Tworzenie Person i Mapy podróży klienta

Jak zbudować przewagę konkurencyjną dzięki Customer Journey Map?

Prowadzący:
Bartek Matusiak

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

39

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

577 855 277

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Tworzenie Person i Mapy podróży klienta?

Dowiesz się, jak istotne w prowadzeniu biznesu w XXI wieku są tzw. Persony (profile klientów), a także jak je tworzyć.

Zrozumiesz, dlaczego umiejętność zarządzania doświadczeniem klientów jest ważniejsza niż personalizacja, social media, czy mobile.

Zobaczysz, jak wykorzystać do budowania przewagi konkurencyjnej Customer Journey Map.

Dowiesz się, jak samodzielnie przygotować Customer Journey Map.


Ponadto:

  • Na szkoleniu przekonasz się, że do stworzenia Customer Journey Map nie są potrzebne wielkie budżety, lecz trochę wiedzy, chęci i niewielki, interdyscyplinarny zespół.

  • Weźmiesz czynny udział w warsztatach i poznasz pierwszy w Polsce zestaw warsztatowy do tworzenia Customer Journey Map

  • Na szkoleniu poznasz przydatne narzędzia do budowania doświadczeń z klientami.

  • Otrzymasz specjalny rabat w wysokości 200 zł na zakup zestawu warsztatowego – Mapa podróży klienta, na którym będziesz pracować podczas szkolenia.

Dlaczego Twoja Firma powinna opracować Persony i wdrożyć Customer Journey Map ?

Tworzenie Customer Journey Map powinno być obowiązkowo wdrażane w firmach. Niestety nie jest. Przynajmniej na polskim rynku. Dlaczego? Firmy konkurują zazwyczaj ceną bądź ładniejszą marką. Nie zdają sobie jednak sprawy, że dziś na tak konkurencyjnym i zarazem globalnym rynku nie wystarczy mieć dobrego produktu, czy oferować świetną usługę. Trzeba dokładnie wiedzieć, do kogo kieruje się ofertę, jakie oczekiwania i potrzeby ma potencjalny odbiorca, a także gdzie i w jaki sposób dotrzeć do niego z ofertą.

Stworzenie Customer Journey Map jasno pokazuje, który element firmy jest niedopracowany, a który wywołuje u klientów pozytywne emocje. Wdrożenie w firmie Customer Journey Map i tym samy sukcesywne jej usprawnianie poprawia tzw. Customer Experience, czyli sumę wszystkich doświadczeń klienta, jakie wiążą się z daną marką, firmą, produktem czy usługą.
Zdaniem wielu światowej klasy ekspertów nie ma wątpliwości, że customer experience, to jeden z kluczowych trendów, który w najbliższych latach będzie bardziej istotny niż content marketing, mobile, personalizacja i social media. I trudno się z tym nie zgodzić, gdyż na tak konkurencyjnym rynku tylko unikalne doświadczenie klienta może pozwolić odróżnić się od konkurentów.

Dowiedz się, jak tworzyć profile swoich klientów i zbuduj przewagę konkurencyjną dzięki Costumer Journey Map!

Program szkolenia Tworzenie Person i Mapy podróży klienta

    • Cele szkolenia: Umiejętność zbudowania przewagi konkurencyjnej dzięki Customer Journey Map
    • Zakres szkolenia: Tworzenie Person i Mapy podróży klienta
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Bartek Matusiak

  • 10:00 – 10:30 Start: Po co firmom Customer Journey Map?

    • Czym jest Costumer Journey Map?
    • Dlaczego Customer Journey Map jest dziś tak ważnym narzędziem?

  • 10:30 – 11:00 Customer Experience w praktyce - interaktywna dyskusja

    • Wymiana doświadczeń między uczestnikami połączona z ćwiczeniami

  • 11:00 - 11:45 Siedem kroków do stworzenia i udoskonalania Customer Journey Map - cz. 1

    • Tworzenie Person
    • Budowanie etapów podróży klienta
    • Tworzenie touch pointów

  • 11:45 - 12:00 Przerwa kawowa

  • 12:00– 12:45 Siedem kroków do stworzenia i udoskonalania Customer Journey Map - cz. 2

    • Aktywność, potrzeby i oczekiwania klienta
    • Doświadczenia i stan emocji klienta
    • Tworzenie potencjalnych możliwości zmian
    • Wdrożenie Planów Działań

     

  • 12:45 – 13:15 Wyjątkowe doświadczenia klientów - inspirujące przykłady

    • Przykłady dobrych praktyk polskich firm

  • 13:15 – 14:00 Przerwa obiadowa

  • 14:00 - 14:30 Warsztaty - cz. 1

    • Zbieranie danych i tworzenie Person
    • Opracowanie etapów podróży klienta
    • Wybór touchpointów

  • 14:30 - 16:00 Warsztaty - cz. 2

    • Tworzenie mapy
    • Generowanie pomysłów na usprawnienie etapów
    • Opracowanie i monitorowanie Planów Działań

  • 16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15 - 16:45 Przydatne narzędzia w procesie udoskonalania Customer Journey Map

    • Przegląd narzędzi
    • Praktyczne zastosowanie

  • 16:45 - 17:15 Customer Journey Map - jedyna szansa na przewagę konkurencyjną

    • Przyszłość Customer Journey Map
    • Customer Journey Map – podsumowanie wiedzy

  • 17:15 - 18:00 Panel dyskusyjny

Trener

trener

Bartek Matusiak

Prezes i zarazem projektant usług w Uxon – Agencji Customer Experience. Pracuje z przedsiębiorcami, prezesami i menedżerami sektora MŚP. Specjalizuje się w udoskonalaniu działających firm, a także wdrażaniu na rynek nowych brandów. Absolwent Zarządzania Innowacją na warszawskim SWPS.
Pomysłodawca pierwszego w Polsce zestawu warsztatowego do tworzenia Customer Journey Map.


Rejestrując się 2 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu.
Przygotujemy go i prześlemy pocztą na wskazany przez Ciebie adres.

24-12 Październik-Marzec 2018-2019
do rozpoczęcia
środa
24
Październik
2018
czwartek
25
Październik
2018
Więcej>
zostało miejsc: 3
970 netto
poniedziałek
31
Grudzień
2018
zostało miejsc: 390
370 netto
piątek
01
Marzec
2019
wtorek
12
Marzec
2019
zostało miejsc: 500
570 netto
24 Październik 25 Październik 31 Grudzień 01 Marzec 12 Marzec

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Pakiet Standard 3 dni I Love Marketing

Pakiet Standard 2 dni (Marketing + Social Media)

Pakiet Standard Video Facebook

Pakiet Premium Video Facebook

Prenumerata roczna drukowana - 4 numery od piątego numeru magazynu sprawny.marketing

Dostęp do nagrań video z V edycji konferencji

To pole jest obowiązkowe

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 (kod: 60-754). Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Zarejestruj się

Zapisz się na szkolenie Tworzenie Person i Mapy podróży klienta. Dowiedz się, jak zbudować przewagę konkurencyjną dzięki Customer Journey Map!

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Golden Floor Tower, Chłodna 51, 00-001 Warszawa

Wrocław Q Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Kraków Aparthotel ul. Lwowska 1 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Gdańsk ul. Szafarnia 9 80-755 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Organizacja i szkolenia indywidualne

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Dominika.Kaczor@SprawnyMarketing.pl

Administracja i płatności

Aleksandra Frala

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl