Maciej
Wróblewski

Dagmara
Pakulska

Maciej
Wróblewski

Dagmara
Pakulska

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

1010

Ocena szkoleń

4.43

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391

Zdobądź kompleksową wiedzę z zakresu marketingu i reklamy w mediach społecznościowych!

Liczba użytkowników mediów społecznościowych w Polsce ciągle rośnie. Obecnie wygląda to tak:

social media

Nie możesz ignorować miejsc, w których Twoi klienci codziennie spędzają dużo czasu! Dodaj koniecznie social media do swojej strategii marketingowej!

 

Pragniesz zostać Social Media Managerem? Nie mogłeś/aś lepiej trafić!

Żeby prowadzić skuteczne działania w mediach społecznościowych, musisz posiadać wiele różnych umiejętności. Musisz:

  • Rozumieć zasady komunikacyjne, jakie panują w danej platformie społecznościowej, znać jej ,,język” i specyfikę;
  • Wiedzieć, gdzie jest Twoja grupa docelowa i potrafić rozmawiać z nią jej własnym językiem;
  • Radzić sobie z kryzysami i błyskawicznie reagować na komentarze Twoich fanów;
  • Wiedzieć, jakie są możliwości reklamowania się na każdej z platform i jak skutecznie ustawiać i targetować reklamy, by osiągnąć najlepsze efekty.

Zapraszamy Cię na kompleksowe szkolenie, dzięki któremu zdobędziesz wiedzę niezbędną do codziennej pracy w social media.

 

Co wyróżnia nasze szkolenie?:

  • Szkolenie prowadzą sami praktycy – osoby, które na co dzień i z sukcesem prowadzą profile w mediach społecznościowych
  • Każdej platformie social media poświęcimy cały osobny dzień – dzięki temu każdy portal/aplikacja zostanie omówiony szczegółowo. Tak, byś po wyjściu ze szkolenia naprawdę mógł/mogła rozpocząć działanie w social media. To duża przewaga nad innymi szkoleniami, na których często jednego dnia omawia się wiele portali społecznościowych, przez co żaden tak naprawdę nie zostaje omówiony w pełni.
  • Każdy trener przedstawi szereg praktycznych case studies – z rynku polskiego, przykłady będą dotyczyć zarówno dużych, jak i małych i średnich firm.

 

Na nasz cykl szkoleń Social Media składa się 5 tematów:

    • LinkedIn Marketing & Slideshare
    • Twitter Marketing: Ads, Periscope i Moments
    • Social Video
    • Videomarketing: YouTube, FB i inne serwisy
    • YouTube PRO

Możesz wziąć udział w 1 wybranym szkoleniu, lub przyjść na pełen 5-dniowy kurs, dzięki czemu zdobędziesz kompleksową wiedzę o social media!

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach Tydzień Social Media?

Twoi klienci angażują się w komunikację w mediach społecznościowych i spędzają w nich dużo czasu - wykorzystaj to, by do nich dotrzeć!

Dowiesz się, jak wyciągnąć maksimum korzyści ze swoich działań marketingowych w social media

Będąc jednym z pierwszych na danym serwisie, mamy dużo niższe koszty wejścia i reklamy niż w późniejszym czasie

Musisz prowadzić swoje działania marketingowe tam, gdzie jest Twoja grupa docelowa


Jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie jest dla osób początkujących, więc nie musisz się do niego specjalnie przygotowywać, ale jeśli chcesz wyciągnąć z niego jak najwięcej, zajrzyj przed szkoleniem na SprawnyMarketing.pl do zakładki Social Media  i przeczytaj artykuły z portalu dotyczące tematu szkolenia.

    Zastanów się też, jak chcesz wykorzystywać social media w swoich działaniach marketingowych – prowadzący szkolenie odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.

Dzień 1 - Szkolenie LinkedIn Marketing & SlideShare


LinkedIn to miejsce, gdzie znajduje się ponad 400 milionów osób z różnych branż i krajów szukających usług i rozwiązań dla swoich biznesów.

Za pomocą LinkedIn i Slide Share jesteś w stanie: 

  • zbudować sieć kontaktów biznesowych,
  • bezpośrednio dotrzeć do nowych klientów,
  • dzielić się wartościową treścią na LinkedIn i Slide Share, która przyciągnie do Ciebie potencjalnych klientów i partnerów biznesowych,
  • zbudować swoją pozycję jako eksperta i lidera w danej branży,
  • podjąć współpracę z najlepszymi specjalistami na rynku.

LinkedIn daje Ci możliwość bezpośredniego i efektywnego kontaktu z osobami, które obejmują różne stanowiska w organizacjach: od managerów po CEO. 

Na szkoleniu dowiesz się jak budować w pełni profesjonalny profil na LinkedIn, jak prowadzić skuteczną komunikację (od codziennych wpisów, blogów po aktywność w grupach branżowych) oraz jak wykorzystać możliwości reklamowe LinkedIn.

Poznasz też kilka unikalnych strategii działania (growth hacking), które wpłyną korzystnie na Twoje wyniki.

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika SprawnyMarketing.pl (@sprawnymarketing)

Prowadzi: Dagmara Pakulska

Program szkolenia LinkedIn Marketing & SlideShare

    • Cele szkolenia: Umiejętność tworzenia profesjonalnego profilu na LinkedIn, prowadzenia skutecznej komunikacji oraz wykorzystania jego możliwości reklamowych
    • Zakres szkolenia: LinkedIn Marketing & SlideShare
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Dagmara Pakulska

  • 10:00 – 11:45 Wprowadzenie do skutecznego marketingu na LinkedIn

    • Rekonesans wiedzy uczestników na temat LinkedIn
    • Social media w biznesie
    • LinkedIn na tle innych kanałów social media
    • Specyfikacja serwisu, najważniejsze pojęcia, statystyki, grupy docelowe

  • 11:45 - 12:00 Przerwa kawowa

  • 12:00 - 13:15 Personal branding na LinkedIn

    • Cel budowania marki osobistej
    • Charakterystyka marki osobistej
    • Personal branding na LinkedIn krok po kroku
    • Networking na LinkedIn
    • Sales Navigator
    • Case studies

  • 13:15 - 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:00 - 14:45 Profil firmowy na Linkedin

    • Cel i strategia budowania profilu firmowego na LinkedIn
    • Company Profile na Linkedin krok po kroku
    • Showcase Page – charakterystyka i możliwości wykorzystania
    • Mierzenie efektywności działań na LinkedIn
    • Case studies

  • 14:45 - 15:15 Profil firmowy na SlideShare

  • 15:15 - 15:45 Potencjał grup na LinkedIn

    • Grupy na LinkedIn
    • Wady i zalety własnej grupy na LinkedIn
    • Zasady aktywności w grupach
    • Networking za pośrednictwem grup na LinkedIn

  • 15:45 - 16:00 Przerwa kawowa

  • 16:00 - 16:45 Content marketing na LinkedIn

    • Tworzenie treści, które będą efektywnie docierać do grupy docelowej
    • LinkedIn Pulse – specyfika i możliwości wykorzystania
    • Case studies

  • 16:45 - 18:00 Growth Hacking i reklama na LinkedIn

    • Najbardziej efektywne sposoby wykorzystania LinkedIn
    • Formaty reklamowe na LinkedIn
    • Optymalizacja reklam na LinkedIn
    • Case studies

Dzień 2 - Twitter Marketing: Ads, Periscope i Moments


Co wyróżnia to szkolenie?

Twitter w Polsce cieszy się coraz większą popularnością. Jest nie tylko doskonałym i jednym z najszybszych źródeł informacji, ale też platformą budowania wizerunku marek, osób publicznych oraz instytucji. Skuteczne działania na Twitterze oznaczają pozyskanie nowych klientów i cennych kontaktów biznesowych. Moments i Periscope to z kolei aplikacje należące do Twittera, które opierają się na contencie video. Powodzenie w tych kanałach uzależnione jest w dużej mierze od kreatywności i umiejętności łapania ulotnych chwil. Na tym szkoleniu dowiesz się, jak wykorzystywać tę wyjątkową social mediową trójcę, by Twoja marka (także osobista) cieszyła się niesłabnącym zainteresowaniem grupy docelowej.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Twitter, Moments, Periscope?

  • Odkryjesz potencjał trzech wyjątkowych mediów społecznościowych
  • Dowiesz się w jaki sposób zbudować markę, kóra zyska przychylność grupy docelowej
  • Nauczysz się tworzyć wyjątkowy content, który zaangażuje Twoją grupę docelową i sprawi że o Twojej marce będzie głośno
  • Zyskasz wiedzę nt. tego czego oczekiwać od agencji marketingowych, które będą wspierać Cię w działaniach w tych kanałach
  • Poznasz case studies, które zainspirują Cię do działania

Jakie są wymagania wstępne?

  • Głowa otwarta na nową wiedzę i chęć do przyjęcia dużej dawki wiedzy 🙂

Prowadzi: Dagmara Pakulska

Program szkolenia Twitter Marketing: Ads, Periscope i Moments

    • Cele szkolenia: Umiejętność prowadzenia skutecznej komunikacji na Twitterze
    • Zakres szkolenia: Twitter Marketing: Ads, Periscope i Moments
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Dagmara Pakulska

  • 10:00 – 11:30 Twitter – dlaczego warto ćwierkać?

    • Wprowadzenie do szkolenia i rekonesans wiedzy uczestników na temat Twittera
    • Specyfikacja serwisu, najważniejsze pojęcia, statystyki, grupy docelowe
    • O czym mówi się na Twitterze – czyli Twitter jako najszybsze źródło informacji
    • Tworzenie profesjonalnego profilu na Twitterze krok po kroku
    • Dobre i złe praktyki komunikacji na Twitterze

  • 11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 – 13:00 Narzędziownia Twittera

    • Wykorzystywanie funkcji natywnych Twittera (wyszukiwarka, trendy, listy, ankiety, hashtagi, momenty)
    • Strategia obecności marki (w tym marki osobistej) na Twitterze
    • Przydatne aplikacje związane z Twitterem

  • 13:00 - 13:45 Reklama na Twitterze

    • Dlaczego warto reklamować się na Twitterze
    • Rodzaje reklam na Twitterze
    • Targetowanie reklam
    • Koszty reklamy
    • Dobre i złe praktyki reklam na Twitterze

  • 13:45 - 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:30 - 15:45 HOT or NOT działań na Twitterze

    • Case studies najlepszego i najmniej efektywnego wykorzystania tego portalu w kontekście marek

  • 15:45 - 16:00 Przerwa kawowa

  • 16:00 - 16:45 Twitter Moments – rozbudź w sobie kreatywność

    • Specyfika narzędzia
    • Geneza Moments
    • Podstawowe funkcje
    • Jak to ustawić?
    • Jak tworzyć własne Momenty?
    • Możliwości zastosowania

  • 16:45 - 17:30 Periscope – Twoja marka bliżej niż kiedykolwiek

    • Wprowadzenie do tematyki live streamingu
    • Specyfikacja serwisu, najważniejsze pojęcia i statystyki

  • 17:30 - 18:00 Jak efektywnie złapać ulotne chwile

    • Pierwsze kroki na Periscope
    • Milion kreatywnych sposobów na wykorzystanie Periscope na użytek marki
    • Case studies najlepszych praktyk

Dzień 3 - Social Video - Snapchat i Instagram Stories

Szkolenie skierowane jest do: brand managerów, specjalistów ds. marketingu, e-marketingu, managerów ds. komunikacji, właścicieli przedsiębiorstw oraz osób, które chcą zrozumieć, na czym polega fenomen Snapchata.

Na szkoleniu dowiesz się następujących kwestii o Snapchacie:

  • Na czym polega fenomen Snapchata?
  • Jak zacząć na nim działać jako marka?
  • W jaki sposób budować społeczność oraz relacje ze społecznością?
  • Product placement, promocja usługi i wsparcie sprzedaży

Poznasz też szczegółowo nowe narzędzie – Instagram Stories:

  • Instagram Stories – potencjał nowego narzędzia
  • Czy Twoja marka powinna korzystać z tej funkcjonalności?
  • Mechanika, narzędzia, analityka – z jakich elementów składa się Instagram Stories?
  • Jak tworzyć treści, które angażują (storytelling)?

 

Program szkolenia Social Video - Snapchat i Instagram Stories

  • 10:00 – 11:00 Snapchat - dlaczego warto tam być?

    • Czym dokładnie jest Snapchat?
    • Treści które znikają – gdzie jest haczyk?
    • Kim jest polski użytkownik Snapchata?
    • Przewaga Snapchata nad innymi kanałami
    • Dokąd zmierza ta platforma?
    • Jak budować społeczność na tym kanale?
    • Reklama na Snapchacie

  • 11:00-11:30 Najlepsze sposoby budowania relacji

    • Sposoby i style komunikowania się
    • Jak reagować, czego unikać
    • Transformacja z odbiorcy na fana

  • 11:30-12:15 Treści na Snapchacie

    • Narzędzia do tworzenia treści
    • Czym kierować się, tworząc treści?
    • Treść a wizerunek Twojej marki – jak to połączyć na Snapchacie?
    • Przykłady najbardziej angażujących treści – świat i Polska
    • Jak angażować społeczność?
    • Efekty, filtry sponsorowane, geofiltry
    • Spectacles – funkcje oraz możliwości (testy na żywo)

  • 12:15– 13:30 Dystrybucja treści

    • Specyfika budowania społeczności na Snapchacie
    • Jak najlepiej wykorzystać Twoje aktualne kanały?
    • Gdzie szukać nowych followersów
    • Najlepsze praktyki

  • 13:30 – 14:15 Przerwa obiadowa

  • 14:15 – 15:15 Tworzenie wartościowych treści

    • Zdjęcie, video, Instagram Story
    • Co lubią oglądać Twoi followersi?
    • Angażujące treści przynoszą lepsze rezultaty – jak je tworzyć?

  • 15.15 - 16.15 Publikowanie postów i budowanie profilu

    •  Hashtagi
    •  Tagi
    •  Shoutouty
    •  Praktyczne kroki, które pomogą Ci zdobyć followersów i lajki
    •  Mierz i znaj swoje efekty: AnalyticsSocial Blade

  • 16:15 - 16:30 Przerwa kawowa

  • 16.30 - 16.45 Poznaj swoją społeczność i jej nawyki

    • Wiedz kto Cię obserwuje: wbudowane statystyki
    • Publikuj posty w odpowiednim czasie: Iconosquare

  • 16.45 - 17.15 Przydatne aplikacje i ich obsługa w praktyce

  • 17.15 - 18.00 Pytania i odpowiedzi

Dzień 4 - Videomarketing: YouTube, Fb i inne serwisy.

To szkolenie jest idealnym wyborem dla wszystkich, którzy zaczynają pracować z marketingiem video. Warto pamiętać, że video to nie tylko YouTube. Poznasz wszystkie największe serwisy video i możliwości, które oferują marketerom. Zdobędziesz wiedzę z zakresu planowania kampanii, tworzenia treści i skutecznej dystrybucji video online. Tak, aby precyzyjnie docierać do Twojej grupy docelowej i osiągnąć jak największe ROI.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

  • Poznasz najważniejsze serwisy video i możliwości, które oferują w działaniach marketingowych.
  • Zdobędziesz wiedzę z zakresu najbardziej skutecznych metod tworzenia i publikacji treści na YouTube i Facebooku, popartą wieloma przykładami i danymi liczbowymi. Dzięki temu skuteczniej poprowadzisz kampanię video.
  • Dowiesz się, jak efektywnie optymalizować metadane i grafiki filmów pod kątem SEO YouTube, co zapewni większą oglądalność Twoich video poprzez ruch z wyszukiwarki, a także wysokie miejsce w Google.
  • Dowiesz się, jak prowadzić kampanię z influencarmi. Dobierać właściwych Twórców do kampanii, współpracować z nimi oraz raportować wyniki współpracy.
  • Nauczysz się interpretować statystyki video oraz korzystać z pełni możliwości narzędzi do analityki kampanii.
  • Zapoznasz się z tematyką praw autorskich. Zrozumiesz systemy Facebooka i Content ID, dzięki czemu będziesz mógł bezpiecznie prowadzić kampanie video, bez obaw o naruszanie prawa.
  • Otrzymasz certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
  • Szkolenie poprowadzi praktyk, specjalista z zakresu badań i prowadzenia kampanii video online.

Prowadzi: Maciej Wróblewski

Program szkolenia Videomarketing: YouTube, Fb i inne serwisy

    • Cele szkolenia: Zdobycie wiedzy z zakresu planowania kampanii, tworzenia treści oraz skutecznej dystrybucji video online. Poznanie największych serwisów video.
    • Zakres szkolenia: Videomarketing: YouTube, Fb i inne serwisy
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Maciej Wróblewski

  • 10:00-11:15 Wstęp do marketingu video

    • wady i zalety marketingu video;
    • charakterystyka konsumpcji treści video w Internecie;
    • wyzwania i trendy w rynku video online;

  • 11:15 - 11:30 Przerwa kawowa

  • 11:30 - 13:00 Ekosystem marketingu video

    • zastosowanie video online – marketing & PR
    • przegląd przez największe platformy video online
    • YouTube – wady, zalety i możliwości marketingowe
    • Facebook (video) – wady, zalety i możliwości marketingowe
    • dobór platformy video do kampanii video

  • 13:00 – 13:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 13:30 - 14:45 Planowanie kampanii video

    • określenie grupy docelowej, charakterystyka ich konsumpcji video
    • opracowanie strategii video i dystrybucji treści
    • tworzenie planu współpracy z influencerami
    • dobór właściwych metryk – KPIs (wyświetlenia i zasięg to nie wszystko!)
    • produkcja treści i tworzenie kreacji – zasady

  • 14:45 - 15:00 Przerwa kawowa

  • 15:00 - 16:00 Marketing video na YouTube

    • 11 zasad tworzenia skutecznej kampanii na YouTube
    • tworzenie kanału YouTube marki
    • optymalizacja SEO kanału i filmów YouTube
    • płatna promocja filmów w YouTube

  • 16:00 - 16:45 Marketing Video na Facebooku

    • fundamenty kampanii video na Faceboku
    • wykorzystanie potencjału viralowości treści
    • płatna promocja natywnych filmów Facebooka
    • promocja filmów z YouTube na Facebooku

  • 16:45 - 18:00 Marketing video - pozostałe platformy i technologie

    • wykorzystanie Virtual Reality w marketingu
    • transmisje live: Facebook Live, YouTube Live; Periscope
    • mobile video: Instagram, Snapchat, Vine

Dzień 5 - YouTube PRO

Szkolenie poświęcamy wyłącznie serwisowi YouTube. Czy wiesz, że ponad 90% przedsiębiorstw z sektora B2B planuje w ciągu roku wykorzystać video w swoich działaniach marketingowych? Więcej niż połowa z nich użyje YouTube jako platformy video. Jednak dopiero poznanie technik i strategii z największych kampanii w Polsce i na świecie pozwoli maksymalizować ROI z YouTube. Jest to największy serwis video i jednocześnie druga wyszukiwarka, zaraz po Google.

Dlaczego YouTube?:

  • Poprzez YouTube możesz dotrzeć do 16 milionów Polaków (80% internautów) i do ponad miliarda osób na całym świecie.
  • YouTube jest drugą na świecie wyszukiwarką. Filmy YouTube zajmują wysokie pozycje w wynikach Google.
  • YouTube jest 4x częściej wskazywany jako ulubiony serwis video online.
  • YouTube jest serwisem darmowym, który nie zmniejsza zasięgów filmów reklamowych. Jest to kluczowa przewaga nad Facebookiem!

Czy wiesz, że ponad 90% przedsiębiorstw z sektora B2B planuje w ciągu roku wykorzystać video w swoich działaniach marketingowych? Więcej niż połowa z nich użyje YouTube jako platformy video. Jednak dopiero poznanie technik i strategii z największych kampanii w Polsce i na świecie pozwoli maksymalizować ROI z zastosowanego video.

Program szkolenia YouTube PRO

  • 10:00-11:45 Budowanie strategii komunikacji na YouTube:

    • możliwości działań marketingowych video;
    • wyznaczanie celów i KPI kampanii;
    • zasada 3H: Hero – Hub – Hygiene;
    • zasada Lean na YouTube;
    • mierzenie i analizowanie efektów działań;

  • 11:45 – 12:00 Przerwa kawowa

  • 12:00 - 13:15 Współpraca z influencerami:

    • ekosystem YouTube;
    • zasady zdrowej współpracy z influencerami;
    • dobór właściwych influencerów na podstawie danych;
    • dobór rodzaju kampanii z influencerami a cele marketingowe marki;
    • analiza wyników współpracy;

  • 13:15 - 13:45 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 13:45 – 15:00 SEO i optymalizacja treści:

    • zasady działania wyszukiwarki, systemu rekomendacji i strony głównej YouTube;
    • optymalizacja metadanych filmów YouTube;
    • optymalizacja metadanych kanału YouTube;
    • wykorzystywanie zaawansowanych funkcji YouTube;
    • zaawansowana analityka YouTube z wykorzystaniem narzędzi zewnętrznych;

  • 15:00 - 15:15 Przerwa kawowa

  • 15:15 - 16:30 Google AdWords:

    • rodzaje kampanii video w AdWords;
    • rodzaje strategii mediowych na YouTube;
    • zaawansowane targetowanie reklam w YouTube;
    • mierzenie efektów i optymalizacja kampanii pod kątem wyznaczonych celów;

  • 16:30 - 18:00 Warsztaty

    • omówienie kampanii wcześniej wybranych przez uczestników
    • zadanie w grupach: zaplanowanie kampanii na podstawie briefu
    • prezentacja wyników prac i ich recenzja

Trenerzy:

trener

Dagmara Pakulska

Marketerka, prelegentka na szkoleniach i konferencjach branżowych, specjalistka HR z kilkuletnim doświadczeniem. Zajmuje się tworzeniem strategii dla marek, jak również prowadzeniem ich komunikacji w mediach społecznościowych. Jest autorką wielu prezentacji i artykułów na rozmaitych blogach i portalach tematycznych. Od 2015 roku prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych AGH oraz WSE.

trener

Maciej Wróblewski

Ze światem YouTube związany od 2013 roku. Prowadzi szkolenia i opowiada o YouTube na konferencjach branżowych. Posiada certyfikat YouTube Certified in Audience Growth. Po godzinach pomaga użytkownikom produktów Google na oficjalnych Forach Pomocy jako Top Contributor.


Rejestrując się 2 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu.
Przygotujemy i prześlemy go do Ciebie pocztą.

Warszawa 14-21 Marzec 2018
do rozpoczęcia
środa
14
Marzec
2018
Więcej>
zostało miejsc: 10
870 netto
czwartek
15
Marzec
2018
Więcej>
zostało miejsc: 10
870 netto
poniedziałek
19
Marzec
2018
Więcej>
zostało miejsc: 10
870 netto
Więcej>
zostało miejsc: 10
1640 netto
wtorek
20
Marzec
2018
Więcej>
zostało miejsc: 10
970 netto
środa
21
Marzec
2018
Więcej>
zostało miejsc: 10
870 netto
14 Marzec 15 Marzec 19 Marzec 20 Marzec 21 Marzec Warszawa

Formularz rejestracyjny

Kwota na fakturze 0 zł z VAT










ImięNazwiskoEmailTelefon
LinkedIn Marketing + SlideShare Warszawa
Twitter Marketing: Ads, Periscope i Moments Warszawa
Videomarketing: YouTube, FB i inne serwisy Warszawa
Pakiet Video + YouTube PRO Warszawa
YouTube PRO Warszawa
Facebook Video Warszawa



Na który dzień szkolenia mam się wybrać?

 Jakie szkolenie wybrać

Pierwszy dzień  poświęcimy social media w biznesie. Omówimy szczegółowo platformy LinkedIn i SlideShare. Przekonamy Cię na tym szkoleniu, że LinkedIn to nie tylko Twoje internetowe CV! Serwis ma dużo więcej możliwości, także reklamowych. Jeśli interesujesz się tematem budowania marki osobistej, albo działasz w sektorze B2B, nie może Cię zabraknąć na tym szkoleniu!

Drugiego dnia 
skupimy się na Twitterze i na tym, dlaczego warto ćwierkać i jakie narzędzia można użyć w tym kanale. Porozmawiamy również o kreatywności uwalnianej za pomocą Moments, a także wprowadzimy Was w zagadnienie live streamingu na Periscope’ie.

Trzeci dzień poświęcimy tematyce wideo w Social Media. Snapchat oraz Instagram Stories to obecnie najszybciej rozwijająca się platformy social media. Główną zaletą kanałów takich jak Snapchat oraz Instagram jest poświęcona uwaga w trakcie konsumowania treści oraz zaangażowanie po stronie użytkowników. Jak wykorzystać to zaangażowanie w marketingu swojej firmy? Jak tworzyć treści video idealnie dopasowane do popularnych kanałów? O tym opowiemy na tym szkoleniu!

Czwarty dzień zaś poświęcimy całościowo Video MarketingowiVideo jest metatrendem w rozwoju digital marketingu. Większość użytkowników Internetu regularnie ogląda video online, z czego Polsce jest to wartość ponad 85%. Tam, gdzie Twoja grupa docelowa spędza czas, musi być obecna Twoja marka! Na szkoleniu poznasz najważniejsze serwisy video i możliwości, które oferują w działaniach marketingowych. Zdobędziesz także wiedzę z zakresu najbardziej skutecznych metod tworzenia i publikacji treści na YouTube i Facebook, popartą wieloma przykładami i danymi liczbowymi. Dzięki temu skuteczniej poprowadzisz kampanię video.

Piąty dzień zostanie poświęcony stricte serwisowi YouTube. Pozyskasz zaawansowaną wiedzę z zakresu działań marketingowych na tej platformie. Dowiesz się m.in. jak przygotować strategię komunikacji, poznasz tajniki SEO i pozycjonowania na YouTube. Nauczysz się metod reklamowania filmów za pomocą AdWords i optymalizacji kampanii.


Możesz przyjść tylko na 1, wybrany, dzień szkolenia, dzięki czemu pozyskasz kompleksową wiedzę z wybranego zakresu. Jeśli jednak chcesz poznać dogłębnie wszystkie te tematy, zapraszamy na wszystkie 5 dni szkoleń.

Wiedza ze szkolenia Social Media MaxROY.com jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach

Z zakresu Social Media przeszkoliliśmy już 1010 osób!

"Bardzo dobre szkolenie, świetnie zaplanowane i bardzo dobrze poprowadzone. Same potrzebne informacje podane w przystępny sposób. Brawo dla trenera!"

Edward Szewczak

Rzecznik Prasowy

"Bardzo ciekawe szkolenie, prowadząca Kasia Granops-Szkoda nawiązała dobry kontakt z uczestnikami szkolenia i przekazała konkretne informacje w przyjemny i ciekawy sposób. (Opinia dotyczy szkolenia Facebook Marketing.)"

Tomek Barański

Muscle Power - Social Media Manager

"Szkolenie było bardzo profesjonalne i wartościowe:) Bardzo dużo informacji, ale w bardzo jasny i poukładany sposób przekazana teoria i praktyka. :) Prelegentka świetna! Merytorycznie przygotowana na wysokim poziomie. :) (Opinia dotyczy szkolenia Facebook Marketing.)"

Małgorzata de Lorm

Eco LIfe Group

"Bardzo przydatne i dobrze zorganizowane. "

Anna Kiryjow

SGGW Biuro Prasowe

"Bardzo rzetelne szkolenie wyjaśniające zasady działania Linkedin. Dużo szczegółów, precyzyjne obrazowanie zagadnień, specyfika tego portalu została bardzo dobrze nakreślona - również w kontekście innych social media. Wiedza ustrukturyzowana i zestawiona w logiczną całość. Bardzo wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne prowadzącej."

Aleksandra Stachowska

"Dużo wiedzy technicznej - sposoby dodawania video, zdjęć, edytowanie, zasady wymieniania wiadomości itp. oraz wiedzy na temat wykorzystania snapchata do reklam i akcji różnego rodzaju firm. Ogólnie bardzo przydatne szkolenie dla osób, które chcą prowadzić profile marek na snapie. Szkolenie przeprowadzone bardzo dobrze dowiedziałem się wszystkiego co chciałem. "

Jakub Bednarczyk

Vitalinv Junior Content Designer

"Szkolenie bardzo rzeczowe, praktyczne, miało być utrwaleniem a okazało się w wielu przypadkach nowością "

Kasia Rogowicz

Asystent prezesa

"Szkolenie było bardzo ciekawe. Uzyskałam wiele wartościowych informacji. Pan prowadzący odpowiadał na każde nasze pytanie. O wielu rzeczach nie wiedziałam, więc moja wiedza w temacie Instagrama znacznie się wzbogaciła. "

Eliza Nowakowska

ZnamLek Junior Content Designer

"Szkolenie Instagram Marketing było bardzo pomocne jeśli chodzi o wskazanie narzędzi oraz wskazówek potrzebnych do rozpoczęcia skutecznego pozyskiwania zasięgów na Instagramie. Szkolenie zostało przeprowadzone z wielkim zaangażowaniem i pasją oraz bardzo komunikatywne. Krok po kroku omówiliśmy każde z ważnych zagadnień, obawiałam się, że może mi nie starczyć notatnika, żeby zapisać wszystkie informacje. Po tym szkoleniu czuję, że wiem, w jakich kwestiach muszę podnieść poziom swojej wiedzy, tak aby skutecznie móc pozyskiwać zasięgi na Instagramie i są to informacje ustrukturyzowane i uporządkowane. Było to dla mnie szkolenie dające mi realną perspektywę, jak wiele jeszcze muszę zrobić, co pozwoli mi przyjąć odpowiednią strategię związaną z tym narzędziem. Lepiej również rozumiem specyfikę Instagrama. (Opinia dotyczy szkolenia Instagram Marketing.)"

Aleksandra Stachowska

"Świetna organizacja, genialny prelegent, porządna dawka wiedzy i mega wygodna sala szkoleniowa;) Kawa, soki i ciacho też pyszne:) (Opinia dotyczy szkolenia Snapchat Marketing.)"

Małgorzata de Lorm

Eco LIfe Group

"WARTO! Mega wiedza, fajny sposób przekazania jej i informacji niezbędnych do zbudowania potężnego konta. (Opinia dotyczy szkolenia Instagram Marketing.)"

Tomasz Barański

Muscle Power

"Jak najlepsza ocena, dzięki temu szkoleniu znam już swoje mocne i słabe strony, wiem, co mogę jeszcze poprawić i jak nad tym pracować. Wiele przydatnych i praktycznych rad. Polecam każdemu kto zajmuje się fanpagami, lub zamierza się tym zająć. "

Karolina Janczyk

Demotywatory

"Bardzo fajne, merytoryczne szkolenie. Duża dawka wiedzy. (Opinia dotycząca szkolenia Facebook Marketing)"

Anna Batorowicz

"Szkolenie na bardzo wysokim poziomie, niezwykle merytoryczne. Prowadząca miła, komunikatywna. (Opinia dotycząca szkolenia Facebook Marketing)"

Ewa Gierek

Cerrad, specjalista ds. marketingu

"Świetne, merytoryczne, super kopania wiedzy :) (Opinia dotyczy szkolenia Instagram Marketing)"

Aneta Famulska

Creative Flow - właściciel

"Bardzo owocne szkolenie podane w bardzo przystępny sposób. Klimat świetny. (Opinia dotyczy szkolenia Instagram Marketing)"

Piotr Kurda

Servaq, Marketer Internetowy

"Fajna, zabawna atmosfera, mnóstwo informacji, kompetentny prowadzący. (Opinia dotyczy szkolenia Instagram Marketing)"

Natalia Kondraciuk

"Szkolenie super merytoryczne i super poprowadzone. Praktyka i przede wszystkim praktyka ze wszystkimi elementami niezbędnymi do uruchomienia konta i zbudowania jego silnej pozycji. Michał Bajorek - mega profesjonalny. Dzięki. (Opinia dotyczy szkolenia Instagram Marketing)"

Paula Wąsiewicz

Bank Ochrony Środowiska S.A. Ekspert ds. marketingu produktowego

Zarejestruj się

Już dziś zarejestruj się na naszej szkolenia i zostań Social Media Managerem!

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

KrakówHotel Park Inn by Radisson, ul. Monte Cassino 2 30-337 Kraków

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Katowice Qubus Hotel Prestige Katowice, ul. Monte Cassino 2, 30-377

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Warszawa Golden Floor Tower, Chłodna 51, 00-001 Warszawa

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

GdańskQ Hotel Cru Gdańsk ul. Rycerska 11 ,82-882 Gdańsk

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

WrocławQ Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Najczęściej zadawane pytania

Napisz do nas

Kontakt

Płatności

Kinga Łuczack

+48 616 616 068

Kinga.Luczak@SprawnyMarketing.pl

Organizacja

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Szkolenia@SprawnyMarketing.pl

Napisz do nas na messenger

Administracja

Aleksandra Frala

+48 61 661 60 68

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl