Content Marketing + Szkolenie SEO

Optimized Content Marketing + Pozycjonowanie i Link Building

Prowadzący:
Marianna Krupa, Jarosław Dudek, Mariusz Bacic

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

1679

Ocena szkoleń

4.73

Zamów telefonicznie

577 855 277

Nowe, skuteczniejsze SEO i Content Marketing

Dziś SEO nie istnieje bez Content Marketingu, a Content Marketing bez SEO. Zależności między nimi są tak silne, że zdecydowaliśmy się przygotować zupełnie nowe, kompletne szkolenie. 

Łączymy siły tych trzech obszarów działania w Internecie. Przygotujemy Cię do pozycjonowania stron w nowych warunkach, jakie narzuca Google i do roli świadomego Content Marketera, który swoją pracą wywiera wpływ na pozycje stron i decyzje zakupowe klientów.

Daj nam tylko 2 dni, a wyposażymy Cię w aktualną wiedzę i narzędzia niezbędne do prowadzenia marketingu w Internecie

Dzień pierwszy – wszystko, co musisz wiedzieć o aktualnych metodach pozycjonowania stron, optymalizacji technicznej i link buildingu. Wszystko poparte latami praktyk i pracy przy klientach różnych rozmiarów. Do tego sesja narzędziowa, na której dowiesz się z jakich narzędzi SEO korzystać i jak to robić!

Dzień drugi – najskuteczniejsze strategie Content Marketingu w bardzo praktycznym ujęciu – powiązane z SEO.

 

Każdego dnia otrzymasz kompletną wiedzę i narzędzia, więc jeśli interesuje Cię tylko konkretny temat, zapraszamy na wybrane szkolenie. Zrobiliśmy jednak wszystko, by zapewnić maksimum efektywności Twoich działań, dlatego sugerujemy dwa dni, pełne praktycznej wiedzy z omówieniem konkretnych narzędzi.

Google może Ci pomagać w biznesie lub uczynić go niewidocznym – co wybierasz?

Jeśli marzą Ci się stałe, wysokie pozycje w Google, najlepiej w TOP3, to musisz coś wiedzieć. One są osiągalne tylko dla tych, którzy podchodzą do SEO i Content Marketingu całościowo – stosują tzw. pozycjonowanie szerokie łączące trzy najważniejsze elementy tej układanki – optymalizację on-site, Content Marketing oraz Link Building. Te elementy muszą działać w synergii aby strona mogła osiągać wysokie pozycje w organicznych wynikach Google. 


Optymalizacja on-site,
czyli odpowiednie techniczne oraz strukturalne przygotowanie strony. Dowiesz się m.in. co to jest crawl budget i jak nim efektywnie zarządzać, jak duże znaczenie na pozycje ma odpowiednie linkowanie wewnętrzne w obrębie witryny, jak budować adresy URL aby były SEO/UX friendly i wiele innych zagadnień z obszaru optymalizacji stron internetowych. 


Content
, czyli treść strony. Google ocenia trafność jej zawartości w odniesieniu do słów i fraz, kojarzonych z wyszukiwaniami internautów. Kiedyś wystarczyło upakować w treści słowa i frazy kluczowe – dziś te praktyki kojarzone są ze spamem i narażają stronę na filtry wielkiego G, które duży nacisk kładzie na LSI (Latent Semantic Indexing) i Content Topical Authority czyli to w jakim stopniu treści na naszej stronie pokrywają dany temat. 

 

Linki, czyli miara ważności strony i nadal jeden z najważniejszych czynników rankingowych algorytmu Google’a. Tu obowiązywała prosta zasada – im więcej stron linkuje do Twojej witryny, tym „musi” być ona ważniejsza, bo miliony internautów nie mogą się mylić, jednak od dłuższego czasu zasada ta jest nieaktualna, teraz Google stawia na jakość, a nie na ilość. Pokażemy Ci jak szukać miejsc na linki, według jakiś wskaźników oceniać czy miejsce na linka jest “dobre”, jak sprawdzić jakie linki ma konkurencja oraz jak stosując link building sprawić, że linki konkurencji będą miały mniejszą wartość!

strona www audyt content a link building

Egzekucja

Wykonawcami wyroków Google są obecnie dwa bezwzględne algorytmy. Tylko dla niepoznaki zostały nazwane Pingwin i Panda. Nie są to miłe zwierzątka, lecz skomplikowane programy analityczne. Pingwin analizuje nasze linki, zaś Panda zsyła nas na wygnanie na dalekie miejsca w organicznych wynikach lub nawet usuwa z wyników wyszukiwania strony za słabą jakościowo treść – według niej oczywiście.

