Nowe, skuteczniejsze SEO i Content Marketing
Dziś SEO nie istnieje bez Content Marketingu, a Content Marketing bez SEO. Zależności między nimi są tak silne, że zdecydowaliśmy się przygotować zupełnie nowe, kompletne szkolenie.
Łączymy siły tych trzech obszarów działania w Internecie. Przygotujemy Cię do pozycjonowania stron w nowych warunkach, jakie narzuca Google i do roli świadomego Content Marketera, który swoją pracą wywiera wpływ na pozycje stron i decyzje zakupowe klientów.
Daj nam tylko 2 dni, a wyposażymy Cię w aktualną wiedzę i narzędzia niezbędne do prowadzenia marketingu w Internecie
Dzień pierwszy – wszystko, co musisz wiedzieć o aktualnych metodach pozycjonowania stron, optymalizacji technicznej i link buildingu. Wszystko poparte latami praktyk i pracy przy klientach różnych rozmiarów. Do tego sesja narzędziowa, na której dowiesz się z jakich narzędzi SEO korzystać i jak to robić!
Dzień drugi – najskuteczniejsze strategie Content Marketingu w bardzo praktycznym ujęciu – powiązane z SEO.
Każdego dnia otrzymasz kompletną wiedzę i narzędzia, więc jeśli interesuje Cię tylko konkretny temat, zapraszamy na wybrane szkolenie. Zrobiliśmy jednak wszystko, by zapewnić maksimum efektywności Twoich działań, dlatego sugerujemy dwa dni, pełne praktycznej wiedzy z omówieniem konkretnych narzędzi.
Google może Ci pomagać w biznesie lub uczynić go niewidocznym – co wybierasz?
Jeśli marzą Ci się stałe, wysokie pozycje w Google, najlepiej w TOP3, to musisz coś wiedzieć. One są osiągalne tylko dla tych, którzy podchodzą do SEO i Content Marketingu całościowo – stosują tzw. pozycjonowanie szerokie łączące trzy najważniejsze elementy tej układanki – optymalizację on-site, Content Marketing oraz Link Building. Te elementy muszą działać w synergii aby strona mogła osiągać wysokie pozycje w organicznych wynikach Google.
Optymalizacja on-site, czyli odpowiednie techniczne oraz strukturalne przygotowanie strony. Dowiesz się m.in. co to jest crawl budget i jak nim efektywnie zarządzać, jak duże znaczenie na pozycje ma odpowiednie linkowanie wewnętrzne w obrębie witryny, jak budować adresy URL aby były SEO/UX friendly i wiele innych zagadnień z obszaru optymalizacji stron internetowych.
Content, czyli treść strony. Google ocenia trafność jej zawartości w odniesieniu do słów i fraz, kojarzonych z wyszukiwaniami internautów. Kiedyś wystarczyło upakować w treści słowa i frazy kluczowe – dziś te praktyki kojarzone są ze spamem i narażają stronę na filtry wielkiego G, które duży nacisk kładzie na LSI (Latent Semantic Indexing) i Content Topical Authority czyli to w jakim stopniu treści na naszej stronie pokrywają dany temat.
Linki, czyli miara ważności strony i nadal jeden z najważniejszych czynników rankingowych algorytmu Google’a. Tu obowiązywała prosta zasada – im więcej stron linkuje do Twojej witryny, tym „musi” być ona ważniejsza, bo miliony internautów nie mogą się mylić, jednak od dłuższego czasu zasada ta jest nieaktualna, teraz Google stawia na jakość, a nie na ilość. Pokażemy Ci jak szukać miejsc na linki, według jakiś wskaźników oceniać czy miejsce na linka jest “dobre”, jak sprawdzić jakie linki ma konkurencja oraz jak stosując link building sprawić, że linki konkurencji będą miały mniejszą wartość!
Egzekucja
Wykonawcami wyroków Google są obecnie dwa bezwzględne algorytmy. Tylko dla niepoznaki zostały nazwane Pingwin i Panda. Nie są to miłe zwierzątka, lecz skomplikowane programy analityczne. Pingwin analizuje nasze linki, zaś Panda zsyła nas na wygnanie na dalekie miejsca w organicznych wynikach lub nawet usuwa z wyników wyszukiwania strony za słabą jakościowo treść – według niej oczywiście.
Jak się bronić? Musisz się nauczyć żyć w zgodzie z maskotkami Google!
Na szkoleniu pokażemy Ci dokładnie, jak nie drażnić Google i zamiast tego zdobywać wyższe pozycje. Poznasz aktualne wytyczne G i nasze praktyczne przykłady jak działać w ramach tych wytycznych i dostosować się do ciągle zmieniających się wymagań i realiów pozycjonowania sklepów i stron internetowych.
Po tym szkoleniu dojdziesz do jednego wniosku – to jest proste, wystarczy działać systematycznie i pamiętać, że pełny sukces osiągnąć można łącząc działania SEO, Content Marketingu oraz Link Buildingu. Bardzo pomagają w tym specyficzne narzędzia SEO i CM, które pokażemy Ci na szkoleniu – sami z nich korzystamy na co dzień, oszczędzając czas, analizując ogrom danych – co w efekcie przekłada się na osiąganie coraz lepszych pozycji i pozyskiwanie coraz więcej ruchu organicznego.
Wchodzisz w to, czy wolisz ryzykować?
Czego możesz się spodziewać na tym rozbudowanym szkoleniu?
- Zaczniemy od podstaw i fundamentów SEO – pokażemy Ci jak aktualnie wygląda SEO, następnie przejdziemy przez trzy kluczowe obszary – optymalizacje on-page, content marketing oraz link buildingów. Poznasz to, co działa dziś, nie wczoraj. Pokażemy Ci kompletny zestaw narzędzi, dzięki któremu łatwo zastosujesz tę wiedzę.
- Dowiesz się jak pisać atrakcyjne treści – dla ludzi i robotów Google.
- Poznasz wszystkie aktualne wytyczne i schematy, które podniosą jakość twoich treści.
- Potem nauczymy Cię prostych sposobów znajdowania pomysłów na wartościowe treści – niczego nie musisz wymyślać!
- I potem już same konkrety – co pisać i nagrywać, gdzie się z tym pokazać, co zrobić, by zdobywać niesamowite zasięgi całkiem małym kosztem.
- Będzie mnóstwo różnorodnych przykładów, więc każdy znajdzie strategię dla siebie!
Nigdzie indziej nie znajdziesz tak dojrzałego szkolenia, które uczy pełnego wykorzystania siły SEO i Content Marketingu.
Decyzję zostawiamy Tobie.