Marketing Małej Firmy w Internecie

Marketing Małej Firmy w Internecie

Prowadzący:
Mariusz Łodyga

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

259

Ocena szkoleń

4.40

Zamów telefonicznie

531 404 855

Co wyróżnia to szkolenie?

Potrafisz sobie wyobrazić, jak ludzie prowadzili swoje małe sklepiki w przedwojennym miasteczku? Bez reklamy, Internetu, biznes był przede wszystkim lokalny. Sprzedawali jabłka czy buty ludziom, których doskonale znali. Ba, czasem znali nawet ich rodziców i dzieci. Najlepszą rekomendacją było dobre słowo przy kolacji o tym, jak rzeźnik Henryk zważył więcej szynki lub dorzucił gratis odrobinę kaszanki dla Azorka… Biznes oznaczał troszczenie się o klientów, bo klientami byli np. Twój lekarz czy nauczycielka Twojego dziecka.

Gary Vaynerchuk

 

Czasy się zmieniają, ale jedno pozostaje wciąż takie samo: by zyskać prawdziwą lojalność klienta, musisz sprawić, żeby Cię zapamiętał. Musisz wyróżnić się na tle konkurencji, wykonać jakiś gest, dzięki któremu to właśnie Twoja firma zapadnie ludziom w pamięć. Tak jak w dawnych czasach – musisz wzbudzić ich sympatię.

O tym, jak to osiągnąć i jakie narzędzia przydadzą Ci się do tego, dowiesz się właśnie podczas tego szkolenia.

Bez względu na to czy jesteś małą firmą lokalną z trzema pracownikami, czy też firmą średniej wielkości z kilkudziesięcioma osobami na pokładzie, stoisz przed szansą radykalnego powiększenia Twojego biznesu!

Celem tego szkolenia jest wygenerowanie wzrostu w Twojej firmie nie o 10-20%! Jesteśmy przekonani, że dzięki wiedzy i narzędziom, które otrzymasz w trakcie, Twój biznes urośnie dwu-trzykrotnie w ciągu najbliższych tygodni.

 

Wykorzystanie marketingu internetowego daje tak ogromne możliwości, że nawet maleńka firma może nagle zacząć rosnąć, jak na drożdżach. Jest to możliwe tylko dzięki Internetowi – gigantycznej sieci, łączącej miliony użytkowników na raz.

Tak, tam są klienci, teraz trzeba tylko się z nimi połączyć!

 

Kto pierwszy ten lepszy – zacznij z tego korzystać, zanim zobaczy to Twoja konkurencja. Na pewno będzie to coś nowego na Twoim rynku, dlatego tak ważne jest, by być pierwszą firmą, która to robi – reszta będzie to tylko mniej lub bardziej nieudolnie naśladować.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Marketing Małej Firmy w Internecie?

Dowiesz się, jak wygenerować nawet trzykrotnie wyższe zyski!

Pokażę na przykładach, jak zyskać lojalność klientów.

Poznasz nowoczesne techniki i najlepsze strategie dotarcia do klientów.

Pokażę, jak zrobić to w sposób najmniej angażujący czasowo!


Podczas szkolenia dowiesz się, jak biznesowo korzystać z:

  • Facebooka i jego systemu reklamowego,

  • Instagrama i liderów opinii,

  • YouTuba i potęgi video w marketingu,

  • LinkedIn,

  • dotarcia do użytkowników Snapchata,

  • potencjału komunikacyjnego Twittera.

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla wszystkich małych i średnich lokalnych firm, które nie wiedzą jak w pełni wykorzystać nowoczesne techniki zdobywania klientów i bezpłatnej reklamy.

Marketing internetowy doskonale sprawdza się w:

  • restauracjach i kawiarniach
  • lokalnych sklepach
  • gabinetach lekarskich
  • salonach piękności
  • warsztatach samochodowych
  • hotelach i hostelach
  • wszystkich firmach usługowych

 

Podczas szkolenia poruszone zostaną zagadnienia z zakresu:

 

 

Program szkolenia Marketing Małej Firmy w Internecie

    10:00 - 10:30 Marketingowy punkt wyjścia

    W tym module dowiesz się jak wygląda spójny marketingowy ekosystem, który prowadzi potencjalnego klienta od pierwszego kontaktu z lokalną firmą do realizacji celu, jakim jest sprzedaż.

     

    • Od marki do konwersji – marketingowe tryby, które muszą ze sobą współistnieć.
    • Czynniki marketingowego oporu.
    • Dlaczego ludzie od Ciebie kupują – lub nie kupują?
    • Marketingowa piramida sukcesu i porażki.

     

     

    10:30 - 11:30 Strona www Twojej firmy

    • Czy musisz mieć stronę www jako mały lub lokalny biznes?
    • Jeśli tworzysz stronę, to jak stworzyć ją po kosztach?
    • Jak stworzyć stronę www na podstawie strony na Facebooku?
    • Jakie są trendy w zakresie domen www?
    • Jakie są nowe rozszerzenia domen?
    • Jak zarejestrować domenę?
    • Jak wybrać hosting?
    • Co to jest pixel konwersji?
    • Dlaczego jest to kluczowe narzędzie w nowoczesnym marketingu?
    • Jak zainstalować najważniejsze narzędzia Google i Facebooka na swojej stronie?

    11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 - 12:30 Content Marketing i Video Marketing

    • Jak znaleźć i dobrać do współpracy lokalne blogi internetowe?
    • Jak znaleźć i zaprosić do współpracy lokalnych influencerów?
    • Jak przeprowadzić lokalną kampanię content marketingową z wykorzystaniem lokalnych mediów i lokalnych gazet?
    • Jak tworzyć tanie treści video przy pomocy prostych narzędzi?
    • Jak wykorzystać YouTube do promocji swojego biznesu?
    • Gdzie jeszcze wykorzystać te materiały do promocji?

    12:30 - 13:45 Jak pisać, żeby sprzedawać?

    W tym module otrzymasz niezbędną wiedzę, o tym w jaki sposób wykorzystywać efektywne formuły copywriterskie aby Twoje kampanie marketingowe sprzedawały więcej.

    • Triggery społeczne i triggery mózgowe.
    • W jaki sposób barwy wpływają na przykuwanie uwagi i postrzeganie produktu.
    • USP i ESP jako skuteczne narzędzie perswazyjne.
    • Skuteczne formuły copywriterskie.
    • Techniki lingwistycznej perswazji.
    • Metody tworzenia skutecznego CTA (call to action).
    • Język korzyści i moc pytań – jak ich używać?
    • Teoria luki informacyjnej – sposób na generowanie zainteresowania.
    • Efekt czystej ekspozycji.
    • Zasady formatowania tekstów, aby były czytane.

     

     

     

    13:45 - 14:30 Przerwa obiadowa

    14:30 - 15:00 Jak prawidłowo używać Google - największej wyszukiwarki na świecie?

    Z tego modułu dowiesz się jak efektywnie wykorzystywać narzędzia Google do optymalizacji Twoich działań marketingowych.

    • Wspólnie określimy jaki cel ma Twoja aktywność w Internecie?
    • Kto jest Twoim idealnym klientem?
    • Google Tag Manager – dlaczego jest to ważny pierwszy krok?
    • Google Search Console – jakie dane zbiera, do czego możemy to wykorzystać?
    • Google Analytics – Co nam powie o naszych klientach? Co warto mierzyć i na co zwrócić uwagę?
    • Krok po kroku założenie zoptymalizowanej wizytówki w Google Maps.

    15:00 - 15:45 Reklamy w Google i Sieci Stron Google

    • Jak stworzyć lokalną kampanię AdWords?
    • Jakie rozszerzenia reklam Google AdWords są dostępne dla biznesów lokalnych?
    • Które z nich są najskuteczniejsze?
    • Jak zaprojektować skuteczną kampanię remarketingową?
    • Jak stworzyć bannerową kampanię reklamową w promieniu np. jednego kilometra od Twojego lokalu usługowego?

