Instagram marketing

Jak prowadzić profil na Instagramie, aby był przedłużeniem Twojej marki i przywiązał do niej wartościowych odbiorców?

Prowadząca:
Justyna Mudło

Cena od

1070 PLN

Przeszkolone osoby

474

Ocena szkolenia

4.8

Zamów telefonicznie

732 083 545

Czy na Instagramie jest moja grupa docelowa?

W czerwcu 2024 roku Instagram mógł pochwalić się już ponad 12,3 mln polskich użytkowników. Dokładnie tylu potencjalnych klientów tam znajdziesz!

 

 

Jeszcze całkiem niedawno Instagram traktowany był jedynie jako dodatek do Facebooka. Dziś jednak dzięki bardzo dynamicznemu rozwojowi, wychodzi on naprzeciw biznesowym oczekiwaniom użytkowników. Możesz tam codziennie opowiadać mikrohistorie o swojej marce, a, jak wiadomo, to właśnie storytelling sprzedaje w socialach najlepiej. Dowiedz się, jak zaprezentować swoją ofertę, pokazać backstage swojej pracy z marką czy też przeprowadzić wywiad z ekspertem na żywo.

Know-how przekazywane w trakcie szkolenia jest uniwersalne i użyteczne zarówno po stronie marki, jak i agencji. Pokażemy, jak prowadzić ciekawy profil na Instagramie nawet gdy wydaje się, że dana branża jest zupełnie “nieinstagramowa”. Poruszać się będziemy zarówno w działaniach organicznych, jak i płatnych.

Szkolenie prowadzone jest przez praktyka – specjalistkę z 10-letnim doświadczeniem, która na co dzień prowadzi Instagramowe profile klientów i świetnie zna specyfikę tego medium. Daje to gwarancję, że wszystkie przekazywane informacje będą najbardziej aktualne i mające praktyczne zastosowanie.

 

Zobacz relację ze szkolenia oraz opinie uczestników:

 

Czego dowiesz się podczas szkolenia Instagram marketing?

  • Jak prowadzić profil na Instagramie, by naprawdę zaangażować aktualnych followersów i pozyskać nowych?
  • Jakie rodzaje treści można dystrybuować na Instagramie i w które obecnie najlepiej inwestować swój czas i zasoby?
  • Jak poprawnie używać hashtagów?
  • Jakie są przydatne narzędzia przy codziennym tworzeniu postów. Insta Stories i Reels?
  • Jak skutecznie używać reklamy na Instagramie (Meta Ads), by zainwestowany budżet zwrócił się jak najlepiej?

 

 

Szkolenie Instagram Marketing - co zyskasz i czego się nauczysz?

Instagram rozwija się bardzo dynamicznie - będziesz na bieżąco i zorientujesz się, jak komunikować tutaj swoją markę!

Poznasz sprawdzone sposoby na kreację, promocję i analitykę swoich działań na Instagramie.

Wykorzystasz najbardziej aktualne informacje - prosto z newsroomu Instagrama!

Jest tu masa Twoich klientów - daj im się odszukać!


Do kogo skierowane jest szkolenie oraz jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie skierowane jest do osób początkujących oraz średniozaawansowanych. Przeznaczone jest zarówno do osób, które chcą samodzielnie prowadzić kampanie na Instagramie dla swojej marki, jak i dla tych, które nadzorują działania firmy zajmującej się mediami społecznościowymi.

  • Jeżeli rozpoczynasz dopiero swoją przygodę z marketingiem na Instagramie, przeprowadzimy Cię przez najważniejsze kwestie dotyczące działań organicznych oraz reklamy. Jeżeli masz już pewne doświadczenie, poznasz ciekawe triki przy tworzeniu contentu oraz sprawdzone metody promocji, które wpłyną pozytywnie na Twój biznes.
  • Szkolenie to pozwoli na weryfikację dotychczasowych działań i pogłębienie wiedzy w temacie aktywności na Instagramie.

Program szkolenia
Instagram marketing

    • Cel szkolenia: Umiejętność prowadzenia skutecznej komunikacji na Instagramie: działania organiczne i reklamowe
    • Zakres szkolenia: Instagram marketing
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Justyna Mudło

    10:00 – 10:30 Rozpoczęcie szkolenia

    • Analiza potrzeb
    • Niezbędnik użytkownika Instagrama – przygotowanie smartfona do warsztatów

    10:30 – 11:30 Jak się ma polski Instagram? Wprowadzenie i statystyki

    • Instagram w Polsce i na świecie – garść danych, które powinieneś znać.
    • Historia Instagrama w pigułce.
    • Jak oswoić się z Instagramem? Poznaj i wykorzystaj wszystkie jego funkcje.
    • Rodzaje contentu na Instagramie (posty, Insta Stories, Reels)
    • Konto prywatne, a profesjonalne – jakie wybrać?
    • Jak działa najnowszy algorytm Instagrama?

    11:30 – 11.45 Przerwa kawowa

    11:45 - 13:15 Wyciśnij ze swojego profilu jak najwięcej - estetyka, spójność i strategia

    • Chemia od pierwszego wejrzenia – przepis na dobre bio
    • Instagramowe SEO 
    • Specyfikacje techniczne zdjęć – posty, Insta Stories, Reels
    • User Generated Content: jak legalnie repostować?
    • Po czym poznać dobry post na Insta? 
    • Dobór odpowiednich hasztagów 
    • Zbanowane hashtagi – co to jest i czym grozi ich stosowanie?
    • Automatyzacja profilu – czy korzystanie z botów ma sens?
    • Najlepsze godziny na publikację 
    • Skąd wziąć wartościowych followersów?
    • Wykorzystanie AI w codziennych działaniach na Instagramie

    13:15 - 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:15 - 14:45 Narzędziowe must-have

    • Aplikacje do obróbki zdjęć
    • Aplikacje do tworzenia kreatywnych Stories
    • Aplikacje do tworzenia Reels
    • Zostań mistrzem Insta contentu – przydatne tricki

    14:45 - 15:30 Działania reklamowe w Managerze Reklam

    • Jak poukładać kampanie na Instagramie? Przykład lejka zakupowego.
    • Jak dobrać cel reklamowy?
    • Budżet kampanii i grupy odbiorców  na Instagramie
    • Formaty reklamowe na Instagramie
    • Przykłady działań.

    15:30-16:15 Inne drogi promocji na Instagramie

    • Wyszukiwanie influencerów
    • Sprawdzanie wiarygodności profili – przydatne narzędzia
    • Angażujący i zgodny z regulaminem konkurs na IG

    16:15 - 16:30 Przerwa kawowa

    16:30 - 17:15 Jak to wszystko zmierzyć i co z tego wynika?

    • Instagram Analytics 
    • Analiza ruchu na Twoim profilu w Google Analytics – tagowanie linków w BIO i Insta Stories
    • Raportowanie działań na Instagramie – które parametry faktycznie mają znaczenie?

    17:15 - 17:30 Case studies

    • Przegląd udanych kampanii na Instagramie
    • Co może pójść nie tak – przykłady kryzysów i jak ich uniknąć
    • Bezpieczeństwo Twojego profilu – co możesz zrobić, aby je zwiększyć?

    17:30 - 18:00 Sesja Q&A

Prowadząca:

trener

Justyna Mudło

Senior Social Media Manager w agencji Maxroy i Social Media Enthusiast w życiu. Dzień zaczyna od wyłączenia budzika i włączenia Instagrama.

Wszelkie nowinki testuje kreatywnie na skórze własnej oraz marek, dla których komunikację prowadzi na co dzień w ramach działań agencyjnych. Lubi wykręcać maksa z kreatywnych działań organicznych i tworzyć efektywne strategie social media. 

Słowo pisane kocha tak samo jak mówione, więc oprócz szkoleń i codziennego social-copywritingu, realizuje się w regularnym pisaniu branżowych artykułów.

Wyznaje zasadę #sharingiscaring zarówno jeśli chodzi o wiedzę, jak i pozytywną energię.

Szczególnie wielką miłością darzy Insta Stories, dzięki którym odkryła, że lubi opowiadać historie przed kamerą. Bez kamery w sumie też.


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Pakiet materiałów video Social Media Marketing, uzupełniający tematykę szkolenia

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

(z wyłączeniem szkoleń online)

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Wiedza ze szkolenia Instagram Marketing jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Z zakresu Instagram Marketingu przeszkoliliśmy już 474 osób! Zobacz opinie uczestników:

"Podczas szkolenia najbardziej podobało mi się podejście Justyny. Widać było, że chciała abyśmy ze szkolenia, "wyszli" z konkretną wiedzą. Nie trzeba dodawać, że była bardzo pomocna, otwarta na różne pytania. Jak na siedmiogodzinny kurs, poruszane zagadnienia były przemyślane. Na pewno, po uporządkowaniu nabytej na szkoleniu wiedzy, będzie z czego korzystać, aby umiejętnie pracować na Instagramie ;) "

Doris Witecka

"Kompendium wiedzy przekazane w ciekawy i dynamiczny sposób. Trenerka rzadko wybiegała poza przygotowane standardy, ale w kwestiach tematów otwartych i pytań zadawanych przez uczestników potrafiła znaleść dobre rady i wskazówki. Inspirujące szkolenie, zachęcające do pogłębiania wiedzy. "

Maciej Rynkowski

Founder & Managing Director

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Kontakt@sprawnymarketing.pl

732 083 545

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555