Jak się bronić? Musisz się nauczyć żyć w zgodzie z maskotkami Google!

Na szkoleniu pokażemy Ci dokładnie, jak nie drażnić Google i zamiast tego zdobywać wyższe pozycje. Poznasz aktualne wytyczne G i nasze praktyczne przykłady jak działać w ramach tych wytycznych i dostosować się do ciągle zmieniających się wymagań i realiów pozycjonowania sklepów i stron internetowych.

Po tym szkoleniu dojdziesz do jednego wniosku – to jest proste, wystarczy działać systematycznie i pamiętać, że pełny sukces osiągnąć można łącząc działania SEO, Content Marketingu oraz Link Buildingu. Bardzo pomagają w tym specyficzne narzędzia SEO i CM, które pokażemy Ci na szkoleniu – sami z nich korzystamy na co dzień, oszczędzając czas, analizując ogrom danych – co w efekcie przekłada się na osiąganie coraz lepszych pozycji i pozyskiwanie coraz więcej ruchu organicznego.

 

 

Wchodzisz w to, czy wolisz ryzykować?

Czego możesz się spodziewać na tym rozbudowanym szkoleniu?

  • Zaczniemy od podstaw i fundamentów SEO – pokażemy Ci jak wygląda SEO w 2019, następnie przejdziemy przez trzy kluczowe obszary – optymalizacje on-page, content marketing oraz link buildingów. Poznasz to, co działa dziś, nie wczoraj. Pokażemy Ci kompletny zestaw narzędzi, dzięki któremu łatwo zastosujesz tę wiedzę.
  • Dowiesz się jak pisać atrakcyjne treści – dla ludzi i robotów Google.
  • Poznasz wszystkie aktualne wytyczne i schematy, które podniosą jakość twoich treści.
  • Potem nauczymy Cię prostych sposobów znajdowania pomysłów na wartościowe treści – niczego nie musisz wymyślać!
  • I potem już same konkrety – co pisać i nagrywać, gdzie się z tym pokazać, co zrobić, by zdobywać niesamowite zasięgi całkiem małym kosztem.
  • Będzie mnóstwo różnorodnych przykładów, więc każdy znajdzie strategię dla siebie!

Nigdzie indziej nie znajdziesz tak dojrzałego szkolenia, które uczy pełnego wykorzystania siły SEO i Content Marketingu.

Decyzję zostawiamy Tobie.

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach Optimized Content Marketing + SEO: Pozycjonowanie i Link Building ?

Na szkoleniu nie dajemy Ci ryby, tylko przekazujemy know-how, w jaki sposób posługiwać się wędką ;) Na szkoleniu zostanie przekazana Ci tylko praktyczna wiedza!

Chcesz wypozycjonować swoją stronę, znaleźć się wysoko na istotne dla Ciebie frazy? ZRÓB TO SAM!

Jeśli chcesz odnosić sukcesy w SEO i oczekujesz policzalnych efektów, musisz nastawić się na praktykę.

Po przeprowadzeniu badań z udziałem sześciuset uczestników poprzednich szkoleń SEO, wprowadzamy zupełnie nowy program szkolenia SEO.


Do kogo skierowane są szkolenia i jakie są wymagania wstępne?

  • Pierwszego dnia dowiesz się jakie metody pozycjonowania stron są skuteczne w dzisiejszych czasach. Skupimy się również na Link Buildingu.

  • Drugi dzień poświęcimy omawianiu strategii Content Marketingowych, a także związkowi Content Marketingu z SEO.

