jak wykorzystac snapchata

Jak wykorzystać Snapchata w marketingu?

Na czym polega fenomen Snapchata? Jak zacząć na nim działać jako marka? W jaki sposób budować społeczność oraz relacje ze społecznością?

Snapchat to platforma innowacji, która serwuje treści na mobile – dzięki tej platformie możesz dotrzeć do Millenialsów, czyli najbardziej atrakcyjnej grupy docelowej dla marketerów. Oglądają oni mniej telewizji, używają AdBlocka, a ich uwaga jest skupiona przede wszystkim na treściach, których dystrybucja odbywa się poprzez social media i platformy “uciekających treści” – właśnie takie, jak Snapchat. Zobaczcie webinar, podczas którego Mat Paszkiewicz opowie właśnie o Snapie i o tym, jak w dobry sposób go wykorzystać.

 

 

Powyższy tekst zawiera prywatne poglądy Autora. Niekoniecznie muszą odzwierciedlać one poglądy Redakcji.

Mateusz Paszkiewicz

Mateusz Paszkiewicz

Pomaga firmom tworząc lub współtworząc strategie działania w zakresie digital oraz osiągać strategiczne cele w zakresie sprzedaży. Wyznaje zasadę, że każda podjęta akcja jest „po coś" i powinna dostarczyć konkretny zwrot. Swoje doświadczenie zyskiwał w Polsce i na zagranicznych rynkach współpracując z takimi firmami jak: TVN24, Diet & Training by Ann (Anna Lewandowska), Booksy, Kainos, Dieta OXY, Hauraton, Sprawny Marketing, Agencja MaxROY, You’ll.


  • Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing

  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *