Chcesz tak ustawiać Google Analytics, by dane same Ci mówiły, jak szybciej zwiększać konwersję stron?
Poznaj Google Analytics (GA) – szkolenie, bez którego trudno będzie Ci nawiązać rywalizację na rynku handlu i usług. Tylko dzięki analityce internetowej utrzymasz się w tej bezlitosnej branży. To wiedza, którą powinien posiadać każdy specjalista Google Ads czy specjalista ds. marketingu.
Musisz mieć te dane, by prowadzić marketing i wdrożyć jakiekolwiek efektywne działania reklamowe. Bez odpowiedniego wsparcia analitycznego działasz na ślepo i podejmujesz przypadkowe decyzje marketingowe oraz biznesowe. Bo zostawione samo sobie „gołe” GA potrafi wprowadzić w błąd, gdy nie rozumiesz, co naprawdę pokazuje.
Banałem jest stwierdzenie, że działania reklamowe i kanały reklamowe przynoszą korzyści. Trzeba jednak poznać zasady ich działania. Znajomość preferencji użytkowników odwiedzających Twoją stronę może być kluczem do sukcesu! Dzięki temu zwiększysz efektywność działań prowadzonych w sieci.
Wszystko zależy od umiejętnego wykorzystania dostępnych narzędzi. Skorzystaj z odpowiedniego wsparcia analitycznego. Nauczysz się tego na naszym szkoleniu z analityki.
Zapraszam Cię na dwudniową wycieczkę przez panel i ustawienia Google Analytics, dzięki którym raporty GA nie będą miały dla Ciebie tajemnic i wreszcie nauczysz się patrzeć na swoją witrynę z odpowiedniej perspektywy.
Zobacz relację ze szkolenia oraz opinie uczestników:
Oto co robi Maciej Lewiński, gdy chce pomóc więcej zarabiać na stronie:
Będę Twoim przewodnikiem i podczas szkolenia pokażę Ci, jak odkryć prawdę, samą prawdę i tylko prawdę o Twojej stronie, czyli…
- Kto, gdzie i dlaczego rezygnuje z zakupów?
- Co naprawdę zatrzymuje ich na Twojej stronie?
- Kto generuje największą sprzedaż?
- Gdzie kierować budżet reklamowy, by wyszczuplić wydatki i podbić konwersje?
Postaw na analitykę internetową! Dzięki temu zaczniesz bardziej świadomie kierować sprzedażą – na podstawie twardych danych, a nie ryzykownych domysłów. Będziesz korygować działania, poprawiać efektywność stron i sporo oszczędzać na budżetach reklamowych, bo przestaniesz kierować środki w nieefektywne marketingowo miejsca. Do tego wszystkiego możesz kontrolować działania agencji. Jak? Dowiesz się w czasie szkolenia!
Szkolenie kierujemy zarówno dla początkujących, jak i dla osób, które korzystają już z GA, ale nie daje ono oczekiwanych rezultatów. Użytkownicy zaawansowani mogą poznać odpowiedzi na wiele trapiących ich pytań.
5 powodów, dla których Google Analytics nie pomaga Ci zwiększyć konwersji:
- Twoja instalacja i konfiguracja GA jest… hmm… błędna?
- Nie wiesz, jak poprawnie filtrować dane, by pozbyć się śmieci, a zostawić tylko przydatne informacje.
- Źle segmentujesz odwiedzających lub nie robisz tego wcale.
- Nie wyciągasz właściwych wniosków ze współczynnika odrzuceń (Bounce Rate).
- Masz problem z celami, które nie uwzględniają wszystkich akcji odwiedzających.
Poprawnie skonfigurowane GA jest bezlitosne.
Jak na tacy masz podane wszystkie błędy marketingowe, które okradają Cię z konwersji i palą budżety reklamowe. Na szczęście dzięki temu szkoleniu dowiesz się, jak wybrnąć z tych niebezpiecznych pułapek.
Naucz się pełnej obsługi GA lub to wyłącz, bo będzie Cię wprowadzać w błąd.
Każda sekunda działania na ślepo, bez pełnego zrozumienia danych z GA, oddala Cię od klientów. Twoja strona mija się z ich oczekiwaniami i idą zaspokoić swoje potrzeby do najbliższej konkurencji. W efekcie ktoś inny przejmuje ich pieniądze.
Optymalizacja strony z wykorzystaniem Google Analytics
Na szkoleniu pojawi się także część poświęcona optymalizacji stron www na podstawie analizy raportów Google Analytics. Oczywiście dowiemy się, jak krok po kroku używać GA, ale główny nacisk stawiamy na kwestię, co testować i jak testować na stronie www, a przede wszystkim na interpretację statystyk narzędzia.