Google Analytics 4

Jak z niego korzystać?

Prowadzący:
Karol Dziedzic

Cena od

1270 PLN

Przeszkolone osoby

1747

Ocena szkolenia

4.92

Zamów telefonicznie

732 083 545

Czego konkretnie się nauczysz?

  • Dowiesz się, jak krok po kroku skonfigurować GA4.
  • Nauczysz się analizować efektywność prowadzonych działań reklamowych.
  • Dowiesz się, które kanały reklamowe przynoszą Ci największy zwrot z inwestycji.
  • Poznasz zasady działania Google Analytics oraz możliwości jego wykorzystania pod kątem Twojego projektu.
  • Zrozumiesz, jak użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoją stroną i czego na niej szukają.
  • Nauczysz się analizować efektywność działań prowadzonych przez firmy zewnętrzne.
  • Przekonasz się, że Twoje działania reklamowe w sieci bez odpowiedniego wsparcia analitycznego nie miały prawa być efektywne!

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

Dowiesz się, które akcje promocyjne okazały się najbardziej skuteczne i jaki zysk przyniosły

Znacznie poprawisz efektywność swoich działań w internecie

Dowiesz się, jak prawidłowo czytać dane z raportów dostępnych w GA4

Nauczysz się integrować GA4 z innymi systemami raportowania danych


Dla kogo skierowane jest szkolenie i jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie jest kierowane do osób, które chcą podnieść efektywność swoich działań związanych z działaniami SEM:

    • specjalistów ds. marketingu,
    • kierowników i managerów agencji SEM,
    • właścicieli firm, dla których strona internetowa to główny kanał sprzedaży,
    • osób zlecających działania marketingowe firmom zewnętrznym.
  • Koniecznie weź ze sobą laptopa 🙂

Program szkolenia
Google Analytics 4

    • Cele szkolenia: realizacja celów biznesowych na podstawie danych z wykorzystaniem Google Analytics 4
    • Zakres szkolenia: Google Analytics 4
    • Formy merytoryczne: szkolenie z elementami warsztatu
    • Prowadzący: Karol Dziedzic

    10:00 – 10:30 Wprowadzenie do GA4

    10:30 – 11:30 Omówienie sposobu zliczania danych przez GA4

    • Jak GA4 zbiera dane oraz jakie ma ograniczenia?
    • Kiedy korzystać z raportów, a kiedy z eksploracji?
    • Z których wymiarów i danych korzystać oraz co się za nimi kryje?

    11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 – 13:30 Wprowadzenie do eksplorowania danych

    • Tworzenie eksploracji swobodnych dopasowanych do potrzeb biznesowych

    13:30 – 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:30 – 15:45 Eksplorowanie danych

    • Tworzenie eksploracji ścieżki oraz sekwencji ścieżki
    • Tworzenie i analiza segmentów oraz ich wzajemnego pokrywania się
    • Omówienie kohort oraz cyklu życia użytkownika

    15:45 – 16:00 Przerwa kawowa

    16:00 - 17:00 Generowanie raportów pod potrzeby uczestników

    • Tworzenie raportów dedykowanych pod potrzeby uczestników szkolenia, dopasowane do ich biznesów

    17:00 - 18:00 Sesja Q&A

Program szkolenia
Google Analytics PRO

    • Cele szkolenia: realizacja celów biznesowych na podstawie danych z wykorzystaniem Google Analytics 4
    • Zakres szkolenia: Google Analytics 4
    • Formy merytoryczne: szkolenie z elementami warsztatu
    • Prowadzący: Karol Dziedzic

    10:00 - 11:30 Analiza i omówienie wdrożeń kodów analitycznych na stronach

    • Analiza kodów na stronach uczestników
    • Omówienie, jak powinna wyglądać poprawna implementacja
    • Omówienie sposobów poprawy jakości zbierania danych przez GA4

    11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 - 13:30 Wdrożenie i omówienie wdrożeń consent management na stronach

    • Czy na stronie mamy odpowiednio wdrożone „bannery cookie”?
    • Omówienie w jaki sposób powinna wyglądać prawidłowa implementacja

    13:30 - 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:30 - 15:45 Analiza i omówienie konfiguracji w Google Analytics 4

    • Analiza aktualnej konfiguracji Google Analytics 4
    • Omówienie wszystkich istotnych elementów, na które należy zwrócić uwagę, aby mieć możliwie jak najdokładniejsze dane w raportach
    • Integracje GA4 z zewnętrznymi narzędziami

    15:45 - 16:00 Przerwa kawowa

    16:00 - 17:00 Generowanie raportów za pomocą Looker Studio

    • Tworzenie raportów dedykowanych pod potrzeby uczestników, dopasowane od ich biznesów

    17:00 - 18:00 Sesja Q&A

Trener:

trener

Karol Dziedzic

W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci oraz krakowskim AGH. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 1000 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, motoryzacji, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Pakiet nagrań prelekcji z XVI edycji konferencji I ❤️ Ads&Analytics

Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy – kursy online, streszczenia książek, webinary, archiwalne wydania magazynu

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)

Prezentacja trenera w formacie PDF

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel, pl. Andersa 1, 61-581, Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Kontakt@sprawnymarketing.pl

732 083 545

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555