Rolki!
Doskonale wiesz, że aby istnieć w mediach społecznościowych musisz je robić! Jednocześnie sen z powiek spędza Ci myśl jakie i jak te rolki robić! Łapać trendy, mowić do kamery, powielać czyjeś pomysły…
Skrolujesz Instagram w poszukiwaniu inspiracji i… czasem wpadnie Ci coś do głowy, ale wówczas pojawia się opór w postaci myśli „ale jak to zrobić” ?!
Pojawia się plątanina myśli i pomysłów! Nic się nie sprawdza, bo większość czasu spędzasz na konsumowaniu niepotrzebnych treści i rolek niż na tworzeniu ich, co tylko potęguję Twoje napięcie. Nie pomaga też kwestia, że oczywiście są konta i to w Twojej branży, które widzisz, że świetnie sobie radzą, publikują i to dodatkowo powoduje to większą presje i stres. Więc pojawia się pytanie: co z tym zrobisz?
Czy daje planujesz tracić czas i nerwy na przeszukiwani internetu i łapaniu się na kolejne haczyki, czy nauczysz się o co w tych rolkach chodzi?
Pamiętaj: rolka rolce nie równa, mają inne cele i inne charaktery, część z nich jest tworzona tylko dla wysokich zasięgów, ale nie sprzedaje, część może być „bez twarzy” ale jeżeli chcesz budować pozycje eksperta to, nie ma wyjścia, musisz nauczyć się tworzyć rolki w których mówisz do kamery, jednocześnie one też mają swoją specyfikę i muszą być bardziej w charakterze edutainment niż nudnego wykładu.
Dobra wiadomość jest taka, że to wszystko jest poukładane i przewidywalne, na wszystko jest miejsce i na trendy i haczyki i na dłuższe struktury (tak dłuższy, czyli nawet 60 sekund)!
Kluczowe jest poznanie i zrozumienie tego systemu, dzięki czemu staje się on prosty, łatwy do zaplanowania, wdrożenia i co najważniejsze przewidywalny! Kolejna dobra wiadomość, to fakt, że nie musisz mieć też całego sztabu ludzi do nagrań ani wielkiego budżetu, smartfon jest pełnoprawnym sprzętem do nagrywania, a przydatne sprzęty są dostępne na każdą kieszeń.
Nauczysz się wszystkiego czego potrzebujesz do tego, by zacząć nagrywać świetne rolki tym sprzętem który już masz – smartfonem, a także w co zainwestować zaczynając od budżetowych rozwiązań.
Czego dowiesz się na szkoleniu?
Część teoretyczna:
- Jakie są rodzaje rolek i jak strategicznie je zaplanować
- Jakie treści sprawdzą się na rolki, które mają zwiększać zasięgi i widoczność, budować zaangażowanie, pozycje ekspercką i jakie rolki robić, by sprzedawać
- Jak sprawdzać trendy i mądrze wykorzystywać je w swojej branży
- Co aktualnie promuje Instagram i jak wpasować się w algorytmy ze swoimi rolkami
- Jak przyciągać i utrzymać uwagę widza na swoich rolkach – czym są i jak zastosować haczyki wizualne, tekstowe i mówione
- Czym jest i jak używać Visualstorytellingu
Część praktyczna:
- Jak nagrywać dynamiczne rolki swoim smartfonem – podstawowe zasady mobile video do natychmiastowego wykorzystania
- Jak szybko zmontować nagrane ujęcia w atrakcyjną rolkę
- Jak tworzyć mówione rolki, które przyciągają i utrzymują uwagę