Dlaczego to szkolenie?
Ekspansja zagraniczna to jeden z najbardziej perspektywicznych kierunków dla przedsiębiorców chcących efektywnie skalować swój biznes. Warto jednak pamiętać, że sprzedaż na rynkach zagranicznych powinna być poparta odpowiednimi przygotowaniami, wyborem właściwego rynku, przygotowanej strategii produktowej, logistyki, obsługi klienta, a także dedykowaną strategią marketingową, w ramach której uwzględnione zostaną możliwości lokalnych platform reklamowych i specyfika konsumentów.
Według raportu e-izba.pl aż 67% firm rezygnuje z ekspansji na rynki zagraniczne ze względu na brak doświadczenia i wiedzy. Właśnie dlatego w naszym szkoleniu postanowiliśmy przekazać zarówno nasze wieloletnie doświadczenia, wynikające ze współpracy z setkami firm, sprzedającymi na rynkach zagranicznych, ale także praktyczną wiedzę, dzięki której dowiesz się jakie działania powinna podjąć Twoja firma, aby: zacząć sprzedawać za granicą, odpowiednio przygotować się na logistykę towarów, budowanie swiadomości marki, marketing, wymagania prawne i rozliczeniowe, tłumaczenia i lokalizację językową oraz wiele innych aspektów związanych z ekspansją na rynki zagraniczne.