SOCIAL MEDIA
MANAGER

Poznaj autorskie szkolenie Artura Jabłońskiego

Prowadzący:
Artur Jabłoński

Cena od

970 PLN

Przeszkolone osoby

457

Ocena szkolenia

4.8

Zamów telefonicznie

732 083 545

Kompleksowe szkolenie, które wprowadzi Cię w świat mediów społecznościowych!

Podczas 8-godzinnego warsztatu przejdziesz szczegółowo przez wszystkie potrzebne etapy od:

  • tworzenia treści na potrzeby różnych kanałów
  • po moderację
  • reklamę
  • analitykę.

W ich ramach dowiesz się między innymi:

  • Co publikować na swoich profilach?
  • Jak prowadzić angażujące dyskusje, reagować na treści od fanów, itd.
  • Jakie możliwości daje płatna reklama w największych portalach społecznościowych.

Szkolenie pomoże Ci zrozumieć specyfikę poszczególnych portali, poznać skuteczne typy contentu, efektywne ustawienia reklam i poznać narzędzia do spięcia całego ekosystemu.

  1.  Szkolenie zaczniemy od omówienia podstawowej rzeczy: STRATEGII. Dzięki temu dowiesz się, jakie kanały wybrać do danej grupy docelowej, nauczysz się określać jej specyfikę i na tej podstawie dobierać odpowiednie treści. Wszystko na podstawie konkretnych danych analitycznych. 📊
  2.  W kolejnym kroku omówimy ALGORYTMY, czyli to, co sprawia, że pewne treści zyskują niesamowitą popularność, podczas gdy inne umykają uwadze użytkowników. Dowiesz się wszystkiego o tym, jak stworzyć skuteczny CONTENT do każdego popularnego kanału social media. 📲
  3. Następnie przejdziemy przez MODERACJĘ. W tym segmencie omówimy jak komunikować się z odbiorcami i reagować na kryzysy. 💬 Poznasz też garść narzędzi przydatnych w codziennej pracy marketera. 🛠
  4. Na deser zostawiliśmy nie mniej ciekawą część social mediów — promocję i REKLAMY PŁATNE. 💸 Dowiesz się wszystkiego o ustawianiu skutecznych kampanii na Facebooku, Instagramie, LinkedInie i Twitterze. 🙂

Szkolenie Social Media Manager - co zyskasz i czego się nauczysz?

Czym różnią się od siebie, a w czym są do siebie podobne najpopularniejsze portale społecznościowe

Co publikować, by generować wysokie zasięgi organiczne

Jak zacząć działania reklamowe na Facebooku, Instagramie, Linkedinie czy Twitterze

Jak spiąć działania w social media z innymi kanałami marketingowymi firmy


Do kogo skierowane jest szkolenie oraz jakie są wymagania wstępne?

  • Pracowników agencji reklamowych lub marketerów

  • Osób, które mają zamiar pracować w social media marketingu

  • Przedsiębiorców, którzy chcą zrozumieć świat social media, by lepiej kontrolować działania pracowników lub wykonawców

Program szkolenia
Social Media Manager

  • Cele szkolenia: szkolenie kompleksowo wprowadzające w świat social mediów
  • Zakres szkolenia: social media
  • Formy merytoryczne: szkolenie
  • Materiały: prezentacja szkoleniowa
  • Prowadzący: Artur Jabłoński

    10:00-11:30 STRATEGIA

    • Social media przyszłości – co nas czeka? Od Tik Toka po WeChata.
    • Czy moja grupa docelowa jest na ____? Jak wybrać kanały, w których warto być obecnym
    • Polacy w social media – garść danych o demografii i zachowaniach.
    • Media własne, cudze, zdobyte – sposoby funkcjonowania w różnych kanałach jednocześnie
    • Od akcji jednorazowych po egobaity – sprawdzone taktyki działań w social media
    • Analityka mediów społecznościowych

    11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 - 13:15 KOMUNIKACJA

    • Zasady działania algorytmu Facebooka i Instagrama,
    • Treści, które przyciągają uwagę – niezależnie od kanału,
    • Co łączy, a co dzieli najpopularniejsze media społecznościowe
    • Angażujące grafiki i animacje – jak powinny wyglądać i jakimi narzędziami je stworzyć,
    • Interesujący post, czyli jaki? Tekstowa strona postów i reklam. Jak pisać, żeby chcieli czytać i klikać.

    13:15 - 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:00 - 15:15 MODERACJA

    • Przydatne narzędzia social media managera – od tworzenia grafik przez proste animacje po zarządzanie profilami.
    • Stymulowanie dyskusji i reagowanie na komentarze
    • Sytuacje kryzysowe – jak sobie z nimi poradzić

    15:15 - 15:30 Przerwa kawowa

    15:30 - 17:00 PROMOCJA

    • Jak działają reklamy płatne w social media – struktura kampanii, typy targetowania, modele aukcyjne
    • Podobieństwa i różnice między systemami reklamowymi na Facebooku, Instagramie, Linkedinie i Twitterze
    • Sprawdzone sposoby dobierania grup docelowych,
    • Kluczowe statystyki kampanii reklamowych – jak analizować wyniki i zarządzać raportami

    17:00 - 18:00 Q&A

Trener:

trener

Artur Jabłoński

CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Pakiet materiałów video Social Media Marketing, uzupełniający tematykę szkolenia

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing
(z wyłączeniem szkoleń online)

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Lokalizacja szkoleń

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Kontakt@sprawnymarketing.pl

732 083 545

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555