Szkolenie
LinkedIn marketing
Szkolenie LinkedIn marketing wprowadzi Cię do świata tego biznesowego medium i odkryje przed Tobą wszystkie jego możliwości. Nauczysz się, jak tworzyć profesjonalny profil prywatny i biznesowy, w jaki sposób budować efektywną sieć kontaktów oraz jaką aktywnością się wykazywać, by realizować swoje cele. Poznasz też najważniejsze narzędzia, z których warto skorzystać, by osiągnąć sukces na LinkedInie oraz odkryjesz najbardziej skuteczne strategie działania w tym kanale komunikacji.
Na szkoleniu dowiesz się jak budować w pełni profesjonalny profil na LinkedIn oraz jak prowadzić skuteczną komunikację (od codziennych wpisów, blogów po aktywność w grupach branżowych).
Poznasz też kilka unikalnych strategii działania (growth hacking), które wpłyną korzystnie na Twoje wyniki.
Program szkolenia
LinkedIn marketing
- Cele szkolenia: Odkrycie pełnego potencjału LinkedIna i zrozumienie mechanizmów, które rządzą na platformie tak, by efektywnie realizować swoje zawodowe cele.
- Zakres szkolenia: LinkedIn marketing
- Formy merytoryczne: szkolenie
- Materiały: prezentacja szkoleniowa
- Prowadzący: Dagmara Pakulska
10:00 – 11:45
Nie tylko wirtualne CV, czyli czym tak naprawdę jest LinkedIn
- LinkedIn jako kanał: rekrutacyjny, sprzedażowy, marketingowy, EB-owy i networkingowy
- Serwis w liczbach
- Demografia użytkowników platformy w pigułce
- LinkedIn jako landing page marki osobistej i firmowej
- Słów kilka o bezpieczeństwie, czyli jak maksymalnie zabezpieczyć swój personalny i biznesowy profil
11:45 - 12:00
Przerwa kawowa
12:00 - 13:30
Profil personalny od A do Z
- Czym jest SSI i dlaczego jest istotny dla powodzenia w serwisie
- Zacznij od celu – czyli po co buduję profil personalny na LinkedIn
- Słowa klucze – postawa efektywności profilu osobowego
- Profesjonalny profil personalny krok po kroku
- Które sekcje warto uzupełnić treścią na LinkedInie, a których… nie
- Przydatne wskazówki przy konstruowaniu warstwy wizualnej i tekstowej profilu
- Profil personalny a personal branding
- Jak profil personalny może wspierać realizację celów firmowych
- Przykłady najciekawszych profili personalnych
13:30 - 14:30
Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:30 - 15:30
Skuteczny company page
- Jaką kategorię strony wybrać dla swojego biznesu
- Company Page czy Showcase Page – na co i kiedy postawić
- Optymalizacja profilu firmowego krok po kroku
- Czym jest Company Page SEO i dlaczego jest ważne
- Nowości na profilu firmowym, które warto przetestować
- Przykłady najciekawszych profili firmowych
15:30 - 15:45
Przerwa kawowa
15:45 - 16:45
Efektywny networking na LinkedInie
- Jak zadbać o higienę swojej sieci kontaktów
- Kogo warto mieć w swoim networku na LinkedInie
- Jakimi kryteriami kierować się przy akceptacji lub wysyłaniu zaproszeń do sieci
- Jak w pełni skorzystać z potencjału wewnętrznej wyszukiwarki serwisu
- Obserwować, czy nawiązać kontakt – na co i kiedy postawić
16:45 - 18:00
Aktywność na LinkedIn
- Dlaczego bez aktywności nie ma szans na realizację celów zawodowych na LinkedInie
- Aktywność w wersji minimum i maksimum – czym się różnią i w jakich sytuacjach na nie postawić
- Reguła 3 tematów – game changer w procesie projektowania planu contentowego
- Sesja Q&A
Szkolenie
LinkedIn marketing PRO
Szkolenie LinkedIn marketing PRO jest rozwinięciem szkolenia LinkedIn marketing. Dzięki niemu wzniesiesz swoją markę personalną, biznesową lub jedną i drugą na jeszcze wyższy poziom. Poznasz niuanse, które często decydują o sukcesie lub porażce na LinkedInie. Zyskasz dostęp do najnowszej wiedzy o działaniu algorytmu i nowościach, które już wprowadziła lub za chwilę wprowadzi ta największa biznesowa platforma na świecie. Odkryjesz, czy warto inwestować w płatne działania na platformie i nauczysz się, jak wycisnąć z działań organicznych wszystko to, co najlepsze. Nie zwlekaj i zapisz się już teraz!
Program szkolenia
LinkedIn marketing PRO
- Cele szkolenia: Odkrycie pełnego potencjału LinkedIna i zrozumienie mechanizmów, które rządzą na platformie tak, by efektywnie realizować swoje zawodowe cele.
- Zakres szkolenia: LinkedIn marketing
- Formy merytoryczne: szkolenie
- Materiały: prezentacja szkoleniowa
- Prowadzący: Dagmara Pakulska
10:00 – 11:45
Bez analityki ani rusz, czyli wchodzimy na wyższy poziom wtajemniczenia!
- Po co i jak często zaglądać do panelu analitycznego LinkedIna?
- Co mówią nam statystyki profilu osobowego i personalnego?
- Jak wykorzystać zdobytą wiedzę do projektowania skutecznych działań na LinkedIn?
11:45 - 12:00
Przerwa kawowa
12:00 – 13:30
Networking level PRO
- Gdzie poza wyszukiwarką serwisu docierać do wartościowych kontaktów
- Zaproszenie do sieci: z notatką czy bez
- Sztuka wysyłania skutecznych wiadomości do nieznajomych
- Jak (nie)zepsuć dobrego pierwszego wrażenia na LinkedIn
- Case studies skutecznych i nieskutecznych pierwszych wiadomości
- Jak uniknąć LinkedInowego czyśćca i dbać o higienę swojej sieci
13:30 - 14:30
Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:30 - 16:00
Aktywność level PRO
- Wszystko, co trzeba wiedzieć o działaniu algorytmu LinkedIna
- Techniczne wpadki, których warto uniknąć przy projektowaniu publikacji w serwisie
- Jak i o czym pisać, by inni chcieli to czytać i by realizować cele
- Schemat tworzenia skutecznych publikacji od A do Z
- Linie tematyczne + tone of voice, czyli must have dobrego planu contentowego na LinkedInie
- Social Media Policy – czym jest i dlaczego warto zadbać o ten dokument w swojej firmie
- Jak zachęcić pracowników do tworzenia treści, czyli słów kilka o potencjale employee advocacy na LinkedIn
- Czym są rekomendowane treści i dlaczego mają sens
- Przegląd zewnętrznych i wewnętrznych narzędzi, które pomogą tworzyć i planować content na LinkedIn
16:00 - 16:15
Przerwa kawowa
16:15 - 18:00
Show me your money, czyli przegląd płatnych narzędzi LinkedIna
- Premium Company Page
- Sales Navigator
- LinkedIn Recruiter
- Podstawy LinkedIn Ads
- Sesja Q&A