Czego dowiesz się z tego kursu?
Ten kurs online składa się z III dużych modułów:
- Co musisz wiedzieć o zmianach w 2018 roku? – kompleksowe omówienie tegorocznych zmian – bez ich świadomości nie będziesz w stanie prowadzić skutecznych działań marketingowych w serwisie. Pamiętaj, że algorytm Facebooka działa w taki sposób, że dla każdego postu (w odniesieniu do każdego użytkownika) przyznawane są ,,punkty” – im wyżej jest punktowany post, tym większa szansa, że Twoi potencjalni klienci zobaczą Twoją publikację. Musisz zatem zdawać sobie sprawę z tego, co obecnie jest ,,najlepiej punktowane” i jakie typy treści tworzyć, by osiągać jak najlepsze zasięgi;
- Jak skutecznie korzystać z reklam na Facebooku? – serwis coraz bardziej obcina zasięgi organicze postów – to fakt, z którym musimy się pogodzić. By obecnie prowadzić skuteczne działania marketingowe, musisz korzystać z płatnych reklam – nie ma przed tym ucieczki. Ale im więcej będziesz wiedzieć o Menedżerze Reklam, im więcej poznasz tajników narzędzia reklamowego Facebooka, tym lepsze wyniki będziesz osiągać. Musisz wiedzieć, jakie typy postów działają najlepiej, jak optymalizować kampanie reklamowe, jak dobierać cele reklamowe do typu kampanii… Podczas kursu krok po kroku przeprowadzimy Cię po całym Menedżerze Reklam.
- Jak tworzyć zaangażowaną społeczność? – wiele osób, planując działania marketingowe w social media, zapomina o pierwszym członie tej nazwy. Pamiętajmy, że Facebook to przede wszystkim serwis społecznościowy. Nie możesz więc traktować go jak tablicy ogłoszeń czy działu aktualności na stronie firmowej. Podczas kursu pokażemy, jak tworzyć zaangażowaną społeczność, która będzie angażować się w tworzone przez Ciebie posty.
Co ponadto zyskasz, kupując udział w kursie?
Oprócz 4h materiału nagranych specjalnie w ramach tego kursu (z uwzględnieniem wszystkich
ostatnich zmian w serwisie), otrzymasz także materiały:
- Jak reklamować firmę lokalną na Facebooku? – godzinne wystąpienie Katarzyny
Granops-Szkody z konferencji Twoja firma w Internecie i Social media;
- Skąd czerpać wiedzę o swoich fanach na Facebooku? – półgodzinne nagranie
omawiające statystyki dostępne na Facebooku;
- Jak radzić sobie z kryzysami? – półgodzinne nagranie o tym, jak reagować w sytuacjach kryzysowych, jak radzić sobie z hejtem, a także jak powinna wyglądać obsługa klienta na Facebooku
Łącznie ponad 2 godziny dodatkowych materiałów!
Bonus: Dostęp do elitarnej grupy – każdy uczestnik kursu otrzyma dostęp do zamkniętej grupy, w której będzie można dyskutować o swoich działaniach na Facebooku, na pytania będą odpowiadać także specjaliści sprawnego.marketingu.
Program kursu
Kurs składa się 6 lekcji, które w kompleksowy sposób przygotują Cię do prowadzenia działań marketingowych w 2018 roku:
1. Facebook Marketing 2018
- Jakie zmiany w bieżącym roku zapowiada Facebook?
- Jakie rodzaje postów będą wyżej punktowane od innych?
- Jakie działania marketingowe warto prowadzić, by nasze posty budziły zaangażowanie użytkowników?
2. Skuteczna Reklama na Facebooku
- Dlaczego w 2018 musimy korzystać z reklam na Facebooku?
- Menedżer Reklam – jak tworzyć skuteczne reklamy?
- Tworzenie kampanii reklamowej krok po kroku
- Grupy niestandardowe – najlepiej dopasowane grupy odbiorców i jak z nich korzystać
3. Tworzenie zaangażowanej społeczności na Facebooku
- Jak pisać, żeby zwiększać zaangażowanie?
- Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
- Co publikować na Facebooku?
- Rola Real Time Marketingu i Influencerów na Facebooku
- Język Facebooka – marketingowy niezbędnik
- Jak wzbogacać swoje posty?
- Treści viralowe – elementy dobrego viralu
- Przykłady świetnych treści na Facebooku
4. Bonus: Jak promować firmę lokalną na Facebooku?
- Jakie elementy musi zawierać profil Twojej firmy na Facebooku?
- Jak pozyskać pierwszych klientów?
- Jakie typy reklam będa najbardziej skuteczne do promocji Twojego biznesu?
- Jak sprawić, żeby klienci sami kontaktowali się z Tobą za pomocą Facebooka?
- Jak pozyskać maile i telefony potencjalnych klientów przez Facebooka?
5.Bonus: Skąd czerpać wiedzę o fanach na Facebooku?
- Jak sprawdzić, kto znajduje się w Twojej grupie docelowej na Facebooku?
- Z jakich narzędzi korzystać?
- Najbardziej przydatne statystyki na Facebooku
6. Bonus: Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
- Jak reagować na negatywne komentarze?
- Jak radzić sobie z tzw. hejtem?
- Jak powinna wyglądać obsługa klienta na Facebooku?