Jak pisać dobre mailingi?

Jedyne narzędzie marketingowe, które pozwala tak mocno dopasować treść do klienta, że będzie mu trudno nie kupić!

Prowadzący:
Dariusz Puzyrkiewicz

Cena od

1170 PLN

Przeszkolone osoby

304

Ocena szkoleń

4.67

Zamów telefonicznie

732 083 545

Dlaczego e-mail marketing w biznesie?

E-mail to jedyne narzędzie marketingowe, które pozwala na dwie rzeczy jednocześnie:

  1. Za pomocą newslettera jesteś w stanie w 5 minut dotrzeć do dowolnej liczby klientów – bez pośrednictwa algorytmów, które decydują komu i kiedy wyświetlić wiadomość lub ją blokują, gdy cokolwiek im nie pasuje.
  2. Proste techniki targetowania pozwalają na dotarcie do dowolnie wybranej grupy klientów w reakcji na ich działania lub ich brak.

 

Oczywiście jest to możliwe dzięki mądremu budowaniu własnej bazy odbiorców, nad którą masz pełną kontrolę. Na szkoleniu skupimy się na tworzeniu treści e-maili, by w pełni wykorzystać
specyfikę tego kanału komunikacji.

 

Czego nauczysz się na szkoleniu?

  • Zobaczysz prosty sposób tworzenia treści e-maila, która od pierwszej do ostatniej linijki budzi jego zaciekawienie i zainteresowanie.
  • Jak tworzyć nienachalne e-maile sprzedażowe, które chętnie się czyta.
  • Jak usunąć e-mailami cztery główne obiekcje klientów, które pojawiają się w każdej branży, by przyspieszyć sprzedaż lub ułatwić pracę handlowcom.
  • Omówimy prostą segmentację każdej bazy subskrybentów tak, aby wiadomości były idealnie dopasowane do ich etapu na ścieżce zakupowej.
  • Dzięki prostej strukturze każdego e-maila nie będziesz potrzebować żadnej weny do jego tworzenia i łatwo będzie obiektywnie ocenić jego wartość biznesową.
  • Damy Ci 66 pomysłów na newsletter – ważny dla odbiorcy i łatwy w konsumpcji.
  • Zobaczysz, jak tworzyć silne treści sprzedażowe, zachęcające do natychmiastowego działania – bez wywoływania oporu w czytelniku.
  • Otrzymasz 15 sposobów na tworzenie tematu, po którym odbiorcy będzie trudno oprzeć się pokusie otwarcia Twojego e-maila.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Copywriting w email marketingu?

Lepiej dopasujesz się do oczekiwań klientów, dzięki czemu zminimalizujesz ryzyko traktowania Twoich wiadomości, jak niechciany spam

Zamiast nachalnej sprzedaży, zaczniesz tworzyć bardzo interesujące wiadomości, które nie odstraszają od zakupu

Otrzymasz strategię długofalowej sprzedaży, zwiększającą Life Time Value każdego subskrybenta

Do tego dam Ci zestaw narzędzi copywriterskich, zwiększających otwieralność i klikalność wiadomości e-mail


Dla kogo skierowane jest szkolenie i jakie są wymagania wstępnie?

  • Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które tworzą treść e-maili biznesowych lub zamierzają je tworzyć i chcą ten proces skrócić do minimum, zwiększając jednocześnie skuteczność swoich wiadomości.

  • Osoby, które nadzorują pracę copywriterów dzięki szkoleniu zyskają narzędzia oceny ich pracy według określonych kryteriów oraz umiejętność precyzyjnego przekazywania swoich oczekiwań co do e-maili i sugestii ich ulepszania.

  • Uczestnicy nie muszą posiadać żadnego doświadczenia w zakresie pisania treści, bardzo wskazana jest za to dobra znajomość rynku i klienta w swojej branży.

Program szkolenia
Copywriting w e-mail marketingu

    • Cele szkolenia: Umiejętność tworzenia skutecznych e-maili, które wpłyną na wzrost sprzedaży
    • Zakres szkolenia: E-mail Marketing
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Dariusz Puzyrkiewicz

    10:00 – 11:30 Bez tego nie sprzedasz

    • Co musi się znaleźć w treści e-maila, by klient chciał kupić dowolny produkt lub usługę?
    • Omówienie dwóch skrajnie różnych realnych e-maili, których wysyłka nagle zwiększyła sprzedaż.
    • Tarcza Klienta, czyli 4 powody, dla których klienci nie kupują, choć mogą i jak je zmienić w powody do zakupu.
    • Jak za pomocą treści wiadomości zwiększyć zainteresowanie klientów z 3% na 67%?

    11:30 – 12:00 Dopasowanie treści do klienta

    • Najprostsza do wykonania segmentacja klientów, dzięki której łatwo dopasować treść e-maila do każdej osoby.
    • Uniwersalna Matryca Treści, dzięki której zawsze będziesz wiedzieć, co napisać, by zwiększyć sprzedaż.

    12:00 – 12:15 Przerwa kawowa

    12:15 – 13:15 Jak pisać do pierwszego segmentu klientów?

    • Pierwszy rodzaj e-maili, dzięki którym od zera zbudujesz zainteresowanie produktem lub usługą.
    • Uczestnicy piszą e-maila, a następnie je omawiamy i poprawiamy.

    13:15 – 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:15 – 15:45 Jak pisać do drugiego segmentu klientów?

    • Drugi rodzaj e-maili (newslettery), które przekonują niezdecydowanych i długofalowo budują pozycję i markę firmy.
    • Uczestnicy piszą e-maila, a następnie je omawiamy i poprawiamy.

    15:45 – 16:00 Przerwa kawowa

    16:00 - 17:00 Jak pisać do trzeciego segmentu klientów?

    • Trzeci rodzaj e-maili, które prowadzą czytelników bezpośrednio do zakupu.
    • Omówienie kontrowersyjnego przykładu tego typu e-maila.
    • Uczestnicy piszą e-maila, a następnie je omawiamy i poprawiamy.

    17:00 – 17:30 Jak zwiększyć otwieralność e-maili?

    • 15 sposobów na intrygujący i angażujący temat.

    17:30 – 18:00 Sesja Q&A

Prowadzący:

trener

Dariusz Puzyrkiewicz

To certyfikowany trener biznesowy i copywriter, który od 10 lat pomaga przełamywać stare, coraz mniej skuteczne schematy sprzedaży, które narażają tylko firmy na odrzucenie ze strony klientów. Szkolił pracowników takich firm, jak Mercedes-Benz Vans, Home.pl, Tauron i wielu mniejszych.  Ma wieloletnie doświadczenie w sprzedaży, dzięki czemu jego szkolenia są bardzo praktyczne i nastawione za wzrost zysków, zgodnie z jego sloganem: Słowo daję, zyski rosną!


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

(z wyłączeniem szkoleń online)

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Wiedza ze szkolenia "E-mail Marketing" jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Z copywritingu sprzedażowego w email marketingu przeszkoliliśmy już 304 osób! Zobacz opinie uczestników:

"Darek przekazuje wiedzę w sposób niezwykle interesujący, jest bardzo dobrym mówcą. Całodniowe spotkanie upłynęło mi błyskawicznie. Jest to bardzo miła odmiana w porównaniu do innych szkoleń."

Wojciech Topolewski

Specjalista ds. E-commerce OPONEO.PL

"Jestem zadowolona ze szkolenia. Podobał mi się przystępny sposób prezentacji, wiele przykładów i wskazówek, które można zastosować w pracy. "

Magdalena Wocior

iStore.pl

"Tak naprawdę przychodząc na szkolenie nie wiedziałem do końca co tam robię i czy to w jakiś sposób przyda się w branży, w której pracuję. Teraz jestem już po i wiem, że wyniosłem sporo wiedzy, którą wykorzystam - dziękuję :)"

Kamil Poskart

Inoxa Specjalista ds. Sprzedaży

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Kontakt@sprawnymarketing.pl

732 083 545

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555