Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

maxroy-branding

Własny dział SEO czy outsourcing? MaxROY.com, Goldposition.pl czy jestKlient.pl?

Nie ma odpowiedzi dobrej dla każdego klienta. Jeśli wyszukiwarki są wiodącym kanałem sprzedaży, warto tworzyć własne kompetencje i zachować pełną kontrolę. Jeśli najważniejsze są koszty, lepiej zatrudnić agencję. Natomiast przedsiębiorcy oczekujący gotowej witryny, bezobsługowo dostarczającej nowych klientów, powinni pomyśleć o platformie efektywnościowej. Eksperci, którzy jako MaxROY.com dostarczają od 2008 roku wiedzę klientom utrzymującym własne komórki SEM, przejmują teraz agencję GoldPosition.pl i uruchamiają platformę efektywnościową jestKlient.pl.

 

Biznes oparty o ruch z wyszukiwarek nie może ryzykować wydelegowania działań SEM do zewnętrznej agencji. Dobry specjalista SEM powinien „czuć” sprzedawaną ofertę. Musi mieć zaufanie firmy – żeby uzyskiwać dostęp do informacji poufnych, ale także wpływać na kształt witryny.

Pomagamy w budowie wewnętrznych komórek SEM ­– mówi Tomasz Frontczak z MaxROY.com. Od 2008 konsultujemy strategie wyszukiwarkowe dużych przedsiębiorstw i wykonujemy dla nich audyty. Pracujących tam specjalistów SEM zapraszamy na największe w Polsce branżowe imprezy edukacyjne – tydzień szkoleń z marketingu internetowego Search Marketing Week i międzynarodową konferencję SEO Search Marketing Day. Prowadzimy też największy polski serwis o marketingu w wyszukiwarkach – SprawnyMarketing.pl.

Jeśli wyszukiwarki mają być dodatkowym źródłem ruchu, warto spróbować współpracy z zewnętrzną agencją. Koszty są niższe i łatwe do kontrolowania – bo równe kwocie na fakturze od agencji. Często są uzależnione od efektów, podczas gdy własna komórka SEM to zawsze koszt stały. Przede wszystkim jednak efekty przychodzą znacznie szybciej, bo nie trzeba budować kompetencji od zera.

Agencja GoldPosition.pl to znana na rynku fachowość ekspertów z MaxROY.com. Teraz tych samych fachowców można poprosić nie tylko o doradztwo, ale też o bezpośrednie działania operacyjne – mówi Cezary Lech, wspólnik MaxROY.com i do niedawna jedyny właściciel agencji GoldPosition.pl. Do GoldPosition.pl zaprosiłem Tomka Frontczaka i Bartka Berlińskiego, z którymi dotąd współpracowałem tylko w MaxROY.com. GoldPosition.pl to pozycjonowanie i marketing internetowy dla małych i średnich firm.

Przedsiębiorcy oczekujący przede wszystkim bezobsługowości i rozliczeń „za efekt” ucieszą się z nowej inicjatywy twórców MaxROY.com, czyli platformy efektywnościowej jestKlient.pl. Tacy przedsiębiorcy chcą gotowej witryny, na którą wystarczy wstawić treść i wybrać szablon graficzny, a później już tylko odbierać telefony i maile od klientów – mówi Bartosz Berliński z jestKlient.pl. Łączymy usługi firmy hostingowej, agencji interaktywnej i agencji SEM w jednym produkcie.

JestKlient.pl to usługa dla mikroprzedsiębiorców (np. serwisów pralek). Skorzystają z niej sprzedawcy z Allegro, przyzwyczajeni, że o prezentację oferty i ruch martwi się platforma, ale chcący zbudować własną markę w internecie. Skorzystają też agencje reklamowe i SEO, potrzebujące prostego generatora landing page’y i narzędzia do zarządzania zapleczem.

sprawnymarketing

Redakcja

Wpis autorstwa redakcji serwisu SprawnyMarketing.pl Nasz serwis działa od 2005 roku, publikując artykuły na temat pozycjonowania, marketingu internetowego, analityki internetowej, reklamy online oraz powiązanych dziedzin. Sprawny Marketing to także 25 szkoleń, które pomogą wznieść promocję Twojej firmy na wyższy poziom. Sprawny Marketing jest głównym organizatorem konferencji I <3 Marketing , której najbliższy termin przypada na 1-2 marca 2017 roku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *