LinkedIn marketing
+ LinkedIn marketing PRO

Wszystko, co musisz wiedzieć o największym biznesowym medium w Polsce i na świecie!

Prowadząca:
Dagmara Pakulska

Cena od

1070 PLN

Przeszkolone osoby

1192

Ocena szkoleń

4.7

Zamów telefonicznie

732 083 545

Inni realizują już swoje cele na LinkedInie, a Ty?

LinkedIn to największe i najpotężniejsze medium o charakterze biznesowym w Polsce i na świecie. W ciągu jednej minuty co najmniej 8 osób na świecie znajduje pracę za jego pomocą, ktoś sprzedaje swoje produkty lub usługi, a jeszcze inni z powodzeniem budują świadomość istnienia swoich marek, również jako dobrych pracodawców. 

Dlaczego LinkedIn to punkt obowiązkowy na mapie współczesnych social mediów?

Niezależnie od tego, czy reprezentujesz małą firmę, czy dużą korporację, pracujesz w dziale marketingu i PR, sprzedaży, czy HR lub prowadzisz własny biznes, z pewnością potrzebujesz LinkedIna. Tylko w tym miejscu dotrzesz do osób podejmujących decyzje w firmach, z którymi chcesz pracować, jak również zdobędziesz wymarzonych klientów lub nowe talenty do swojej organizacji. Porzuć więc myśli o tym, że LinkedIn to tylko takie wirtualne CV, bo w rzeczywistości jest kanałem o dużo większym potencjale:

  • rekrutacyjnym, 
  • sprzedażowym, 
  • marketingowym, 
  • oraz networkingowym. 

Weź udział w szkoleniu i dowiedz się, jak wycisnąć z niego wszystko co najlepsze dla Ciebie i dla realizacji Twoich zawodowych celów! 

Szkolenia LinkedIn Marketing - co zyskasz i czego się nauczysz?

Twoi klienci angażują się w komunikację w mediach społecznościowych i spędzają w nich dużo czasu - wykorzystaj to, by do nich dotrzeć!

Dowiesz się, jak wyciągnąć maksimum korzyści ze swoich działań marketingowych w tych serwisach

Będąc jednym z pierwszych na danym serwisie, masz dużo niższe koszty wejścia i reklamy niż w późniejszym czasie

Musisz prowadzić swoje działania marketingowe tam, gdzie jest Twoja grupa docelowa


Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • Szkolenie LinkedIn skierowane jest zarówno do osób stawiających swoje pierwsze kroki na LinkedInie, jak i do tych, którzy czują, że ich poziom wiedzy jest raczej podstawowy lub średniozaawansowany i chcą dowiedzieć się, jak wycisnąć z tego medium jeszcze więcej i na które działania realnie warto postawić, by osiągać zamierzone cele. 

    Szczególnie polecane jest:

    • przedstawicielom działów sprzedaży, HR, PR, EB i marketingu w firmach
    • przedsiębiorcom
    • osobom wchodzącym na rynek pracy lub poszukującym nowych wyzwań zawodowych 
    • przedstawicielom organizacji rządowych oraz NGO 
    • przedstawicielom wolnych zawodów, np. prawnikom lub dziennikarzom.

Szkolenie
LinkedIn marketing

Szkolenie LinkedIn marketing wprowadzi Cię do świata tego biznesowego medium i odkryje przed Tobą wszystkie jego możliwości. Nauczysz się, jak tworzyć profesjonalny profil prywatny i biznesowy, w jaki sposób budować efektywną sieć kontaktów oraz jaką aktywnością się wykazywać, by realizować swoje cele. Poznasz też najważniejsze narzędzia, z których warto skorzystać, by osiągnąć sukces na LinkedInie oraz odkryjesz najbardziej skuteczne strategie działania w tym kanale komunikacji. 

Na szkoleniu dowiesz się jak budować w pełni profesjonalny profil na LinkedIn oraz jak prowadzić skuteczną komunikację (od codziennych wpisów, blogów po aktywność w grupach branżowych).

Poznasz też kilka unikalnych strategii działania (growth hacking), które wpłyną korzystnie na Twoje wyniki.