  • Możesz przyjść tylko na 1, wybrany, dzień szkolenia, dzięki czemu pozyskasz kompleksową wiedzę z zakresu SEO lub z Content Marketingu.
    Jeśli jednak chcesz poznać dogłębnie oba te tematy, zapraszamy na oba dni szkolenia.

  • W praktyce szkoleniowej odkryto zjawisko nazwane paraliżem nowicjusza. Najtrudniej zrobić pierwszy krok. Przełam paraliż nowicjusza i zrób pierwszy krok z nami. Kładziemy nacisk na pracę u podstaw oraz dokładnie pokazujemy proces pozycjonowania. Pokazujemy, w jaki sposób dobrać słowa kluczowe oraz mówimy prosto nt. optymalizacji z pokazaniem case’ów.

Dzień z SEO: Pozycjonowanie + Link Building

Plan szkolenia “SEO: Pozycjonowania i Link Building” jest  podzielony na trzy części. Część przedpołudniowa skupia się na optymalizacji strony oraz  Content Marketingu w SEO, a także na aspektach technicznej optymalizacji stron www i sklepów internetowych. Część popołudniową zaczniemy sesją narzędziową, na której pokażemy Ci z jakich narzędzi SEO korzystamy, jak to robimy i w czym te narzędzia mogą Ci pomóc. Na zakończenie przejdziemy do ostatniej części szkolenia czyli Link Buildingu, gdzie pokażemy Ci jak dobrze zaplanować strategię link buildingu, gdzie i jak szukać miejsc na linki i jak je oceniać. 

Program szkolenia
SEO: Pozycjonowanie + Link Building

    • Cele szkolenia: Zdobycie wiedzy o aktualnych metodach pozycjonowania stron i strategii pozyskiwania linków
    • Zakres szkolenia: SEO: Pozycjonowanie i Link Building
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Mariusz Bacic, Jarosław Dudek

  • 10:00-10:15 Wprowadzenie: Przyszłość i Przyszłość w SEO

    • Rozwój wyszukiwarki Google. Nowe typy wyników
    • Zagrożenia i okazje wynikające z pozyskiwania ruchu organicznego

  • 10:15-10:30 Fundamenty SEO

    • Ruch mobilny i rozwój urządzeń z dostępem do sieci
    • Czas ładowania strony i wpływ na SEO
    • Obecność strony w wynikach wyszukiwania
    • Indeksacja serwisu (Analiza, Problemy, Rozwiązania)

  • 10:30-11:30 Optymalizacja On-page

    • Tytuły i opisy strony
    • Dane strukturalne
    • Optymalizacja i analiza CTR w SEO
    • Struktura strony i linkowanie wewnętrzne
    • Duplicate content
    • Breadcrumbs
    • Przyjazne adresy URL
    • Przekierowania 301

  • 11:30-11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45-13:15 Content marketing

    • Słowa kluczowe vs Intencje
    • Long tail dla małych i dużych stron
    • Narzędzia do analizy słów kluczowych
    • Direct Answers 
    • Architektura Informacji
    • Copywriting SEO
    • YouTube SEO
    • Optymalizacja obrazków

  • 13:15-14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:15-15:45 Sesja narzędziowa (możliwość pracy na przykładach uczestników)

    • Search Console
    • Senuto
    • Keyword Tool
    • Ahrefs
    • Screaming Frog

  • 15:45-16:00 Link Building

    • Link Building w 2019 
    • Broken backlinks

  • 16:00-16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15-17:00 Link building 2

    • Analiza linków (Ahrefs, MajesticSEO, Search Console)
    • Monitorowanie Efektów SEO & Raportowanie

  • 17:00-18:00 Panel dyskusyjny

Dzień z Optimized Content Marketing

 

OCM

Skąd pomysł na nowe szkolenie? Wynika on z tego, że na rynku jest wiele szkoleń, które skupiają się na związkach content marketingu i copywritingu. Tymczasem w naszym przekonaniu na zoptymalizowany content marketing składają się 3 czynniki – działania content marketingowe, SEO i social media.
O tym właśnie będziemy opowiadać na nowym szkoleniu.

A dlaczego w ogóle powinieneś/aś zainteresować się Content Marketingiem?

Twoi klienci nie przywiązują żadnej wagi do Ciebie, Twoich produktów czy usług. Jedyne, o co dbają, to własne potrzeby i zainteresowania. Content Marketing polega na tworzeniu tak przystępnych informacji, aby klienci, interesując się nimi, zwrócili także uwagę na Ciebie i Twoje produkty.

Program szkolenia
Optimized Content Marketing

    • Cele szkolenia: Umiejętność tworzenia wartościowych treści, zwrócenie uwagi na istotną rolę SEO w Content Marketingu, poznanie najskuteczniejszych strategii CM w praktycznym ujęciu, pokazanie wykorzystywanych codziennie przez praktyków narzędzi i technik.
    • Zakres szkolenia: Optimized Content Marketing
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Marianna Krupa

  • 9:30 Otwarcie rejestracji uczestników

  • 10:00 – 11:30 Wprowadzenie do Content Marketingu

    • Case study dużego e-commerce’u: „Czy Content Marketing się opłaca?”
    • ROI w Content Marketingu
    • Czym tak naprawdę jest Content Marketing i kto robi to dobrze?
    • Cele każdej strategii Content Marketingowej
    • Strategia CM – co to takiego i jakie elementy musi zawierać?

  • 11:30 – 13:00 Strategia Content Marketingowa - rozbieramy to na czynniki pierwsze :)

    • Content Marketing On-site i Off-Site
    • Content długi czy krótki?
    • Evergreen Content i recycling treści – czy to ma sens?
    • Jak często publikować treści?
    • Cornerstone Content i Content Curation – jak robić to dobrze?
    • Publikowanie (Gdzie publikować? Jak wybierać miejsca publikacji? )
    • Współpraca z blogerami i platformy CM
    • Promocja treści – case study
    • Reklamy natywne – dobre i złe praktyki

  • 13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:00 – 15:30 "Dobry content to podstawa" - frazes?

    • Skala vs Jakość
    • Contentowy Lejek Sprzedażowy
    • Projektowanie treści
    • Analiza fraz kluczowych 2.0: narzędzia i zasady

  • 15:30 - 16:00 Czego chcą użytkownicy vs potrzeby Robocika Google’a

    • Tekst pisany do internetu a odbiorca: Jak czytamy w sieci?
    • Elementy każdego tekstu CM i związane z nimi narzędzia CM managera
    • Unikalność i cykl życia tekstu
    • Optymalizacja SEO każdego tekstu

  • 16:00 - 18:00 Dywersyfikowanie typów treści

    • Dlaczego Content Marketing to dużo więcej niż pisanie bloga firmowego?
    • Dlaczego warto dywersyfikować typy treści?
    • GIF, infografiki i content wizualny – z czym to się je i jak robić to dobrze?
    • VIDEO – content przyszłości! Wszystko, co musisz o tym wiedzieć, a bałbyś się zapytać 🙂

  • 18:00 Panel Dyskusyjny

Szkolenia poprowadzą:

trener

Marianna Krupa

Człowiek pogranicza, który na co dzień w swojej pracy z powodzeniem łączy Content Marketing i działania SEO. Z branżą związana od 2013 roku – wówczas zaczynała stawiać swoje pierwsze kroki jako copywriter. Dziś kieruje działem Content w MaxROY.agency, odpowiada za strategie, zestawienia, plany i cały content, jaki agencja „produkuje” dla swoich klientów. Opisuje świat słowami kluczowymi i niesie przysłowiowy kaganek oświaty – publikuje się w czasopismach branżowych i szkoli. Marianna to praktyk z krwi i kości, który na swoich szkoleniach kładzie nacisk na narzędzia i analizy. Prywatnie typ fotelowy, miłośniczka emocjonalnych kampanii reklamowych. W tym roku na pewno nie pobiegnie w maratonie.

trener

Jarosław Dudek

Pierwsze kroki w SEO stawiał już 8 lat temu, kiedy to zainteresował się marketingiem internetowym na potrzeby aktywnego uczestnictwa w programach afiliacyjnych. Na co dzień związany z MaxRoy.Agency, gdzie od lat nie tylko tworzy i realizuje strategie SEO dla klientów agencji, ale również współpracuje ściśle z działem Content Marketingu. Pasjonat nowych rozwiązań i nietuzinkowych kampanii. Lubi wiedzieć, co w SEO piszczy, dlatego nie umknie mu żadna SEOnowinka!

 

 

trener

Mariusz Bacic

Od 6 lat zajmuje się marketingiem internetowym specjalizując się w zakresie SEO. W codziennej pracy dla MaxRoy.agency skupia się na analizach, planowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań by pomagać zarówno małym i dużym biznesom. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując przeróżne narzędzia SEO. W wolnym czasie amator sportu i miłośnik podróży.

 


Rejestrując się 6 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu.
Przygotujemy go i prześlemy pocztą na wskazany przez Ciebie adres.

Poznań 10-11 Grudzień 2019
do rozpoczęcia
wtorek
10
Grudzień
2019
Więcej>
zostało miejsc: 3
1470 netto
Więcej>
zostało miejsc: 1
2470 netto
środa
11
Grudzień
2019
Więcej>
zostało miejsc: 8
1170 netto
10 Grudzień 11 Grudzień Poznań
31 Grudzień 2019
do rozpoczęcia
wtorek
31
Grudzień
2019
zostało miejsc: 387
370 netto
31 Grudzień
Kraków 20-21 Styczeń 2020
do rozpoczęcia
poniedziałek
20
Styczeń
2020
Więcej>
zostało miejsc: 10
970 netto
Więcej>
zostało miejsc: 7
2070 netto
wtorek
21
Styczeń
2020
Więcej>
zostało miejsc: 4
1270 netto
20 Styczeń 21 Styczeń Kraków
Gdańsk 24-25 Luty 2020
do rozpoczęcia
poniedziałek
24
Luty
2020
Więcej>
zostało miejsc: 10
2070 netto
Więcej>
zostało miejsc: 10
1270 netto
wtorek
25
Luty
2020
Więcej>
zostało miejsc: 10
970 netto
24 Luty 25 Luty Gdańsk
Warszawa 30-31 Marzec 2020
do rozpoczęcia
poniedziałek
30
Marzec
2020
Więcej>
zostało miejsc: 10
1270 netto
Więcej>
zostało miejsc: 9
2070 netto
wtorek
31
Marzec
2020
Więcej>
zostało miejsc: 10
970 netto
30 Marzec 31 Marzec Warszawa
Wrocław 27-28 Kwiecień 2020
do rozpoczęcia
poniedziałek
27
Kwiecień
2020
Więcej>
zostało miejsc: 10
1270 netto
Więcej>
zostało miejsc: 10
2070 netto
wtorek
28
Kwiecień
2020
Więcej>
zostało miejsc: 10
970 netto
27 Kwiecień 28 Kwiecień Wrocław

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

SEO: Pozycjonowanie i Link Building Poznań

Pakiet SEO + Content Poznań

Optimized Content Marketing Poznań

Pakiet Standard Video Facebook

Dostęp do nagrań video z VII edycji konferencji

Optimized Content Marketing Kraków

Pakiet SEO + Content Kraków

SEO: Pozycjonowanie i Link Building Kraków

Pakiet SEO + Content Gdańsk

SEO: Pozycjonowanie i Link Building Gdańsk

Optimized Content Marketing Gdańsk

SEO: Pozycjonowanie i Link Building Warszawa

Pakiet SEO + Content Warszawa

Optimized Content Marketing Warszawa

SEO: Pozycjonowanie i Link Building Wrocław

Pakiet SEO + Content Wrocław

Optimized Content Marketing Wrocław

To pole jest obowiązkowe

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 (kod: 60-754). Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Wiedza ze szkolenia SEO: Pozycjonowanie i Link Building + Optimized Content Marketing jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Z zakresu SEO i Content Marketingu przeszkoliliśmy już 1679 osób! Mamy w tym zakresie największe doświadczenie w Polsce. Zobacz opinie uczestników:

Kolejna opinia uczestnika #szkoleniasprawny, tym razem SEO: Pozycjonowanie i Link Building 😉Potrzebujesz być na bieżąco? Zapraszamy na szkolenie! Kolejna okazja już niedługo w Warszawie 🔜 http://seo.sprawny.marketing

Opublikowany przez sprawny.marketing Poniedziałek, 24 lipca 2017

Bartłomiej Nowak

Project Manager

Zastanawiasz się nad szkoleniem SEO w ramach #szkoleniasprawny?Zobacz, dlaczego warto się na nie wybrać - posłuchaj opinii uczestniczki ⤵️Aleksandra Klimka ceni sobie możliwość uzyskania odpowiedzi specjalisty na pytania "na żywo". Ty również nie możesz znaleźć odpowiedzi na nurtujące Cię pytania? Zapraszamy➡️ http://seo.sprawny.marketing 👍

Opublikowany przez sprawny.marketing Wtorek, 18 lipca 2017

Aleksandra Klimek

Marketing Manager

Kolejna opinia uczestnika #szkoleniasprawny 😉 "Bardzo przydatnym elementem jest pokazywanie narzędzi, które można wykorzystać w naszych działaniach" - tak o szkoleniu wyraził się Robert.Jeśli nie masz czasu na poszukiwanie nowości z branży i szukasz skondensowanej wiedzy na temat SEO, tak jak Robert Ciesielski, zapraszamy na szkolenie! 🔜 Sprawdź terminy najbliższych szkoleń: http://seo.sprawny.marketing

Opublikowany przez sprawny.marketing Poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Robert Ciesielski

Marketing Manager

Szkolenia SEO i Content Marketing to 2 dni, dzięki którym dowiesz się, jak tworzyć treści wspomagające SEO i Twoją sprzedaż. Zdobędziesz również wiedzę, dzięki której będziesz lepiej współpracować z agencjami.📚🤝➡️ Sprawdź terminy najbliższych szkoleń: http://seo.sprawny.marketing🔥Zobacz opinię jednej z uczestniczek i przekonaj się, dlaczego warto wziąć udział w #szkoleniasprawny⤵

Opublikowany przez sprawny.marketing Poniedziałek, 31 lipca 2017

Anna Ziółkowska

Freelancer

"Szkolenie bardzo merytoryczne, chociaż wiem, że wymagało to ogromu siły i skupienia z powodu zdrowia prowadzącej :). Bardzo sympatyczna, kameralna grupa, głodna wiedzy i skłonna do zadawania pytań. Z pewnością pomagała i sprzyjała temu bardzo swobodna i przyjazna atmosfera - każdy czuł się na tyle pewnie, że mógł podzielić się swoją wiedzą, doświadczeniem i radą. Zostaliśmy wszyscy do końca, żeby wycisnąć ze szkolenia jak najwięcej. Dużo wiedzy, dużo narzędzi, z pewnością skorzystam dalej, zwłaszcza jeśli chodzi o przybory "wizualne", które dotychczas były mi obce. Czuć profesjonalizm i pasję do tego co robi Pani Marianna, wyszłam pełna inspiracji i przekonania, że jestem "we właściwym miejscu" - również w kontekście zawodowym. Bardzo wartościowe szkolenie, polecam tym, którzy wierzą w magię słowa. :) "

Aleksandra Sudnik

Content Manager

"Bardzo dobre szkolenie, dużo informacji technicznych i merytorycznych, sporo informacji praktycznych poza teorią. "

Kacper Leszczyński

Młodszy specjalista ds. technicznego marketingu oraz aplikacji

"Szkolenie pozwoliło mi uporządkować wiedzę, poznać wiele ciekawych narzędzi które, w zasadzie zaraz po szkoleniu zaczęłam wdrażać w mojej pracy. Sympatyczni i kompetentni prowadzący, szczególne pozdrowienia dla Pani Marianny Krupy :) Mam zamiar do was wrócić na kolejne szkolenia :) "

