Dlaczego warto wziąć udział w tygodniu z narzędziami google?
Natychmiast będziesz mógł zacząć korzystać z Google Analytics i Google Ads oraz pozyskasz nowych klientów,
Dotrzesz przez wyszukiwarkę i sieć reklamową do osób zainteresowanych Twoją ofertą,
Znacznie poprawisz efektywność swoich działań w Internecie,
Unikniesz typowych błędów, straty pieniędzy i czasu.
Dzień 1 - Google Ads
Program szkolenia
- Internet a reklama
- Dlaczego wyszukiwarki, wyszukiwarki a użytkownik
- Wyniki naturalne (organiczne) i płatne w wynikach wyszukiwania
- Co to wszystko znaczy: SEM, SEO, PPC – uporządkowanie pojęć
- Podstawy Google Ads: funkcje, zalety i ranking
- Gdzie będzie ukazywać się moja reklama? Wyszukiwarka i sieć reklamowa Google
- Pay Per Click – płać za kliknięcie, czyli opłaty za reklamę
- Jak budowany jest ranking wyników płatnych w wyszukiwarce Google?
- Szybki start — jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut
- Podstawowe wskaźniki
- Nawigacja po koncie Ads
- Płatności
- Prawidłowa struktura konta Google Ads: kampanie, grupy, słowa kluczowe
- Słowa kluczowe – dopasowanie słów kluczowych
- Modyfikator dopasowania przybliżonego
- Przygotowanie słów kluczowych
- Przygotowanie reklamy, czyli copywriting reklam
- Strona docelowa
- Wynik jakości
- Jak rozumieć statystyki opisujące kampanię i edycja ustawień
- Bieżące zarządzanie: kompromis na linii czas i efekty
- Czym jest konwersja?
- Śledzenie konwersji w Google Ads
- Wykorzystanie Google Analytics do śledzenia efektywności kampanii w Internecie
- Po co optymalizujemy? Dla pieniędzy!
- Pierwsze raporty
- Tworzenie efektywnych tekstów reklamowych
- Rozwijanie listy słów kluczowych
- Zmiana dopasowania
- Słowa negatywne
- Raport skuteczności hasła
- Co jest celem mojej kampanii?
- Zwiększanie ilości konwersji
- Zwiększanie ilości ruchu
- Zwiększanie efektu brandingowego
- Jak umieścić reklamę na dowolnej stronie?
- Rodzaje reklamy w sieci Google
- Reklamy kierowane na strony
- Opłaty w modelu CPM i CPC
- Kreator reklam graficznych
10:00 – 11:00 Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach i Google Ads
11:00 – 11:30 Ads w praktyce
11:30 – 11:45 Przerwa kawowa
11:45 – 13:15 Budowa kampanii reklamowych w Google Ads
13:15 – 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:15 – 14:45 Śledzenie rezultatów
14:45 – 15:45 Pierwsze kroki z optymalizacją
15:45 – 16:00 Przerwa kawowa
16:00 – 16:30 Optymalizacja kampanii
16:30 – 17:15 Sieć Google – wyjście z reklamą poza wyszukiwarkę
17:15 – 17:30 Pytania i odpowiedzi
Dzień 2 - Google Ads PRO
Program szkolenia
- Charakterystyka zachowań użytkowników wyszukiwarek
- Google dziś i jutro
- Zaspokajanie, wyprzedzanie i kreowanie intencji
- Narzędzie Google Trends – jak przewidywać trendy do budowania swojej przewagi biznesowej
- Modele hierarchii reakcji (takie jak AIDA) a strategia promocji
- Marka, produkt, otoczenie marki w kampaniach Google AdWords
- Organizacja struktury konta – jak dokonać granulacji konta
- Współczynnik utraconych wyświetleń IS a struktura konta
- Dopasowanie słów kluczowych
- Analiza konkurencji poprzez raport statystyk aukcji
- Zaawansowane metody badania słów kluczowych
- Badanie słów kluczowych poza narzędziami Google
- Statusy i potencjał słów kluczowych, rozwiązywanie problemów
- Dopasowanie przybliżone i raport wyświetlanych haseł narzędziem badania słów kluczowych
- Znaki zastrzeżone a słowa kluczowe
- Wynik jakości w sieci wyszukiwania – fakty i mity
- Techniki optymalizacyjne wyniku jakości i diagnostyka słów kluczowych
- Zarządzanie stawkami
- Strona docelowa a wynik jakości
- Strategia ustalania stawek
- Rozdzielenie kampanii: brandingowe, ogólne, produktowe
- Struktura kampanii a dopasowanie słów kluczowych
- Struktura rozbita na dwa konta i ułatwienia w mierzeniu konwersji
- Struktura kampanii a sieci wyszukiwania i sieć reklamowa
- Różnice między kampaniami w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej
- Nowy interfejs zarządzania kampaniami w sieci wyszukiwania
- Metody kierowania w sieci reklamowej i różnice między nimi: strony docelowe, tematy, słowa kluczowe, remarketing
- Jaki model opłaty wybrać: CPC, CPA, CPM?
- Formaty reklam – jak wybrać najkorzystniejszy?
- Jak stworzyć reklamę graficzną bez grafika?
- Względny CTR
- Zasady tworzenia kampanii remarketingowych
- Partyzanckie kampanie remarketingowe
- RLSA – remarketing w wyszukiwarce
- Remarketing w YouTube
- Jak wykorzystać potencjał YouTube?
- Kierowanie reklam w YouTube i panel zarządzania reklamami video
- InStream i InDisplay – różnice i potencjał formatów
- Wprowadzenie do GSP
- Zasady kierowania reklam w Gmailu
- Zasady tworzenia jednostek reklamowych
- Ćwiczenie z copywritingu: Swiss Army Knife
- Przykłady reklam graficznych na różnym etapie wabienia klienta
- Przykłady inspirujących stron docelowych oraz powiązanych z nimi reklam
- Wprowadzenie i najważniejsze funkcje
- Dokonywanie masowej ilości zmian
- Szybkie budowanie struktury konta w Ads Editor
- Ads Editor + Arkusz kalkulacyjny
- Konfiguracja reguł automatycznych Ads
- Reguły automatyczne, które zaoszczędzą twój czas
10:00 –10:15 Trendy i psychologia wyszukiwania
10:15 –11:00 Struktura kampanii Ads w sieci wyszukiwania
11:00–11:30 Słowa kluczowe – zagadnienia zaawansowane
11:30–11:45 Przerwa kawowa
11:45–12:15 Wynik jakości, techniki optymalizacyjne i diagnostyka
12:15–12:30 Przykład optymalnej struktury konta
12:30–13:15 Kampanie w sieci reklamowej Google
13:15–13:30 Remarketing w Google Ads – potężne narzędzie śledzenia użytkowników
13:30–14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:15–15:00 Reklama video w obrębie YouTube
15:00–15:30 Gmail Sponsored Promotions! Reklama w Gmailu
15:30–16:00 Zainspiruj się! Strony docelowe i copywriting
16:00–16:15 Przerwa kawowa
16:15–16:30 Ads Editor
16:30–17:00 Reguły automatyczne
17:00–17:30 Panel dyskusyjny
Dzień 3 - Google Analytics
Program szkolenia
-
-
10:00-10:30 Wprowadzenie do analityki w Internecie
- Po co mierzyć moją działalność w Internecie?
- Cel witryny i wskaźniki
- Jak skutecznie mierzyć moją działalność w Internecie?
- Dlaczego warto skorzystać z Google Analytics?
-
10:30-11:45 Rozpoczęcie pracy z Google Analytics
- Założenie konta i profilu dla strony
- Dodawanie nowych użytkowników
- Przegląd interfejsu użytkownika: pulpit nawigacyjny, użytkownicy witryny, źródła odwiedzin, zawartość i cele
- Eksport danych
-
11:45 - 12:00 Przerwa kawowa
-
12:00 - 12:30 Najważniejsze raporty w Google Analytics
- Źródła odwiedzin
- Słowa kluczowe
- Najlepsza treść
- Nakładka na mapę
- Strony docelowe
- Lojalność
-
12:30 - 13:00 Cele
- Czym jest cel w znaczeniu Google Analytics?
- Definiowanie celu
- Interpretacja lejka transakcyjnego
-
13:00 - 13:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
-
13:30 - 14:20 Wykorzystanie Google Analytics w pracy z AdWords
- Najczęstsze problemy z integracją
- Optymalizacja kampanii, grup reklamowych i tekstów reklamowych
- Optymalizacja tekstów reklamowych
-
14:20-15:00 Śledzenie kampanii reklamowych
- Zastosowanie
- Tworzenie, url builder
-
15:00-16:00 Zaawansowane wykorzystanie raportów Google Analytics
- Raporty niestandardowe
- Zaawansowane segmenty
-
16:00 - 16:15 Przerwa kawowa
-
16:15 - 17:00 Niestandardowe implementacje Google Analytics
- Śledzenie wyszukiwarki wewnętrznej
- Śledzenie linków wychodzących
- Śledzenie pobrań plików
-
17:00 - 17:30 Moduł Ecommerce
- Zastosowanie
- Implementacja
-
17:30-18:00 Panel dyskusyjny
Dzień 4 - Google Analytics PRO
Program szkolenia
-
10:00 - 10:30 Automatyzacja raportowania Google Analytics API
- Zajęcia praktyczne – praca z komputerem
-
10:30 - 11:30 Jak skutecznie wycinać ruch SPAMowy - zaawansowane ustawienia Google Analytics
- Widoki danych i filtry
-
11:30 - 11:45 Przerwa kawowa
-
11:45 - 12:30 Kod śledzący Google Analytics
- Jak dopasować do siebie kod śledzący Google Analytics, by pokazywał to, co dla Ciebie ważne?
- Jak wykorzystać wartościowe dane (wirtualne odsłony, śledzenie zdarzeń, grupowanie treści, ruch między domenami)
-
12:30 - 13:30 Współczynnik odrzuceń - jak wprowadza w błąd?
- Standardowy współczynnik odrzuceń – dlaczego może być błędny?
- Zaawansowane sposoby mierzenia zaangażowania użytkowników
-
13:30 - 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
-
14:15 - 14:45 Jak bezpłatnym narzędziem poprawić skuteczność stron
- Testy A/B z wykorzystaniem Eksperymentów Google Analytics
- Nietypowe, ale sprawdzone wskazówki poprawy skuteczności strony
-
14:45 - 15:30 Odkrywaj drogi klientów
- Ścieżki wielokanałowe od pozyskania użytkownika aż do konwersji
- Warsztat z komputerami
-
15:30 - 15:45 Przerwa kawowa
-
15:45 - 16:30 Google Tag Manager
- GTM jako ułatwienie pracy z Google Analytics
-
16:30 - 17:30 Niestandardowe konfiguracje Google Analytics
- Wdrożenia niestandardowych konfiguracji Google Analytics za pomocą Google Tag Managera
- Zdarzenia, wirtualne odsłony, wymiary niestandardowe, grupowanie treści i inne
Wiedza ze szkolenia Google Ads (AdWords) jest wykorzystywana w m.in. następujących firmach:
Z zakresu Google Ads (dawniej AdWords) przeszkoliliśmy już 3913 osób! Mamy w tym zakresie największe doświadczenie w Polsce. Zobacz opinie uczestników:
Marek Jakubowski
SpecjalistaJakub Żołędzierski
"Szkolenie spełniło wszelkie oczekiwania. Duża ilość materiału zaprezentowanego w trakcie całego dnia nie nuży dzięki sposobom wypowiedzi prowadzącego. Po kursie człowiek wychodzi bez wątpliwości do tego, co usłyszał, ani jak zaprezentowaną wiedzę wykorzystać. "
Łukasz Wojnowski
MediaGroupWW"Szkolenie bardzo rzeczowe. Trenerzy bardzo sympatycznie, konkretnie i rzeczowo przekazują swoją wiedzę, podają wiele fajnych przykładów, aby lepiej można było zrozumieć treść. Polecam"
Barbara Guzanek
Symag Sp. z o.o."Jako osoba, która wcześniej miała już do czynienia z systemem Google Adwords oceniam szkolenie na ocenę bardzo dobrą. W ciągu jednego dnia przypomniane mi zostały wszystkie podstawowe funkcjonalności systemu wraz ze wskazaniem nowych sposobów/pomysłów na prowadzenie reklam."
Dominika Kaczmarczyk
-"Profesjonalnie, przystępnie i miło. Praktyczne podejście do zagadnień. Optymalny stosunek teorii do praktyki. Cenne wskazówki i przede wszystkim wyczuwalna duża chęć podzielenia się sprawdzonymi rozwiązaniami. Zarządzenie czasem podczas dwóch dni szkolenia- idealne."
Barbra Tereszko
Project Manager"Tego oczekiwałam - duża dawka informacji poparta odpowiednimi przykładami. Szkolenie już od pierwszych godzin pozwoliło na wpisanie w mój plan pierwszych punktów do optymalizacji moich reklam Adwords."
Natalia Aleksandrowicz
pracownik"Szkolenie wyczerpujące temat. Fachowe udziela odpowiedzi na wszelkie pytania zadawane przez uczestników. Prowadzący szkolenie widać, że nie tylko posiadają gruntowną wiedzę, ale także podchodzą do tematu z pasją."
Aneta Klebba
Key Account Manager"Szkolenie ciekawe, inspirujące, przystępne dla laika, który wcześniej nie miał do czynienia z Google Adwords. Zachęca do działania :)"
Paulina Sobik
Decora SA"Bardzo fajne nowe narzędzia uzyskane na szkoleniu na pewno pozwolą na szybką weryfikacje strony oraz zwiększenie ruchu na stronie."
Paweł Nowobilski
Kierownik"Szkolenie oceniam bardzo dobrze. Dla osoby, która do tej pory mało korzystała z Adwords, wydaje się ono bardzo dobrą opcją na naukę."
Tomasz Biegun
Project Manager"Szkolenie mi się bardzo podobało. Dużo praktycznych wskazówek od doświadczonego praktyka. Dzięki temu szkoleniu, zapewne uda nam się uniknąć wielu błędów i pułapek, w które pewnie wpadlibyśmy przygotowując kampanie reklamowe "w ciemno". "
Katarzyna Khanna
Regional Director"Szkolenie od początku do końca było poprowadzone bardzo profesjonalnie, ale bez niepotrzebnego "spinania się". Każdy mógł zadawać w dowolnym momencie pytania, trenerzy chętnie pracowali na przykładach uczestników. Polecam mocno. "
Joanna Stefaniak
Specjalista ds. marketingu"Szkolenie inspirujące i bardzo ciekawe. Nowe zagadnienia i możliwości z których nie do końca zdawałam sobie sprawę. W moim przypadku wiedza do wykorzystania przy weryfikacji pracy agencji. "
Dagmara Starobrat
Marketing Manager"Od strony merytorycznej, szkolenie było świetnie przygotowane. Trenerzy mieli bardzo dobry kontakt z grupą, a grupa była bardzo dociekliwa :) Dużym plusem, jest to, że swoją wiedzę przekazywali nam praktycy."
Kamila Sączawa
-"Szkolenie na wysokim poziomie. Bardzo dużo wiedzy teoretycznej. Praktyczne wskazówki, ciekawostki i porady. Jestem zadowolona. Ugruntowałam swoją dotychczasową wiedzę o Adwords. A drugi dzień szkolenia pozwolił mi zaimplementować nowe pomysły w życie zawodowe."
Klaudia Andrzejewska
z-ca kierownika ds. marketingu"Szkolenie było bardzo przydatne dla osób dopiero zaczynających pracę z Google Adwords jak i dla odświeżenia niektórych zagadnień. Dla mnie przydatną rzeczą było na pewno pokazanie struktury konta reklamowego, doboru słów skluczowych jak i optymalizacja kampanii. Szkoleniowcy byli kompetentni i rzeczowi. "
Milena Getek
Marekting Manager"Świetne szkolenie zarówno dla amatora, jak i kogoś, kto rozpoczął już swoją przygodę z AdWords. Bardzo przyjazna atmosfera :-) Przy okazji dziękuję Prowadzącym - Panowie chylę czoła, najwyższy poziom profesjonalizmu, aż chce się do Was wrócić, by poznać jeszcze więcej."
Katarzyna Gocka
-"Otrzymaliśmy mnóstwo przydatnych i ciekawych informacji, które na pewno znajdą zastosowanie w pracy przy kampaniach AdWords - jestem bardzo zadowolona ze szkolenia, pomimo, że naturalnie są rzeczy, których na razie nie będę mogła wykorzystać."
Agata Pikulska
SEM Specialist"Bardzo dobre szkolenie, nawet jako osoba na co dzień niekorzystająca z usług pokazanych na szkoleniu i nie mająca zielonego pojęcia o nich zrozumiałem jak działa system AdWords :) jeśli będę prowadził kampanię w internecie na pewno skorzystam z wiedzy zdobytej na szkoleniu."
Tomasz Barański
-"Bardzo dobre szkolenie, nawet jako osoba na co dzień niekorzystająca z usług pokazanych na szkoleniu i nie mająca zielonego pojęcia o nich zrozumiałem jak działa system AdWords :) jeśli będę prowadził kampanię w internecie na pewno skorzystam z wiedzy zdobytej na szkoleniu."
Paweł Bartczak
student"Szkolenie zostało bardzo profesjonalnie przygotowane. Treści merytoryczne były dobrze dostosowane do poziomu grupy. Najbardziej istotne jest praktyczne podejście prowadzących do tematu. Bez problemu dało się odczuć, iż nie są oni zwykłymi teoretykami i mogą podzielić się własnymi doświadczeniami z grupą. Z chęcią uczestniczyli w dyskusjach podczas przerw, co osobiście bardzo cenię. "
Zuzanna Król
BCT incentive Incentive Specialist"Dziękuję za inspirujące szkolenie, poparte wieloma przykładami "live". Z AdWords mam do czynienia od niespełna 3 miesięcy, uczestniczyłam w dwóch częściach szkolenia i w każdej wiedza była przystępnie i w sposób całkowicie zrozumiały przedstawiona oraz omówiona na konkretnych przykładach."
Jolanta Oleszko-Przybylska
Koordynator Projektów"Bardzo dobre, treściwe i konkretne szkolenie bez lania wody. Widać kompetencję prowadzących, którzy kładli nacisk na najistotniejsze i najbardziej praktyczne elementy."
Maciek Krawczyk
-"Szkolenie bardzo dobre merytorycznie, duża dawka wiedzy podana w przystępny sposób. Sympatyczni prowadzący nieunikający dodatkowych pytań i odpowiedzi."
Karolina Jakubiczka-Costanzo
Laris Hotels Group ; E- commerce&Marketing Manager"Bardzo pomocne i rzeczowe. Wszelkie zagadnienia, jakie były poruszane na szkoleniu, bardzo mi pomogły. "
Rudolf Guzik
Best Wear, Przedstawiciel handlowy"Szkolenie zostało przeprowadzone sprawnie i interesująco. Duży plus!"
Radosław Pyka
Sagier, Grafik"Uważam to za niezbędnik. Przydatne, niekoniecznie łatwe, wymagające praktykowania. Jestem bardzo zadowolona!"
Marta Ostapiec
Urząd Miasta Kołobrzeg Gł. specjalista ds promocji"Bardzo pomocne szkolenie, pokazujące jak niesamowitym i potężnym narzędziem jest Google AdWords :) Bardzo dziękuję za wspaniałe szkolenie !"
Mateusz Markuszewski
Pracownik IT"Konkretne i rzeczowe. Omawiane metody wykładane były w sposób jasny i prosty. Zdecydowanie było warto."
Piotr Slonina
PCC Rokita, specjalista ds. marketingu"Chciałem podziękować Tomaszowi Frontczakowi oraz Bartkowi Berlińskiemu za świetne szkolenie AdWords oraz Adwords Pro, które odbyło się we Wrocławiu. Widać było ogromną wiedzę i doświadczenie. Pozdrawiam "
Mateusz Kuchciński
"Dostałem to, czego chciałem, a nawet jeszcze więcej. Przed szkoleniem myślałem w kategoriach "obniżyć koszty reklamy", teraz to zupełnie inny wymiar, bardziej w kierunku jakości reklam i ruchu, trafiania do właściwych użytkowników Internetu, mojego targetu, bez niepotrzebnej walki o niskie cpc. Myślę, że będę miał lepszych i bardziej zadowolonych klientów. "
Michał Kukla
KuklaMarketing właściciel"Bardzo dobre merytoryczne szkolenie. Widać praktyczną wiedzę prowadzącego oraz świetne przygotowanie. Tomasz dobrze radzi sobie z interakcją z uczestnikami, nie zbywa trudnych pytań, podaje mnóstwo przykładów z różnych branż. Na szkoleniu jest sporo "mięcha" oraz praktycznych wskazówek, jaką taktykę / strategię wybrać, jakich opcji lepiej nie wdrażać. Polecam każdemu, kto poszukuje dobrego szkolenia z zakresu Google AdWords. "
Piotr Kasperczak
Business Development Manager"Widać, że prowadzący znają się na zagadnieniu. Ogólnie szkolenie uważam za bardzo wartościowe. Osoby, które nigdy nie miały do czynienia z Adwords mogły mieć problemy z nadążeniem. Warto się jednak zastanowić nad lepszym oddzieleniem modułów teoretycznych (koncepcyjnych) do praktycznych.Niby było to zrobione, ale można lepiej. Materiały (slajdy) powinny być przesłane przed szkoleniem - żeby można było na nich notować. Część praktyczna - na koncie adwords - powinna być robiona wolniej, żeby każdy u siebie mógł wyklikać. Tak widziałbym idealne szkolenie w tym zakresie."
Paweł Nowak
-Tak było na poprzednich szkoleniach Google Ads (AdWords)
Lokalizacja szkoleń
Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań
Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa
Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław
Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków
Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.
Najczęściej zadawane pytania
GDAŃSK
Hotel Sadova
Łąkowa 60,
80-769 Gdańsk
POZNAŃ
Novotel
plac Andersa 1
61-898 Poznań
WARSZAWA
ADN Centrum Konferencyjne
ul. Grzybowska 56
Warszawa
WROCŁAW
Ibis Styles
plac Konstytucji 3 Maja 3
50-083 Wrocław
Mimo że nie ma ostatecznego terminu zapisu na szkolenie, zachęcamy do wcześniejszej rezerwacji, ponieważ limit miejsc może skończyć się nawet na tydzień przed szkoleniem. W przypadku wpłaty na 1 do 3 dni roboczych przed terminem szkolenia, prosimy przynieść dowód wpłaty za udział w danym szkoleniu.
Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na szkolenia to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawny.marketing oraz pod numerem 519 183 555.
Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu PayU oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. W mailu znajdziesz również fakturę proformę.
Należy zapisać się przez formularz na stronie sprawnymarketing.pl/szkolenia wpisując dane osobowe oraz, w przypadku rejestracji pracowników, dane do faktury.
Na fakturze widnieje nazwa szkolenia, miejscowość w którym się odbywa oraz data. Jeśli potrzebujesz fakturę według indywidualnego schematu, napisz na faktury@sprawnymarketing.pl.
Mail informacyjny otrzymasz tydzień przed szkoleniem.