SZKOLENIE PRO

Jak zintegrować sprzedaż i marketing?

Jak pogodzić handlowców z marketerami?

Prowadzący:
Bartosz Majewski

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

19

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

577 855 277

Skorzystaj ze szkolenia w wersji online

Szkolenia online kojarzą Ci się z “suchym wykładem”?

Mamy dla Ciebie coś, co nie tylko zaspokoi potrzebę zdobywania nowej wiedzy, ale także zmieni Twoją opinie o szkoleniach online  ⤵

Co to właściwie oznacza?

  • pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz zarówno prelegenta jak i innych uczestników,
  • w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
  • prelegent na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem,
  • najważniejsze kwestie wymagające rozrysowania będą wypisane na interaktywnej tablicy,
  • praca przebiega sprawnie przez ograniczone liczbowo grupy,
  • po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf.

Pracujemy w grupach liczących maksymalnie 24 osoby

Szkolenia online mają dokładnie taką samą agendę i plan, jak szkolenia stacjonarne

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej

Gwarancja satysfakcji

Masz wątpliwości, czy szkolenie online dostarczy Ci taką samą dawkę wiedzy jak szkolenie stacjonarne? 🎓

Odpowiadamy: TAK!
Jesteśmy pewni poziomu oraz wiedzy przekazywanej na naszych szkoleniach online, dlatego dajemy Ci gwarancję satysfakcji lub możliwość powtórzenia szkolenia stacjonarnie.

Marketing B2B jako wsparcie sprzedaży: jak pogodzić handlowców z marketerami?

W marketingu i sprzedaży B2C trwa rewolucja: marketing internetowy, media społecznościowe oraz e-commerce redefiniowały krajobraz funkcjonowania wielu branż skierowanych do Kowalskich. W B2B większa część tej zmiany jest jeszcze przed nami – dlatego możesz na niej skorzystać. 

Kooperacja handlowców i marketerów, jeśli nie jest odpowiednio zarządzana, może negatywnie wpłynąć na sprzedaż w Twojej firmie. Istnieje szereg powodów, które utrudniają wspólne działania tych dwóch działów. Jeśli nadrzędne cele firmy nie są tak samo definiowane przez każdą ze stron, Twoja firma będzie rozwijać się wolniej, niż tego oczekujesz. Dowiedz się, jak ułatwić współpracę działów marketingu i sprzedaży.

Sposoby na sprzedaż Bartka działają w startupach oraz spółkach technologicznych a także w tradycyjnych biznesach – w firmie wynajmującej narzędzia budowlańcom, firmie sprzątającej czy drukarni. Tak w Polsce jak i poza jej granicami – stąd, jeśli marzy ci się ekspansja zagraniczna i klienci płacący w Euro lub dolarach – prawdopodobnie jest to szkolenie na które warto się wybrać.

Szkolenie jest prowadzone przez praktyka z wieloletnim doświadczeniem popartym sukcesami w sprzedaży, zarządzaniu sprzedażą czy prowadzeniu własnej firmy.


W ciągu jednego dnia dowiesz się, jak usprawnić współpracę między dwoma kluczowymi zespołami w firmie oraz jak marketing B2B może skutecznie wspierać handlowców w sprzedaży.

Ponadto, podczas szkolenia dowiesz się:

  • Co warto mierzyć w sprzedaży, marketingu oraz obsłudze klienta B2B
  • Jak generować więcej leadów B2B
  • Poznasz preferencje klientów
  • Jak prowadzić skuteczne spotkania sprzedażowe

 

Po skutecznym wdrożeniu najlepszych praktyk poznanych na szkoleniu zwiększysz swoją sprzedaż

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Marketing B2B?

Poznasz najczęstsze przeszkody w sprzedaży i dowiesz się, jak je usunąć.

Zrozumiesz lepiej przebieg spotkań, podstawy polityki cenowej, badania preferencji decydentów.

Usłyszysz dużo konkretów o analityce w B2B i Lead generation.

Nauczysz się zwiększać ceny bez tracenia klientów.


Do kogo skierowane jest szkolenie oraz jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie jest skierowane do Marketingowców, Handlowców, Zarządzających sprzedażą oraz Prezesów zarządu spółek B2B o przychodach minimum milion złotych rocznie.

  • Na szkoleniu mile widziany jest komputer (do notowania).

Program szkolenia
Marketing B2B jako wsparcie sprzedaży

    • Cel szkolenia: usprawnienie współpracy między dwoma kluczowymi zespołami w firmie
    • Zakres szkolenia: Marketing B2B
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Bartosz Majewski

  • 10:00 – 11:00 Klient w 2019

    • Branie odpowiedzialności poprzez zmianę języka
    • Badania socjologiczne klientów w Polsce
    • Omówienie praktycznych konsekwencji badań

  • 11:00 – 11:15 Przerwa kawowa

  • 11:15 – 13:00 Generowanie leadów

    • Jak wspierać polecenia jako handlowiec / marketer?
    • Inbound marketing B2B
    • Content marketing B2B
    • Outbound marketing B2B
    • Marketing tradycyjny: konferencje i targi branżowe

  • 13:00-14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:00-14:40 Sprzedaż w ujęciu procesowym

    • Komunikacja sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta
    • Pierwsza rozmowa i spotkanie z klientem
    • Podstawy procesu sprzedaży

  • 14:40-16:30 Sprzedaż w ujęciu analitycznym

    • Analiza ilościowa
    • Analiza jakościowa
    • Dostępność danych
    • Segmentacja klientów i kwalifikacja leadów

  • 16:30-16:45 Przerwa kawowa

  • 16:45 - 17:15 Jak podnieść ceny?

    • Podnoszenie cen w praktyce – w jaki sposób wprowadzić wyższe ceny?
    • Jak stworzyć spójną politykę rabatową, aby strategia nie była źródłem kryzysów i nieporozumień z klientami w perspektywie długofalowej?
    • Kiedy zmieniać cenę?

  • 17:15-18:00 Q&A

Trener:

trener

Bartosz Majewski

CEO / współzałożyciel Casbeg, firmy doradczej, która wspiera spółki B2B w zarządzaniu marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta. Jakiś czas po tym gdy wartość zrealizowanych przez niego transakcji przekroczyła 20 milionów złotych – został menedżerem i skierował uwagę na inne metryki. Dowodzone przez niego zespoły pozyskały ponad 1000 klientow na 41 rynkach. W ciągu 12 lat spędzonych sprzedaży pracował między innymi w Righthello, OEX Divante, Unity, Hipotekaplus.pl. Jako konsultant pracował z jednymi z najszybciej rosnących startupów i firm w Polsce, m.in. Callpage, TenderHut, Droids on Roids, Monterail, Pixers, Sotrender, Yieldbird, Telemedi.co, Neoteric, PromoTraffic.


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Warszawa 03 Marzec 2021
do rozpoczęcia
środa
03
Marzec
2021
Więcej>
zostało miejsc: 10
1070 netto
03 Marzec Warszawa
Szkolenie Online 03 Marzec 2021
do rozpoczęcia
środa
03
Marzec
2021
Więcej>
zostało miejsc: 10
1070 netto
03 Marzec Online

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Szkolenia Jak zintegrować sprzedaż i marketing? Warszawa

Szkolenia Jak zintegrować sprzedaż i marketing? Online

To pole jest obowiązkowe

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane w celu przeprowadzenia szkolenia oraz w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności oraz w Regulaminie.

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Golden Floor Tower, ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia indywidualne

Karolina Antowska

577 322 677

Karolina.Antowska@SprawnyMarketing.pl

Organizacja

szkoleń

Karolina Antowska

577 322 677

Karolina.Antowska@sprawnymarketing.pl

Administracja

i płatności

Oliwia Krzywdzińska

519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl