Jak zwiększać konwersję i chronić biznes w czasach wzrostu kosztów reklamy online?
W ostatnich dwóch latach marketingowcy coraz częściej podkreślają, jak ważne jest pozyskiwanie i wykorzystywanie danych zero-party oraz first-party. Jest to kluczowe w obliczu planowanych zmian związanych z ograniczeniem użycia plików cookies stron trzecich oraz wzrostu kosztów reklamy płatnej.
Jeśli chodzi o efektywne wykorzystanie danych, najskuteczniejszym kanałem komunikacji pozostaje email marketing. Od lat uważany jest za jedno z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych. Statystycznie, każda złotówka zainwestowana w email marketing generuje 41 zł sprzedaży.
Dlatego przygotowałem to szkolenie, aby pomóc Ci maksymalizować efekty w email marketingu w 2024 roku. Skupimy się na kluczowych aspektach, takich jak dostarczalność, generowanie leadów i najnowsze trendy, które warto uwzględnić w Twoich działaniach.
Dlaczego to szkolenie?
- To szkolenie jest idealne dla osób, które cenią sobie konkretne, wymierne efekty.
- Jest ono prowadzone przez praktyka, który przeanalizował setki tysięcy kampanii email marketingowych, współtworzył branżowe standardy i przygotowywał kampanie nagradzane w takich konkursach jak GoldenArrow, Kreatura, Mixx Awards.
- To intensywny, jednodniowy program, który pomoże Ci rozpocząć działania w email marketingu lub znacząco poprawić efektywność, jeśli już prowadzisz takie kampanie.