Rozwój marki na Instagramie & TikToku

Świadomie twórz konta, które zyskują obserwujących, angażują, budują więzi
z odbiorcami i sprzedają.

Prowadząca:
Ola Sidorowska

Cena od

1270 PLN

NOWOŚĆ!

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

732 083 545

Dlaczego to szkolenie?

  • To szkolenie przeznaczone jest dla osób, które tworzą content na Instagramie oraz TikToku i mają dość marnowania długich godzin na tworzenie materiałów, które zyskują 10 wyświetleń.
  • To również szkolenie dla tych, którzy jeszcze nigdy nie mieli okazji pracować na wielu kontach i samodzielnie wybadać, co działa, a co nie (spokojnie, zrobiłam to za Was!).
  • To szkolenie dla tych, którzy tworzą po omacku, spontanicznie wymyślając content bez żadnej przemyślanej strategii.
  • To również szkolenie dla tych, którzy przez natłok obowiązków zatracili w sobie miłość do tworzenia jakościowych i wartościowych treści – obiecuję, że po szkoleniu odzyskacie TĘ ISKIERKĘ i wyjdziecie z niego z głowami pełnymi inspiracji!
  • To szkolenie dla tych, którzy w grupie pełnej kreatywnych ludzi, pragną wspólnie warsztatowo popracować nad swoimi markami/profilami.
  • Przede wszystkim jednak – to szkolenie pomoże Ci zrozumieć media społecznościowe, nauczy dostrzegać skuteczne schematy, zainspiruje do świeżego spojrzenia na profile w mediach społecznościowych i zabierze za kulisy pracy z markami.

Co zyskasz i czego się nauczysz?

Dowiesz się, jak tworzyć content, który będzie spełniał wyznaczone przez Ciebie cele

Zajrzysz w statystyki viralowych treści i zrozumiesz schematy tworzenia materiałów, które poruszają widownię

Zyskasz inspirację i pomysły na to, jak tworzyć profile, które zapadają w pamięć

Praktyczna wiedza: otrzymasz audyt wybranego przez Ciebie profilu w mediach społecznościowych - na żywo!


Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Dla content creatorów, którzy chcą zacząć obsługiwać konta marek „na poważnie”

  • Dla twórców chcących świadomie budować swoje profile w mediach społecznościowych

  • Dla specjalistów od social mediów, którzy chcą usystematyzować swoją wiedzę i zaczerpnąć inspiracji

  • Dla biznesów i marek, które czują, że ich profile stoją w miejscu

Szkolenie
Rozwój marki na Instagramie & TikToku

Szkolenie Rozwój marki na Instagramie & TikToku jest szkoleniem dwudniowym, gdzie pierwszego dnia skupimy się na działaniach na Instagramie, natomiast kolejnego – na działaniach na platformie TikTok.

Pamiętaj! Masz możliwość zakupu pakietu dwudniowego, ale także możesz uczestniczyć tylko w jednym, wybranym przez siebie dniu. 

Program szkolenia - dzień I:
Rozwój marki na Instagramie

    • Cele szkolenia: świadome tworzenie kont w mediach społecznościowych, które zyskują obserwujących, angażują, budują więzi z odbiorcami i sprzedają
    • Zakres szkolenia: social media: Instagram
    • Formy merytoryczne: szkolenie z elementami warsztatu
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadząca: Ola Sidorowska

    10:00–11:30 Strategia konta na Instagramie w teorii

    • Analiza potrzeb, przedstawienie kont i marek, poznanie sytuacji zastanej
    • Zrozumienie grupy odbiorców i wyciąganie wniosków
    • Analiza działań konkurencji – i jak ją realnie wykorzystać w rozwoju swojej marki w SM?
    • Jak znaleźć wyróżniki marki? Przykłady kont, które zapadają w pamięć

    11:30–11:45 Przerwa kawowa

    11:45–12:45 Strategia konta na Instagramie w praktyce - warsztaty

    • Jak stworzyć dobry biogram?
    • Wizerunek i sprzedaż na Instagramie: wyróżnione relacje, przypięte treści
    • Unikatowy pomysł na profil, czyli jak stworzyć autorskie serie?

    12:45–13:45 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    13:45–15:30 Zrozumieć Instagram

    • Analiza viralowych treści i statystyk
    • Jak działają algorytmy Instagrama?
    • Usystematyzujmy wiedzę: SEO na Instagramie, opisy, muzyka, hashtagi
    • Rodzaje contentu: co i kiedy tworzyć?

    15:30–15:45 Przerwa kawowa

    15:45–16:15 Content na Instagramie

    • Sprawdzone praktyki na posty, karuzele, Rolki i Instastories
    • Jak tworzyć treści, które spełniają konkretny cel? Content pod zasięgi, follow, budowanie więzi z odbiorcami, angażowanie, wizerunek i sprzedaż

    16:15–17:30 Audyt kont na Instagramie - warsztaty

    •  Wspólna analiza kont uczestników na żywo.

    17:30–18:00 Sesja Q&A

Program szkolenia - dzień II:
Rozwój marki na TikToku

    • Cele szkolenia: świadome tworzenie kont w mediach społecznościowych, które zyskują obserwujących, angażują, budują więzi z odbiorcami i sprzedają
    • Zakres szkolenia: social media: TikTok
    • Formy merytoryczne: szkolenie z elementami warsztatu
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadząca: Ola Sidorowska

    10:00–12:00 Zrozumieć TikToka

    • Dlaczego marka powinna wkroczyć na TikToka?
    • Dobre i złe praktyki twórców i marek na TikToku
    • Formaty contentu na TikToku
    • Optymalizacja konta na TikToku: rodzaje kont, biogram, przypięte filmy

    12:00–12:15 Przerwa kawowa

    12:15–13:30 Jak robić TikToka mądrze?

    • Analiza viralowych treści na TikToku (z zewnątrz i wewnątrz – w statystykach)
    • Jak działa algorytm TikToka?

    13:30–14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:30–15:45 Video na TikToka

    • Nagrywanie zasięgowych video – skąd brać DOBRE pomysły na treści?
    • Hooki, czyli jak złapać uwagę od pierwszej sekundy filmu?
    • Jak utrzymać uwagę odbiorcy?

    15:45–16:15 Trendy

    • Czy trendy zawsze są takie cool? Jak je dobrze wykorzystać?
    • Opisy i hashtagi
    • Dobór muzyki i kwestie prawne

    16:15–16:30 Przerwa kawowa

    16:30–17:00 Pracujmy mądrze (i szybko!)

    • Jak tworzyć dobre scenariusze video?
    • Organizacja pracy: harmonogramy, planowanie contentu i praca z klientem

    17:00–17:45 Montaż video w praktyce

    • Tipy montażowe i podstawy montażu w aplikacji CapCut

    17:45–18:00 Sesja Q&A

Prowadząca

trener

Ola Sidorowska

Ola Sidorowska – z głową w chmurach, nosem w telefonie i tysiącami pomysły na treści. Zwyciężczyni pierwszej w Polsce nagrody TikToka dla marketerów w konkursie Make TikToks Contest. Założycielka agencji kreatywnej Precious Content, fanka eksperymentowania z contentem i analizowania virali. Na co dzień obsługuje profile twórców i marek w mediach społecznościowych.

 


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Pakiet nagrań prelekcji z XVIII edycji konferencji I ❤️ Social Media

Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy – kursy online, streszczenia książek, webinary, archiwalne wydania magazynu

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)

Prezentacja trenera w formacie PDF

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Wiedza ze szkoleń LinkedIn jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach

Z zakresu LinkedIn marketingu przeszkoliliśmy osób! Zobacz opinie uczestników:

"Bardzo konkretne, poparte mnóstwem przykładów, ciekawe :) "

Anna Goliszek

Specjalista ds. Marketingu

"Bardzo dobre szkolenie, świetnie zaplanowane i bardzo dobrze poprowadzone. Same potrzebne informacje podane w przystępny sposób. Brawo dla trenera!"

Edward Szewczak

Rzecznik Prasowy

"Bardzo przydatne i dobrze zorganizowane. "

Anna Kiryjow

SGGW Biuro Prasowe

"Bardzo rzetelne szkolenie wyjaśniające zasady działania Linkedin. Dużo szczegółów, precyzyjne obrazowanie zagadnień, specyfika tego portalu została bardzo dobrze nakreślona - również w kontekście innych social media. Wiedza ustrukturyzowana i zestawiona w logiczną całość. Bardzo wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne prowadzącej."

Aleksandra Stachowska

"Szkolenie bardzo rzeczowe, praktyczne, miało być utrwaleniem a okazało się w wielu przypadkach nowością "

Kasia Rogowicz

Asystent prezesa

"Jak najlepsza ocena, dzięki temu szkoleniu znam już swoje mocne i słabe strony, wiem, co mogę jeszcze poprawić i jak nad tym pracować. Wiele przydatnych i praktycznych rad. Polecam każdemu kto zajmuje się fanpagami, lub zamierza się tym zająć. "

Karolina Janczyk

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel, pl. Andersa 1, 61-581, Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Kontakt@sprawnymarketing.pl

732 083 545

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555