Skorzystaj ze szkolenia w wersji hybrydowej
Nadzwyczajny czas wymaga wyjątkowych rozwiązań! Dopasowaliśmy się do Waszych potrzeb. Teraz każde szkolenie odbywa się stacjonarnie oraz online.
To samo szkolenie, ten sam Trener, ta sama agenda, ale to Ty decydujesz czy będziesz obecny na sali czy weźmiesz udział online.
Możesz uczestniczyć w naszych szkoleniach bez konieczności biznesowych podróży.
Co to właściwie oznacza?
- szkolenie odbywa się jednocześnie w formie stacjonarnej oraz online,
- pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz prelegenta jak i innych uczestników,
- w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
- prelegent na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem,
- praca przebiega sprawnie przez ograniczone liczbowo grupy,
- po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf.
Pracujemy w grupach liczących maksymalnie 24 osoby
Szkolenia online mają dokładnie taką samą agendę i plan, jak szkolenia stacjonarne
Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej
Gwarancja satysfakcji
Masz wątpliwości, czy szkolenie online dostarczy Ci taką samą dawkę wiedzy jak szkolenie stacjonarne? 🎓
Odpowiadamy: TAK!
Jesteśmy pewni poziomu oraz wiedzy przekazywanej na naszych szkoleniach online, dlatego dajemy Ci gwarancję satysfakcji lub możliwość powtórzenia szkolenia stacjonarnie.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
Planowanie strategii i polityki cenowej to balansowanie wieloma zmiennymi.
Na szkoleniu spojrzymy na cenę z trzech punktów widzenia:
- producenta – pokażemy twarde wyliczenia kosztów i zwrócimy uwagę, jak je optymalizować.
- konsumenta – opowiemy o psychologicznych aspektach ustalania i postrzegania cen.
- rynku – zaplanujemy strategie cenowe dla różnych etapów wchodzenia na rynek, zajmiemy się konkurencją i zjawiskiem wojny cenowej.
Interaktywne szkolenie obejmujące case studies z Polski i zagranicy, ćwiczenia symulacyjne zarówno z tworzenia cenników i ofert jak i reagowania na ruchy konkurencji.