Czym jest audyt SEO i kto go potrzebuje?
Zaczynamy o godzinie 19:00!
Za nami kolejny rok burzliwych zmian w SEO i algorytmie Google. Każdy, kto prowadzi działania organiczne w internecie, prowadzi nieustanną walkę z tym „gigantem wśród wyszukiwarek”.
W walce ten niezmienne są trzy filary, na których oparty jest skuteczny proces pozycjonowania strony. Są to:
· optymalizacja strony internetowej,
· działania contentowe,
· legendarny już linkbuilding.
Na obecny rok 2021 Google zdążył już zapowiedzieć kolejne duże zmiany w swoim najsłynniejszym produkcie. Jest to odpowiednia pora by zainteresować się kondycją swojej strony i najwyższy czas na sprawdzenie, co w jej funkcjonowaniu trzeba poprawić, a co można robić jeszcze lepiej niż dotychczas.
Podczas webinaru otrzymasz szczegółowe informacje na temat podstawowego i kluczowego dokumentu, jakim jest audyt SEO.
Dowiesz się, jak taki dokument powinien wyglądać, co powinien zawierać i jakie kwestie muszą być w nim poruszone.
Jak poznać, że potrzebujesz audytu SEO?
Ostatnia nieudana migracja, duże i długookresowe spadki – te i podobne sytuacje to jasny sygnał mówiący o tym, że warto zainteresować się audytem SEO. W trakcie trwania webinaru powiemy sobie, kto potrzebuje audytu i w jakim momencie należy się skonsultować z ekspertami w tej dziedzinie.
Dodatkowym atutem będzie kilka cennych wskazówek na temat elementów, na które trzeba zwrócić uwagę przy podpisywaniu umowy lub w trakcie rozliczania z efektów prac.
Prowadzący:
Mariusz Bacic
Od 6 lat zajmuje się marketingiem internetowym specjalizując się w zakresie SEO. W codziennej pracy dla MaxRoy.agency skupia się na analizach, planowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań by pomagać zarówno małym i dużym biznesom. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując przeróżne narzędzia SEO. W wolnym czasie amator sportu i miłośnik podróży.
Chcesz wziąć udział w tym webinarze?
Podaj adres e-mail – wyślemy na niego link do strony live webinara!
Uwaga! Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń!