Dagmara
Pakulska

Dagmara
Pakulska

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

1010

Ocena szkoleń

4.43

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391

Zdobądź kompleksową wiedzę z zakresu marketingu i reklamy na LilnkedIn oraz Twiterze!

Liczba użytkowników mediów społecznościowych w Polsce ciągle rośnie. Obecnie wygląda to tak:

social media

Nie możesz ignorować miejsc, w których Twoi klienci codziennie spędzają dużo czasu! Dodaj koniecznie LinkedIn oraz Twitter do swojej strategii marketingowej!

 

Pragniesz zostać Social Media Managerem? Nie mogłeś/aś lepiej trafić!

Żeby prowadzić skuteczne działania w mediach społecznościowych, musisz posiadać wiele różnych umiejętności. Musisz:

  • Rozumieć zasady komunikacyjne, jakie panują w danej platformie społecznościowej, znać jej ,,język” i specyfikę;
  • Wiedzieć, gdzie jest Twoja grupa docelowa i potrafić rozmawiać z nią jej własnym językiem;
  • Radzić sobie z kryzysami i błyskawicznie reagować na komentarze Twoich fanów;
  • Wiedzieć, jakie są możliwości reklamowania się na każdej z platform i jak skutecznie ustawiać i targetować reklamy, by osiągnąć najlepsze efekty.

Zapraszamy Cię na dwa kompleksowe szkolenia, dzięki którym zdobędziesz wiedzę niezbędną do codziennej pracy w social media!

 

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach LinkedIn Marketing & Slideshare i Twitter Marketing?

Twoi klienci angażują się w komunikację w mediach społecznościowych i spędzają w nich dużo czasu - wykorzystaj to, by do nich dotrzeć!

Dowiesz się, jak wyciągnąć maksimum korzyści ze swoich działań marketingowych w tych serwisach

Będąc jednym z pierwszych na danym serwisie, masz dużo niższe koszty wejścia i reklamy niż w późniejszym czasie

Musisz prowadzić swoje działania marketingowe tam, gdzie jest Twoja grupa docelowa


Jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenia są dla osób początkujących, więc nie musisz się do nich specjalnie przygotowywać, ale jeśli chcesz wyciągnąć z nich jak najwięcej, zajrzyj przed szkoleniem na SprawnyMarketing.pl do zakładki Social Media  i przeczytaj artykuły z portalu dotyczące tematów szkoleń.

    Zastanów się też, jak chcesz wykorzystywać LinkedIn oraz Twitter w swoich działaniach marketingowych – prowadząca szkolenie odpowie na wszystkie Twoje pytania.

Dzień 1 - Szkolenie LinkedIn Marketing & SlideShare


LinkedIn to miejsce, gdzie znajduje się ponad 400 milionów osób z różnych branż i krajów szukających usług i rozwiązań dla swoich biznesów.

Za pomocą LinkedIn i Slide Share jesteś w stanie: 

  • zbudować sieć kontaktów biznesowych,
  • bezpośrednio dotrzeć do nowych klientów,
  • dzielić się wartościową treścią na LinkedIn i Slide Share, która przyciągnie do Ciebie potencjalnych klientów i partnerów biznesowych,
  • zbudować swoją pozycję jako eksperta i lidera w danej branży,
  • podjąć współpracę z najlepszymi specjalistami na rynku.

LinkedIn daje Ci możliwość bezpośredniego i efektywnego kontaktu z osobami, które obejmują różne stanowiska w organizacjach: od managerów po CEO. 

Na szkoleniu dowiesz się jak budować w pełni profesjonalny profil na LinkedIn, jak prowadzić skuteczną komunikację (od codziennych wpisów, blogów po aktywność w grupach branżowych) oraz jak wykorzystać możliwości reklamowe LinkedIn.

Poznasz też kilka unikalnych strategii działania (growth hacking), które wpłyną korzystnie na Twoje wyniki.

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika SprawnyMarketing.pl (@sprawnymarketing)

 

Program szkolenia LinkedIn Marketing & SlideShare

    • Cele szkolenia: Umiejętność tworzenia profesjonalnego profilu na LinkedIn, prowadzenia skutecznej komunikacji oraz wykorzystania jego możliwości reklamowych
    • Zakres szkolenia: LinkedIn Marketing & SlideShare
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Dagmara Pakulska

  • 10:00 – 11:45 Wprowadzenie do skutecznego marketingu na LinkedIn

    • Rekonesans wiedzy uczestników na temat LinkedIn
    • Social media w biznesie
    • LinkedIn na tle innych kanałów social media
    • Specyfikacja serwisu, najważniejsze pojęcia, statystyki, grupy docelowe

  • 11:45 - 12:00 Przerwa kawowa

  • 12:00 - 13:15 Personal branding na LinkedIn

    • Cel budowania marki osobistej
    • Charakterystyka marki osobistej
    • Personal branding na LinkedIn krok po kroku
    • Networking na LinkedIn
    • Sales Navigator
    • Case studies

