TO SZKOLENIE JEST TAKŻE W WERSJI ONLINE

Service design - Jak tworzyć wspaniałe usługi?

Zaprojektuj customer journey w swojej firmie

Prowadzący:
Wojciech Ławniczak

Certyfikowane przez

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

NOWOŚĆ!

Zamów telefonicznie

577 855 277

Skorzystaj ze szkolenia w wersji hybrydowej

Nadzwyczajny czas wymaga wyjątkowych rozwiązań! Dopasowaliśmy się do Waszych potrzeb. Teraz każde szkolenie odbywa się stacjonarnie oraz online.

To samo szkolenie, ten sam Trener, ta sama agenda, ale to Ty decydujesz czy będziesz obecny na sali czy weźmiesz udział online.

Możesz uczestniczyć w naszych szkoleniach bez konieczności biznesowych podróży.

Co to właściwie oznacza?

  • szkolenie odbywa się jednocześnie w formie stacjonarnej oraz online,
  • pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz prelegenta jak i innych uczestników,
  • w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
  • prelegent na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem,
  • praca przebiega sprawnie przez ograniczone liczbowo grupy,
  • po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf.

Pracujemy w grupach liczących maksymalnie 24 osoby

Szkolenia online mają dokładnie taką samą agendę i plan, jak szkolenia stacjonarne

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej

Gwarancja satysfakcji

Masz wątpliwości, czy szkolenie online dostarczy Ci taką samą dawkę wiedzy jak szkolenie stacjonarne? 🎓

Odpowiadamy: TAK!
Jesteśmy pewni poziomu oraz wiedzy przekazywanej na naszych szkoleniach online, dlatego dajemy Ci gwarancję satysfakcji lub możliwość powtórzenia szkolenia stacjonarnie.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

„Customer journey projektujesz po pierwsze po to, żeby zminimalizować ryzyko wpadki Twojego biznesu w procesie zakupu, korzystania czy obsługi. I to musisz zrobić w pierwszej kolejności. Potem tworzysz dla klienta elementy nadzwyczajnego doświadczenia.

Jedno i drugie służy zwiększeniu marży, obniżeniu kosztu dotarcia, obsługi procesu i poprawie satysfakcji klienta.” 

Mamy dziś wiedzę o ludziach płynącą z danych i dzięki tej wiedzy po pierwsze możemy optymalizować procesy – kiedy wiemy, czego potrzebuje klient, jak się zachowuje, co kupuje, a czego nie i dlaczego, możemy prowadzić nasz biznes efektywniej kosztowo. Po drugie zwiększamy poziom dobrego doświadczenia i wiążemy klienta z nami – z naszym produktem, usługą, marką. Jedno i drugie tworzy przewagę. Dzięki customer journey.W trakcie szkolenia przekażę Ci moje doświadczenie w projektowaniu customer journeys – pokażę mindset, proces, pokażę, jak przygotować się do projektowania, jak zdefiniować momenty prawdy, jak prototypować, przygotować i przeprowadzić testowanie.

Dostaniesz także 8 technik i narzędzi i wiele hacków i tricków stosowanych przeze mnie przy projektowaniu procesów usługowych.

Nie zabraknie też literatury i linków do dodatkowych źródeł wiedzy i inspiracji. 🙂

Czego dowiesz się na szkoleniu?

Otrzymujesz solidną dawkę usystematyzowanej, kontekstowej wiedzy o service design (thinking) uzupełnione case studies z poszczególnych elementów procesu

Uczysz się przygotować proces projektowy, poznajesz sekwencję kroków - co po czym musisz zrobić, żeby zaprojektować usługę

Porządkujesz najważniejsze elementy podejścia, nomenklaturę i tworzysz service design mindset


Do kogo skierowane jest szkolenie i jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie skierowane do osób chcących zaprojektować customer journey i szukających metod i planu (entry level)

  • Specjaliści: biznes usługowy i produkcyjny, administracja, procesy, HR, marketing i komunikacja, innowacje, r&d, projektowanie i architektura.

  • Na szkolenie weź ze sobą smartfon 🙂

Program szkolenia
Service design - Jak tworzyć wspaniałe usługi?

    • Cele szkolenia: Wiedza i umiejętności potrzebne do uruchomienia procesu projektowania customer journey
    • Zakres szkolenia: Tagi: service design (thinking), customer experience, customer journey, design research, odkrywanie potrzeb klientów,
      prototypowanie, testowanie, analiza kontekstu i interakcji, prototypowanie i testowanie, software wykorzystywany w
      projektowaniu usług.
    • Formy merytoryczne: Szkolenie i ćwiczenia
    • Materiały: Prezentacja szkoleniowa, szablony do wydruku, odniesienia do literatury i materiałów audio/wideo
    • Prowadzący: Wojciech Ławniczak

     

  • 10:00 – 11:00 Intro

    • Proces projektowania usług / doświadczeń
    • Scena i kulisy – ścieżka klienta jako narzędzie projektowania usług – kontekst

  • 11:00 - 11:15 Przerwa kawowa

  • 11:15-13:15 Przygotowanie

    • Co mapować i dla kogo projektować? (jak wybrać typ klienta, etap ścieżki do mapowania?)
    • Mapowanie customer journey: punkty styku, momenty prawdy
    • Badanie użytkowników

  • 13:15 - 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:15 - 15:45 Modelowanie ścieżki

    • Software (ExperienceFellow, Smaply, Custellence)
    • Definiowanie wytycznych projektowych dla ścieżki
    • Projektowanie procesu i doświadczenia klienta na ścieżce
    • Ideacja (generowanie pomysłów)

  • 15:45-16:00 Przerwa kawowa

  • 16:00-17:30 Testowanie i walidacja ścieżki

    • Prototypowanie ścieżki
    • Przygotowanie i przeprowadzenie testowania
    • Walidacja rozwiązań na ścieżce
    • Scena i kulisy – wdrażanie ścieżki klienta
    • Podsumowanie

  • 17:30-18:00 Q&A

Trener:

trener

Wojciech Ławniczak

Od dwudziestu lat realizuje projekty, których ramy wyznaczają strategie, marka, innowacje i design. Pracuje z korporacjami, firmami właścicielskimi i instytucjami jako doświadczony moderator procesów innowacyjnych i projektant usług. Jeden z pionierów service design thinking w Polsce. Współzałożyciel think-tanku Service Design Polska oraz Very Human Services – agencji zajmującej się badaniami i projektowaniem w oparciu o podejście human-centred.

 

 


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Online 19 październik 2021

Zostało miejsc: 10

netto

Podsumowanie

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy. Wpisz swój adres e-mail

Koszulka

Wpisz nip Wpisz poprawny nip firmy
Wpisz nazwę firmy
Wpisz ulicę i numer lokalu Wpisz numer lokalu
Wpisz kod pocztowy Kod pocztowy musi mieć _format XX-XXX.
Wpisz miasto

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie sprawny.marketing sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane w celu organizacji konferencji oraz w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera.

Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności oraz w Regulaminie.

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia dedykowane

Karolina Antoniak

577 322 677

Karolina.Antoniak@sprawnymarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Wojciechowska

577 877 133

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

Płatności

Oliwia Krzywdzińska

519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl