Szkolenie
Sprzedaż w Internecie: Amazon.com oraz Kaufland.de
Ecommerce niezwykle przyspieszył na przestrzeni ostatnich lat. Amazon jest obecnie prawdziwy lider tego wyścigu. Stosunkowo niedawna dostępny w pełni dla Polskich przedawców dalej ogromne możliwości skalowania sprzedaży zarówno na Polskim rynku ecoomerce ale też na wyjściu na zagraniczne rynki.
Amazon to gigant e-commerce, obecny w 180 krajach w tym również w Polsce. 310 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie i rocznie sprzedaje się tam 323 miliony towarów.
Jest to najszybciej i najdynamiczniej rozwijający się portal ecommerce w Niemczech. Ponad to start sprzedaży dla Polskich firm na tej platformie jest najłatwiejszy i najszybszy z obecnie dostępnych portali. Dzięki czemu ciągu paru dni możemy zaoferować swoje produkty klientom niemieckim.
Na co dzień pracuj z Polski i Europejskim markami, którym pomaga sprzedawać na tych portalach. Jako jedna z nielicznych osób w Polsce jestem zarówno certyfikowany partnerem Amazon w sieci partnerskiej SPN Amazon oraz Partner Agentur dla Kaufland.de
Połączenie tych dwóch platform pozwoli Ci skutecznie otworzyć się na nowych Klientów, zarówno w polski jak i europejskich.
Podczas szkolenie skupimy się w 100% na dotarciu do międzynarodowego klienta na dwóch obecnie największych portalach marketpace. Dowiesz się dlaczego warto wybrać te portale sprzedażowe i jak Twoja firma może wykorzystać ich potencjał do rozwoju twojej firmy.
Pokaże Ci w jak prosty sposób praktycznie z dnia na dzień rozpoczęć sprzedaż na tych serwisach. W tym roku Amazon.com to jeden z podstawowych kanałów sprzedaży na globalnym rynku e-commerce. Warto aby Twój sklep też tam się znalazł już teraz!
Program szkolenia
Sprzedaż w Internecie: Amazon.com oraz Kaufland.de
- Cele szkolenia: Umiejętność skutecznej sprzedaży na Amazon.com
- Zakres szkolenia: Sprzedaż w Internecie: Amazon.com
- Formy merytoryczne: szkolenie
- Materiały: prezentacja szkoleniowa
- Prowadzący: Mateusz Grzywnowicz
10:00-11:30
Od początku
- Dlaczego warto być na Amazon
- Jak wykorzystać portal Amazon do rozwoju sprzedaży międzynarodowej
- Jaki asortyment sprzedawać na Amazon.com
- Możliwości Amazon.com nie dostępne na innych portalach;
- Amazon oczami Niemieckiego klienta – na co zwracają uwagę kupujący
- Jak wyróżnić się na tle konkurencji i zwiększyć sprzedaż̇
11:30-11:45
Przerwa kawowa
11:45-13:30
Amazon pierwsze kroki
- Jak się przygotować do wystawiania produktów na Amazon
- Wybór niszy czyli co sprzedawać i jak na Amazon.com
- Czym są kody EAN? Co to jest UPC, ISBN, GTIN czy ASIN?
- Czym jest Buybox?
- Fulfillment by Amazon vs. Fulfillment by Merchant vs. PAN FBA vs. Vendor – zalety i wady tych modeli
- Koszty i prowizje od sprzedaży na Amazon
- Jak sprawnie poruszać się po Amazon Seller Central
13:30-14:15
Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:15-15:15
Kaufland pierwsze kroki
- Przewagi Kaufland.de na innymi portalami
- Jak zacząć sprzedaż z Polski
- Tworzenie kart produktu na Kauflad.de krok po kroku
- Sprawne poruszanie się po Seller Portal
- Obsługa zamówień
- Koszty i prowizje sprzedaży na Kaufland.de
15:!5- 15:30
Przerwa kawowa
15:30-17:45
Rozwój sprzedaży na tych portalach
- Kluczowe elementy karty produktu na Amazon oraz Kaufland.de
- Helium 10 – niezbędnie narzędzie do optymalizacji swoich ofert
- Analiza feedback’u i jego wykorzystanie w ofercie
- Kampanie Amazon PPC oraz Kaufland PPC
- Jak zoptymalizować kampanie PPC na obydwu portalach
- Blokady kont i jak się przed tym bronić
- Narzędzia do automatyzacji i wspierania sprzedaży
Szkolenie
Allegro
Dowiedz się jak wykorzystać potencjał sprzedażowy Allegro w swoich działaniach.
224 mln wizyt w miesiącu, 3,5 mld odsłon, 14 mln transakcji – który serwis sprzedażowy w Polsce może pochwalić się takimi wynikami? Jest ponad 14 mln powodów, dla których powinieneś prowadzić sprzedaż właśnie na Allegro.pl.
Obecnie można zauważyć trend poszukiwania klientów na zagranicznych serwisach, a przecież na lokalnym rynku zaniedbujemy największe narzędzie do generowania zakupów. Portal, który kiedyś był straganem – aktualnie zmienia kierunek i zmierza w stronę galerii handlowej. Jeszcze kilka miesięcy temu wystarczyło wystawić ofertę i sprzedaż się kręciła praktycznie sama. Niskie koszty uruchomienia biznesu, łatwy proces dodania oferty, gotowe narzędzia wspomagające obsługę sprzedaży skusiły setki tysięcy firm. Dziś pozostawienie tego kanału sprzedaży bez fachowej opieki daje niskie wyniki, a nawet generuje stratę.
Szkolenia to świetny moment, by dowiedzieć się czegoś nowego. Poznać schematy i możliwości, które będziesz w stanie od razu przełożyć na działania! Nikt nie wyjdzie ze szkolenia, bez informacji jak wystartować kolejnego dnia.
Dla kogo jest to szkolenie?
- Sprzedawców z kilkuletnim doświadczeniem na platformie, chcących poznać nowe techniki promocji i sprzedaży w największym serwisie e-commerce w Polsce. Poprzez świadome i efektywne planowanie procesów prosprzedażowych, dotrą do większej ilości klientów, zwiększając zasięg swojej działalności.
- Pracowników ds. zarządzania ofertą na allegro, którym najbardziej zależy na podniesieniu swoich kompetencji w tym kanale sprzedaży. Dzięki poznanym narzędziom będą umieli optymalizować wydatki na promocję oraz tworzyć oferty z wysoką popularnością.
- Marketerów prowadzących sprzedaż wyłącznie w sklepie internetowym i szukających dodatkowych źródeł przychodu. Pomimo że szkolenie nie zawiera podstaw związanych z zarządzeniem ofertą na allegro, to jest świetnym źródłem inspiracji, a z drugiej strony przyśpieszy osiągnięcie wysokich wyników.
Zdobądź kompleksową wiedzę w 4 krokach
Szkolenie zostało podzielone na cztery sekcje: biznes, inspiracja, wiedza oraz praktyka. Trzy pierwsze części pozwolą uporządkować informację, rozpoznać najczęściej popełniane błędy i poznać sposoby wyróżnienia się w gąszczu aukcji. Ostatni blok to zbiór sprawdzonych rozwiązań od najlepszych sprzedawców w serwisie. Podsumowaniem zajęć będzie case firmy, pokazujący jakich wyników można się spodziewać realizując, wypracowane schematy działania.
Szkolenie organizowane jest przy współpracy z Allegro.
Jeśli zapisałeś się na szkolenie i chcesz abyśmy zrealizowali Audyt Twojej aukcji i rozłożyli ofertę na czynniki pierwsze podeślij trenerowi na adres
poczta@vsprint.pl nazwę swojego konta.
Program szkolenia
Allegro
-
- Cele szkolenia: Umiejętność wykorzystania potencjału Allegro w sprzedaży
- Zakres szkolenia: Sprzedaż na Allegro
- Formy merytoryczne: szkolenie
- Materiały: prezentacja szkoleniowa
- Prowadzący: Paweł Mielczarek
-
10:00 – 11:45
Biznes: Jak to zrobić by zarobić?
- Czy warto jeszcze sprzedawać na allegro?
- Tytuł jest kluczowy – zwiększenie ruchu na aukcjach.
- Nowy opis oferty vs stary opis – jak się odnaleźć w nowym szablonie?
- Zdjęcia, które sprzedają.
- Za wszelką cenę – skuteczne wypozycjonowanie wartości produktu.
- Właściwe mierniki sukcesu – dostępne statystyki i raporty, optymalizacja oferty.
-
11:45 - 12:00
Przerwa kawowa
-
12:00 - 13:45
Inspiracja: Co mogę jeszcze zrobić, aby zwiększyć sprzedaż na Allegro?
- Czym mogę wyróżnić się na aukcji/ofercie?
- Który model promocji jest korzystniejszy – Ads Allegro czy promowanie ofert?
- Sortowanie po trafności – bądź na szczycie listingu.
- Cross-selling i up-selling w nowej odsłonie.
- Allegro jako miejsce promocji Twojej marki.
- Dodatkowe obszary wzrostu: Oficjalny Sklep Allegro, Strefa Marek i Strefa Okazji.
- Pozostałe formaty reklamowe na portalu.
-
13:45 - 14:30
Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
-
14:30 - 15:15
Rozwój Allegro dla sprzedających - co rynek czeka w przyszłości?
-
15:15 - 16:00
Wiedza: 4xK - Konkurencja, Klient, Kurier, Komentarz
- Jak to robi konkurencja, że sprzedaje więcej od Nas?
- Trudny klient czy trudna sytuacja?
- Alternatywne portale sprzedażowe, które jeszcze istnieją i mają klientów.
- Jak się bronić przed kradzieżą zdjęć, opisów?
-
16:00-16:15
Przerwa kawowa
-
16:15 - 17:00
Allegro jako największa wyszukiwarka produktowa
- Podstawowe informacje o działaniu wyszukiwarki.
- Jakie cechy bierze pod uwagę trafność.
- Jak działa sortowanie po trafności na listingach.
- O co zadbać, aby oferty były oceniane dobrze.
-
17:00 - 18:00
Praktyka: Bo wiele złych kroków uczyniono, stojąc w miejscu.
- Allegrowy mistrz perswazji – gotowe techniki sprzedażowe.
- Puste dni sprzedażowe ? – najczęstsze syndromy i błędy.
- Harmonogram pracy zespołu sprzedażowego – poznaj grafik optymalny.
- Case Study – 8 kroków, aby zdobyć VIP i być w TOP 3 branży.