Webinar marketing

Jak skutecznie generować leady poprzez webinary?

Prowadząca:
Anna Prończuk-Omiotek

Cena od

970 PLN

NOWOŚĆ

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

531 404 855

Dlaczego Twoja firma MUSI organizować webinary?

  1. Nic nie buduje relacji z klientem tak dobrze, jak wideo na żywo i transmisje poprzez webinary.
  2. Dzięki webinarom zbudujesz zaangażowaną społeczność wokół Twojej marki i pokażesz się jako ekspert w branży.
  3. Webinary to nie tylko przekazywanie wiedzy. To przede wszystkim skuteczna metoda na generowanie leadów (zarówno B2B jak i B2C), a co za tym idzie, większa sprzedaż.

 

Warsztaty z webinar marketingu dla osób, które zaczynają przygodę z generowaniem leadów poprzez webinary. Pierwszego dnia skupimy się webinarowych KPI’s, skutecznym landing page i reklamie. Natomiast drugiego dnia Uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie utrzymywać uwagę odbiorców online i profesjonalnie występować przed kamerą.

 

Czego dowiesz się podczas szkolenia:

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy chcą organizować webinary w celu skutecznego generowania leadów.

W tym warsztacie będą przekazane podstawy organizacji webinarów. Poznasz sprawdzoną metodę organizacji webinarów metodą Webinar PRO™, która jest oparta o 3 filary:

  • P jak Prezentacja.
  • R jak Reklama webinaru
  • O jak Osprzęt, czyli Oprogramowanie i sprzęt do webinarów.

Pamiętaj, że w ciągu jednego dnia poznasz podstawowe metody promocji webinaru. W przypadku zainteresowania zaawansowanymi metodami promocji i reklamy, zachęcamy do udziału w warsztacie dla średniozaawansowanych w czerwcu 2022.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu z Webinar marketingu?

Stare techniki nie działają? Tylko jeden dobrze zorganizowany webinar może wygenerować Ci nawet 1000+ leadów. Dowiedz się, jak to zrobić.

80% ludzi zapisanych na webinary, nie przychodzi. Początkujący organizatorzy nie wiedzą co z tym zrobić. Dowiedz się, jak uniknąć błędów osób początkujących.

Dowiesz się, jak spełniać webinarowe KPI’s i wyciągnąć maksimum korzyści ze swoich webinarów.

Webinar marketing to trend wciąż mało popularny w Polsce, ale jak pokazują zagraniczne doświadczenia - piekielnie skuteczny! Bądź skuteczny jak diabli!


Do kogo skierowane są szkolenia i jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie skierowane jest do osób, które zorganizowały poniżej 10 webinarów.

  • Jeżeli masz już pewne doświadczenie, to uporządkujesz swoją wiedzę i poznasz procesy, które przyspieszą organizację kolejnych webinarów i wpłyną pozytywnie na generowanie leadów w Twojej firmie.

  • Najbardziej skorzystają reprezentanci Działów Marketingu, Działów Sprzedaży, HR i EB.

Program szkolenia

    • Cele warsztatu: Sprawdzony proces, jak zorganizować webinar, żeby nie tylko skutecznie generować leady, ale również spełniać założone KPI i osiągać jeszcze lepsze wyniki.
    • Zakres szkolenia: Webinar marketing
    • Formy merytoryczne: warsztaty
    • Materiały: Slajdy, procesy, checklisty, eBooki i wirtualna tablica w miro.com
    • Prowadząca: Anna Prończuk-Omiotek

    10:00-10:15 Wprowadzenie: Dlaczego tak trudno jest generować leady, które są wysokiej jakości?

    • Wyzwania współczesnego marketera
    • Konkurencja już to robi…
    • Nie mam pieniędzy i co teraz? Jak generować leady przez webinary przy ograniczonym budżecie marketingowym?

    10:15-11:15 Proces organizacji webinaru w 12 krokach

    • Czym jest, a czym nie jest webinar? Czy się różni np. od live na Facebooku?
    • Jak stworzyć powtarzalny proces webinar marketingowy?
    • Gotowy framework organizacji webinaru – omówienie step by step
    • Ćwiczenie – jak zastosować podany framework w Twoim teamie?

    11:15-11:45 KPI i mierniki, które warto monitorować w webinar marketingu

    • Webinarowy ROI – co uwzględniać podczas obliczania zwrotu z inwestycji w webinar marketing?
    • KPI’s związane z landing page
    • KPI’s powiązane z retencją uczestników webinarów
    • Co wpływa na lepsze osiągnięcie zwrotu z inwestycji w reklamę  webinaru (ROAS)?

    11:45-12:00 Przerwa kawowa

    12:00-12:30 Efektywny landing page Twojego webinaru

    • Landing page z zapisem na webinar – co zrobić, aby konwertował? TOP 7 zasad
    • Dobre praktyki w zakresie generowania zapisów
    • Webinary a RODO
    • Niezwykły “Thank you page”
    • OTO TYP – czyli one time offer na thank you page – dlaczego warto?

    12:30-13:00 Webinary a lejek marketingowy

    • Na którym poziomie lejka marketingowego są Twoje webinary?
    • Jak wybrać odpowiedni cel webinaru?
    • Webinary a potrzeby grupy docelowej w podziale na B2B i B2C.
    • Generowanie pomysłów na tematy webinarów – lista narzędzi i ćwiczenia praktyczne.

    13:00-13:30 Reklama Twojego webinaru - jak zrobić to skutecznie?

    • 5 kroków do skutecznej promocji webinaru dla początkujących
    • Reklama organiczna vs. reklama płatna
    • Crosschanelling – praktyczne ćwiczenia grupowe
    • Ile emaili wysłać przed webinarem? Praktyczne wskazówki i przykłady sekwencji email po zapisie

    13:30-14:00 Sales Video - jako kluczowe narzędzie do promocji webinaru

    • Reguła G.R.E.A.T.
    • Wideo zapowiedź Twojego webinaru – jak zrobić to z głową, nie wydając przy tym fortuny?
    • Schemat scenariusza 60 sekundowego teasera webinaru
    • Tworzenie scenariusza do zapowiedzi webinaru – ćwiczenia praktyczne

    14:00-15:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    15:00-15:30 Retencja uczestników webinarów - jak ją zmniejszać?

    • “Mało osób zapisuje się na mój webinar”
    • “Nikt nie przychodzi na żywo”
    • “Ludzie nie oglądają powtórek”
    • “Uczestnicy wychodzą, gdy tylko zaczynam część sprzedażową…”

    15:30-16:00 Scenariusz webinaru - ćwiczenia wstępne

    • Konspekt webinaru a scenariusz – jakie są różnice i dlaczego oba elementy są ważne?
    • Określenie najważniejszych momentów w webinarze – ćwiczenie grupowe
    • Jak angażować uczestników webinaru, żeby zostali do końca? – burza mózgów i informacje wstępne. Rozwinięcie tego tematu nastąpi drugiego dnia szkolenia

    16:00-16:25 Premiera webinaru - o czym nie zapomnieć?

    • Checklista – Co zrobić w dniu webinaru?
    • Lead nurturing po webinarze – dlaczego jest to “must have” i co zrobić, żeby skutecznie wspierał realizację KPI?
    • Komunikacja email marketingowa po webinarze – przykładowa sekwencja

    16:25-16:40 Przerwa kawowa online

    16:40-17:25 Technikalia, osprzęt i narzędzia przydatne do transmisji

    • Kamera, mikrofon, oświetlenie, statywy, owiewki… Co tak naprawdę jest potrzebne do zorganizowania webinaru?
    • Checklista sprzętowa – jak przygotować studio webinarowe?
    • Czym się kierować podczas wyboru platformy webinarowej?
    • Lista polecanych aplikacji do nagrywania i transmisji webinarów i live’ów
    • Webinary automatyczne – wstęp do automatyzacji w generowaniu leadów
    • Demo wybranych narzędzi i ćwiczenia praktyczne

    17:25-18:00 Sesja Q&A + Konsultacje

    • Odpowiedzi na pytania
    • Indywidualne konsultacje aktualnych działań uczestników

Szkolenia prowadzi:

trener

Anna Prończuk-Omiotek

Znana w internecie jako AnnaPRO, ponieważ uczy jak robić PROfesjonalne webinary i prezentacje. Przedsiębiorca, marketer, mówca, mentor, certyfikowany trener szkoleń online. W branży od ponad 11 lat. Wraz z zespołem ekspertów prowadzi projekty lead generation oparte o webinary. Podnosi wyniki sprzedaży, a także tworzy przewidywalne i powtarzalne procesy generowania leadów B2B i B2C poprzez webinar marketing.

Współpracowało z nią prawie 300 firm i instytucji, takich jak: Allegro, Mercedes-Benz, TEDx, infoShare Academy, Akademia Leona Koźmińskiego.

Jest autorką 3 kursów online, w tym 8-tygodniowego kompleksowego programu “Webinar Master”, opartego o autorską metodę WebinarPRO™. 

1,5 MLN PLN i ponad 200 ciepłych leadów – to efekt 3-miesięcznej kampanii online, którą prowadziła dla jednego z klientów branży szkoleniowej. Z kolei dla jednej z firm z branży IT wygenerowała ponad 1 mln złotych z kampanii marketingu online.

Anna jest też trenerem biznesu z certyfikatem Grupy SET. Prowadzi warsztaty i szkolenia, m.in. przygotowuje przedsiębiorców do prezentacji biznesowych typu „pitch”. Jej podopieczni zdobywają pierwsze miejsca w konkursach startupowych i finansowania w wysokości nawet 1 mln. złotych.

Prywatnie – podróżniczka i kociara.


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

Zestaw materiałów biurowych sprawny.marketing

Dedykowane rabaty narzędziowe

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Karolina Wojciechowska

Szkolenia dedykowane

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555