Jak zwiększać sprzedaż w sklepie internetowym?
Na samym początku musisz wiedzieć, co robisz.
- Który kanał przynosi największy zwrot z inwestycji?
- Które narzędzie pomoże Ci to określić?
- W jaki sposób działać skutecznie w internecie, zwiększając sprzedaż i nie obniżając marży?
Każdy e-commerce manager zadaje sobie wciąż niemal te same pytania. I bardzo słusznie, bo nie ma tutaj Świętego Graala, musisz być czujny i przebiegły, ale musisz też wiedzieć na czym się skoncentrować i iść w tę stronę.
Będziemy mówili o wielu tematach, koncentrując się jednak na marketingu internetowym w e-commerce.
NARZĘDZIA
Narzędzia ciągle się zmieniają. Dochodzą nowe. Mamy niepohamowaną chęć sprawdzenia nowego, najlepszego, rewolucyjnego narzędzia. A one zazwyczaj nie działają. Bo zacząć trzeba od podstaw!
PRZYGOTOWANIE SKLEPU
Musimy zacząć od początku. Zbyt wiele razy widziałem ściąganie ruchu na niedziałającą prawidłowo stronę. Sklep powinien być dobrze przygotowany na ruch i sprzedaż, a główne procesy być dobrze ułożone.
MIERZENIE EFEKTÓW
Dopiero wtedy można i warto szukać dodatkowych rozwiązań. Jeśli ktoś obiecuje setki klientów, którzy walą do Ciebie drzwiami i oknami, to najpewniej kłamie.
BUDOWANIE SILNEJ MARKI
Twoim zadaniem jest budowanie silnej marki i ciągła praca nad działaniem sklepu.
SPOKOJNIE – Oczywiście nowości są ważne. Musisz być na bieżąco. Ale nie bądź niewolnikiem wszystkiego co nowe. Pokażę Ci jak to zrobić.