TO SZKOLENIE JEST TAKŻE W WERSJI ONLINE

Service design - Jak tworzyć wspaniałe usługi?

Wyższe marże, sprawniejsze procesy i lepsze doświadczenie klientów

Prowadzący:
Wojciech Ławniczak

Certyfikowane przez

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

NOWOŚĆ!

Zamów telefonicznie

577 855 277

W projektowaniu usług chodzi o to, żeby w oparciu o rzeczywiste potrzeby klientów poukładać procesy komunikacji, sprzedaży i obsługi w taki sposób, żeby usługa była pożądana przez klientów, zapewniała im świetne doświadczenie, generowała stabilne przychody i obniżała koszty.

Dzięki tej metodzie możesz także przeprojektować produkt – tak, aby stworzyć dodatkowe źródło przychodów!

W trakcie szkolenia przekażę Ci moje doświadczenie w projektowaniu usług – pokażę mindset, proces, jak analizować kontekst, badać potrzeby klientów, prototypować, przygotować i przeprowadzić testowanie.

Dostaniesz także 5 narzędzi, wiele hacków i tricków stosowanych przeze mnie przy projektowaniu procesów usługowych. Nie zabraknie też literatury i linków do dodatkowych źródeł wiedzy i inspiracji.

Czego dowiesz się na szkoleniu?

Otrzymujesz solidną dawkę usystematyzowanej, kontekstowej wiedzy o service design (thinking)

Poznasz uzupełnione case studies z poszczególnych elementów procesu

Uczysz się przygotować proces projektowy, poznajesz sekwencję kroków - co po czym musisz zrobić, żeby zaprojektować usługę

Porządkujesz najważniejsze elementy podejścia, nomenklaturę i tworzysz service design mindset


Do kogo skierowane jest szkolenie i jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie skierowane jest osób chcących rozpocząć przygodę z projektowaniem usług i doświadczeń

  • Dla specjalistów: biznes usługowy i produkcyjny, administracja, procesy, HR, marketing i komunikacja, innowacje, r&d, projektowanie i architektura

  • Chcących zaprojektować usługę i szukających metod i planu działań (entry level)

  • Na szkolenie weź ze sobą smartfon 😉

Program szkolenia
Service design - Jak tworzyć wspaniałe usługi?

    • Cele szkolenia: Wiedza i umiejętności potrzebne do uruchomienia procesu projektowania usługi
    • Zakres szkolenia: service design (thinking), customer experience, customer journey, design research, odkrywanie potrzeb klientów, prototypowanie, testowanie, analiza kontekstu i interakcji, analiza trendów i sygnałów rynkowych, innowacyjne modele biznesowe w usługach, value proposition, walidacja produktu/usługi, prototypowanie i testowanie, software wykorzystywany w projektowaniu usług.
    • Formy merytoryczne: Szkolenie
    • Materiały: Prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Wojciech Ławniczak

     

  • 10:00 – 11:30 Intro

    • Service design mindset
    • Proces projektowania usług / doświadczeń
    • Innowacja w modelu usługowym

  • 11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 – 13:15 Zanurzenie i odkrywanie potrzeb

    • Przygotowanie procesu
    • Analiza kontekstowa, praktyczna praca z trendami i sygnałami rynkowymi
    • Customer journey: mapowanie, fazy, aktywności, punkty styku, momenty prawdy
    • Software (ExperienceFellow, Smaply, Custellence)
    • Odkrywanie potrzeb klientów, techniki badań projektowych
    • Value proposition design

  • 13:15 - 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:15 - 15:30 Modelowanie usługi

    • Definiowanie wyzwania i wytycznych projektowych
    • Ideacja (generowanie pomysłów)
    • Projektowanie procesu i doświadczenia klienta na ścieżce

  • 15:30 - 15:45 Przerwa kawowa

  • 15:45 - 17:15 Testowanie i walidacja usługi

    • Prototypowanie usługi
    • Przygotowanie i przeprowadzenie testowania
    • Walidacja usługi
    • Scena i kulisy – wdrażanie ścieżki klienta i procesów wewnętrznych w usłudze
    • Podsumowanie

  • 17:15-18:00 Q&A

Trener:

trener

Wojciech Ławniczak

Od dwudziestu lat realizuje projekty, których ramy wyznaczają strategie, marka, innowacje i design. Pracuje z korporacjami, firmami właścicielskimi i instytucjami jako doświadczony moderator procesów innowacyjnych i projektant usług. Jeden z pionierów service design thinking w Polsce. Współzałożyciel think-tanku Service Design Polska oraz Very Human Services – agencji zajmującej się badaniami i projektowaniem w oparciu o podejście human-centred.

 

 


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Warszawa 25 Listopad 2020
do rozpoczęcia
środa
25
Listopad
2020
Więcej>
zostało miejsc: 10
970 netto
25 Listopad Warszawa
Szkolenie Online 25 Listopad 2020
do rozpoczęcia
środa
25
Listopad
2020
Więcej>
zostało miejsc: 9
970 netto
25 Listopad Online

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Service Design - jak tworzyć wspaniałe usługi? Warszawa

Service Design - jak tworzyć wspaniałe usługi? Online

To pole jest obowiązkowe

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane w celu przeprowadzenia szkolenia oraz w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności oraz w Regulaminie.

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Golden Floor Tower, ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia indywidualne

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Dominika.Kaczor@SprawnyMarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Antowska

+48577 322 677

Karolina.Antowska@sprawnymarketing.pl

Administracja i płatności

Oliwia Krzywdzińska

+48 519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl