Strategia sprzedaży i marketingu B2B

Prowadzący:
Szymon Negacz

Cena od

970 PLN

NOWOŚĆ

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

531 404 855

Poznaj pierwszą w Polsce metodykę przygotowywania strategii sprzedaży i marketingu B2B!

W SellWise mieliśmy okazję budować już setki strategii w tym obszarze. Aby móc robić to efektywnie, byliśmy zmuszeni zaprojektować pierwszą metodykę, która łączy obie strategie w jednym. Tak, aby nasz koncept wyjścia w rynek, łączył w sobie wszystkie szczegóły, które są niezbędne dla działu sprzedaży oraz marketingu. Dzięki temu oba zespoły będą ze sobą współpracować i już więcej nie doprowadzimy do tego, że na stronie internetowej i w szablonie oferty piszemy o dwóch różnych firmach.

Co powinna zawierać strategia sprzedaży i marketingu B2B?

Spróbuj zadać to pytanie w swojej firmie i sprawdź wyniki. Najprawdopodobniej okaże się, że każda osoba pracująca w Twoim zespole, zupełnie inaczej rozumie czym jest owa “strategia”. Dział sprzedaży pracuje na jednej metodzie, dział marketingu na drugiej, a w tym wszystkim traci firma oraz jej potencjał szybszego wzrostu.

Czy muszę tworzyć strategię od nowa?

Nie! Metoda, którą poznasz umożliwi Ci zgromadzenie w jednym miejscu wszystkiego co dotyczy Twojej strategii. Zebranie tego w jeden strategiczny i przemyślany dokument umożliwi Ci znalezienie nieścisłości i błędów. Dzięki temu zespół w końcu będzie wiedział do kogo kieruje swoje działania. Dodatkowym elementem strategii jest system jej regularnej aktualizacji, aby nie musieć robić jej od nowa co roku.

W 1 dzień nauczę Cię skutecznej metody

Nasz dzień szkoleniowy umożliwi nam przejście przez najbardziej kluczowe elementy strategii oraz sposób ich przygotowania.

Dowiesz się jak wybrać segment docelowy, jak dotrzeć do odpowiednich ludzi oraz w jaki sposób zbadać ich problemy oraz wyzwania.

Co najbardziej istotne – wspólnie sformułujemy propozycję wartości dla tych segmentów tak, aby była użyteczna zarówno dla sprzedaży i marketingu.

Dzięki temu, spójna komunikacja pojawi się: w rozmowach handlowców, w ofertach sprzedażowych, na reklamach, w postach na social mediach, w content marketingu i wszędzie gdzie tworzysz jakąkolwiek komunikację dla klientów.


Program szkolenia
Strategia sprzedaży i marketingu B2B

    10:00 - 11:30 Wprowadzenie do strategii

    ● Czym jest strategia sprzedaży i marketingu B2B?

    ● Do czego możemy jej użyć?

    ● Jak najczęściej są zbudowane strategie i czego w nich brakuje?

    ● Jak sprawić, aby zespół używał przygotowanej strategii?

    ● Co powinna zawierać dobra strategia?

    11:30 - 13:00 Najważniejszy element strategii – propozycja wartości

    ● Jak najczęściej wygląda propozycja wartości?

    ● Jak sformułować propozycję wartości w B2B?

    ● Jak zapisywać propozycję wartości, aby była użyteczna dla sprzedaży i marketingu?

    ● Jak sprawdzić czy propozycja wartości jest dobrze przygotowana?

    ● Jak opracować propozycję wartości z zespołem we własnej firmie? (gotowy scenariusz warsztatu)

    13:00 - 14:00 Przerwa obiadowa

    14:00 - 16:30 Pełna strategia

    ● Jak wybrać segment docelowy?

    ● Jak dobrać osoby, które decydują o zakupie?

    ● Jak dobrze zbadać ich problemy i wyzwania?

    ● W jakiej formie przechowywać zebrane dane?

    ● Jak weryfikować je trakcie pracy?

    16:30-18:00 Wdrożenie strategii w firmie

    ● Jak zebrać strategię w całość?

    ● Jak rozwijać strategię w czasie?

    ● Jak zamienić strategię na działania?

    ● Jak mierzyć procesy przygotowane w ramach realizacji strategii?

Trener:

trener

Szymon Negacz

Wierzy, że rozwój sprzedaży to proces. Założyciel WiseGroup, grupy pięciu firm specjalizujących się w sprzedaży i marketingu B2B: SellWise, HireWise, AdWise, Let’s automate i Akademia Sales Angels. Z wykształcenia informatyk, trener biznesu oraz absolwent MBA. W trakcie kariery zawodowej zdobył kompetencje sprzedażowe, marketingowe i technologiczne. W 2018 roku połączył je w jedno, zakładając firmę doradczo-szkoleniową SellWise. Od tego czasu pomaga skutecznie zwiększać wyniki sprzedaży firm w Polsce. Jego wkład przyczynił się również do sukcesu Akademii Sales Angels. Autor popularnego podcastu „Nowoczesna Sprzedaż i Marketing”, docierającego do ponad 40 tysięcy słuchaczy oraz prowadzący kanał YouTube „Wise Business School”, gdzie tłumaczy trudne biznesowe zagadnienia w zrozumiały sposób. Wszystkie przedsięwzięcia, w których brał udział, wygenerowały już ponad 1 mld złotych przychodu.


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

Zestaw materiałów biurowych sprawny.marketing

Dedykowane rabaty narzędziowe

Dostęp do MKTlettera (jeśli wyrazisz zgodę)

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555