Program szkolenia
LinkedIn marketing

    • Cele szkolenia: Odkrycie pełnego potencjału LinkedIna i zrozumienie mechanizmów, które rządzą na platformie tak, by efektywnie realizować swoje zawodowe cele.
    • Zakres szkolenia: LinkedIn marketing
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Dagmara Pakulska

    10:00 – 11:45 Nie tylko wirtualne CV, czyli czym tak naprawdę jest LinkedIn

    • LinkedIn jako kanał: rekrutacyjny, sprzedażowy, marketingowy, EB-owy i networkingowy
    • Serwis w liczbach 
    • Demografia użytkowników platformy w pigułce
    • LinkedIn jako landing page marki osobistej i firmowej
    • Słów kilka o bezpieczeństwie, czyli jak maksymalnie zabezpieczyć swój personalny i biznesowy profil

    11:45 - 12:00 Przerwa kawowa

    12:00 - 13:30 Profil personalny od A do Z

    • Czym jest SSI i dlaczego jest istotny dla powodzenia w serwisie
    • Zacznij od celu – czyli po co buduję profil personalny na LinkedIn
    • Słowa klucze – postawa efektywności profilu osobowego
    • Profesjonalny profil personalny krok po kroku
    • Które sekcje warto uzupełnić treścią na LinkedInie, a których… nie
    • Przydatne wskazówki przy konstruowaniu warstwy wizualnej i tekstowej profilu
    • Profil personalny a personal branding
    • Jak profil personalny może wspierać realizację celów firmowych
    • Przykłady najciekawszych profili personalnych

    13:30 - 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:30 - 15:30 Skuteczny company page

    • Jaką kategorię strony wybrać dla swojego biznesu
    • Company Page czy Showcase Page – na co i kiedy postawić
    • Optymalizacja profilu firmowego krok po kroku
    • Czym jest Company Page SEO i dlaczego jest ważne
    • Nowości na profilu firmowym, które warto przetestować
    • Przykłady najciekawszych profili firmowych

    15:30 - 15:45 Przerwa kawowa

    15:45 - 16:45 Efektywny networking na LinkedInie

    • Jak zadbać o higienę swojej sieci kontaktów
    • Kogo warto mieć w swoim networku na LinkedInie
    • Jakimi kryteriami kierować się przy akceptacji lub wysyłaniu zaproszeń do sieci
    • Jak w pełni skorzystać z potencjału wewnętrznej wyszukiwarki serwisu
    • Obserwować, czy nawiązać kontakt – na co i kiedy postawić

    16:45 - 18:00 Aktywność na LinkedIn

    • Dlaczego bez aktywności nie ma szans na realizację celów zawodowych na LinkedInie
    • Aktywność w wersji minimum i maksimum – czym się różnią i w jakich sytuacjach na nie postawić
    • Reguła 3 tematów – game changer w procesie projektowania planu contentowego
    • Sesja Q&A

Szkolenie
LinkedIn marketing PRO

Szkolenie LinkedIn marketing PRO jest rozwinięciem szkolenia LinkedIn marketing. Dzięki niemu wzniesiesz swoją markę personalną, biznesową lub jedną i drugą na jeszcze wyższy poziom. Poznasz niuanse, które często decydują o sukcesie lub porażce na LinkedInie. Zyskasz dostęp do najnowszej wiedzy o działaniu algorytmu i nowościach, które już wprowadziła lub za chwilę wprowadzi ta największa biznesowa platforma na świecie. Odkryjesz, czy warto inwestować w płatne działania na platformie i nauczysz się, jak wycisnąć z działań organicznych wszystko to, co najlepsze. Nie zwlekaj i zapisz się już teraz!

Program szkolenia
LinkedIn marketing PRO

    • Cele szkolenia: Odkrycie pełnego potencjału LinkedIna i zrozumienie mechanizmów, które rządzą na platformie tak, by efektywnie realizować swoje zawodowe cele.
    • Zakres szkolenia: LinkedIn marketing
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Dagmara Pakulska

    10:00 – 11:45 Bez analityki ani rusz, czyli wchodzimy na wyższy poziom wtajemniczenia!

    • Po co i jak często zaglądać do panelu analitycznego LinkedIna?
    • Co mówią nam statystyki profilu osobowego i personalnego?
    • Jak wykorzystać zdobytą wiedzę do projektowania skutecznych działań na LinkedIn?

