Facebook Marketing + ADS, Facebook PRO

Jak prowadzić skuteczny marketing na Facebooku?

Prowadzący:
Szymon Florczak

Cena od

1170 PLN

Przeszkolone osoby

1246

Ocena szkoleń

4.85

Zamów telefonicznie

732 083 545

Jak skutecznie promować się na Facebooku?

 

Dlaczego Twoja firma MUSI reklamować się na Facebooku?

 

  • Z Facebooka w Polsce korzysta w tym momencie ponad 26 mln osób. To prawie 70% ludności tego kraju! Jeszcze kilka lat temu marketerzy mogli jedynie marzyć o dotarciu do takiej rzeszy odbiorców ze swoim przekazem organicznym, jak i reklamowym! Co ważne, z miesiąca na miesiąc ta liczba rośnie! Facebook nie umiera!
  • Globalnie Facebook przekroczył 3 mld użytkowników, zostawiając tym samym konkurencję daleko w tyle.
  • Szkolenie Facebook pozwoli Ci poznać tę platformę od podszewki oraz pomoże Ci w prowadzeniu kampanii. Dzięki niemu będziesz tworzyć skuteczne reklamy i precyzyjnie targetować odbiorców.
  • Nie bez powodu mówi się, że META (Facebook & Instagram & WhatsApp) ma najdokładniejszy system reklamowy na świecie! (np. po zainteresowaniach, wieku, płci, wykształceniu, zainteresowaniach). To pozwoli na dokładnie docieranie do osób, które mogą być zainteresowane Twoimi produktami bądź usługami.
  • Chcesz skierować swoje kampanie reklamowe tylko do osób z dużych miast, którym właśnie urodziło się dziecko? Nic nie stoi na przeszkodzie! Ogranicza Cię jedynie własna wyobraźnia.
  • To świetne narzędzie nie tylko dla wielkich korporacji, ale też dla małych i średnich firm, które nie boją się inwestować w skuteczny marketing. Tutaj próg wejścia zaczyna się już od kilku złotych dziennie. Jest to na pewno niższy koszt niż np. w przypadku TikTok ads, gdzie na start potrzebujemy o wiele więcej.

 

Inwestycja w wiedzę na temat Facebooka i Mety na pewno Ci zwróci! Niech nie zmylą Cię błędne informacje, że Facebook umiera czy jest to przestarzały kanał społecznościowy. Ma się bardzo dobrze i ciągle rośnie w siłę!

 

Zobacz relację ze szkolenia oraz opinie uczestników:

Dla kogo jest szkolenie Facebook?

Chcesz czuć się w social mediach jak ryba w wodzie? Zapraszamy Cię na nasze profesjonalne szkolenie, które w kompleksowy sposób przygotuje Cię do prowadzenia działań marketingowych na Facebooku oraz całym ekosystemie META – szkolenie potrwa 2 dni.

Pierwszego dnia wprowadzimy Cię w świat marketingu na największym portalu społecznościowym świata (od algorytmu Facebooka po efektywne działania organiczne na fanpage, grupach czy na Messengerze. Nie zabraknie też wprowadzenia do Fb Ads)

Drugiego dnia pokażemy Ci panel reklamowy od podszewki. Dowiesz się, jak wykorzystywać wszystkie typy reklam oraz poznasz zaawansowane funkcje, jakie skrywa Facebook Business Manager.

Możesz wziąć udział tylko w jednym, wybranym dniu, ale zachęcamy do udziału w obu szkoleniach, by poznać pełne spektrum możliwości marketingowych na Facebooku. Większość uczestników szkolenia decyduje się na ten drugi wariant.

 Liczysz na merytoryczne szkolenie?

Czego dowiesz się podczas I dnia? 

  • Rola i historia Facebooka.
  • Jak social media wpływają na marketing online?
  • Jak prowadzić fanpage na Facebooku, by naprawdę angażować swoich fanów?
  • W jaki sposób użytkownicy konsumują treść w Social mediach?
  • Co wpływa na zasięg organiczny?
  • Jak (legalnie) pozyskiwać fanów? Jak utrzymywać ich zainteresowanie?
  • Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
  • W jaki sposób Facebook zbiera o nas informacje?
  • Jak tworzyć reklamy z ograniczonym budżetem?
  • Jakie nowości wprowadził ostatnio Facebook? Dlaczego musisz je znać?

 

Czego dowiesz się podczas II dnia?

  • Jak prowadzić zaawansowane kampanie na Facebooku w menedżerze reklam z wykorzystaniem lejków sprzedażowych?
  • Konfiguracja kampanii reklamowej nie będzie miała przed Tobą tajemnic.
  • Poznasz wszystkie formaty reklam płatnych oraz kreacji na Facebooku.
  • Zdradzimy Ci nasze pro tipy, które przydadzą Ci się w efektywnym prowadzeniu kampanii.
  • Poznasz najczęstsze błędy, które popełnia gro marketerów
  • Grupy docelowe nie będą miały przed Tobą tajemnic
  • Dowiesz się, jak korzystać z narzędzi analitycznych Facebooka.
  • Czy na Twojej stronie www są zainstalowane poprawne kody śledzące? Sprawdzimy to! Pomoże nam w tym menedżer zdarzeń.Na jakie wskaźniki zwrócić szczególną uwagę podczas optymalizacji swoich kampanii facebook ads?
  • Jakie zmiany zastosować w Twoim koncie reklamowym, by momentalnie poprawić wyniki?
  • Poznasz garść praktycznych informacji, jak wykorzystać AI w optymalizacji czasu pracy.
  • Dowiesz się jak zautomatyzować część działań.
  • Zdradzimy, z jakich narzędzi zewnętrznych warto korzystać, by osiągnąć jeszcze lepsze wyniki swoich kampanii!

 

NOWOŚĆ – AI i Metaverse

Świat najpierw oszalał na punkcie pojęcia Metaverse (zmiana nazwy firmy przez Facebooka na Meta była tego najgłośniejszym przejawem :D), a potem nagle to pojęcie przycichło i pojawił się nowy dominator publicznej i marketingowej debaty o ,,nowej wizji świata” – AI.

Czy metaverse ma znaczenie tylko w gamingu? Czy Facebook porzucił plany jego rozwoju?

Pomożemy Ci poukładać wiedzę o obecnej sytuacji metaverse, a także pokażemy, jak social media manager może wykorzystywać sztuczną inteligencję  w swojej codziennej pracy.

Wskażemy narzędzia, które warto wykorzystać oraz opowiemy, jakie zadania już warto powierzyć AI, a z jakimi lepiej jeszcze poczekać.

Szkolenie kładzie duży nacisk na nowości związane ze sztuczną inteligencją, którą można zastosować w ekosystemie meta np. udoskonalenia advantage + oraz rozwiana Llama 3.

Szkolenia Facebook Marketing&Ads + Facebook PRO - co zyskasz i czego się nauczysz?

Twoi klienci angażują się w komunikację w mediach społecznościowych i spędzają w nich dużo czasu – wykorzystaj to, by do nich dotrzeć!

Dowiesz się, jak wyciągnąć maksimum korzyści ze swoich działań reklamowych na Facebooku

Poznasz najnowsze możliwości marketingu na Facebooku. Z łatwością zaczniesz tworzyć reklamy w menadżerze reklam.

Musisz prowadzić swoje działania marketingowe tam, gdzie jest Twoja grupa docelowa


Do kogo skierowane jest szkolenie oraz jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie skierowane jest do osób początkujących oraz średniozaawansowanych.

  • Jeżeli rozpoczynasz dopiero swoją przygodę z marketingiem na Facebooku, przeprowadzimy Cię przez najważniejsze kwestie dotyczące działań organicznych oraz reklamy.

  • Jeżeli masz już pewne doświadczenie, poznasz sprawdzone metody promocji, które wpłyną pozytywnie na Twój biznes.

  • Jeżeli marketing online to Twoja pasja i chcesz zgłębić wiedzę z zakresu social media.

  • Zmieniłeś stanowisko pracy? Musisz nadzorować pracę agencji? Poznasz pytania, które pomogą Ci lepiej ją kontrolować.

Program szkolenia Facebook Marketing&Ads

    • Cele szkolenia: Umiejętność prowadzenia skutecznej komunikacji na Facebooku oraz wykorzystywania jego potencjału reklamowego
    • Zakres szkolenia: Facebook Marketing + Facebook Ads
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Szymon Florczak

    10:00 – 11:00 Czym tak naprawdę jest dziś Facebook?

    • Facebook – kiedyś a dziś.
    • Ekosystem współczesnych social mediów – co musisz wiedzieć, żeby dotrzeć do swoich klientów?
    • Ciężkie czasy Facebooka? Mit czy prawda?
    • Jak zabezpieczyć swoje konto na Facebooku.
    • Facebook w strategii marketingowej Twojej firmy

    11:00 – 11:30 Algorytm Facebooka

    • Najnowsza wersja algorytmu Facebooka – jak działa?
    • Mity krążące wokół Facebooka.
    • Zasięgi organiczne – jak wycisnąć z nich jak najwięcej?

    11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 - 12:30 Spójna komunikacja fundamentem działań na Facebooku

    • Dobór odpowiedniego layout’u Fanpage.
    • Jak powinien wyglądać dobry profil na Facebooku?
    • Jak pozyskać pierwszych fanów?

    12:30 - 13:15 Facebook reklamy – wprowadzenie do Fb Ads

    • Jak Facebook nas profiluje
    • Dlaczego warto reklamować się na Facebooku
    • Ads Manager – panel reklamy Facebooka
    • Cele reklamowe – który wybrać? Szczegółowe omówienie
    • Jak targetować reklamę, czyli największa przewaga Facebooka nad konkurencją

    13:15 - 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:15 – 15:15 Facebook Ads – targetowanie

    • Zarządzanie stawkami i optymalizacja kampanii.
    • Przykłady dobrych praktyk reklamowych
    • Jak określić grupę docelową
    • Kreacje  reklamowe – co decyduje o tym, że reklama jest dobra?
    • Najnowsze formaty formaty reklamowe FB – jak je wykorzystać?

     

    15:15 - 16:00 Jak zwiększyć zaangażowanie i liczbę fanów?

    • Skuteczne copy nie jest uniwersalne – pisz tak, żeby zachęcić użytkownika do odpowiedniej reakcji
    • Przykłady wyróżniających się kreacji reklamowych
    • Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
    • Jak wzbogacić swoje posty?
    • W jako sposób konsumujemy treść w Social mediach
    • Narzędzia do automatyzacji publikacji
    • Omówienie wszyskich dostępnych formatów postów
    • Facebook rolki – content wideo, który porywa
    • Metody pisania angażujących treści
    • Rola Real Time Marketingu na Facebooku
    • Język Facebooka – marketingowy niezbędnik
    • Konkursy na Facebooku do and dont’s
    • Jak współpracować z influencerami?
    • Treści viralowe – elementy dobrego viralu

    16:00 – 16:15 Przerwa kawowa

    16:15 – 16:35 Wydarzenia, grupy, video, AI

    • Wydarzenie na Facebooku – jaka jest jego przewaga nad innymi rodzajami postów?
    • Grupy Facebookowe – jak stworzyć grupę, która zaangażuje tysiące osób i dlaczego warto to robić? Przykłady dobrych postów na grupach
    • Facebook Live i video
    • Narzędzia sztucznej inteligencji, które pomogą Ci w codziennej pracy
    • Wykorzystanie AI w tworzeniu contentu

    16:35 – 16:55 Zarządzanie relacjami na Facebooku

    • Obsługa klienta na Facebooku
    • Jak sobie radzić z kryzysami?
    • Jakie narzędzia przydadzą się Facebook Managerowi?

    16:55 – 17:15 Przyszłość Facebooka

    • Na co zwrócić uwagę w najbliższych miesiącach
    • Podsumowanie wiedzy zdobytej na szkoleniu. Rozmowy z uczestnikami szkolenia

    17:15 – 18:00 Sesja Q&A + konsultacje

    • Odpowiedzi na pytania
    • Indywidualne konsultacje aktualnych działań uczestników.

Program szkolenia Facebook Marketing PRO

    • Cele szkolenia: zdobycie zaawansowanej wiedzy z zakresu performance w social media oraz wykorzystywania jego potencjału kampaniach reklamowych
    • Zakres szkolenia: Facebook Marketing PRO
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Szymon Florczak

    10:00 - 10:30 Wprowadzenie do zakupu powierzchni reklamowej - możliwości FB

    • Omówienie metody aukcyjnej oraz opcji zasięg i częstotliwość
    • Zmiany spowodowane aktualizacją IOS 14 i 15 – co musisz wiedzieć?

    10:30 - 11:15 Pixel, Google Tag Manager, SDK, API konwersji – przygotuj się jak należy do prowadzenia zaawansowanych kampanii

    • Zbieraj informację o klientach- Pixel Facebooka
    • Zbieraj  jeszcze więcej informacji – API Konwersji
    • Google Tag Manager – prawdziwy kombajn możliwości
    • Masz aplikację? Skorzystaj z SDK
    • Zmierz to wszystko przy pomocy Meta Pixel Helper

    11:15 - 11:30 Przerwa kawowa

    11:30 - 12:15 Rozwiązania dla e-commerce na Facebooku

    • Katalog produktów na Facebooku – konfiguracja
    • Magia remarketingu – DPA – Reklamy dynamiczne oraz prospectingowe
    • Lejki sprzedażowe

    12:15 - 12:45 Kreatywne pomysły na kampanie

    • Kreatywne pomysły na posty reklamowe
    • Pozyskiwanie leadów sprzedażowych
    • Pomysły na oryginalne grupy odbiorców
    • Posty organiczne z opcjami jak reklamy
    • Wykorzystanie Centrum reklam w tworzeniu kreacji reklamowych

    12:45 - 13:00 Messenger Marketing + boty

    • Messenger jako narzędzie obsługi klienta
    • Automatyzacja na Messengerze
    • FB boty – co musisz wiedzieć

    13:00 - 13:45 AI i metaverse

    • Narzędzia AI do wykorzystania w pracy social media managera
    • Jak przyspieszyć swoją pracę dzięki AI?
    • Co warto już automatyzować, co jeszcze robić ,,ręcznie”?
    • Co z tym Metaverse – kierunki rozwojowe i obecne możliwości
    • Wykorzystanie pakietu adv+ Mety do zarządzania kampaniami

    13:45 - 14:45 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:45 - 15:30 Lejki sprzedaży i strategie remarketingowe

    • Uwzględnienie branż B2C oraz B2B
    • Wykorzystanie grup niestandardowych w lejkach sprzedażowych
    • Zaawansowane działania z grupami niestandardowymi
    • Facebook a Google Analytics

    15:30 - 16:00 Optymalizacja kampanii

    • Nie przepłacaj na nieefektywnych kampaniach – śledź ROAS
    • Ułatw sobie życie – reguły automatyczne
    • Testuj! – Split testy / Testy ręczne

    16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

    16:15 - 17:00 Jak sprawdzać efektywność działań?

    • Jakie raporty na Facebooku warto tworzyć?
    • Na jakie wskaźniki warto zwrócić uwagę w raportach?
    • Analiza konta – działania organiczne, skuteczność contentu
    • Analiza konta reklamowego – istotne współczynniki
    • Audience Insights
    • Wykorzystanie Chat GPT, Claude oraz innych narzędzi do optymalizowania kampanii

    17:00 - 17:15 Zewnętrzne narzędzia, które wzbogacą Twój Facebook Marketing

    • Z jakich wtyczek warto korzystać
    • Narzędzia przydatne w pracy Social Media Managera

    17:15 - 18:00 Sesja Q&A + konsultacje

    • Odpowiedzi na pytania.
    • Na zakończenie szkolenia przewidziane są indywidualne konsultacje aktualnych działań uczestników.
    • Naszych trenerów cechuje profesjonalne podejście i dar przekazywania wiedzy. Trudne na pierwszy rzut oka zagadnienia tłumaczą w przystępny sposób.
    • Świadczyć o tym mogą liczne pozytywne opinie.
    • Podczas szkolenia chciałbyś omówić case study z Twojej branży? Nie ma problemu!

Trener:

trener

Szymon Florczak

Marketer zafascynowanym światem social media, szybkością ich rozwoju oraz możliwościami jakie stwarzają.

Na co dzień wykorzystuje potencjał mediów społecznościowych w działaniach marketingowych klientów jako Head of Social Media w MaxROY.agency.

Żadne kanały społecznościowe nie są mu starsze. Porusza się pewnie w ekosystemach reklamowych Facebook Ads, Instagram Ads (Meta Ads), Pinterest Ads, TikTok Ads, Snapchat Ads, LinkedIn Ads.

Jeden z nielicznych szkoleniowców posiadający oficjalny certyfikat potwierdzający jego wiedzę, wydawany przez Facebooka (Certified Buying Professional).

Jednostka analityczna. Zafascynowany marketingiem efektywnościowym.

Uważa, że media społecznościowe nie tylko bardzo dobrze budują zasięg i świadomość marki, ale są również doskonałym kanałem sprzedażowym.

A przez to, że mieszka w Poznaniu, to każdą złotówkę z budżetu klienta wydaje jak swoją.


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Pakiet materiałów video Social Media Marketing, uzupełniający tematykę szkolenia

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

(z wyłączeniem szkoleń online)

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Wiedza ze szkoleń Facebook marketing wykorzystywana jest m.in. w następujących firmach

Z zakresu Facebook Marketingu przeszkoliliśmy już 1246 osób! Zobacz opinie uczestników:

"Szkolenie otworzyło mi oczy że gigant, którego sądziłam że nieźle znam i rozumiem, ma jeszcze drugą, bardzo rozbudowaną stronę biznesową. I choć Ameryki tym stwierdzeniem nie odkryłam, to dzięki Kasi wiem już, że ten potencjał można albo zostawić Facebook'owi do realizacji własnych celów, albo umiejętnie rozegrać swoje ruchy i zacząć czerpać odpowiednie profity. Jak to zrobić, żeby nie przedobrzyć, nie przepłacić, nie stracić czasu na złą strategię? Właśnie tego się dowiedziałam. Dziękuję i polecam- to nie jest banalne szkolenie o Facebooku, to know-how od praktyków. Warto."

Małgorzata Majerowska

Sales&Marketing Manager

"Szkolenie oceniam na 5+. Profesjonalne podejście do tematu, świetna atmosfera :) Szkolenie zmieniło moje myślenie o social media :) Uświadomiłam sobie jakie popełniałam błędy w prowadzeniu fanpage. "

Aneta Mierzwa

"Szkolenie było bardzo interesujące. Prowadząca w fajny i ciekawy sposób przekazała uczestnikom wiedzę. Dzięki temu, że w trakcie szkolenia miałam okazję od razu zobaczyć gdzie znaleźć różne narzędzia w menadżerze reklam, teraz mogę spokojnie usiąść i już zacząć działać. Jeśli tylko będę miała możliwość, to z pewnością wybiorę się na kolejne szkolenia."

Aleksandra Winiszewska

Specjalista ds. marketingu

"Genialne szkolenie - kompendium wiedzy przekazane w ciekawy i zrozumiały sposób."

Luiza Kozieł

Project Manager

"Ciekawe, merytoryczne szkolenie- bardzo dobra prowadząca- doskonale przekazywała wiedzę, a do tego była przemiła. Wprowadzała super atmosferę."

Alicja Potera

Specjalista ds. marketingu

"Zdecydowanie najciekawsze i najlepiej przeprowadzone szkolenie, na którym byłam na przestrzeni ostatnich 5 lat. Bardzo szczegółowe i bogate w treść - za co jestem wdzięczna ;-)"

Justyna Wiszniewska

Specjalista ds. promocji i współpracy

"Szkolenie bardzo konkretne i treściwe. Pani Kasia super babka. Fajnie prowadzone, bardzo zaangażowana jest w to co robi. "

Agata Bogdan

Specjalista ds.marketingu

"Szkolenie przebiegło w bardzo fajnej atmosferze. Pomimo tylu godzin - czas minął mi bardzo szybko.Najbardziej podobało mi się to, że zostały pokazane "żywe" przykłady marketingu na Facebook'u - to była mega inspirująca część spotkania ;-)"

Paula Ryłko

Pracownik Marketingu

"Bardzo fajnie poprowadzone, merytoryczne, ciekawe z interakcją uczestników. Jeśli firma będzie mnie chciała wysłać kiedykolwiek na szkolenie to do Pani Kasi jak w dym. Dziękuję i mam nadzieję do zobaczenia:-)"

Agata Tekieli-Marchewka

Specjalista ds. Komunikacji i Marketingu

"Jak najlepsza ocena, dzięki temu szkoleniu znam już swoje mocne i słabe strony, wiem, co mogę jeszcze poprawić i jak nad tym pracować. Wiele przydatnych i praktycznych rad. Polecam każdemu kto zajmuje się fanpagami, lub zamierza się tym zająć. "

Karolina Janczyk

Demotywatory

"Szkolenie było bardzo profesjonalne i wartościowe:) Bardzo dużo informacji, ale w bardzo jasny i poukładany sposób przekazana teoria i praktyka. :) Prelegentka świetna! Merytorycznie przygotowana na wysokim poziomie. :) "

Małgorzata de Lorm

Eco LIfe Group

"Bardzo ciekawe szkolenie, prowadząca Kasia Granops-Szkoda nawiązała dobry kontakt z uczestnikami szkolenia i przekazała konkretne informacje w przyjemny i ciekawy sposób."

Tomek Barański

Muscle Power - Social Media Manager

"Bardzo fajne, merytoryczne szkolenie. Duża dawka wiedzy."

Anna Batorowicz

RMD TECHNOLOGIES EUROPE SP.Z O.O. SPECJALISTA DS. CONTENTU

"Szkolenie na bardzo wysokim poziomie, niezwykle merytoryczne. Prowadząca miła, komunikatywna."

Ewa Gierek

Cerrad, specjalista ds. marketingu

"Uczestniczyłam w bardzo profesjonalnym szkoleniu. Program szkolenia - bogaty, urozmaicony i bardzo wyspecjalizowany. Kasia Granops niesamowicie przygotowana - widać było , że szkolenie było szczegółowo przygotowane i przemyślane. Chętnie dłużej posłuchałabym Pani Kasi. Jestem pod ogromnym wrażeniem firmy; za jej profesjonalizm i bardzo wysoką kulturę organizacyjną. Cieszę się, że mam takich sąsiadów :)"

Anna Elmis Potocka

Potocka Expert Nieruchomości

"Szkolenie bardzo ciekawe. Poruszone zostały wszystkie najważniejsze punkty. Wiele zagadnień było omawianych szczegółowo, również w odpowiedzi na zapytania uczestników szkolenia. Kasia przekazała uczestnikom dogłębną wiedzę z zakresu Facebook Marketing i wykazała się pełnym profesjonalizmem oraz specjalistą w tej dziedzinie. Gratuluję i z pewnością do zobaczenia wkrótce. "

Joanna Białek

Makamaka E-commerce specialist

"Profesjonalne szkolenie, dobrze przeprowadzone. Dużo wiedzy podane w przystępnej formie. "

Urszula Markowska

Galapagos. Specjalista ds PR i Promocji

"Świetne. Trenerka mega konkretna. Nawet, gdy szkolenie przybierało formę dłuższego wykładu, to był on przesycony treścią i żywymi przykładami. Byłem na kilku konferencjach / szkoleniach / warsztatach, gdybym wiedział, to częściej przychodziłbym do Sprawnego na tyle "hardcorowych" godzin ;) Kasiu, super robota! Chciałbym z Tobą kiedyś zaplanować kampanię, żeby zobaczyć, jak pracuje tak doświadczony "socialmediamózg". "

Bartosz Polakiewicz

Holy-Art, Marketing & PR Specialist

"Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Zależało mi przede wszystkim na poznaniu możliwości reklamowych Facebooka, w tym pokazaniu krok po kroku jak właściwie dobrać typ reklamy do założonego celu. Reklamom na FB poświęcono sporo czasu, ale kosztem wstępnych, statystycznych danych o FB, można by jeszcze wydłużyć tę część szkolenia. Pozytywnym aspektem szkolenia była również analiza fanpage'y przez prowadzącą szkolenie (Katarzyna Granops-Szkoda). Pani Kasia analizowała dosłownie każdy zgłoszony fanpage, więc szkolenie zamiast o 18.00 zakończyło się ok. 20.00. Nikt jednak nie żałował, a za poświęcenie dodatkowego czasu należy się prowadzącej duży plus. "

Paweł Florek

Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie

"Bardzo dobre szkolenie. Jestem mile zaskoczona profesjonalizmem, cierpliwością i wytrwałością Pani Katarzyny Granops, która zgodnie z obietnicą wysłuchała wszystkich zapytań i poświęciła na indywidualne konsultacje czas znacznie przekraczający planowaną długość szkolenia."

Olga Lisowska

Kierownik działu marketingu, "CAREWORK" SPÓŁKA Z O.O

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Kontakt@sprawnymarketing.pl

732 083 545

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555