Jak pisać teksty, które sprzedają?

Dowiedz się, jak zaczarować klienta słowem

Prowadzący:
Paweł Tkaczyk

Cena od

1070 PLN

Przeszkolone osoby

471

Ocena szkoleń

4.93

Zamów telefonicznie

732 083 545

Jak sprzedawać słowem?

Paweł Tkaczyk zarabia na życie opowiadaniem historii – zajmuje się budowaniem silnych marek, zdając sobie sprawę z tego, jak ważna we współczesnym marketingu jest opowieść. Często podkreśla sam, że dobra marka to właśnie świetnie opowiedziana historia.

  • A czy Ty potrafisz w sposób przekonujący przedstawić swoją historię i zaczarować klientów słowem?
  • Wiesz, jak pokazać, że każdy materiał promocyjny może być oryginalny i nieszablonowy?

Jeśli nie możesz z pełnym przekonaniem odpowiedzieć ,,tak” na te pytania – to szkolenie jest dla Ciebie!

 

Na szkoleniu poznasz metody copywritingu i zobaczysz przykłady dobrych tekstów sprzedażowych

John Caples w książce ,,Sztuka reklamy”, uznawanej przez wielu za Biblię Copywritingu, udowadniał, że tekst w reklamie jest równie ważny jak grafika – nie przekonamy klienta do zakupu samym zdjęciem produktu i kilkoma zdawkowymi informacjami obok niego. Niestety, dziś często zapominamy o tej podstawowej zasadzie, pokładając całą nadzieję na sprzedaż w ciekawie przygotowanej grafice.

Paweł Tkaczyk pokaże Ci, jak sprzedawać słowem i przede wszystkim – jak robić to dobrze.

Czego się nauczysz?

  1. Sprawdzonych modeli perswazyjnych. Od AIDA (która ma już swoje lata) przez „od… do… w…” aż po ramki aspiracyjne. Pokażę Ci, jak zbudować personę i jaka jest najważniejsza umiejętność dobrego copywritera.
  2. Procesu pisania. Często mamy problem, żeby wpaść na pomysł, bo używamy niewłaściwych narzędzi lub procesów. Porozmawiamy o trzech etapach procesu pisania i optymalnych narzędziach.
  3. Połączenia tekstów z procesem decyzyjnym. Rozpoznanie, przypisanie do kategorii, afekt emocjonalny, rozróżnienie, obiekcje, sprzedaż. W każdym są inne techniki pisania.

 

Szkolenie poprowadzi  Paweł Tkaczyk 

Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Jak pisać teksty, które sprzedają?

Nauczysz się pisać sprawnie. Czyli dowozić dobre teksty w sposób powtarzalny, niezależny od tego, czy „przyszła wena”

Poznasz nowe narzędzia i procesy, które ułatwiają pisanie

Nauczysz się mierzyć jakość swoich tekstów

Poszerzysz swój wachlarz możliwości jako copywriter i zabierzesz do domu sprawdzone metody perswazyjnego pisania


Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • Marketing treści, reklama lub sprzedaż – jeśli piszesz artykuły na blog, wpisy do social mediów, opisy produktów, newslettery, maile sprzedażowe lub oferty – szkolenie jest dla Ciebie.

  • Marketerzy, którzy tworzą treści reklamowe i w mediach społecznościowych, właściciele i zarządzający sklepami online – oni skorzystają najwięcej.

Program szkolenia
Jak pisać teksty, które sprzedają?

    • Cele szkolenia: umiejętność tworzenia dobrych tekstów, które wpływają na sprzedaż
    • Zakres szkolenia: copywriting sprzedażowy
    • Formy merytoryczne: szkolenie połączone z warsztatami
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Paweł Tkaczyk

  • 10:00 – 11:15 Zacznijmy od mierzenia jakości tekstu. Po czym poznać, że robota copywritera jest wykonana dobrze?

    • Trzy cele pisania.
    • Metody mierzenia jakości tekstu.
    • Struktura procesu decyzyjnego i rola copywritera – kiedy jesteśmy niepotrzebni?

  • 11:15 – 11:30 Przerwa kawowa

  • 11:30 – 12:30 Nie wiesz, o czym pisać albo siadasz i masz blokadę pisarską? Jest na to kilka rozwiązań.

    • Mikromomenty – narzędzie do znajdowania tematów dla copywritera.
    • Jak narzędzia do pisania wpływają na efekt końcowy? Czyli o dobieraniu lepszego młotka.
    • Ćwiczenie: mikromomenty dla Twojej marki.

  • 12:30 – 13:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 13:15 – 14:30 Persona – najważniejszy element Twojego tekstu

    • Warstwy persony – metryczka, potrzeby, motywacje
      – Potrzeba jawna
      – Potrzeba nieujawniona
      – Aspiracje
      – Przekonania
    • Pisanie „pod personę”
      – Mimikra werbalna – najważniejsze narzędzie wewnątrz persony
      – Ramka aspiracyjna
      – Rozbijanie negatywnych przekonań (zachowanie twarzy)
    • Ćwiczenie: pisanie „pod personę”

  • 14:30 – 15:30 Struktura komunikatu copywritera

    • AIDA – Attract, Interest, Desire, Action
    • 4P copywritingu – Promise, Picture, Proof, Push
      – Anafory, aliteracje i inne narzędzia zwracania uwagi
      – Mapa empatii, metafory i inne narzędzia malowania słowem
      – Naturalny snobizm, myślenie magiczne i inne narzędzia budowania dowodów
    • Ćwiczenie: napiszmy coś!

  • 15:30 – 15:45 Przerwa kawowa

  • 15:45 – 17:00 Copywriting w social media

    • Krótkie formy: Model PAS (Problem, Agitation, Solution)
    • Haki: jak wzbudzić ciekawość w pierwszych sekundach?

Prowadzący

trener

Paweł Tkaczyk

Jeden z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów od budowania marki w Polsce. Jego książka, „Zakamarki marki”, jest bestsellerem i lekturą obowiązkową na najlepszych polskich uczelniach. Od 17 lat buduje silne marki – współpracował m.in. z HBO, Orange czy Google. Współtworzył lub konsultował marki pracodawcy dla Capgemini, Objectivity czy Orange.


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Pakiet TOP15 nagrań prelekcji z XVIII edycji konferencji
I ❤️ Marketing&Technology

Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy – kursy online, streszczenia książek, webinary, archiwalne wydania magazynu

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)

Prezentacja trenera w formacie PDF

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Wiedza z tego szkolenia jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Z zakresu budowania silnej marki, storytellingu, copywritingu 471 osób! Zobacz opinie uczestników:

"To nie jest po prostu szkolenie. To fascynująca podróż przez studium przypadku, podczas której Paweł rozwija obrazowe porównania i uczy, jak powinno być, a jak nie powinno być. No i dlaczego nie powinno być! W tej podróży dociera do odbiorcy gdzie popełnia błąd, a także jak powinien pisać, aby tego błędu nie popełniać. W efekcie klocki w umyśle trafiają na właściwe miejsca i tak oto powstają podwaliny perfekcyjnego copywritingu. Takiego, który trafia do odbiorcy i takiego, który sprzedaje. "

Piotr Kaleta

SEO Content Coordinator

"Szkolenie było bardzo ciekawe i angażujące przez cały czas. Prowadzący zrobił wrażenie osoby kompetentnej, z odpowiednim poczuciem humoru, wiarygodnej. "

Weronika Zielińska

Product Manager

"Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia z copywritingu sprzedażowego z Panem Pawłem Tkaczykiem. Miał 100% mojego skupienia przez cały czas. Dużo wiedzy, ale i ciekawostek, anegdot. Praktyczne wskazówki, trafne przykłady, a wszystko przekazane konkretnie. Na pewno wykorzystam tę wiedzę w pracy!"

Nina Wawryszuk

ITI Neovision S.A.

"Dawno nie byłam na tak angażującym, a jednocześnie kreatywnym szkoleniu. Mózg rozgrzany do czerwoności, tęskniący już za wczorajszymi bodźcami! "

Kamila Słomska

Specjalista ds. marketingu Pacjenckiego

"Mocno pobudzające do działania! Zastrzyk wiedzy natychmiastowo pobudził szare komórki do tworzenia. Mam wrażenie, że (nawiązując do treści jednego z opracowywanych tematów) moje neurony w którymś momencie się zrosły w dobrym miejscu i zamiast halucynacji mam napływ pomysłów. :) Polecam każdemu! "

Dagmara Domagała

Specjalista ds. Marketingu Retail

"Paweł to prawdziwy mistrz słowa - pisanego jak i mówionego. Dowodem jest to, w jaki sposób przygotowuje się do szkolenia i z jakim pomyślunkiem prowadzi uczestników przez meandry marketingu. W zaledwie jeden dzień zaszczepił we mnie niesamowitą chęć poszerzania swojej wiedzy z zakresu copywritingu sprzedażowego, a dzięki przemyconym na szkoleniu wskazówkom ułatwił dotarcie do głębokich potrzeb naszego konsumenta. "

Karolina Donosewicz

Junior Copywritier

"To jedno z tych szkoleń, po których jak się wychodzi człowiek chce góry przenosić i wierzy, że wszystko jest możliwe. Za sprawą Pawła Tkaczyka, który jest mega pozytywną postacią, udało mi się oderwać swoje myślenie od marketingu i miałam możliwość spojrzenia na narzędziem jakim jest storytelling z dużo szerszej perspektywy. Mam nadzieję, że mój udział w szkoleniach Pawła Tkaczyka właśnie się rozpoczął."

Marta Gilbas

Storytelling Director

"Doskonale znany wszystkim miłośnikom marketingu „Batman”, czyli Paweł Tkaczyk, uruchomił wyobraźnię uczestników szkolenia, zmuszając ich do spojrzenia na kreowanie marki z zupełnie nowej perspektywy. Szkoleniowiec pokazał serię metod segmentacji rynku powiązanych z odpowiednim kreowaniem wizerunku marki. Wiele praktycznych informacji zapadło w pamięć, dzięki ciekawemu przedstawieniu i potężnej dawce pozytywnego humoru. Paweł Tkaczyk wykazał się elastycznością, omawiając kilka narzędzi marketingowych na podstawie pracy i zagadnień uczestników. "

Michał Rusek

Właściciel Firmy

"Ciekawa była forma - bliski kontakt z trenerem, dobre slajdy (mało treści). Użyłem szybko kilku zasad z tego szkolenia i odniosłem sukces :-) Wprowadziłem dwóch bohaterów - dobrego i złego - do prezentacji i okazała się bardzo dobra. To, czego bym chciał więcej w tym szkoleniu, to samej treści O storytellingu (jak konstrukować historię), było jej mniej, niż się spodziewałem. Więcej było mowy o typach osobowości INSIGHT, czy o prawdzie i kłamstwie (temat, jak pamiętasz dla nas bardzo kontrowersyjny). Zabrakło mi choćby zasad konstruowania opowieści wg PIXARA."

Krzysztof Filarski

Partner Zarządzający

"Szkolenie było szalenie interesujące, tym bardziej ubolewam, że nie zdążyliśmy omówić wszystkich modułów zaproponowanych w planie (ze strony www). Sam Paweł Tkaczyk jest bardzo angażującym mówcą. Co rusz sypie anegdotami i przykładami, co pozwala zrozumieć temat jeszcze lepiej. Duży plus za ciągłą interakcję z nami (uczestnikami). Tkaczyk ma naturalną swobodę mówienia i potrafi dobrze opowiadać historie."

Judyta Borowiec

Copywriter

"Rzeczowe, konstruktywne i co najistotniejsze z mojego punktu widzenia, nieszablonowe przekazanie wiedzy oraz stały focus na grupie (dialog + interakcja). Inspirujące przykłady z przeszłości ciekawie zaprezentowane, ukazaniem ich mocnych stron i wyjątkowości determinującej sukces. Warto zainwestować swój czas by przekonać się osobiście, że to trafiona inwestycja w siebie (jako człowieka) i swój rozwój zawodowy. "

Tomasz Smyk

Starszy Konsultant Medyczny

"Bardzo dobre, konkretne szkolenie. Prowadzący dawał konkretne przykłady i wskazówki do stosowania w codziennej pracy."

Agnieszka Szybińska

Główny Specjalista

"Inspirujące. Porywający prowadzący. Wróciłam i chciałam zmieniać/storytellingować wszędzie :)"

Agnieszka Majewska

Dyrektor Marketingu

"Paweł Tkaczyk jest świetnym "opowiadaczem historii". Szkolenie "Jak zbudować silną markę" polecam każdemu, kto nie wie od czego zacząć budowanie lub zmianę wizerunku."

Kornel Dulęba

CEO

"Szkolenia z Pawłem Tkaczykiem to gwarancja dobrze zainwestowanego czasu. Paweł przekazuje wiedzę w sposób ciekawy i inspirujący do podjęcia własnych działań."

Ewa Karolczak

Content Specialist

"Bardzo ciekawe doświadczenie. Wyniosłam z niego dla siebie wiele ważnych narzędzi. Ostatnio czułam się trochę wypalona zawodowo. Szkolenie przypomniało mi co tak naprawdę kocham robić w życiu... pisać. Wskoczyłam na odpowiednie tory i mam zamiar na nich zostać."

Magdalena Wielgołaska

Manager

"Paweł jest profesjonalistą i przede wszystkim wydaje się być bardzo fajnym człowiekiem. Nie wiem czy to pod jego wpływem, ale po szkoleniu zapragnąłem zagłębić się w zagadnienie storytellingu zarówno teoretycznie jak i empirycznie. Dziękuję!"

Piotr Wiecha

-

"Szkolenie uznaje- jako cenne wskazówki, które na pewno wykorzystam w tworzeniu dobrych historii. Było przedstawione w prosty sposób, na luzie, proste przykłady, które potwierdzały moc tworzenia historii. Paweł Tkaczyk jest bardzo wyluzowaną osoba dzięki czemu uczestnicy poczuć się swobodnie w miejscu szkolenia. Paweł miał fajne podejście do Nas."

Michał Białasik

Kosztorysant

"Świetna, przydatna wiedza przekazana w najlepszy możliwy sposób - Paweł pokazał nam narzędzia do pracy nad naszymi historiami, które czekają, żeby je wydobyć, nazwać i opowiedzieć. Bardzo inspirujące były też ćwiczenia, które robiliśmy w podgrupach. Gdybym miała coś zmienić, przedłużyłabym zajęcia, żebyśmy mogli omówić więcej przykładów opowiadania historii na podstawie dobrze skonstruowanych filmów, baśni i innych tekstów kultury."

Maria Tomaszewska

Menedżer Działu Wideo

"Przystępnie podane treści, wiele przykładów na zastosowanie i praktyczne ćwiczenia. Świetnie!"

Katarzyna Szłykowicz

Salon Fryzjerski Fanaberia właściciel

"Super. Inspiracje można brać garściami. Sposób przekazania wiedzy bardzo dobry. Polecam. "

Piotr Jezierski

Emidom Właściciel

"Bardzo dobre szkolenie - na temat i ciekawe. Dużo konkretnych przykładów."

Darek Stefaniak

"Szkolenie ciekawe, prowadzone z energiczny sposób przez prowadzącego."

Sandra Dobrowolska

Benefit Systems, Junior PR Specialist

Lokalizacja szkoleń

Multikino Młociny Zgrupowania AK "Kampinos" 15, 01-943 Warszawa

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Kontakt@sprawnymarketing.pl

699 586 257

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555