Dlaczego KAŻDY przedsiębiorca i marketer powinien znać Google AdWords?
Google w Polsce to 97% rynku wyszukiwarek. Jeżeli ktoś czegoś szuka, szuka w Google. Być może szuka Twojej firmy. Czy znajduje konkurencję? Nie pozwól na to! Naucz się korzystać z systemu Google AdWords.
Możliwości AdWords nie kończą się na wyszukiwarce. Co roku Google systematycznie rozszerza możliwości reklamowe. Dziś Google to także reklama w sieci reklamowej (banery i inne formaty możliwe do emisji na tysiącach stronach, od Onet.pl i WP.pl po niszowe blogi), na video (m.in. YouTube), na telefonach komórkowych i tabletach czy w poczcie elektronicznej (Gmail). To wszystko, połączone z zaawansowanymi metodami kierowania reklamy, oraz kampaniami remarketingowymi, będzie dostępne dla Ciebie po tym szkoleniu. Chcesz dotrzeć do nowych klientów skutecznie i ekonomicznie, a starych zachęcić do ponownego zakupu? Zapewne tak! Dlatego przygotowaliśmy kompleksowe, 2-dniowe szkolenie z Google AdWords. MaxROY.com został w 2008 roku pierwszym oficjalnym partnerem szkoleniowym Google i od tego czasu z zakresu Google AdWords przeszkoliliśmy już 3580 osób. Trenerzy prowadzący szkolenie, Tomasz Frontczak i Bartosz Berliński, posiadają certyfikat Google Certified Trainer.
Dlaczego Google AdWords przełoży się na zyski?
Ciągle nieprzekonany o mocy Google w pozyskiwaniu klientów? Zobacz wywiad w TVN CNBC z Tomaszem Frontczakiem, certyfikowanym trenerem Google i współzałożycielem MaxROY.com. Przekonasz się, że warto zainteresować się AdWords i jak najszybciej nabyć praktyczną wiedzę na szkoleniu.
Dlaczego ponad 3000 dotychczasowych uczestników zaufało prowadzącym?
Odpowiedź jest prosta: Tomasz i Bartosz to praktycy, którzy pragną dzielić się swoim doświadczeniem. Codziennie weryfikują swoją praktyczną wiedzę, pracując nad projektami klientów lub własnymi przedsięwzięciami ebiznesowymi, powstałymi na fundamentach MaxROY.com. Osobistą satysfakcję zapewnia im uśmiech na twarzach uczestników szkolenia, którzy wychodzą z głowami pełnymi pomysłów.
Jeśli chodzi o AdWords nie jesteśmy jedyni… AdWords posługują się przecież codziennie miliony firm na całym świecie. Jednakże na obszarze polskojęzycznego Internetu oferta MaxROY.com to unikalna oferta szkoleniowa dająca bezpośredni dostęp do praktycznego know-how osób odpowiedzialnych za promocję w wyszukiwarkach największych polskich marek internetowych, wsparta doświadczeniem akademickim.
Siłą MaxROY.com jest udane połączenie trzech różnych podejść do marketingu internetowego: analityczno-psychologicznego, giełdowo-rynkowego oraz naukowo-badawczego. Uczestnikom szkoleń gwarantuje to unikalną możliwość spojrzenia na AdWords z dowolnej preferowanej perspektywy.
Z zakresu Google AdWords przeszkoliliśmy 3580 osób! Mamy w tym zakresie największe doświadczenie w Polsce.
Zobacz, co Prowadzący szkolenie mówią o potencjale Google AdWords:
Pełne prezentacje ze szkolenia w formie PDF, wysłane po szkoleniu na Twoją skrzynkę
Kupon 250 zł na reklamę w AdWords (tylko dla nowych kont)
Filmy przygotowujące do Egzaminów dla profesjonalistów AdWords
Wideo oraz prezentacje z wykładu Tomasza Frontczaka na temat Wyniku Jakości w Google AdWords
Filmy z międzynarodowej konferencji Search Marketing Day z lat 2011-2014, o wartości 370 PLN – 68 prezentacji, 34 godziny materiału, wystąpienia 55 ekspertów z 15 krajów!
Wartość powyższych materiałów: 620 zł!
Dzień 1
Google AdWords powinna dobrze znać przynajmniej jedna osoba w firmie. Dotyczy to każdej firmy, dla której Internet jest lub będzie ważnym medium w pozyskiwaniu nowych klientów. Jeżeli chcesz:
dowiedzieć się, jak wykorzystać wyszukiwarki do zdobywania nowych klientów,
poznać platformę reklamową Google AdWords,
poznać metody optymalizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach,
zwiększyć zwrot z inwestycji w reklamę,
skorzystać z wiedzy praktyków marketingu w wyszukiwarkach,
zdobyć dodatkowe umiejętności, które staną się Twoją przewagą na rynku pracy,
… to jest to szkolenie jest dla Ciebie.
Pierwszego dnia poznasz wszystkie niezbędne informacje do tego, by rozpocząć swoje działania w programie reklamowym Google lub zoptymalizować już istniejące kampanie. Plan szkolenia ułożyliśmy tak, aby pokazać rozwiązania, które są skuteczne, a jednocześnie ich uruchomienie i późniejsze zarządzanie nie jest czasochłonne.
Poruszane są m.in. następujące zagadnienia: zasady rankingu reklam, wynik jakości, struktura kampanii i grup reklam, raportowanie, optymalizacja kampanii według celów, dopasowanie słów kluczowych, wprowadzenie do reklamy w sieci reklamowej GDN (Google Display Network). Znajomość ww. zagadnień umożliwia każdemu reklamodawcy efektywne wydawanie środków w Google AdWords i sprawniejsze zarządzanie kampaniami.
Program 1 dnia szkolenia
10:00 – 11:00
Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach i Google AdWords
Internet a reklama
Dlaczego wyszukiwarki, wyszukiwarki a użytkownik
Wyniki naturalne (organiczne) i płatne w wynikach wyszukiwania
Co to wszystko znaczy: SEM, SEO, PPC – uporządkowanie pojęć
Podstawy Google AdWords: funkcje, zalety i ranking
Gdzie będzie ukazywać się moja reklama? Wyszukiwarka i sieć reklamowa Google
Pay Per Click – płać za kliknięcie, czyli opłaty za reklamę
Jak budowany jest ranking wyników płatnych w wyszukiwarce Google?
11:00 – 11:30
AdWords w praktyce
Szybki start — jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut
Podstawowe wskaźniki
Nawigacja po koncie AdWords
Płatności
11:30 – 11:45
Przerwa kawowa
11:45 – 13:15
Budowa kampanii reklamowych w Google AdWords
Prawidłowa struktura konta Google AdWords: kampanie, grupy, słowa kluczowe
Słowa kluczowe – dopasowanie słów kluczowych
Modyfikator dopasowania przybliżonego
Przygotowanie słów kluczowych
Przygotowanie reklamy, czyli copywriting reklam
Strona docelowa
Wynik jakości
Jak rozumieć statystyki opisujące kampanię i edycja ustawień
Bieżące zarządzanie: kompromis na linii czas i efekty
13:15 – 14:15
Przerwa obiadowa
14:15 – 14:45
Śledzenie rezultatów
Czym jest konwersja?
Śledzenie konwersji w Google AdWords
Wykorzystanie Google Analytics do śledzenia efektywności kampanii w Internecie
14:45 – 15:45
Pierwsze kroki z optymalizacją
Po co optymalizujemy? Dla pieniędzy!
Pierwsze raporty
Tworzenie efektywnych tekstów reklamowych
Rozwijanie listy słów kluczowych
Zmiana dopasowania
Słowa negatywne
Raport skuteczności hasła
15:45 – 16:00
Przerwa kawowa
16:00 – 16:30
Optymalizacja kampanii
Co jest celem mojej kampanii?
Zwiększanie ilości konwersji
Zwiększanie ilości ruchu
Zwiększanie efektu brandingowego
16:30 – 17:15
Sieć Google – wyjście z reklamą poza wyszukiwarkę
Jak umieścić reklamę na dowolnej stronie?
Rodzaje reklamy w sieci Google
Reklamy kierowane na strony
Opłaty w modelu CPM i CPC
Kreator reklam graficznych
17:15 – 17:30
Pytania i odpowiedzi
Dzień 2
Google AdWords PRO jest czymś więcej niż tylko kontynuacją dnia pierwszego, ponieważ otwiera wiele nowych wątków. Ten dzień przygotowaliśmy specjalnie dla wszystkich tych, którzy chcą nauczyć się skutecznie wykorzystywać wszystkie narzędzia reklamowe Google AdWords.
Biorąc pod uwagę sugestie uczestników poprzednich szkoleń oraz uwzględniając najnowsze zmiany w Google AdWords, przygotowaliśmy nową edycję szkolenia AdWords PRO.
Jeżeli na co dzień nie zajmujesz się operacyjnie kampaniami, tylko nadzorujesz pracę innych, nauczysz się kontrolować, wymagać i wskazywać nowe kierunki rozwoju w marketingu internetowym.
Drugiego dnia na szkoleniu AdWords PRO w przystępny sposób prezentujemy nowości w programie AdWords, omawiamy zaawansowane elementy reklamy w wyszukiwarce, sieci reklamowej, YouTube oraz podpowiadamy, w jaki sposób skutecznie żonglować pełnymi funkcjami systemu i osiągać trwałą przewagę nad konkurencją.
Tego dnia dużo czasu poświęcamy sieci reklamowej oraz kampaniom video w YouTube. Zainteresowani zaawansowanymi elementami reklamy w wyszukiwarce nie będą zawiedzeni: rozbieramy na czynniki pierwsze Quality Score i sugerujemy bardziej zaawansowane struktury konta, praktycznie przedstawiamy Zakupy Google, reklamy mobilne i nowe typy rozszerzeń reklam.
YouTube Ads – czy wiesz, że w YouTube za pomocą AdWords można pozyskać widza już za 4 grosze? Pokażemy Ci, jak to zrobić!
GSP (Gmail Sponsored Promotions/Ads) – czy wiesz, że możesz już reklamować się także na Gmailu i docierać w ten sposób do osób z list mailingowych konkurencji? Wykorzystuj strategię, o której mało marketerów jeszcze wie!
Zakupy Google (Google Merchant Center) – jeśli prowadzisz sklep internetowy, to koniecznie powinieneś to znać
GDN ( Google Display Network) – reklamuj się nie tylko w wyszukiwarce, ale wykorzystuj też potencjał sieci partnerskiej Google, natywnego remarketingu AdWords oraz innych metod kierowania (płeć, wiek, zainteresowania, tematy, słowa kluczowe, status małżeński)!
Reklamy wsparte Google+
Praktyczne wykorzystanie narzędzi AdWords Editor oraz narzędzi automatyzujących (reguły automatyczne i skrypty)
Struktura rozbita na dwa konta i ułatwienia w mierzeniu konwersji
Struktura kampanii a sieci wyszukiwania i sieć reklamowa
12:30–13:15
Kampanie w sieci reklamowej Google
Różnice między kampaniami w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej
Nowy interfejs zarządzania kampaniami w sieci wyszukiwania
Metody kierowania w sieci reklamowej i różnice między nimi: strony docelowe, tematy, słowa kluczowe, remarketing
Jaki model opłaty wybrać: CPC, CPA, CPM?
Formaty reklam – jak wybrać najkorzystniejszy?
Jak stworzyć reklamę graficzną bez grafika?
Względny CTR
13:15–13:30
Remarketing w Google AdWords – potężne narzędzie śledzenia użytkowników
Zasady tworzenia kampanii remarketingowych
Partyzanckie kampanie remarketingowe
RLSA – remarketing w wyszukiwarce
Remarketing w YouTube
13:30–14:15
Przerwa obiadowa
14:15–15:00
Reklama video w obrębie YouTube
Jak wykorzystać potencjał YouTube?
Kierowanie reklam w YouTube i panel zarządzania reklamami video
InStream i InDisplay – różnice i potencjał formatów
15:00–15:30
Gmail Sponsored Promotions! Reklama w Gmailu
Wprowadzenie do GSP
Zasady kierowania reklam w Gmailu
Zasady tworzenia jednostek reklamowych
15:30–16:00
Zainspiruj się! Strony docelowe i copywriting
Ćwiczenie z copywritingu: Swiss Army Knife
Przykłady reklam graficznych na różnym etapie wabienia klienta
Przykłady inspirujących stron docelowych oraz powiązanych z nimi reklam
16:00–16:15
Przerwa kawowa
16:15–16:30
AdWords Editor
Wprowadzenie i najważniejsze funkcje
Dokonywanie masowej ilości zmian
Szybkie budowanie struktury konta w AdWords Editor
AdWords Editor + Arkusz karkulacyjny
16:30–17:00
Reklama Google Zakupy
Konfiguracja feeda produktowego
Zarządzanie kampanią Google Zakupy w Google AdWords
Optymalizacja kampanii Google Zakupy
17:00–17:30
Reguły automatyczne oraz panel dyskusyjny
Konfiguracja reguł automatycznych AdWords
Reguły automatyczne, które zaoszczędzą twój czas
Na który dzień szkolenia mam się wybrać?
Zdecydowanie polecamy wybranie pakietu 2 dni szkolenia. Pomijając aspekt cenowy (pakiet jest najkorzystniejszy), tylko wtedy zyskasz pełnię praktycznej wiedzę, a my będziemy usatysfakcjonowani tym, że uzyskasz przewagę nad swoją konkurencją.
Jeżeli jesteś na stanowisku kierowniczym, zarządzasz pracą innych i wyznaczasz cele, najwięcej inspiracji uzyskasz drugiego dnia. Natomiast po pierwszym dniu szybko zweryfikujesz, czy zasoby alokowane są prawidłowo, a praca wykonywana zgodnie z dobrymi praktykami. Możesz pominąć dzień pierwszy, jeżeli przy wszystkich poniższych zdaniach, napiszesz TAK:
Wiem, jaki działa ranking reklamy i rozumiem jego składowe: AdRank = QS x MaxCPC
Rozróżniam dopasowania słów kluczowych i wiem, kiedy stosować [], a kiedy ++
Potrafię budować strukturę konta dopasowaną do intencji
Wiem, kiedy dodawać nową grupę, a kiedy kampanię
Sprawdzam Raport wyszukiwanych haseł i wiem, jak go użyć do optymalizacji
Analizuję Wyniki jakości moich słów kluczowych oraz Współczynnik udziału w wyświetleniach na poziomie kampanii
Mierzę konwersję i mikrokonwersje
Potrafię stworzyć wyróżniającą się reklamę wraz z odpowiednimi rozszerzeniami
Wiem, czym charakteryzuje się reklama w sieci reklamowej i jak stworzyć samodzielnie banery w kreatorze
Do zobaczenia na 2 dniach szkolenia AdWords
Pamiętaj, nawet najlepszy materiał online nie zastąpi kontaktu na żywo z doświadczonym trenerem i grupą innych uczestników szkolenia. To najlepsze środowisko do zdobywania inspiracji i natychmiastowego weryfikowania swoich pomysłów.
Szkolenia poprowadzą:
Tomasz Frontczak
Założyciel serwisu SprawnyMarketing.pl. Autor bestsellera “Marketing internetowy w wyszukiwarkach” (6000 sprzedanych egzemplarzy, Wydawnictwo Helion 2006), pierwszej na polskim rynku książki omawiającej kompleksowo zagadnienia SEM/SEO/PPC. Współwłaściciel firmy konsultingowej MaxROY.com. Od 2014 roku zaangażowany w startup DietLabs, gdzie odpowiada za osiągnięcie dużej skali sprzedaży w Polsce i na rynkach zagranicznych poprzez e-marketing zorientowany na wykorzystywanie okazji rynkowych.
Od 2006 roku posiada certyfikat Google Advertising Professional (aktualnie Google Partner) a od 2008 prowadzi certyfikowane przez Google szkolenia AdWords. Współpracuje z Wydziałem Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej w grupie zajmującej się badaniami nad koncepcją zwinnego przedsiębiorstwa i teorią okazji. Interesuje się wpływem mechanizmów marketingu internetowego na zwinność.
Bartosz Berliński
Specjalizuje się w SEM (marketing w wyszukiwarkach), z naciskiem na SEO (pozycjonowanie stron i optymalizacja). Odpowiadał za planowanie i realizację kampanii reklamowych, analizę efektywności i optymalizację działań marketingowych oraz pozycjonowanie serwisów techniką long tail m.in. Grupy Allegro.pl. Współautor badań i publikacji z zakresu SEM/Web Analytics. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com sp. z o.o., zajmującej się konsultingiem w zakresie SEM. Interesuje się psychologią zachowań użytkowników wyszukiwarek.
Wiedza ze szkolenia Google AdWords jest wykorzystywana w m.in. następujących firmach:
Z zakresu Google Adwords przeszkoliliśmy już 3522 osób! Mamy w tym zakresie największe doświadczenie w Polsce. Zobacz opinie uczestników:
"Jako osoba, która wcześniej miała już do czynienia z systemem Google Adwords oceniam szkolenie na ocenę bardzo dobrą. W ciągu jednego dnia przypomniane mi zostały wszystkie podstawowe funkcjonalności systemu wraz ze wskazaniem nowych sposobów/pomysłów na prowadzenie reklam."
Dominika Kaczmarczyk
-
"Profesjonalnie, przystępnie i miło. Praktyczne podejście do zagadnień. Optymalny stosunek teorii do praktyki. Cenne wskazówki i przede wszystkim wyczuwalna duża chęć podzielenia się sprawdzonymi rozwiązaniami. Zarządzenie czasem podczas dwóch dni szkolenia- idealne."
Barbra Tereszko
Project Manager
"Tego oczekiwałam - duża dawka informacji poparta odpowiednimi przykładami. Szkolenie już od pierwszych godzin pozwoliło na wpisanie w mój plan pierwszych punktów do optymalizacji moich reklam Adwords."
Natalia Aleksandrowicz
pracownik
"Szkolenie wyczerpujące temat. Fachowe udziela odpowiedzi na wszelkie pytania zadawane przez uczestników. Prowadzący szkolenie widać, że nie tylko posiadają gruntowną wiedzę, ale także podchodzą do tematu z pasją."
Aneta Klebba
Key Account Manager
"Bardzo fajne nowe narzędzia uzyskane na szkoleniu na pewno pozwolą na szybką weryfikacje strony oraz zwiększenie ruchu na stronie."
Paweł Nowobilski
Kierownik
"Szkolenie oceniam bardzo dobrze. Dla osoby, która do tej pory mało korzystała z Adwords, wydaje się ono bardzo dobrą opcją na naukę."
Tomasz Biegun
Project Manager
"Szkolenie mi się bardzo podobało. Dużo praktycznych wskazówek od doświadczonego praktyka. Dzięki temu szkoleniu, zapewne uda nam się uniknąć wielu błędów i pułapek, w które pewnie wpadlibyśmy przygotowując kampanie reklamowe "w ciemno". "
Katarzyna Khanna
Regional Director
"Szkolenie od początku do końca było poprowadzone bardzo profesjonalnie, ale bez niepotrzebnego "spinania się". Każdy mógł zadawać w dowolnym momencie pytania, trenerzy chętnie pracowali na przykładach uczestników. Polecam mocno. "
Joanna Stefaniak
Specjalista ds. marketingu
"Szkolenie inspirujące i bardzo ciekawe. Nowe zagadnienia i możliwości z których nie do końca zdawałam sobie sprawę. W moim przypadku wiedza do wykorzystania przy weryfikacji pracy agencji. "
Dagmara Starobrat
Marketing Manager
"Od strony merytorycznej, szkolenie było świetnie przygotowane. Trenerzy mieli bardzo dobry kontakt z grupą, a grupa była bardzo dociekliwa :) Dużym plusem, jest to, że swoją wiedzę przekazywali nam praktycy."
Kamila Sączawa
-
"Szkolenie na wysokim poziomie. Bardzo dużo wiedzy teoretycznej. Praktyczne wskazówki, ciekawostki i porady. Jestem zadowolona. Ugruntowałam swoją dotychczasową wiedzę o Adwords. A drugi dzień szkolenia pozwolił mi zaimplementować nowe pomysły w życie zawodowe."
Klaudia Andrzejewska
z-ca kierownika ds. marketingu
"Szkolenie było bardzo przydatne dla osób dopiero zaczynających pracę z Google Adwords jak i dla odświeżenia niektórych zagadnień. Dla mnie przydatną rzeczą było na pewno pokazanie struktury konta reklamowego, doboru słów skluczowych jak i optymalizacja kampanii. Szkoleniowcy byli kompetentni i rzeczowi. "
Milena Getek
Marekting Manager
"Świetne szkolenie zarówno dla amatora, jak i kogoś, kto rozpoczął już swoją przygodę z AdWords. Bardzo przyjazna atmosfera :-) Przy okazji dziękuję Prowadzącym - Panowie chylę czoła, najwyższy poziom profesjonalizmu, aż chce się do Was wrócić, by poznać jeszcze więcej."
Katarzyna Gocka
-
"Otrzymaliśmy mnóstwo przydatnych i ciekawych informacji, które na pewno znajdą zastosowanie w pracy przy kampaniach AdWords - jestem bardzo zadowolona ze szkolenia, pomimo, że naturalnie są rzeczy, których na razie nie będę mogła wykorzystać."
Agata Pikulska
SEM Specialist
"Bardzo dobre szkolenie, nawet jako osoba na co dzień niekorzystająca z usług pokazanych na szkoleniu i nie mająca zielonego pojęcia o nich zrozumiałem jak działa system AdWords :) jeśli będę prowadził kampanię w internecie na pewno skorzystam z wiedzy zdobytej na szkoleniu."
Tomasz Barański
-
"Bardzo dobre szkolenie, nawet jako osoba na co dzień niekorzystająca z usług pokazanych na szkoleniu i nie mająca zielonego pojęcia o nich zrozumiałem jak działa system AdWords :) jeśli będę prowadził kampanię w internecie na pewno skorzystam z wiedzy zdobytej na szkoleniu."
Paweł Bartczak
student
"Bardzo dobre merytoryczne szkolenie. Widać praktyczną wiedzę prowadzącego oraz świetne przygotowanie. Tomasz dobrze radzi sobie z interakcją z uczestnikami, nie zbywa trudnych pytań, podaje mnóstwo przykładów z różnych branż. Na szkoleniu jest sporo "mięcha" oraz praktycznych wskazówek, jaką taktykę / strategię wybrać, jakich opcji lepiej nie wdrażać. Polecam każdemu, kto poszukuje dobrego szkolenia z zakresu Google AdWords. "
Piotr Kasperczak
Business Development Manager
"Szkolenie zostało bardzo profesjonalnie przygotowane. Treści merytoryczne były dobrze dostosowane do poziomu grupy. Najbardziej istotne jest praktyczne podejście prowadzących do tematu. Bez problemu dało się odczuć, iż nie są oni zwykłymi teoretykami i mogą podzielić się własnymi doświadczeniami z grupą. Z chęcią uczestniczyli w dyskusjach podczas przerw, co osobiście bardzo cenię. "
Zuzanna Król
BCT incentive Incentive Specialist
"Dziękuję za inspirujące szkolenie, poparte wieloma przykładami "live". Z AdWords mam do czynienia od niespełna 3 miesięcy, uczestniczyłam w dwóch częściach szkolenia i w każdej wiedza była przystępnie i w sposób całkowicie zrozumiały przedstawiona oraz omówiona na konkretnych przykładach."
Jolanta Oleszko-Przybylska
Koordynator Projektów
"Bardzo dobre, treściwe i konkretne szkolenie bez lania wody. Widać kompetencję prowadzących, którzy kładli nacisk na najistotniejsze i najbardziej praktyczne elementy."
Maciek Krawczyk
-
"Widać, że prowadzący znają się na zagadnieniu. Ogólnie szkolenie uważam za bardzo wartościowe. Osoby, które nigdy nie miały do czynienia z Adwords mogły mieć problemy z nadążeniem.
