"Bardzo fajne, merytoryczne szkolenie. Duża dawka wiedzy."

"Szkolenie na bardzo wysokim poziomie, niezwykle merytoryczne. Prowadząca miła, komunikatywna."

"Uczestniczyłam w bardzo profesjonalnym szkoleniu. Program szkolenia - bogaty, urozmaicony i bardzo wyspecjalizowany. Kasia Granops niesamowicie przygotowana - widać było , że szkolenie było szczegółowo przygotowane i przemyślane. Chętnie dłużej posłuchałabym Pani Kasi. Jestem pod ogromnym wrażeniem firmy; za jej profesjonalizm i bardzo wysoką kulturę organizacyjną. Cieszę się, że mam takich sąsiadów :)"

"Szkolenie bardzo ciekawe. Poruszone zostały wszystkie najważniejsze punkty. Wiele zagadnień było omawianych szczegółowo, również w odpowiedzi na zapytania uczestników szkolenia. Kasia przekazała uczestnikom dogłębną wiedzę z zakresu Facebook Marketing i wykazała się pełnym profesjonalizmem oraz specjalistą w tej dziedzinie. Gratuluję i z pewnością do zobaczenia wkrótce. "

"Profesjonalne szkolenie, dobrze przeprowadzone. Dużo wiedzy podane w przystępnej formie. "

"Świetne. Trenerka mega konkretna. Nawet, gdy szkolenie przybierało formę dłuższego wykładu, to był on przesycony treścią i żywymi przykładami. Byłem na kilku konferencjach / szkoleniach / warsztatach, gdybym wiedział, to częściej przychodziłbym do Sprawnego na tyle "hardcorowych" godzin ;) Kasiu, super robota! Chciałbym z Tobą kiedyś zaplanować kampanię, żeby zobaczyć, jak pracuje tak doświadczony "socialmediamózg". "

"Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Zależało mi przede wszystkim na poznaniu możliwości reklamowych Facebooka, w tym pokazaniu krok po kroku jak właściwie dobrać typ reklamy do założonego celu. Reklamom na FB poświęcono sporo czasu, ale kosztem wstępnych, statystycznych danych o FB, można by jeszcze wydłużyć tę część szkolenia. Pozytywnym aspektem szkolenia była również analiza fanpage'y przez prowadzącą szkolenie (Katarzyna Granops-Szkoda). Pani Kasia analizowała dosłownie każdy zgłoszony fanpage, więc szkolenie zamiast o 18.00 zakończyło się ok. 20.00. Nikt jednak nie żałował, a za poświęcenie dodatkowego czasu należy się prowadzącej duży plus. "

"Bardzo dobre szkolenie. Jestem mile zaskoczona profesjonalizmem, cierpliwością i wytrwałością Pani Katarzyny Granops, która zgodnie z obietnicą wysłuchała wszystkich zapytań i poświęciła na indywidualne konsultacje czas znacznie przekraczający planowaną długość szkolenia."

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel, pl. Andersa 1, 61-581, Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Kontakt@sprawnymarketing.pl

699 586 257

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555