Dlaczego właśnie to szkolenie?
Szkolenie „4 fundamenty modelu sprzedaży partnerskiej” zbudowany jest na autorskich rozwiązaniach bazujących na 25-letnim doświadczeniu sprzedażowym Rafała Błachowskiego – przedsiębiorcy, trenera, handlowca, autora książki „Porozmawiajmy o Sprzedaży” oraz m.in. dyrektora czterech edycji Poznań Motor Show. Uczestnicy zostaną poprowadzeni, bardzo skrupulatnie, krok po kroku, po czterech kluczowych elementach procesu sprzedaży.
Szkolenie charakteryzuje się stricte warsztatowym charakterem prowadzenia zajęć i skupieniem na konkretnych sytuacjach i doświadczeniach biznesowych.
Na szkoleniu zostaną poruszone kluczowe aspekty, takie jak:
1. Strategiczna gra negocjacyjna
2. Zimny lead, czyli pierwszy kontakt z klientem
3. Rozpoznanie motywów zakupowych klienta
4. Style zachowań klienta a odpowiedni sposób komunikacji i negocjacji