Warto się jednak zastanowić nad lepszym oddzieleniem modułów teoretycznych (koncepcyjnych) do praktycznych.Niby było to zrobione, ale można lepiej. Materiały (slajdy) powinny być przesłane przed szkoleniem - żeby można było na nich notować. Część praktyczna - na koncie adwords - powinna być robiona wolniej, żeby każdy u siebie mógł wyklikać. Tak widziałbym idealne szkolenie w tym zakresie."
Paweł Nowak
-
"Szkolenie bardzo dobre merytorycznie, duża dawka wiedzy podana w przystępny sposób. Sympatyczni prowadzący nieunikający dodatkowych pytań i odpowiedzi."
Karolina Jakubiczka-Costanzo
Laris Hotels Group ; E- commerce&Marketing Manager
"Bardzo pomocne i rzeczowe. Wszelkie zagadnienia, jakie były poruszane na szkoleniu, bardzo mi pomogły. "
Rudolf Guzik
Best Wear, Przedstawiciel handlowy
"Szkolenie zostało przeprowadzone sprawnie i interesująco. Duży plus!"
Radosław Pyka
Sagier, Grafik
"Szkolenie bardzo interesujące oraz przydatne, a przede wszystkim motywujące do dalszej pracy nad marketingiem swojej firmy."
Martyna Świętosławska
Hodowca Sp. z o.o., specjalista ds. logistyki i sprzedaży
"Uważam to za niezbędnik. Przydatne, niekoniecznie łatwe, wymagające praktykowania. Jestem bardzo zadowolona!"
Marta Ostapiec
Urząd Miasta Kołobrzeg Gł. specjalista ds promocji
"Konkretne i rzeczowe. Omawiane metody wykładane były w sposób jasny i prosty. Zdecydowanie było warto."
Piotr Slonina
PCC Rokita, specjalista ds. marketingu
"Bardzo pomocne szkolenie, pokazujące jak niesamowitym i potężnym narzędziem jest Google AdWords :) Bardzo dziękuję za wspaniałe szkolenie !"
Mateusz Markuszewski
Pracownik IT
"Dostałem to, czego chciałem, a nawet jeszcze więcej. Przed szkoleniem myślałem w kategoriach "obniżyć koszty reklamy", teraz to zupełnie inny wymiar, bardziej w kierunku jakości reklam i ruchu, trafiania do właściwych użytkowników Internetu, mojego targetu, bez niepotrzebnej walki o niskie cpc. Myślę, że będę miał lepszych i bardziej zadowolonych klientów. "
Michał Kukla
KuklaMarketing właściciel
"Chciałem podziękować Tomaszowi Frontczakowi oraz Bartkowi Berlińskiemu za świetne szkolenie AdWords oraz Adwords Pro, które odbyło się we Wrocławiu. Widać było ogromną wiedzę i doświadczenie. Pozdrawiam
"
"Bardzo dobrze poprowadzone. Same cenne informacje, rzeczowo pokazane na co zwracać uwagę. Merytorycznie 5+. Długopis otrzymany przed szkoleniem chowa się w trakcie pisania albo nie umiem pisać na kartce. Wciąż 5+"
Łukasz Foks
inżynier konstruktor na etacie w branży przetwórstwa tworzyw sztucznych
"Rewelacja, dużo ciekawych informacji wyjaśnionych w prosty sposób"
Mikołaj Kania
"Bardzo jakościowe szkolenie, dużo wiedzy praktycznej. "
Mimo że nie ma ostatecznego terminu zapisu na szkolenie, zachęcamy do wcześniejszej rezerwacji, ponieważ limit miejsc może skończyć się nawet na tydzień przed szkoleniem. W przypadku wpłaty na 1 do 3 dni roboczych przed terminem szkolenia, prosimy przynieść dowód wpłaty za udział w danym szkoleniu.
Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na szkolenia to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawny.marketing oraz pod numerem 519 183 555.
Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu PayU oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. W mailu znajdziesz również fakturę proformę.
Należy zapisać się przez formularz na stronie sprawnymarketing.pl/szkolenia wpisując dane osobowe oraz, w przypadku rejestracji pracowników, dane do faktury.
Na fakturze widnieje nazwa szkolenia, miejscowość w którym się odbywa oraz data. Jeśli potrzebujesz fakturę według indywidualnego schematu, napisz na faktury@sprawnymarketing.pl.