Tworzenie Person i Mapy podróży klienta

Jak zbudować przewagę konkurencyjną dzięki Customer Journey Map?

Prowadzący:
Bartek Matusiak

Certyfikowane przez

NOWOŚĆ

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Tworzenie Person i Mapy podróży klienta?

Dowiesz się, jak istotne w prowadzeniu biznesu w XXI wieku są tzw. Persony (profile klientów), a także jak je tworzyć.

Zrozumiesz, dlaczego umiejętność zarządzania doświadczeniem klientów jest ważniejsza niż personalizacja, social media, czy mobile.

Zobaczysz, jak wykorzystać do budowania przewagi konkurencyjnej Customer Journey Map.

Dowiesz się, jak samodzielnie przygotować Customer Journey Map.


Ponadto:

  • Na szkoleniu przekonasz się, że do stworzenia Customer Journey Map nie są potrzebne wielkie budżety, lecz trochę wiedzy, chęci i niewielki, interdyscyplinarny zespół.

  • Weźmiesz czynny udział w warsztatach i poznasz pierwszy w Polsce zestaw warsztatowy do tworzenia Customer Journey Map

  • Na szkoleniu poznasz przydatne narzędzia do budowania doświadczeń z klientami.

  • Otrzymasz specjalny rabat w wysokości 200 zł na zakup zestawu warsztatowego – Mapa podróży klienta, na którym będziesz pracować podczas szkolenia.

Dlaczego Twoja Firma powinna opracować Persony i wdrożyć Customer Journey Map ?

Tworzenie Customer Journey Map powinno być obowiązkowo wdrażane w firmach. Niestety nie jest. Przynajmniej na polskim rynku. Dlaczego? Firmy konkurują zazwyczaj ceną bądź ładniejszą marką. Nie zdają sobie jednak sprawy, że dziś na tak konkurencyjnym i zarazem globalnym rynku nie wystarczy mieć dobrego produktu, czy oferować świetną usługę. Trzeba dokładnie wiedzieć, do kogo kieruje się ofertę, jakie oczekiwania i potrzeby ma potencjalny odbiorca, a także gdzie i w jaki sposób dotrzeć do niego z ofertą.

Stworzenie Customer Journey Map jasno pokazuje, który element firmy jest niedopracowany, a który wywołuje u klientów pozytywne emocje. Wdrożenie w firmie Customer Journey Map i tym samy sukcesywne jej usprawnianie poprawia tzw. Customer Experience, czyli sumę wszystkich doświadczeń klienta, jakie wiążą się z daną marką, firmą, produktem czy usługą.
Zdaniem wielu światowej klasy ekspertów nie ma wątpliwości, że customer experience, to jeden z kluczowych trendów, który w najbliższych latach będzie bardziej istotny niż content marketing, mobile, personalizacja i social media. I trudno się z tym nie zgodzić, gdyż na tak konkurencyjnym rynku tylko unikalne doświadczenie klienta może pozwolić odróżnić się od konkurentów.

Dowiedz się, jak tworzyć profile swoich klientów i zbuduj przewagę konkurencyjną dzięki Costumer Journey Map!

Program szkolenia Tworzenie Person i Mapy podróży klienta

  • 10:00 – 10:30 Start: Po co firmom Customer Journey Map?

    • Czym jest Costumer Journey Map?
    • Dlaczego Customer Journey Map jest dziś tak ważnym narzędziem?

  • 10:30 – 11:00 Customer Experience w praktyce - interaktywna dyskusja

    • Wymiana doświadczeń między uczestnikami połączona z ćwiczeniami

  • 11:00 - 11:45 Siedem kroków do stworzenia i udoskonalania Customer Journey Map - cz. 1

    • Tworzenie Person
    • Budowanie etapów podróży klienta
    • Tworzenie touch pointów

  • 11:45 - 12:00 Przerwa kawowa

  • 12:00– 12:45 Siedem kroków do stworzenia i udoskonalania Customer Journey Map - cz. 2

    • Aktywność, potrzeby i oczekiwania klienta
    • Doświadczenia i stan emocji klienta
    • Tworzenie potencjalnych możliwości zmian
    • Wdrożenie Planów Działań

     

  • 12:45 – 13:15 Wyjątkowe doświadczenia klientów - inspirujące przykłady

    • Przykłady dobrych praktyk polskich firm

  • 13:15 – 14:00 Przerwa obiadowa

  • 14:00 - 14:30 Warsztaty - cz. 1

    • Zbieranie danych i tworzenie Person
    • Opracowanie etapów podróży klienta
    • Wybór touchpointów

  • 14:30 - 16:00 Warsztaty - cz. 2

    • Tworzenie mapy
    • Generowanie pomysłów na usprawnienie etapów
    • Opracowanie i monitorowanie Planów Działań

  • 16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15 - 16:45 Przydatne narzędzia w procesie udoskonalania Customer Journey Map

    • Przegląd narzędzi
    • Praktyczne zastosowanie

  • 16:45 - 17:15 Customer Journey Map - jedyna szansa na przewagę konkurencyjną

    • Przyszłość Customer Journey Map
    • Customer Journey Map – podsumowanie wiedzy

  • 17:15 - 18:00 Panel dyskusyjny

Trener

trener

Bartek Matusiak

Prezes i zarazem projektant usług w Uxon – Agencji Customer Experience. Pracuje z przedsiębiorcami, prezesami i menedżerami sektora MŚP. Specjalizuje się w udoskonalaniu działających firm, a także wdrażaniu na rynek nowych brandów. Absolwent Zarządzania Innowacją na warszawskim SWPS.
Pomysłodawca pierwszego w Polsce zestawu warsztatowego do tworzenia Customer Journey Map.


Rejestrując się 2 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu. Przygotujemy i prześlemy go do Ciebie pocztą.

Warszawa 16 Listopad 2017
do rozpoczęcia
16
Listopad
2017
Więcej>
zostało miejsc: 15
870 Netto
16 Listopad Warszawa

Formularz rejestracyjny

Kwota na fakturze 0 zł z VAT










ImięNazwiskoEmailTelefon
Tworzenie Person Warszawa



Zarejestruj się

Zapisz się na szkolenie Tworzenie Person i Mapy podróży klienta. Dowiedz się, jak zbudować przewagę konkurencyjną dzięki Customer Journey Map!

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

KrakówHotel Park Inn by Radisson, ul. Monte Cassino 2 30-337 Kraków

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Katowice Qubus Hotel Prestige Katowice, ul. Monte Cassino 2, 30-377

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Warszawa Centrum Konferencyjne Adgar Plaza, Budynek Adgar Plaza A, ul. Postępu 15

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

GdańskQ Hotel Cru Gdańsk ul. Rycerska 11 ,82-882 Gdańsk

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

WrocławQ Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Najczęściej zadawane pytania

Napisz do nas

Kontakt

Płatności

Kinga Łuczack

+48 616 616 068

Kinga.Luczak@SprawnyMarketing.pl

Organizacja

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Szkolenia@SprawnyMarketing.pl

Napisz do nas na messenger

Administracja

Aleksandra Frala

+48 61 661 60 68

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl