Skorzystaj ze szkolenia w wersji hybrydowej
Nadzwyczajny czas wymaga wyjątkowych rozwiązań! Dopasowaliśmy się do Waszych potrzeb. Teraz każde szkolenie odbywa się stacjonarnie oraz online.
To samo szkolenie, ten sam Trener, ta sama agenda, ale to Ty decydujesz czy będziesz obecny na sali czy weźmiesz udział online.
Możesz uczestniczyć w naszych szkoleniach bez konieczności biznesowych podróży.
Co to właściwie oznacza?
- szkolenie odbywa się jednocześnie w formie stacjonarnej oraz online,
- pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz prelegenta jak i innych uczestników,
- w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
- prelegent na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem,
- praca przebiega sprawnie przez ograniczone liczbowo grupy,
- po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf.
Pracujemy w grupach liczących maksymalnie 24 osoby
Szkolenia online mają dokładnie taką samą agendę i plan, jak szkolenia stacjonarne
Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej
Gwarancja satysfakcji
Masz wątpliwości, czy szkolenie online dostarczy Ci taką samą dawkę wiedzy jak szkolenie stacjonarne? 🎓
Odpowiadamy: TAK!
Jesteśmy pewni poziomu oraz wiedzy przekazywanej na naszych szkoleniach online, dlatego dajemy Ci gwarancję satysfakcji lub możliwość powtórzenia szkolenia stacjonarnie.
Według macierzy BCG Twoja firma może być:
- znakiem zapytania (budujesz swoją pozycję na nowym rynku)
- gwiazdą (masz dominującą pozycję, ale rynek nadal się rozwija)
- dojną krową (jesteś liderem w swoim segmencie i rynek się bardzo nie zmienia)
- psem (Twój rynek pozostaje w stagnacji a ktoś inny jest liderem).
Każdy z tych etapów charakteryzuje się innym podejściem do marketingu – kiedy jesteś dojną krową, bardzo ważne są procedury, skalowanie i maksymalizowanie wartości koszyka. Ale kiedy jesteś na początku drogi, jesteś znakiem zapytania lub gwiazdą, liczy się wzrost liczby klientów. I o strategiach wzrostu będziemy rozmawiać na tym szkoleniu. Jeśli zatem pracujesz w marketingu wielkiej, międzynarodowej korporacji – ten materiał nie będzie dla Ciebie atrakcyjny. Jeśli natomiast rozwijasz swój biznes lub pracujesz w rozwijającej się firmie – sporo wyniesiesz.
Zaczniemy od narzędzi, dzięki którym nauczysz się mierzyć Twoją markę i wzrosty, które generujesz. Następnie przejdziemy przez tzw. „nisko wiszące owoce”, czyli rzeczy, które wymagają bardzo mało wysiłku a przyniosą spektakularnie dobre rezultaty. Zajmiemy się także techniczną stroną Twoich punktów styczności z marką. A potem zacznie się mięso: konkretne strategie budowania obecności Twojej marki w głowach Twoich odbiorców. Będziemy mówić o mediach społecznościowych i bardziej tradycyjnym marketingu.
Pracujemy na polskich case’ach a metody, które pokażemy, możesz zacząć stosować natychmiast.