    15:45 - 16:00 Przerwa kawowa

    16:00 - 17:00 Facebook Marketing dla firm lokalnych

    • Jakie elementy musi zawierać Twój profil na Facebooku?
    • Jak pozyskiwać pierwszych klientów?
    • Jak zachęcić osoby odwiedzające Twoją firmę, żeby polubiły Twój fanpage?
    • Jakie typy reklam będą najbardziej skuteczne do promocji Twojego biznesu?
    • Jak sprawić, żeby klienci kontaktowali się z Tobą za pomocą Facebooka i jak ich do tego nakłonić?
    • Jak dzięki Facebookowi pozyskiwać numery telefonów i maile do klientów?
    • Jak kierować reklamę tylko na osoby przebywające w pobliżu Twojej lokalizacji (np. na 1-10 km od Twojej siedziby)
    • Reklama Twojej firmy – jak dodać przyciski ,,zadzwoń” czy ,,jak dojechać”

Szkolenie poprowadzi:

trener

Mariusz Łodyga

Praktyk marketingu z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży. Prowadzący posiada praktyczną znajomość public relations oraz technik budowy wizerunku. Mariusz jest właścicielem marki Premium Consulting, w ramach której zrealizował niemal 200 projektów szkoleniowych i doradczych zarówno dla dużych instytucji publicznych i prywatnych,  jak i firm sektora MŚP. O umiejętnościach i kompetencji Mariusza świadczy bogate portfolio klientów obejmujące m.in. UAM, Orange i PKO BP.


Zobacz opinie uczestników poprzednich edycji szkoleń:

"Merytoryczna, bardzo dobra konferencja z fachowcami, którzy potrafią przedstawić zarówno wiedzę teoretyczną, jak i praktyczną, której jest... dużo, dużo więcej! Jeśli liczyć na czyjąś wiedzę, to z pewnością na tych, którzy opowiadają pod szyldem: "Sprawny marketing". Polecam tego Allegrowicza! ;)"

Michał Bartnicki

Media Officer Akademii Piłkarskiej Pogoni Szczecin

"Według mnie konferencja była bardzo merytoryczna i dała mi bardzo dużą dawkę wiedzy w krótkim czasie, a tego właśnie potrzebowałam. Samo szkolenie było bardzo intensywne, ale sposób prowadzenia przez wykładowców - z lekkością oraz poczuciem humoru od razu inspirował do działania. Pojawiały się myśli jak dane zagadnienie mogę wykorzystać wykorzystać zarówno w pracy jak i na polu prywatnym. "

Karolina Barańczak

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, Starszy Specjalista

"Bardzo przydatne i inspirujące treści, dobra organizacja, dużo ciekawych, gotowych rozwiązań, które można wdrożyć od zaraz w swojej działalności."

Krzysztof Sobiecki

Specjalista ds. marketingu i reklamy

"Według mnie konferencja była bardzo merytoryczna i dała mi bardzo dużą dawkę wiedzy w krótkim czasie, a tego właśnie potrzebowałam. Samo szkolenie było bardzo intensywne, ale sposób prowadzenia przez wykładowców - z lekkością oraz poczuciem humoru od razu inspirował do działania. Pojawiały się myśli jak dane zagadnienie mogę wykorzystać wykorzystać zarówno w pracy jak i na polu prywatnym. "

Karolina Barańczak

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, Starszy Specjalista

"Brałam udział tylko w pierwszym dniu (niestety). Moja opinia to: Zwięźle i bardzo treściwie. Załoga sprawna, bez ściemy i owijania porusza się w temacie. Świetny przekaz okraszony na koniec humorem. Życzę pozytywnych efektów w prowadzeniu tego typu szkoleń. "

Anna Dybowska

specjalista ds. reklamy

""Kapitalnie! Duża dawka wiedzy w pigułce, inspirujące wystąpienia prelegentów dające motywację do działania!""

Emilia Brzóska

Właścicielka TennisLove

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Karolina Wojciechowska

Szkolenia dedykowane

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555