Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

smd

Do 10 Maja konferencja SearchMarketingDay.com tylko za 577 zł!

SearchMarketingDay.com – największa w Europie Środkowej międzynarodowa konferencja poświęcona marketingowi w wyszukiwarkach internetowych – zaczyna się w Poznaniu 27 czerwca. To już trzecia edycja imprezy, na którą przyjeżdża czołówka specjalistów SEO z całego świata od USA i Kanady po Australię. Będzie to jedyna okazja do spotkania nazwisk znanych z hangoutów, forów, magazynów poświęconych marketingowi internetowemu. Impreza przybierze formę dwóch równoległych ścieżek tematycznych poświęconych SEO, pozycjonowaniu i Link Buildingowi (w jednej sali) oraz alternatywne formy pozyskiwania ruchu (w drugiej).

Na początek warto wspomnieć o tym, że nagradzamy osoby, które zdecydują się wcześnie na udział w konferencji SearchMarketingDay.com. Udział w konferencji opłacony do 10 maja będzie kosztował tylko 577 zł netto! Niższe ceny obowiązują także na szkolenia drugiego dnia konferencji oraz na pakiet VIP.

Organizatorom udało się zaprosić do Poznania takie postaci jak Ralph “Fantomaster” Tegtmeier tworzący zaawansowane narzędzia do generowania contentu, Dominik Wojcik – BoeserSEO z Trustagents.de, gwiazda ostatniej edycji SEO PRO a także autor najlepiej ocenionej prezetnacji z zeszłerocznego SMD, Stephen Burns jeden z twórców „bezspamowej” wyszukiwarki Blekko, Sean Malseed z popularnego wśród pozycjonerów narzędzia SEOquake, „web SEO geek” Josh Bachynski z SEnukeX oraz Marcus Tober – dyrektor i założyciel narzędzia Search Metrics z Berlina. To nazwiska stawiające Search Marketing Day (SMD) na równi z głośnymi imprezami branży SEM takimi jak SES czy SMX. Łącznie podczas pierwszego dnia konferencji uczestnicy będą mogli wybierać między kilkunastoma różnymi prezentacjami. Kolejnych prelegentów poznamy wkrotce – informacje są sukcesywnie publikowane na profilu na FB -> https://www.facebook.com/SearchMarketingDay

Podobnie jak w zeszłym roku, konferencja będzie… właściwie dwiema konferencjami. Kiedy podczas jednej ścieżki prelegenci będą przybliżać będą tajniki pozycjonowania (SEO Heroes: SEO, SEO Tools, Link Building, International SEO), na scenie drugiej sali prezentowana będzie tematyka: CRO,Inbound&Content,RTB/PPC/Facebook Hack/Video Marketing, czyli ścieżka SEO Alternatives. Słuchacze SearchMarketingDay.com będą mogli swobodnie przemieszczać się między salami, dobierając sobie własny plan konferencji.

Następnego dnia, 28 czerwca, Dan Petrovic & Josh Bachynski przeprowadzą zaawansowane szkolenie z SEO i pozycjonowania, natomiast keynote speakerzy i praktycy ze ścieżki „SEO Alternatives” poprowadzą szkolenie Programy Partnerskie – „Mówimy jak jest!” czyli jak zarabiać na programach partnerskich? oraz szkolenie CRO – Conversion Rate Optimisation. Przypominamy także o obowiązkowym punkcie wydarzenia – SearchMarketingDay słynie z godnych after party…

sprawnymarketing

Rafał Kowalewski

Trener AdWords w MaxROY.com, związany z branżą SEM od 2009 roku. Jako copywriter - miłośnik literatury i pięknego słowa. Jako specjalista reklamy w Google, wyznawca zasady: “Brzydkie reklamy sprzedają najlepiej”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *