Niezależnie od tego, czy zajmujesz się rozwojem dynamicznie rosnącej firmy rodzinnej, internetowego start-upu, czy też zarządzasz w dużej firmie, wszystkie one potrzebują pomocy w tych samych obszarach:
strategii marki,
kreowaniu wizerunku,
budowaniu silnej pozycji na rynku.
Te elementy poznasz na naszym 3 – dniowym szkoleniu, a także dowiesz się, dlaczego w dzisiejszych czasach tak ważne jest stworzenie inspirującej opowieści o Twojej marce.
Zobacz relację ze szkolenia oraz opinie uczestników:
Pakiet zawiera 3 całodzienne szkolenia:
Storytelling: zdobywaj klientów dzięki angażującym opowieściom
Jak zbudować silną markę Twojej firmy
Copywriting sprzedażowy
Możesz wziąć udział w 1 wybranym szkoleniu albo we wszystkich 3 (przy opcji pakietowej przygotowaliśmy dla Ciebie rabat).
Pamiętaj, że silna marka to przede wszystkim dobrze opowiedziana historia – to będzie główna myśl, jaka będzie przyświecała każdemu dniu naszych szkoleń.
Co zyskasz i czego się nauczysz?
Zmienisz sposób myślenia o marce we własnej firmie – większość problemów bierze się właśnie z tego.
Jeśli zajmujesz się budowaniem marki, dostaniesz praktyczny zestaw narzędzi, który pomoże Ci uporządkować wiedzę i szybko osiągnąć efekty.
Poznasz proces budowania marki od podstaw do „zakamarków”, czyli małych rzeczy, które robią wielką różnicę.
Nauczysz się tworzyć inspirujące opowieści, dzięki którym klienci pokochają Twoją markę
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
Dla osób, które chcą dowiedzieć się, czego oczekiwać od agencji reklamowych, które wynajmujesz do pomocy w budowaniu Twojej marki, a także na co zwrócić uwagę, by nie wydawać pieniędzy bez sensu
Dla tych, którzy chcą poznać elementy, które składają się na dobrą opowieść i dowiedzieć się, jak mierzyć skuteczność opowieści.
A także dla tych, którzy chcą nauczyć się tworzyć spójną narrację o swojej marce w social mediach
Szkolenie Storytelling
Dlaczego powinieneś zainteresować się Storytellingiem?
Na nasyconych rynkach coraz trudniej odróżnić się od konkurencji. W przypadku samochodów, piwa, komputerów czy telefonów – ale także w przypadku codziennych usług, takich, jak nauka języka – przestajemy kupować produkty dla ich cech funkcjonalnych. Każdy samochód dowiezie nas do celu, każdy komputer pozwoli na sprawdzenie maila i podłączenie się do Internetu. Każda szkoła angielskiego nauczy angielskiego.
Jak zatem podejmujemy decyzję, gdy wszystkie produkty zaczynają oferować nam to samo? Przestajemy kupować produkt, a kupujemy opowieść o nim. Opowieść o tym, że mleko pochodzi od szczęśliwych krów, że kawa jest zbierana o wschodzie słońca i parzona przez wykwalifikowanych baristów… Opowieści są motorem napędowym dzisiejszego marketingu.
Storytelling jest elementem planowania sprzedaży produktu już na bardzo wczesnym etapie!
Program szkolenia Storytelling
Cele szkolenia: Umiejętność tworzenia dobrych opowieści – poznanie struktur, narzędzi oraz technik
Zakres szkolenia: Storytelling
Formy merytoryczne: szkolenie
Materiały: prezentacja szkoleniowa
Prowadzący: Paweł Tkaczyk
10:00 – 11:45
Skąd wiesz, że doszedłeś? Mierzenie skuteczności opowieści
Do czego służą opowieści?
Po czym poznać dobrą opowieść? Jednostki mierzenia skuteczności.
Jakie opowieści sprzedają?
11:45 - 12:00
Przerwa kawowa
12:00 – 13:00
Wybuduj, a przyjdą. Struktura i narzędzia opowieści.
Trójkąt opowieści – w storytellingu wcale nie chodzi o „story”.
Monomit – podobają mi się melodie, które już raz słyszałem.
Archetypy – klocki do układania opowieści.
13:00 – 13:45
Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
13:45 – 15:00
Konkurowanie z Bogiem. Jakich technik potrzebujesz?
Zacznij od trzęsienia ziemi – o sztuce rozpoczynania opowieści.
Gdzie jest Nemo? Konflikt w opowieści i sztuka budowania postaci.
Storyboarding mentalny – dobre opowieści są seriami obrazów.
Czy okłamywanie nazistów jest złe? O budowaniu wiarygodności.
Zoom i inne techniki „pożyczania” emocji.
15:00 – 16:00
Formaty opowieści. Jakie historie pasują do różnych okazji?
Mit założycielski w firmie.
Spójna narracja w social media.
Opowieści, które sprzedają.
16:00 - 16:15
Przerwa kawowa
16:15 – 17:00
Zostań lepszym opowiadaczem historii. Co dalej?
Gdzie szukać inspiracji?
Jak ćwiczyć storytelling?
O kolekcjonowaniu markerów na… przystanku autobusowym.
Szkolenie Jak zbudować silną markę
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.
Czy wiesz, jakie elementy powinieneś wziąć pod uwagę, kreując swoją markę? Czy potrafisz stworzyć dobrze działającą strategię komunikacji marki? Czy wiesz, co zrobić, by Twoja marka zaistniała w świadomości potencjalnych klientów?
Jeśli nie możesz z pełnym przekonaniem odpowiedzieć na te pytania – powinieneś wziąć udział w tym szkoleniu.
Program szkolenia Jak zbudować silną markę?
Cele szkolenia: Umiejętność kreowania marki oraz tworzenia strategii jej komunikacji
Zakres szkolenia: Jak zbudować silną markę?
Formy merytoryczne: szkolenie
Materiały: prezentacja szkoleniowa
Prowadzący: Paweł Tkaczyk
10:00 – 11:45
Analizy wstępne – co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz?
Segmentacja, Targetowanie, Pozycjonowanie – jaką strategię rynkową wybierzesz?
Cykl życia produktu i jego komunikacja marketingowa – jak mówić do poszczególnych grup konsumentów?
Macierz BCG i jej zastosowanie do twojego rynku – warto w niego wchodzić?
Pięć sił Portera i ich praktyczne znaczenie rynkowe – jak ciężki będzie Twój biznes?
11:45 – 13:00
Planowanie produktu lub usługi – marka zaczyna się wcześniej niż myślisz
4P marketingu, czyli podstawa Twoich punktów wyróżnienia
Ewolucja rynku, czyli obudowanie produktów usługami i…
Od 4P do 4C, czyli o dwukierunkowej komunikacji z konsumentem.
Chodźmy do teatru, czyli czego możesz się nauczyć o marce, siedząc na widowni?
13:00 – 13:45
Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
13:45 – 15:45
Narzędzia konstruowania komunikacji marki – wszystko działa lepiej, jeśli to ułożysz
Archetypy marki – kim jesteś dla Twojego klienta?
Szkielet marki – opowieść, rytuały i wrogowie…
Marki funkcjonalne – bo zawsze jest więcej niż jedna
Ekosystem mass mediów – którędy docierasz do swoich odbiorców?
15:45 – 17:00
Mierzenie skuteczności działań, czyli skąd wiesz, że robisz dobrze?
Jednostki jakości w budowaniu marki
Badania świadomości marki – na co zwracać uwagę?
Ustalanie benchmarków – pomiary w zależności od narzędzi
Kiedy nie słuchać konsumentów?
Szkolenie Copywriting Sprzedażowy
Jaki powinien być dobry tekst?
Program szkolenia Copywriting Sprzedażowy
Cele szkolenia: Umiejętność tworzenia dobrych tekstów, które wpływają na sprzedaż
Zakres szkolenia: Copywriting Sprzedażowy
Formy merytoryczne: szkolenie
Materiały: prezentacja szkoleniowa
Prowadzący: Paweł Tkaczyk
10:00 – 11:45
Sprzedaż słowami. Co tak naprawdę chcesz osiągnąć?
Analizy wstępne, czyli co musisz zrobić przed rozpoczęciem pisania?
Fakty, emocje i… akcje. O pudełku narzędzi copywritera.
Persona: podstawowa analiza wstępna.
Word Ci przeszkadza w pisaniu. O modelach distraction free oraz markdown.
11:45 - 12:00
Przerwa kawowa
12:00 – 13:00
Jaki powinien być dobry tekst? Bierzemy się do pracy
Zaskoczenie – o modelach przyciągania uwagi Twojego odbiorcy.
Język korzyści – jak pisać, by odbiorca nie mógł się oderwać od czytania?
Wąż między wierszami – czyli o sztuce obiecywania.
Wisielec, czyli najgorsza rzecz, jaką copywriterzy robią na zakończenie tekstu. Jak go przegonić?
13:00 - 13:45
Przerwa obiadowa ( we własnym zakresie)
13:45 – 15:00
Techniki budowania. Bo dobry tekst budujemy z klocków.
Wiarygodność – o używaniu detali oraz znajomości Twojego odbiorcy.
Mentalne obrazowanie – techniki, dzięki którym Twój przekaz zostaje w głowie.
Matka Teresa i współczesny PR – o tym, jak Twój odbiorca zapamiętuje tekst.
Strzelanie podczas wykładu – czyli czego nie możesz, a co musisz zrobić na początku.
Storytelling w warsztacie copywritera.
15:00 - 16:00
Dobre praktyki. Konkretnie: jak pisać na przykład newsletter?
Trójkąt miłości w warsztacie copywritera.
Percepcja witryny internetowej – pisanie dla www.
Żona vs. użytkownik Twittera, czyli o byciu mistrzem krótkiej formy.
16:00 - 16:15
Przerwa kawowa
16:15 - 17:00
Inspiracje. Jak być lepszym copywriterem?
Jak dostać się do opery?
O testach A/B.
Psychologia copywritingu.
Na który dzień szkolenia mam się wybrać?
Pierwszego dnia skupimy się stricte na Storytellingu – poznasz strukturę i elementy dobrej opowieści o marce, dowiesz się też, jak mierzyć skuteczność opowieści i po co w ogóle Twojej marce dobra historia.
Drugi dzień poświęcony będzie tematowi budowania silnej marki – poznasz elementy, jakie powinieneś wziąć pod uwagę, budując swoją markę, jakie narzędzia Ci w tym pomogą, dowiesz się też sporo o cyklu życia produktu i budowaniu świadomości marki wśród potencjalnych klientów. Trzeciego dnia będziemy zagłębiać tajniki Coprywritingu Sprzedażowego, skupimy się na tym, jak efektywnie wykorzystać go w Twoich działaniach marketingowych.
Możesz przyjść tylko na 1, wybrany, dzień szkolenia, dzięki czemu pozyskasz kompleksową wiedzę z zakresu Storytellingu lub Brandingu.
Jeśli chcesz jednak dogłębnie poznać wszystkie zagadnienia, zapraszamy na 3 dni szkolenia.
Prowadzący
Paweł Tkaczyk
Paweł Tkaczyk to jeden z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów od budowania marki w Polsce. Jego książka, „Zakamarki marki” jest bestsellerem i lekturą obowiązkową na najlepszych polskich uczelniach. Od 17 lat buduje silne marki, współpracował m.in. z HBO, Orange czy Google. Współtworzył lub konsultował marki pracodawcy dla Capgemini, Objectivity czy Orange.
Bonusy w ramach pakietów
VIP
Standard
Pakiet TOP15 nagrań prelekcji z XVIII edycji konferencji
I ❤️ Marketing&Technology
Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy – kursy online, streszczenia książek, webinary, archiwalne wydania magazynu
Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)
Prezentacja trenera w formacie PDF
Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)
Wiedza ze szkolenia Storytelling + Branding + Copywriting jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:
Z zakresu budowania silnej marki, storytellingu, copywritingu 1960 osób! Zobacz opinie uczestników:
"To nie jest po prostu szkolenie. To fascynująca podróż przez studium przypadku, podczas której Paweł rozwija obrazowe porównania i uczy, jak powinno być, a jak nie powinno być. No i dlaczego nie powinno być! W tej podróży dociera do odbiorcy gdzie popełnia błąd, a także jak powinien pisać, aby tego błędu nie popełniać. W efekcie klocki w umyśle trafiają na właściwe miejsca i tak oto powstają podwaliny perfekcyjnego copywritingu. Takiego, który trafia do odbiorcy i takiego, który sprzedaje.
"
Piotr Kaleta
SEO Content Coordinator
"Szkolenie było bardzo ciekawe i angażujące przez cały czas. Prowadzący zrobił wrażenie osoby kompetentnej, z odpowiednim poczuciem humoru, wiarygodnej.
"
Weronika Zielińska
Product Manager
"Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia z copywritingu sprzedażowego z Panem Pawłem Tkaczykiem. Miał 100% mojego skupienia przez cały czas. Dużo wiedzy, ale i ciekawostek, anegdot. Praktyczne wskazówki, trafne przykłady, a wszystko przekazane konkretnie. Na pewno wykorzystam tę wiedzę w pracy!"
Nina Wawryszuk
ITI Neovision S.A.
"Dawno nie byłam na tak angażującym, a jednocześnie kreatywnym szkoleniu. Mózg rozgrzany do czerwoności, tęskniący już za wczorajszymi bodźcami!
"
Kamila Słomska
Specjalista ds. marketingu Pacjenckiego
"Mocno pobudzające do działania! Zastrzyk wiedzy natychmiastowo pobudził szare komórki do tworzenia. Mam wrażenie, że (nawiązując do treści jednego z opracowywanych tematów) moje neurony w którymś momencie się zrosły w dobrym miejscu i zamiast halucynacji mam napływ pomysłów. :) Polecam każdemu!
"
Dagmara Domagała
Specjalista ds. Marketingu Retail
"Paweł to prawdziwy mistrz słowa - pisanego jak i mówionego. Dowodem jest to, w jaki sposób przygotowuje się do szkolenia i z jakim pomyślunkiem prowadzi uczestników przez meandry marketingu. W zaledwie jeden dzień zaszczepił we mnie niesamowitą chęć poszerzania swojej wiedzy z zakresu copywritingu sprzedażowego, a dzięki przemyconym na szkoleniu wskazówkom ułatwił dotarcie do głębokich potrzeb naszego konsumenta.
"
Karolina Donosewicz
Junior Copywritier
"To jedno z tych szkoleń, po których jak się wychodzi człowiek chce góry przenosić i wierzy, że wszystko jest możliwe. Za sprawą Pawła Tkaczyka, który jest mega pozytywną postacią, udało mi się oderwać swoje myślenie od marketingu i miałam możliwość spojrzenia na narzędziem jakim jest storytelling z dużo szerszej perspektywy. Mam nadzieję, że mój udział w szkoleniach Pawła Tkaczyka właśnie się rozpoczął."
Marta Gilbas
Storytelling Director
"Doskonale znany wszystkim miłośnikom marketingu „Batman”, czyli Paweł Tkaczyk, uruchomił wyobraźnię uczestników szkolenia, zmuszając ich do spojrzenia na kreowanie marki z zupełnie nowej perspektywy. Szkoleniowiec pokazał serię metod segmentacji rynku powiązanych z odpowiednim kreowaniem wizerunku marki. Wiele praktycznych informacji zapadło w pamięć, dzięki ciekawemu przedstawieniu i potężnej dawce pozytywnego humoru. Paweł Tkaczyk wykazał się elastycznością, omawiając kilka narzędzi marketingowych na podstawie pracy i zagadnień uczestników. "
Michał Rusek
Właściciel Firmy
"Ciekawa była forma - bliski kontakt z trenerem, dobre slajdy (mało treści). Użyłem szybko kilku zasad z tego szkolenia i odniosłem sukces :-) Wprowadziłem dwóch bohaterów - dobrego i złego - do prezentacji i okazała się bardzo dobra. To, czego bym chciał więcej w tym szkoleniu, to samej treści O storytellingu (jak konstrukować historię), było jej mniej, niż się spodziewałem. Więcej było mowy o typach osobowości INSIGHT, czy o prawdzie i kłamstwie (temat, jak pamiętasz dla nas bardzo kontrowersyjny). Zabrakło mi choćby zasad konstruowania opowieści wg PIXARA."
Krzysztof Filarski
Partner Zarządzający
"Szkolenie było szalenie interesujące, tym bardziej ubolewam, że nie zdążyliśmy omówić wszystkich modułów zaproponowanych w planie (ze strony www). Sam Paweł Tkaczyk jest bardzo angażującym mówcą. Co rusz sypie anegdotami i przykładami, co pozwala zrozumieć temat jeszcze lepiej. Duży plus za ciągłą interakcję z nami (uczestnikami). Tkaczyk ma naturalną swobodę mówienia i potrafi dobrze opowiadać historie."
Judyta Borowiec
Copywriter
"Rzeczowe, konstruktywne i co najistotniejsze z mojego punktu widzenia, nieszablonowe przekazanie wiedzy oraz stały focus na grupie (dialog + interakcja). Inspirujące przykłady z przeszłości ciekawie zaprezentowane, ukazaniem ich mocnych stron i wyjątkowości determinującej sukces. Warto zainwestować swój czas by przekonać się osobiście, że to trafiona inwestycja w siebie (jako człowieka) i swój rozwój zawodowy. "
Tomasz Smyk
Starszy Konsultant Medyczny
"Bardzo dobre, konkretne szkolenie. Prowadzący dawał konkretne przykłady i wskazówki do stosowania w codziennej pracy."
Agnieszka Szybińska
Główny Specjalista
"Inspirujące. Porywający prowadzący. Wróciłam i chciałam zmieniać/storytellingować wszędzie :)"
Agnieszka Majewska
Dyrektor Marketingu
"Paweł Tkaczyk jest świetnym "opowiadaczem historii". Szkolenie "Jak zbudować silną markę" polecam każdemu, kto nie wie od czego zacząć budowanie lub zmianę wizerunku."
Kornel Dulęba
CEO
"Szkolenia z Pawłem Tkaczykiem to gwarancja dobrze zainwestowanego czasu. Paweł przekazuje wiedzę w sposób ciekawy i inspirujący do podjęcia własnych działań."
Ewa Karolczak
Content Specialist
"Bardzo ciekawe doświadczenie. Wyniosłam z niego dla siebie wiele ważnych narzędzi. Ostatnio czułam się trochę wypalona zawodowo. Szkolenie przypomniało mi co tak naprawdę kocham robić w życiu... pisać. Wskoczyłam na odpowiednie tory i mam zamiar na nich zostać."
Magdalena Wielgołaska
Manager
"Paweł jest profesjonalistą i przede wszystkim wydaje się być bardzo fajnym człowiekiem. Nie wiem czy to pod jego wpływem, ale po szkoleniu zapragnąłem zagłębić się w zagadnienie storytellingu zarówno teoretycznie jak i empirycznie. Dziękuję!"
Piotr Wiecha
-
"Szkolenie uznaje- jako cenne wskazówki, które na pewno wykorzystam w tworzeniu dobrych historii. Było przedstawione w prosty sposób, na luzie, proste przykłady, które potwierdzały moc tworzenia historii. Paweł Tkaczyk jest bardzo wyluzowaną osoba dzięki czemu uczestnicy poczuć się swobodnie w miejscu szkolenia. Paweł miał fajne podejście do Nas."
Michał Białasik
Kosztorysant
"Świetna, przydatna wiedza przekazana w najlepszy możliwy sposób - Paweł pokazał nam narzędzia do pracy nad naszymi historiami, które czekają, żeby je wydobyć, nazwać i opowiedzieć. Bardzo inspirujące były też ćwiczenia, które robiliśmy w podgrupach. Gdybym miała coś zmienić, przedłużyłabym zajęcia, żebyśmy mogli omówić więcej przykładów opowiadania historii na podstawie dobrze skonstruowanych filmów, baśni i innych tekstów kultury."
Maria Tomaszewska
Menedżer Działu Wideo
"Przystępnie podane treści, wiele przykładów na zastosowanie i praktyczne ćwiczenia. Świetnie!"
Katarzyna Szłykowicz
Salon Fryzjerski Fanaberia właściciel
"Super. Inspiracje można brać garściami. Sposób przekazania wiedzy bardzo dobry. Polecam. "
Piotr Jezierski
Emidom Właściciel
"Bardzo dobre szkolenie - na temat i ciekawe. Dużo konkretnych przykładów."
Darek Stefaniak
"Szkolenie ciekawe, prowadzone z energiczny sposób przez prowadzącego."
Mimo że nie ma ostatecznego terminu zapisu na szkolenie, zachęcamy do wcześniejszej rezerwacji, ponieważ limit miejsc może skończyć się nawet na tydzień przed szkoleniem. W przypadku wpłaty na 1 do 3 dni roboczych przed terminem szkolenia, prosimy przynieść dowód wpłaty za udział w danym szkoleniu.
Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na szkolenia to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawny.marketing oraz pod numerem 519 183 555.
Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu PayU oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. W mailu znajdziesz również fakturę proformę.
Należy zapisać się przez formularz na stronie sprawnymarketing.pl/szkolenia wpisując dane osobowe oraz, w przypadku rejestracji pracowników, dane do faktury.
Na fakturze widnieje nazwa szkolenia, miejscowość w którym się odbywa oraz data. Jeśli potrzebujesz fakturę według indywidualnego schematu, napisz na faktury@sprawnymarketing.pl.