  • 13:15 - 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:00 - 14:45 Profil firmowy na Linkedin

    • Cel i strategia budowania profilu firmowego na LinkedIn
    • Company Profile na Linkedin krok po kroku
    • Showcase Page – charakterystyka i możliwości wykorzystania
    • Mierzenie efektywności działań na LinkedIn
    • Case studies

  • 14:45 - 15:15 Profil firmowy na SlideShare

  • 15:15 - 15:45 Potencjał grup na LinkedIn

    • Grupy na LinkedIn
    • Wady i zalety własnej grupy na LinkedIn
    • Zasady aktywności w grupach
    • Networking za pośrednictwem grup na LinkedIn

  • 15:45 - 16:00 Przerwa kawowa

  • 16:00 - 16:45 Content marketing na LinkedIn

    • Tworzenie treści, które będą efektywnie docierać do grupy docelowej
    • LinkedIn Pulse – specyfika i możliwości wykorzystania
    • Case studies

  • 16:45 - 18:00 Growth Hacking i reklama na LinkedIn

    • Najbardziej efektywne sposoby wykorzystania LinkedIn
    • Formaty reklamowe na LinkedIn
    • Optymalizacja reklam na LinkedIn
    • Case studies

Dzień 2 - Twitter Marketing: Ads, Periscope i Moments


Co wyróżnia to szkolenie?

Twitter w Polsce cieszy się coraz większą popularnością. Jest nie tylko doskonałym i jednym z najszybszych źródeł informacji, ale też platformą budowania wizerunku marek, osób publicznych oraz instytucji. Skuteczne działania na Twitterze oznaczają pozyskanie nowych klientów i cennych kontaktów biznesowych. Moments i Periscope to z kolei aplikacje należące do Twittera, które opierają się na contencie video. Powodzenie w tych kanałach uzależnione jest w dużej mierze od kreatywności i umiejętności łapania ulotnych chwil. Na tym szkoleniu dowiesz się, jak wykorzystywać tę wyjątkową social mediową trójcę, by Twoja marka (także osobista) cieszyła się niesłabnącym zainteresowaniem grupy docelowej.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Twitter, Moments, Periscope?

  • Odkryjesz potencjał trzech wyjątkowych mediów społecznościowych
  • Dowiesz się w jaki sposób zbudować markę, kóra zyska przychylność grupy docelowej
  • Nauczysz się tworzyć wyjątkowy content, który zaangażuje Twoją grupę docelową i sprawi że o Twojej marce będzie głośno
  • Zyskasz wiedzę nt. tego czego oczekiwać od agencji marketingowych, które będą wspierać Cię w działaniach w tych kanałach
  • Poznasz case studies, które zainspirują Cię do działania

Jakie są wymagania wstępne?

  • Głowa otwarta na nową wiedzę i chęć do przyjęcia dużej dawki wiedzy 🙂

Program szkolenia Twitter Marketing: Ads, Periscope i Moments

    • Cele szkolenia: Umiejętność prowadzenia skutecznej komunikacji na Twitterze
    • Zakres szkolenia: Twitter Marketing: Ads, Periscope i Moments
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Dagmara Pakulska

  • 10:00 – 11:30 Twitter – dlaczego warto ćwierkać?

    • Wprowadzenie do szkolenia i rekonesans wiedzy uczestników na temat Twittera
    • Specyfikacja serwisu, najważniejsze pojęcia, statystyki, grupy docelowe
    • O czym mówi się na Twitterze – czyli Twitter jako najszybsze źródło informacji
    • Tworzenie profesjonalnego profilu na Twitterze krok po kroku
    • Dobre i złe praktyki komunikacji na Twitterze

  • 11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 – 13:00 Narzędziownia Twittera

    • Wykorzystywanie funkcji natywnych Twittera (wyszukiwarka, trendy, listy, ankiety, hashtagi, momenty)
    • Strategia obecności marki (w tym marki osobistej) na Twitterze
    • Przydatne aplikacje związane z Twitterem

  • 13:00 - 13:45 Reklama na Twitterze

    • Dlaczego warto reklamować się na Twitterze
    • Rodzaje reklam na Twitterze
    • Targetowanie reklam
    • Koszty reklamy
    • Dobre i złe praktyki reklam na Twitterze

  • 13:45 - 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:30 - 15:45 HOT or NOT działań na Twitterze

    • Case studies najlepszego i najmniej efektywnego wykorzystania tego portalu w kontekście marek

  • 15:45 - 16:00 Przerwa kawowa

  • 16:00 - 16:45 Twitter Moments – rozbudź w sobie kreatywność

    • Specyfika narzędzia
    • Geneza Moments
    • Podstawowe funkcje
    • Jak to ustawić?
    • Jak tworzyć własne Momenty?
    • Możliwości zastosowania

  • 16:45 - 17:30 Periscope – Twoja marka bliżej niż kiedykolwiek

    • Wprowadzenie do tematyki live streamingu
    • Specyfikacja serwisu, najważniejsze pojęcia i statystyki

  • 17:30 - 18:00 Jak efektywnie złapać ulotne chwile

    • Pierwsze kroki na Periscope
    • Milion kreatywnych sposobów na wykorzystanie Periscope na użytek marki
    • Case studies najlepszych praktyk

Trener:

trener

Dagmara Pakulska

Marketerka, prelegentka na szkoleniach i konferencjach branżowych, specjalistka HR z kilkuletnim doświadczeniem. Zajmuje się tworzeniem strategii dla marek, jak również prowadzeniem ich komunikacji w mediach społecznościowych. Jest autorką wielu prezentacji i artykułów na rozmaitych blogach i portalach tematycznych. Od 2015 roku prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych AGH oraz WSE.


Rejestrując się 2 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu.
Przygotujemy i prześlemy go do Ciebie pocztą.

Warszawa 14-15 Marzec 2018
do rozpoczęcia
środa
14
Marzec
2018
Więcej>
zostało miejsc: 15
870 netto
czwartek
15
Marzec
2018
Więcej>
zostało miejsc: 10
870 netto
14 Marzec 15 Marzec Warszawa

Formularz rejestracyjny

Kwota na fakturze 0 zł z VAT










ImięNazwiskoEmailTelefon
LinkedIn Marketing + SlideShare Warszawa
Twitter Marketing: Ads, Periscope i Moments Warszawa



Na który dzień szkolenia mam się wybrać?

 Jakie szkolenie wybrać

Pierwszy dzień  poświęcimy social media w biznesie. Omówimy szczegółowo platformy LinkedIn i SlideShare. Przekonamy Cię na tym szkoleniu, że LinkedIn to nie tylko Twoje internetowe CV! Serwis ma dużo więcej możliwości, także reklamowych. Jeśli interesujesz się tematem budowania marki osobistej, albo działasz w sektorze B2B, nie może Cię zabraknąć na tym szkoleniu!

Drugiego dnia 
skupimy się na Twitterze i na tym, dlaczego warto ćwierkać i jakie narzędzia można użyć w tym kanale. Porozmawiamy również o kreatywności uwalnianej za pomocą Moments, a także wprowadzimy Was w zagadnienie live streamingu na Periscope’ie.


Możesz przyjść tylko na 1, wybrany, dzień szkolenia, dzięki czemu pozyskasz kompleksową wiedzę z wybranego zakresu. Jeśli jednak chcesz poznać dogłębnie oba te serwisy, zapraszamy na 2 dni szkoleń.

Wiedza ze szkoleń z zakresu Social Media - w tym LinkedIn i Twitter - jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach

Z zakresu LinkedIn i Twitter Marketingu przeszkoliliśmy już 1010 osób!

"Bardzo dobre szkolenie, świetnie zaplanowane i bardzo dobrze poprowadzone. Same potrzebne informacje podane w przystępny sposób. Brawo dla trenera!"

Edward Szewczak

Rzecznik Prasowy

"Bardzo przydatne i dobrze zorganizowane. "

Anna Kiryjow

SGGW Biuro Prasowe

"Bardzo rzetelne szkolenie wyjaśniające zasady działania Linkedin. Dużo szczegółów, precyzyjne obrazowanie zagadnień, specyfika tego portalu została bardzo dobrze nakreślona - również w kontekście innych social media. Wiedza ustrukturyzowana i zestawiona w logiczną całość. Bardzo wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne prowadzącej."

Aleksandra Stachowska

"Szkolenie bardzo rzeczowe, praktyczne, miało być utrwaleniem a okazało się w wielu przypadkach nowością "

Kasia Rogowicz

Asystent prezesa

"Jak najlepsza ocena, dzięki temu szkoleniu znam już swoje mocne i słabe strony, wiem, co mogę jeszcze poprawić i jak nad tym pracować. Wiele przydatnych i praktycznych rad. Polecam każdemu kto zajmuje się fanpagami, lub zamierza się tym zająć. "

Karolina Janczyk

Demotywatory

Zarejestruj się

Już dziś zarejestruj się na nasze szkolenia i zostań Social Media Managerem!

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

KrakówQ Plus Hotel Kraków ul. Wygrana 6 30-311 Kraków

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Katowice Qubus Hotel Prestige Katowice, ul. Monte Cassino 2, 30-377

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Warszawa Golden Floor Tower, Chłodna 51, 00-001 Warszawa

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

GdańskQ Hotel Cru Gdańsk ul. Rycerska 11 ,82-882 Gdańsk

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

WrocławQ Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Organizacja

Kinga Łuczak

+48 577 322 677

Kinga.Luczak@SprawnyMarketing.pl

Szkolenia indywidualne

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Dominika.Kaczor@SprawnyMarketing.pl

Napisz do nas na messenger

Administracja i płatności

Aleksandra Frala

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl