Powodów, dlaczego tu jesteś, może być wiele.
Może masz dość swojej obecnej pracy – albo jej braku! – i myślisz o zostaniu copywriterem. Pisanie tekstów zawsze Ci wychodziło, błędy językowe są Ci obce i uważasz, że masz tak potrzebne w tej profesji lekkie pióro. Praca w przypadku copywritera freelancera jest elastyczna i bardzo Ci to odpowiada. Masz jednak problem – nie wiesz, jak zacząć! Jak stworzyć portfolio, jak zdobyć pierwsze zlecenia? Dodatkowo wszyscy wspominają o pisaniu pod kątem SEO i pozycjonowaniu. Nie umiesz szukać słów kluczowych (i nie do końca wiesz, czym one są), nie znasz zasad SEO i zaczynasz wątpić w swój pomysł.
Może chcesz pomóc swojej stronie? Prowadzisz biznes, jesteś człowiekiem od wszystkiego i wiesz, że musisz skupić się na procesie pozycjonowania swojej witryny. O tym, jak zwiększyć widoczność strony, trochę słyszałeś. Znasz podstawy SEO, ale czujesz, że to wciąż za mało. Wiesz, że pozycjonowanie to także dobre teksty – myślisz o blogu firmowym, o lepszej stronie głównej. Twój warsztat pisarski nie jest jednak najlepszy. Nie wiesz też, czy dobrze dobierasz słowa kluczowe. Jak zrobić ich analizę, gdzie szukać pomysłów na teksty i jak pisać je skutecznie?
Może myślisz o rozwijaniu swoich kompetencji? Interesuje Cię content marketing, SEO copywriting albo po prostu – marketing. Chcesz podjąć się w obecnej pracy nowych obowiązków albo już takie masz, ale brakuje Ci wiedzy. Może właśnie rozwijacie dział marketingu w waszej firmie i widzisz w nim właśnie siebie? Może już jesteś jego częścią, ale czujesz wiedzowy niedosyt?
Może właśnie podpisaliście umowę z agencją marketingową i jesteś jedną z osób odpowiedzialnych za waszą współpracę, ale nie czujesz się w tej relacji pewnie. Nie rozumiesz pozycjonowania, nie wiesz, co jest ważne pod kątem SEO, nie wiesz, jak feedbackować otrzymywane od agencji artykuły blogowe, opisy produktów czy inne teksty reklamowe. Chcesz od podszewki poznać temat copywritingu, przyjrzeć się analizie słów kluczowych i umieć włączyć te działania do waszych firmowych strategii marketingowych.
Nasz kurs copywritingu z naciskiem na aspekt SEO jest rozwiązaniem dla każdego z tych scenariuszy – i wielu innych!
W jeden dzień kursu z SEO copywritingu:
- Dowiesz się, czym dokładnie są: SEO copywriting, SEO copywriter i teksty SEO.
- Poznasz podstawy SEO. Wyjaśnimy takie terminy jak: słowa kluczowe, nagłówki Hx, linkowanie w tekstach SEO, title i metadescirpiton.
- Zobaczysz, jak powinien wyglądać dobór słów kluczowych i jak przeprowadzić najlepszą analizę. Dowiesz się, czym są: duplikacja, kanibalizacja, intencja wyszukiwania i jak wziąć wszystkie te czynniki pod uwagę przy pracy.
- Poznasz najważniejsze dla SEO copywritingu narzędzia do analizy fraz. Pokażemy Ci bezpłatne i płatne sposoby szukania fraz.
- Przejdziesz przez warsztat copywritera. Pod lupę weźmiemy teksty SEO i proces pisania krok po kroku.
- Nauczysz się korzystać z pomocy sztucznej inteligencji przy analizie słów kluczowych i samym pisaniu tekstów.
- Rozwiniesz swoje umiejętności pisania. Zobaczysz, jak skutecznie tworzyć teksty reklamowe i jak je redagować.
- Poznasz tajniki zawodu copywritera. Dowiesz się, jak stworzyć portfolio, jak zdobywać zlecenia, ile zarabia copywriter, jak powinna wyglądać współpraca z klientem i jak być dobrym copywriterem.
Nasz kurs copywritingu odbywa się zarówno online, jak i stacjonarnie – wybierz, jaka forma odbycia kursu jest dla Ciebie wygodniejsza. Po jego odbyciu otrzymasz certyfikat, potwierdzający uczestnictwo w kursie.
Dlaczego pisanie tekstów uwzględniających SEO jest tak ważne?
- Strony internetowe nie istnieją bez treści. Aby produkty i usługi wyświetlały się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania, niezbędne jest skupienie się na tworzeniu skutecznych tekstów i innych form treści.
- Pisanie tekstu musi czemuś służyć – a konkretnie musi przekładać się na zwiększenie sprzedaży. Ścieżek i sposobów jest wiele, a każda z treści wymaga innego podejścia.
- Twojej konkurencji też zależy na wysokich wynikach wyszukiwania Google. Oni już teraz zajmują się tworzeniem tekstów zoptymalizowanych pod SEO.
Sztuka pisania w procesie pozycjonowania jest kluczowa. Raz dobrze przemyślane, zaplanowane i stworzone teksty na stronę internetową mogą zapewniać stały ruch przez wiele lat.
W SEO copywritingu chodzi o coś więcej, niż tylko frazy!
Jak być wysoko w wynikach wyszukiwania Google? Jak pisać teksty w dobie masowego contentu produkowanego przez AI? Praca copywritera to dzisiaj prawdziwe wyzwanie – na szczęście takie, któremu z naszą pomocą jesteś w stanie podołać!
Fakt, frazy kluczowe są… może nie kluczowe, ale z pewnością ważne. Ale to tylko wycinek tego, co składa się na content tworzony z myślą o SEO. Google mówi wyraźnie – EEAT it! Poprzez teksty:
- przekazuj swoje doświadczenie,
- pokaż swoją eksperckość,
- zaprezentuj się jako autorytet,
- zdobądź zaufanie odbiorcy.
Ten kurs copywritingu kładzie nacisk na wszechstronne, holistyczne podejście do pracy z tekstem, który służy nie tylko do pozycjonowania, ale który przede wszystkim ma służyć jego odbiorcom. A taki content lubią wszystkie wyszukiwarki!
Naucz się tworzyć treści, którym nie straszne będą kolejne update’y Google!
Jakościowe, pomocne, skrojone pod odbiorcę – każdy powinien pisać teksty, które nie są bezmyślnym podążaniem za garścią fraz wyplutych przez narzędzia SEO. Dobrze rozwinięty warsztat copywritera pomoże Ci przeistoczyć się z kogoś, kto podąża za cudzymi wskazówkami, w osobę, która sama dzieli się swoimi eksperckimi opiniami. Naucz się tworzyć treści w głową – takie, które przetrwają próbę czasu i utrzymają się na topowych pozycjach mimo kolejnych update’ów algorytmów. I których nie wyprą treści tworzone przez AI!