Napisz do nas

Zapraszamy na 23 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

19 Szkoleń i I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

smd-exhibitors

Poznaj wystawców SEM/SEO/RTB/Affiliate podczas Search Marketing Day 2013

Od samego początku konferencję SearchMarketingDay uważano za doskonałą okazję do spotkań w gronie pozycjonerów, branży SEM, wreszcie spotkań biznesowych. W tym roku można mówić wręcz o pojawieniu się gwiazd SEO, jakimi niewątpliwie są goście pochodzący aż z trzech kontynentów. Większy nacisk postawiliśmy na stworzenie okazji do spotkania osób, a przede wszystkim, firm z branży. To dlatego przez cały dzień konferencji otwarte będą stoiska wystawców SearchMarketingDay, a przerwa podczas obu ścieżek: SEO Heroes i SEO Alternatives, zostanie przedłużona do 1 godziny i 15 minut (lunchowa) i 30 minut (kawowa).

Inspiracją dodania do koncepcji konferencji mini targów była dla nas impreza A4UExpo w Barcelonie. Wiedza wydobyta z rozmów z przedstawicielami firm okazała się bardzo wartościowa a zdobyte kontakty bezcenne. Mamy nadzieję, że tak stanie się podczas Search Marketing Day 2013, tym bardziej, że wszyscy wystawcy są bardzo ściśle powiązania z tematyką konferencji. Poznajcie wystawców!

iBillboard

Specjalność spółki to rozwiążania spod znaku RTB czyli Real-Time Bidding. iBillboard działa w czterech krajach: w Polsce, w Czechach, Turcji oraz na Węgrzech, jednak powstała w 2011 roku spółka planuje rozwój na kolejne rynki Europy Środkowej.

Firma oferuje przede wszystkim dwie technologie: iBILLBOARD Ad Platform oraz iBILLBOARD RTB AdMarket. Platforma reklamowa – iBILLBOARD Ad Platform dedykowana jest wydawcom oraz sieciom reklamowym. Składa się z technologii adserwerowej oraz modułu RTB (Real Time Bidding) dzięki ich połączeniu wydawcy są w stanie nie tylko sprzedawać 100% swojej powierzchni, ale przede wszystkim sukcesywnie podnosić swoje stawki eCPM. iBILLBOARD RTB Ad Market to technologia skierowana do reklamodawców.

Platformy spod znaku iBillboard poznasz podczas wystąpienia pani Marty Lech-Maciejewskiej, która zaprezentuje możliwości programu w ramach ścieżki SEO Alternatives w bloku 15 minutowych prezentacji 8 Presentations of Alternative Platforms for PPC / RTB / InBound Marketing.

Cash in Pills

Podczas targów SEM poznasz także program partnerski Cash In Pills. Program partnerski CashinPills to platforma, która umożliwia sprzedać produktów z szybko rosnącej kategorii zdrowie i uroda. W ofercie znajdziemy głównie suplementy diety, ale też inne produkty.

Na temat programu Cash In Pills w kontekście skuteczności programów afiliacyjnych pisaliśmy w zeszłym roku w  wywiadzie z Marcinem Kaczmarkiem. Porozmawiać z Cash In Pills powinni na pewno wszyscy Ty, którzy narzekają na stawki za pozycjonowanie w Polsce lub są uczestnikami szkolenia drugiego dnia Programy Partnerskie – Mówimy jak jest

HTTPOOL

Polski oddział międzynarodowej sieci reklamy wielokanałowej. Na rynku polskim Httpoo l oferuje m.in.  narzędzia do planowania i optymalizacji kampanii w Google AdWords czy Facebooku takich firm jak: Salesforce.com, Kenshoo czy Ignition One.  Tomasz Przybyłowicz i Bartosz Krajewski w 15 minutowych prezentacjach przedstawią narzędzia Ignition One oraz Buddy Media podczas drugiej ścieżki konferencji. Temat narzędzi optymalizacyjnych jest dość mało znany w środowisku osób zajmujących się AdWords w Polsce, więc tym bardziej warto przyjrzeć się tym rozwiązaniom.

AdTaily

AdTaily to najprostsze rozwiązanie reklamowe w polskim internecie. Popularna platforma reklamowa wymaga prostego formatu 125×125 px. Chętnie wykorzystywana przez autorów blogów. Zazwyczaj AdTaily kojarzone jest z modelem kupowania reklamy w modelu Flat Fee, za cały dzień emisji. Ale od dawna oferuje również model CPC, o czym zapewni powie Michał Kaczmarkek w bloku „8 Presentations of Alternative Platforms for PPC / RTB / InBound Marketing”

NetSprint – adkontekst

Firma NetSprint to twórcy największej polskiej wyszukiwarki. Dziś wśród usług oferowanych przez NetSprint znajdziesz adkontekst – sieć reklamy kontekstowej w ponad 850 opiniotwórczych polskich serwisów o łącznym zasięgu ponad 12 mln polskich internautów.Więcej o Adkontekst dowiesz się od Lukasza Dudy podczas 15 minutowych prezentacji na koniec konferencji.

Advertorials

Serwis Advertorials oferuje publikacje artykułów premium. Usługa umożliwia publikację u wybranych wydawców z bazy 1000 polskich stron. Advertorials to narzędzie, które pozwoli na szybką promocję treści wśród prestiżowych wydawców. Włas Chorowiec, przedstawiciel spółki LeadBullet, właściciela Advertorials, przedstawi możliwości inbound marketingu z Advertorials w ramach bloku poświęconemu alternatywny narzędziom.

CognitiveSEO

Wśród wystawców targów SEM, które odbędą się podczas konferencji, pojawia się także CognitiveSEO, firma znanego z pierwszej edycji SearchMarketingDay rumuńskiego lidera SEO, Razvana Gavrilasa. Na stoisku dowiecie się więcej na temat narzędzi SEO spod znaku CognitiveSEO. Razvana poznasz nie tylko podczas targów, ale przede wszystkim podczas jego wystąpienia w ramach ścieżki SEO Heroes. Prelegent wystąpi o godz. 11:00, a jego prezentacja poświęcona jest tematowi „Unnatural Links and Penguins”.

Link Detox

Narzędzie Link Detox to kolejny smaczny kąsek dla specjalistów SEO. Narzędzie do badania odnośników do witryny jest oceniane wysoko przez praktyków SEO. Dzięki Link Detox dowiesz się, gdzie kryją się złe linki oraz przygotujesz plik do narzędzia Disavow Tool. Tematyka oznaczania błędnych linków jest ostatnio szczególnie na czasie ze względu na niedawne update’y Google.  Podczas półtoragodzinnej przerwy będziesz miał okazję dokładnie poznać działanie Link Detox i porozmawiać z twórcami narzędzia na stoisku targowym.

Fresh Link Finder

To kolejne narzędzie, które identyfikuje linki kierujące do contentu. Fresh Link Finder należy uznać za white-hatowe narzędzie do śledzenia nowopowstałych linków. Warto wspomnieć, że narzędzie powstało w ramach projektu Dejan Research Labs, który swoim nazwiskiem firmuje gość konferencji oraz prowadzący szkolenie SEO PRO Dan Petrovic. Przy projekcie FLF zespół współtworzyli specjaliści z DejanSEO oraz Karol Dziedzic z polskiej firmy iSurvival. Karol Dziedzic będzie na stoisku Fresh Link Findera.

Pozycjonusz

Firma Pozycjonusz specjalizuje się w outsourcingu linkbuildingu. W ramach obsługi oferuje ręczne katalogowanie w największych polskich katalogach stron internetowych, katalogach firmowych, katalogach sklepów i innych branżowych. Oprócz tego firma przygotowuje i publikuje wpisy na blogach, rozsyła ogłoszenia w serwisach z ofertami, prowadzi kampanie na forach internetowych oraz tworzy zaplecze do pozycjonowania.

Seoway

Firma SEOWAY oferuje w ramach marki HOSEO usługi hostingowe dla SEO oferując szeroki wachlarz usług od hostingu SEO współdzielonego poprzez hosting w chmurze, VPS’y i serwery dedykowane. Marka WPSEO odpowiada narzędziu do automatycznego tworzenia zaplecza.

MajesticSEO

Reprezentowana m.in. przez prelegenta SearchMarketingDay, Dixona Jonesa, firma Majestic SEO oferuje popularne i stosowane na całym świecie narzędzia do badań linków, adresów URL, backlinków, do tworzenia map inteligentnych linków.

Go.pl

Go.pl do nowa na rynku polskim platforma RTB  dedykowana głównie ecommerce (narzędzie jest automatyczne i samoobsługowe). O Go.pl dowiesz się więcej od Jakuba Cyrana. Mamy więc podczas konferencji kolejny mocny akcent z obszaru RTB.

Już dzisiaj przygotujcie zestaw trudnych pytań dla wystawców. Niech zapamiętają publikę Search Marketing Day jako najbardziej wymagającą!

Plan rozkładu stoisk



sprawnymarketing

Rafał Kowalewski

Trener AdWords w MaxROY.com, związany z branżą SEM od 2009 roku. Jako copywriter - miłośnik literatury i pięknego słowa. Jako specjalista reklamy w Google, wyznawca zasady: “Brzydkie reklamy sprzedają najlepiej”.


  • Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing


    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *