Jak skutecznie promować się na Facebooku?
Dlaczego Twoja firma MUSI reklamować się na Facebooku?
- Z Facebooka w Polsce korzysta w tym momencie ponad 26 mln osób. To prawie 70% ludności tego kraju! Jeszcze kilka lat temu marketerzy mogli jedynie marzyć o dotarciu do takiej rzeszy odbiorców ze swoim przekazem organicznym, jak i reklamowym! Co ważne, z miesiąca na miesiąc ta liczba rośnie! Facebook nie umiera!
- Globalnie Facebook przekroczył 3 mld użytkowników, zostawiając tym samym konkurencję daleko w tyle.
- Szkolenie Facebook pozwoli Ci poznać tę platformę od podszewki oraz pomoże Ci w prowadzeniu kampanii. Dzięki niemu będziesz tworzyć skuteczne reklamy i precyzyjnie targetować odbiorców.
- Nie bez powodu mówi się, że META (Facebook & Instagram & WhatsApp) ma najdokładniejszy system reklamowy na świecie! (np. po zainteresowaniach, wieku, płci, wykształceniu, zainteresowaniach). To pozwoli na dokładnie docieranie do osób, które mogą być zainteresowane Twoimi produktami bądź usługami.
- Chcesz skierować swoje kampanie reklamowe tylko do osób z dużych miast, którym właśnie urodziło się dziecko? Nic nie stoi na przeszkodzie! Ogranicza Cię jedynie własna wyobraźnia.
- To świetne narzędzie nie tylko dla wielkich korporacji, ale też dla małych i średnich firm, które nie boją się inwestować w skuteczny marketing. Tutaj próg wejścia zaczyna się już od kilku złotych dziennie. Jest to na pewno niższy koszt niż np. w przypadku TikTok ads, gdzie na start potrzebujemy o wiele więcej.
Inwestycja w wiedzę na temat Facebooka i Mety na pewno Ci zwróci! Niech nie zmylą Cię błędne informacje, że Facebook umiera czy jest to przestarzały kanał społecznościowy. Ma się bardzo dobrze i ciągle rośnie w siłę!
Zobacz relację ze szkolenia oraz opinie uczestników:
Dla kogo jest szkolenie Facebook?
Chcesz czuć się w social mediach jak ryba w wodzie? Zapraszamy Cię na nasze profesjonalne szkolenie, które w kompleksowy sposób przygotuje Cię do prowadzenia działań marketingowych na Facebooku oraz całym ekosystemie META – szkolenie potrwa 2 dni.
Pierwszego dnia wprowadzimy Cię w świat marketingu na największym portalu społecznościowym świata (od algorytmu Facebooka po efektywne działania organiczne na fanpage, grupach czy na Messengerze. Nie zabraknie też wprowadzenia do Fb Ads)
Drugiego dnia pokażemy Ci panel reklamowy od podszewki. Dowiesz się, jak wykorzystywać wszystkie typy reklam oraz poznasz zaawansowane funkcje, jakie skrywa Facebook Business Manager.
Możesz wziąć udział tylko w jednym, wybranym dniu, ale zachęcamy do udziału w obu szkoleniach, by poznać pełne spektrum możliwości marketingowych na Facebooku. Większość uczestników szkolenia decyduje się na ten drugi wariant.
Liczysz na merytoryczne szkolenie?
Czego dowiesz się podczas I dnia?
- Rola i historia Facebooka.
- Jak social media wpływają na marketing online?
- Jak prowadzić fanpage na Facebooku, by naprawdę angażować swoich fanów?
- W jaki sposób użytkownicy konsumują treść w Social mediach?
- Co wpływa na zasięg organiczny?
- Jak (legalnie) pozyskiwać fanów? Jak utrzymywać ich zainteresowanie?
- Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
- W jaki sposób Facebook zbiera o nas informacje?
- Jak tworzyć reklamy z ograniczonym budżetem?
- Jakie nowości wprowadził ostatnio Facebook? Dlaczego musisz je znać?
Czego dowiesz się podczas II dnia?
- Jak prowadzić zaawansowane kampanie na Facebooku w menedżerze reklam z wykorzystaniem lejków sprzedażowych?
- Konfiguracja kampanii reklamowej nie będzie miała przed Tobą tajemnic.
- Poznasz wszystkie formaty reklam płatnych oraz kreacji na Facebooku.
- Zdradzimy Ci nasze pro tipy, które przydadzą Ci się w efektywnym prowadzeniu kampanii.
- Poznasz najczęstsze błędy, które popełnia gro marketerów
- Grupy docelowe nie będą miały przed Tobą tajemnic
- Dowiesz się, jak korzystać z narzędzi analitycznych Facebooka.
- Czy na Twojej stronie www są zainstalowane poprawne kody śledzące? Sprawdzimy to! Pomoże nam w tym menedżer zdarzeń.Na jakie wskaźniki zwrócić szczególną uwagę podczas optymalizacji swoich kampanii facebook ads?
- Jakie zmiany zastosować w Twoim koncie reklamowym, by momentalnie poprawić wyniki?
- Poznasz garść praktycznych informacji, jak wykorzystać AI w optymalizacji czasu pracy.
- Dowiesz się jak zautomatyzować część działań.
-
Zdradzimy, z jakich narzędzi zewnętrznych warto korzystać, by osiągnąć jeszcze lepsze wyniki swoich kampanii!
NOWOŚĆ – AI i Metaverse
Świat najpierw oszalał na punkcie pojęcia Metaverse (zmiana nazwy firmy przez Facebooka na Meta była tego najgłośniejszym przejawem :D), a potem nagle to pojęcie przycichło i pojawił się nowy dominator publicznej i marketingowej debaty o ,,nowej wizji świata” – AI.
Czy metaverse ma znaczenie tylko w gamingu? Czy Facebook porzucił plany jego rozwoju?
Pomożemy Ci poukładać wiedzę o obecnej sytuacji metaverse, a także pokażemy, jak social media manager może wykorzystywać sztuczną inteligencję w swojej codziennej pracy.
Wskażemy narzędzia, które warto wykorzystać oraz opowiemy, jakie zadania już warto powierzyć AI, a z jakimi lepiej jeszcze poczekać.
Szkolenie kładzie duży nacisk na nowości związane ze sztuczną inteligencją, którą można zastosować w ekosystemie meta np. udoskonalenia advantage + oraz rozwiana Llama 3.