Certyfikowane przez

Czas trwania: 4h

Dodatkowe materiały: 2h

Zamów telefonicznie

531 404 855

Cena wzrośnie za:

O kursie Online Facebook Marketing

          Zmiany na Facebooku w 2018 roku – czy jesteś na nie gotowy/a?

  • Na początku 2018 roku Facebook ogłosił informację, która wstrząsnęła światem social media marketingu. Mark Zuckerberg powiadomił o planowanych na ten rok znacznych zmianach w algorytmie Facebooka. Głównym hasłem, które ma przyświecać serwisowi w 2018 roku, ma być “Bringing people closer together”. Facebook chce powrócić do tego, że to budowanie relacji między ludźmi ma być głównym celem największego na świecie serwisu społecznościowego.
  • Użytkownicy Facebooka są już zmęczeni wszechobecnymi reklamami – w związku z tym posty od rodziny i przyjaciół mają być wyświetlane jako pierwsze na newsfeedzie każdej osoby. Czy to oznacza, że nie będzie już miejsca dla firm na Facebooku? Że nie będzie można wykorzystać potencjału serwisu do celów marketingowych? Nic bardziej mylnego. Nadal będzie można promować się na Facebooku, ale trzeba będzie to robić zgodnie z nowymi ,,zasadami gry”.
  • Musisz poznać te zasady, by prowadzić mądrze swoje działania marketingowe w tym serwisie i dzięki temu osiągać dobre rezultaty swoich kampanii. Wychodząc na przeciw tym potrzebom, przygotowaliśmy kurs online, w którym w kompleksowy sposób omawiamy, jak prowadzić skuteczny marketing na Facebooku w 2018 roku. Dzięki niemu unikniesz kosztownych błędów i będziesz prowadzić takie działania, które naprawdę zaangażują Twoich fanów.

Dlaczego warto wziąć udział w kursie online Facebook Marketing?

Unikniesz kosztownych błędów – pokażemy Ci krok po kroku, jak w optymalny sposób korzystać z Menedżera Reklam

Zoszczędzisz czas – pozyskasz kompleksową wiedzę o marketingu na Facebooku bez wychodzenia z domu i tracenia czasu na dojazdy na szkolenie stacjonarne;

Stworzysz zaangażowaną społeczność – dzięki naszemu kursowi dowiesz się, jak stworzyć taki profil na Facebooku, który Twoi klienci sami będą chcieli śledzić

Pozyskasz praktyczne informacje, jak prowadzić skuteczne działania na Facebooku - bez zbędnej teorii


Do kogo skierowany jest nasz kurs?

  • Jeśli jesteś osobą, która zawodowo zajmuje się wyłącznie marketingiem na Facebooku, śledzisz na bieżąco wszystkie nowinki dotyczące serwisu, a Menedżer Reklam nie ma przed Tobą tajemnic –ten kurs nie jest dla Ciebie, zapraszamy Cię za to na nasze szkolenie Facebook Marketing PRO, skierowane do zaawansowanych Social Media Marketerów.

  • Nasz kurs online stworzyliśmy z myślą o wszystkich osobach, które:

  • Prowadzą już działania na Facebooku, ale nie są zadowolone z dotychczasowych wyników;

  • Prowadzą już działania na Facebooku, ale z reklam korzystają raczej doraźnie i nie wykorzystują w pełni ich potencjału;

  • Dostrzegają potencjał marketingowy Facebooka (ponad 15 mln użytkowników w Polsce!),wiedzą, że ich klienci już tam są, ale nie potrafią jeszcze zbudować zaangażowanej społeczności w serwisie;

  • Nie są na bieżąco ze wszystkimi zmianami i przez to prowadzą nieefektywne działania marketingowe w serwisie – Facebook w każdym tygodniu wprowadza zmiany i jeśli prowadzisz od lat w taki sam sposób swoje działania marketingowe, jeśli nie dostosujesz się do kolejnych aktualizacji, to z całą pewnością nie możesz osiągać optymalnych rezultatów swoich kampanii.

Czego dowiesz się z tego kursu?

Ten kurs online składa się z III dużych modułów:

  • Co musisz wiedzieć o zmianach w 2018 roku? – kompleksowe omówienie tegorocznych zmian – bez ich świadomości nie będziesz w stanie prowadzić skutecznych działań marketingowych w serwisie. Pamiętaj, że algorytm Facebooka działa w taki sposób, że dla każdego postu (w odniesieniu do każdego użytkownika) przyznawane są ,,punkty” – im wyżej jest punktowany post, tym większa szansa, że Twoi potencjalni klienci zobaczą Twoją publikację. Musisz zatem zdawać sobie sprawę z tego, co obecnie jest ,,najlepiej punktowane” i jakie typy treści tworzyć, by osiągać jak najlepsze zasięgi;
  • Jak skutecznie korzystać z reklam na Facebooku? – serwis coraz bardziej obcina zasięgi organicze postów – to fakt, z którym musimy się pogodzić. By obecnie prowadzić skuteczne działania marketingowe, musisz korzystać z płatnych reklam – nie ma przed tym ucieczki. Ale im więcej będziesz wiedzieć o Menedżerze Reklam, im więcej poznasz tajników narzędzia reklamowego Facebooka, tym lepsze wyniki będziesz osiągać. Musisz wiedzieć, jakie typy postów działają najlepiej, jak optymalizować kampanie reklamowe, jak dobierać cele reklamowe do typu kampanii… Podczas kursu krok po kroku przeprowadzimy Cię po całym Menedżerze Reklam.
  • Jak tworzyć zaangażowaną społeczność? – wiele osób, planując działania marketingowe w social media, zapomina o pierwszym członie tej nazwy. Pamiętajmy, że Facebook to przede wszystkim serwis społecznościowy. Nie możesz więc traktować go jak tablicy ogłoszeń czy działu aktualności na stronie firmowej. Podczas kursu pokażemy, jak tworzyć zaangażowaną społeczność, która będzie angażować się w tworzone przez Ciebie posty.

Co ponadto zyskasz, kupując udział w kursie?

Oprócz 4h materiału nagranych specjalnie w ramach tego kursu (z uwzględnieniem wszystkich
ostatnich zmian w serwisie), otrzymasz także materiały:

  • Jak reklamować firmę lokalną na Facebooku? – godzinne wystąpienie Katarzyny
    Granops-Szkody z konferencji Twoja firma w Internecie i Social media;
  • Skąd czerpać wiedzę o swoich fanach na Facebooku? – półgodzinne nagranie
    omawiające statystyki dostępne na Facebooku;
  • Jak radzić sobie z kryzysami? – półgodzinne nagranie o tym, jak reagować w sytuacjach kryzysowych, jak radzić sobie z hejtem, a także jak powinna wyglądać obsługa klienta na Facebooku

Łącznie ponad 2 godziny dodatkowych materiałów!
Bonus: Dostęp do elitarnej grupy – każdy uczestnik kursu otrzyma dostęp do zamkniętej grupy, w której będzie można dyskutować o swoich działaniach na Facebooku, na pytania będą odpowiadać także specjaliści sprawnego.marketingu.

Program kursu

    Kurs składa się 6 lekcji, które w kompleksowy sposób przygotują Cię do prowadzenia działań marketingowych w 2018 roku:

    1. Facebook Marketing 2018
    • Jakie zmiany w bieżącym roku zapowiada Facebook?
    • Jakie rodzaje postów będą wyżej punktowane od innych?
    • Jakie działania marketingowe warto prowadzić, by nasze posty budziły zaangażowanie użytkowników?
    2. Skuteczna Reklama na Facebooku
    • Dlaczego w 2018 musimy korzystać z reklam na Facebooku?
    • Menedżer Reklam – jak tworzyć skuteczne reklamy?
    • Tworzenie kampanii reklamowej krok po kroku
    • Grupy niestandardowe – najlepiej dopasowane grupy odbiorców i jak z nich korzystać
    3. Tworzenie zaangażowanej społeczności na Facebooku
    • Jak pisać, żeby zwiększać zaangażowanie?
    • Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
    • Co publikować na Facebooku?
    • Rola Real Time Marketingu i Influencerów na Facebooku
    • Język Facebooka – marketingowy niezbędnik
    • Jak wzbogacać swoje posty?
    • Treści viralowe – elementy dobrego viralu
    • Przykłady świetnych treści na Facebooku
    4. Bonus: Jak promować firmę lokalną na Facebooku?
    • Jakie elementy musi zawierać profil Twojej firmy na Facebooku?
    • Jak pozyskać pierwszych klientów?
    • Jakie typy reklam będa najbardziej skuteczne do promocji Twojego biznesu?
    • Jak sprawić, żeby klienci sami kontaktowali się z Tobą za pomocą Facebooka?
    • Jak pozyskać maile i telefony potencjalnych klientów przez Facebooka?
    5.Bonus: Skąd czerpać wiedzę o fanach na Facebooku?
    • Jak sprawdzić, kto znajduje się w Twojej grupie docelowej na Facebooku?
    • Z jakich narzędzi korzystać?
    • Najbardziej przydatne statystyki na Facebooku
    6. Bonus: Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
    • Jak reagować na negatywne komentarze?
    • Jak radzić sobie z tzw. hejtem?
    • Jak powinna wyglądać obsługa klienta na Facebooku?

Trener

trener

Katarzyna Granops- Szkoda

Narratorka firmowych historii w SprawnyMarketing.pl i MaxROY.com. Odpowiada za strategię content marketingową marki SprawnyMarketing.pl, prowadzi także konta portalu we wszystkich mediach społecznościowych, w tym fanpage na Facebooku – jeden z największych o tej tematyce w Polsce. Autorka licznych artykułów o Content i Social Media Marketingu, redaktor naczelna drukowanego kwartalnika Sprawny.Marketing. Swoją pasją do Social Media Marketingu i Content Marketingu dzieli się z uczestnikami autorskich szkoleń (szkoliła m.in. pracowników Volvo, Procter
& Gamble (Oral-B), L’Oréal, Quiosque, Urzędów Miast, Decathlon, TelePizza, Aviva czy Virtualo).

 


Kurs wideo Facebook Marketing

Bonusy w ramach pakietów: Standard Premium VIP
Dostęp do pełnego kursu online (4 godziny nagrania)
Dostęp do zamkniętej grupy FB uczestników kursu
2 godziny dodatkowych nagrań (Promocja lokalnej firmy, Skąd czerpać wiedzę o fanach na Facebooku?, Postępowanie w sytuacjach kryzysowych)
Roczna prenumerata magazynu Sprawny.Marketing

Bonusy w ramach pakietów:

Standard

Premium

VIP

kurs-video

Wiedza ze szkoleń Facebook Marketing MaxRoy.com jest wykorzystywana m.in w następujących firmach:

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Karolina Wojciechowska

Szkolenia dedykowane

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555