Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
Dowiesz się, które akcje promocyjne okazały się najbardziej skuteczne i jaki zysk przyniosły
Znacznie poprawisz efektywność swoich działań w internecie
Dowiesz się, jak prawidłowo czytać dane z raportów dostępnych w GA4
Nauczysz się integrować GA4 z innymi systemami raportowania danych
Dla kogo skierowane jest szkolenie i jakie są wymagania wstępne?
-
Koniecznie weź ze sobą laptopa 🙂
Program szkolenia
Google Analytics 4
- Cele szkolenia: realizacja celów biznesowych na podstawie danych z wykorzystaniem Google Analytics 4
- Zakres szkolenia: Google Analytics 4
- Formy merytoryczne: szkolenie z elementami warsztatu
- Prowadzący: Karol Dziedzic
- Jak GA4 zbiera dane oraz jakie ma ograniczenia?
- Kiedy korzystać z raportów, a kiedy z eksploracji?
- Z których wymiarów i danych korzystać oraz co się za nimi kryje?
- Tworzenie eksploracji swobodnych dopasowanych do potrzeb biznesowych
- Tworzenie eksploracji ścieżki oraz sekwencji ścieżki
- Tworzenie i analiza segmentów oraz ich wzajemnego pokrywania się
- Omówienie kohort oraz cyklu życia użytkownika
- Tworzenie raportów dedykowanych pod potrzeby uczestników szkolenia, dopasowane do ich biznesów
10:00 – 10:30 Wprowadzenie do GA4
10:30 – 11:30 Omówienie sposobu zliczania danych przez GA4
11:30 – 11:45 Przerwa kawowa
11:45 – 13:30 Wprowadzenie do eksplorowania danych
13:30 – 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:30 – 15:45 Eksplorowanie danych
15:45 – 16:00 Przerwa kawowa
16:00 - 17:00 Generowanie raportów pod potrzeby uczestników
17:00 - 18:00 Sesja Q&A
Program szkolenia
Google Analytics PRO
- Cele szkolenia: realizacja celów biznesowych na podstawie danych z wykorzystaniem Google Analytics 4
- Zakres szkolenia: Google Analytics 4
- Formy merytoryczne: szkolenie z elementami warsztatu
- Prowadzący: Karol Dziedzic
- Analiza kodów na stronach uczestników
- Omówienie, jak powinna wyglądać poprawna implementacja
- Omówienie sposobów poprawy jakości zbierania danych przez GA4
- Czy na stronie mamy odpowiednio wdrożone „bannery cookie”?
- Omówienie w jaki sposób powinna wyglądać prawidłowa implementacja
- Analiza aktualnej konfiguracji Google Analytics 4
- Omówienie wszystkich istotnych elementów, na które należy zwrócić uwagę, aby mieć możliwie jak najdokładniejsze dane w raportach
- Integracje GA4 z zewnętrznymi narzędziami
- Tworzenie raportów dedykowanych pod potrzeby uczestników, dopasowane od ich biznesów
10:00 - 11:30 Analiza i omówienie wdrożeń kodów analitycznych na stronach
11:30 - 11:45 Przerwa kawowa
11:45 - 13:30 Wdrożenie i omówienie wdrożeń consent management na stronach
13:30 - 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:30 - 15:45 Analiza i omówienie konfiguracji w Google Analytics 4
15:45 - 16:00 Przerwa kawowa
16:00 - 17:00 Generowanie raportów za pomocą Looker Studio
17:00 - 18:00 Sesja Q&A
Bonusy w ramach pakietów
VIP
Standard
Pakiet nagrań prelekcji z XVI edycji konferencji I ❤️ Ads&Analytics
Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy – kursy online, streszczenia książek, webinary, archiwalne wydania magazynu
Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)
Prezentacja trenera w formacie PDF
Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)
Lokalizacja szkoleń
Poznań Novotel, pl. Andersa 1, 61-581, Poznań
Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa
Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław
Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków
Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.
Najczęściej zadawane pytania
GDAŃSK
Hotel Sadova
Łąkowa 60,
80-769 Gdańsk
POZNAŃ
Novotel
plac Andersa 1
61-898 Poznań
WARSZAWA
ADN Centrum Konferencyjne
ul. Grzybowska 56
Warszawa
WROCŁAW
Ibis Styles
plac Konstytucji 3 Maja 3
50-083 Wrocław
Mimo że nie ma ostatecznego terminu zapisu na szkolenie, zachęcamy do wcześniejszej rezerwacji, ponieważ limit miejsc może skończyć się nawet na tydzień przed szkoleniem. W przypadku wpłaty na 1 do 3 dni roboczych przed terminem szkolenia, prosimy przynieść dowód wpłaty za udział w danym szkoleniu.
Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na szkolenia to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawny.marketing oraz pod numerem 519 183 555.
Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu PayU oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. W mailu znajdziesz również fakturę proformę.
Należy zapisać się przez formularz na stronie sprawnymarketing.pl/szkolenia wpisując dane osobowe oraz, w przypadku rejestracji pracowników, dane do faktury.
Na fakturze widnieje nazwa szkolenia, miejscowość w którym się odbywa oraz data. Jeśli potrzebujesz fakturę według indywidualnego schematu, napisz na faktury@sprawnymarketing.pl.
Mail informacyjny otrzymasz tydzień przed szkoleniem.