    11:45 - 12:00 Przerwa kawowa

    12:00 – 13:30 Networking level PRO

    • Gdzie poza wyszukiwarką serwisu docierać do wartościowych kontaktów
    • Zaproszenie do sieci: z notatką czy bez
    • Sztuka wysyłania skutecznych wiadomości do nieznajomych
    • Jak (nie)zepsuć dobrego pierwszego wrażenia na LinkedIn
    • Case studies skutecznych i nieskutecznych pierwszych wiadomości
    • Jak uniknąć LinkedInowego czyśćca i dbać o higienę swojej sieci

    13:30 - 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:30 - 16:00 Aktywność level PRO

    • Wszystko, co trzeba wiedzieć o działaniu algorytmu LinkedIna
    • Techniczne wpadki, których warto uniknąć przy projektowaniu publikacji w serwisie
    • Jak i o czym pisać, by inni chcieli to czytać i by realizować cele
    • Schemat tworzenia skutecznych publikacji od A do Z
    • Linie tematyczne + tone of voice, czyli must have dobrego planu contentowego na LinkedInie
    • Social Media Policy – czym jest i dlaczego warto zadbać o ten dokument w swojej firmie
    • Jak zachęcić pracowników do tworzenia treści, czyli słów kilka o potencjale employee advocacy na LinkedIn
    • Czym są rekomendowane treści i dlaczego mają sens
    • Przegląd zewnętrznych i wewnętrznych narzędzi, które pomogą tworzyć i planować content na LinkedIn

    16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

    16:15 - 18:00 Show me your money, czyli przegląd płatnych narzędzi LinkedIna

    • Premium Company Page
    • Sales Navigator
    • LinkedIn Recruiter
    • Podstawy LinkedIn Ads
    • Sesja Q&A 

Prowadząca:

trener

Dagmara Pakulska

Marketerka, przedsiębiorczyni i wykładowczyni akademicka, a od niedawna również konferansjerka wydarzeń branżowych. Autorka Niby-Prasówki. Jedna z Top 25 Liderek Polskiego LinkedIna według magazynu Forbes Women. Szkoli, konsultuje, audytuje i buduje strategie komunikacji w social mediach zarówno dla dużych, jak i małych marek. Współpracowała już m.in. z Lidlem, mBankiem, Żabką, Roche Polska, czy z TVN oraz The Walt Disney Company Polska. Jej konikiem są działania organiczne, a ulubionymi specjalizacjami: employee advocacy, personal branding, social selling oraz LinkedIn marketing. Zwolenniczka podejścia “bój się i rób” w życiu i w biznesie. 

 


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

(z wyłączeniem szkoleń online)

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Wiedza ze szkoleń LinkedIn jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach

Z zakresu LinkedIn marketingu przeszkoliliśmy 1192 osób! Zobacz opinie uczestników:

"Bardzo konkretne, poparte mnóstwem przykładów, ciekawe :) "

Anna Goliszek

Specjalista ds. Marketingu

"Bardzo dobre szkolenie, świetnie zaplanowane i bardzo dobrze poprowadzone. Same potrzebne informacje podane w przystępny sposób. Brawo dla trenera!"

Edward Szewczak

Rzecznik Prasowy

"Bardzo przydatne i dobrze zorganizowane. "

Anna Kiryjow

SGGW Biuro Prasowe

"Bardzo rzetelne szkolenie wyjaśniające zasady działania Linkedin. Dużo szczegółów, precyzyjne obrazowanie zagadnień, specyfika tego portalu została bardzo dobrze nakreślona - również w kontekście innych social media. Wiedza ustrukturyzowana i zestawiona w logiczną całość. Bardzo wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne prowadzącej."

Aleksandra Stachowska

"Szkolenie bardzo rzeczowe, praktyczne, miało być utrwaleniem a okazało się w wielu przypadkach nowością "

Kasia Rogowicz

Asystent prezesa

"Jak najlepsza ocena, dzięki temu szkoleniu znam już swoje mocne i słabe strony, wiem, co mogę jeszcze poprawić i jak nad tym pracować. Wiele przydatnych i praktycznych rad. Polecam każdemu kto zajmuje się fanpagami, lub zamierza się tym zająć. "

Karolina Janczyk

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Kontakt@sprawnymarketing.pl

732 083 545

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555