Dorota Wróbel

"Jeśli chodzi o szkolenie, biorąc pod uwagę, ze jestem nowicjuszem w tym temacie, zdecydowanie otworzyło mi oczy na ta tematykę, pokazało narzędzia, a także, jak je wykorzystywać. Jestem bardzo zadowolony i myślę, że jeszcze zawitam na niejedno szkolenie. Teraz czas brać się do pracy :-)"

Tomasz Frątczak

PRD Technologies Ltd

"Jestem mile zaskoczona jakością przekazanej wiedzy na szkoleniu. Od teorii przez case study. Super! Bardzo przydała się informacja o narzędziach, które będę mogła wykorzystać w dalszej pracy. Dzięki szkoleniu jestem zainspirowana do dalszego rozwoju i doskonalenia prowadzonego biznesu online. "

Karolina Lewandowska

Marketing Manager, Lindeman

"Super uzupełnienie do Optimized Content Marketing, wesoło i praktycznie, pomimo zróżnicowanego poziomu wiedzy uczestników (od początkujących do zaawansowanych) każdy mam wrażenie skorzystał i wyniósł coś dla siebie. "

Marta Popa

Content Manager - Lokalny Rolnik

"Szkolenie było bardzo merytoryczne. Oparte na aktualnych przykładach i doświadczeniu prowadzących. Program szkolenia był bardzo napięty, ale trenerzy znaleźli czas, aby wyczerpująco udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania uczestników. Do każdego podchodzili z ogromnym szacunkiem.Jestem zadowolona, że wybrałam akurat to szkolenie. Polecam."

Dominika Janecka

Specjalista ds. Marketingu Internetowego

"Szkolenie super. Bardzo inspirujące. Wracam do domu i mam ochotę czytać więcej, testować narzędzia, a co najważniejsze: wprowadzać zmiany w mojej firmie. Plus za pokazanie wielu narzędzi - zarówno tych płatnych jak i bezpłatnych. Ciekawe case'y i przykłady pokazujące, że o wszystkim można i warto pisać"

Katarzyna Szczęsna

"Dużo konkretnej i praktycznej treści i szeroki zakres szkolenia. Szczególnie dla mojej firmy, gdzie ze względu na ograniczony budżet wiele zadań realizuję samodzielnie. Liczę, że pozyskane informacje pozwolą mi spiąć w całość wiele rzeczy, które robimy. Mam więc nadzieję na efekt synergii."

Maciej Kędracki

Marketing manager

"Jako osoba zupełnie początkująca w temacie, miałam pewne obawy. Całość jednak bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Zarówno język używany przez prowadzącego jak i sposób przedstawienia zagadnień sprawiły, że zdobyłam wiele praktycznej wiedzy i poznałam wiele narzędzi ułatwiających radzenie sobie w tej trudnej początkowej fazie wdrażania się w zagadnienia content marketingu."

Aleksandra Kubiak

Content Marketing Manager

"Szkolenie było nieco chaotyczne, ale szczęśliwie sytuacja, w której prowadzący omawia wszystkie tematy czerpiąc z własnych doświadczeń, dopuszcza w tej sprawie pewien margines swobody, który jest do przyjęcia. Bogata wiedza teoretyczna poparta przykładami z konkretnych wdrożeń to niezaprzeczalny atut Czarka, dzięki któremu mogę zaliczyć szkolenie do w pełni udanych."

Grzegorz Jagielski

Dyrektor ds. marketingu

"Bardzo dobre, intensywne szkolenie. Poruszane dużo ciekawych tematów z przykładami i objaśnieniami do narzędzi, które mogą pomóc w optymalizacji."

Dawid Pietrzak

Koordynator Działu Sprzedaży

"Bardzo ciekawe szkolenie. Prowadzący bardzo kontaktowy, kompetentny i chętnie dzielący się wiedzą. Praktyczne wskazówki, przykłady, narzędzia. Super. "

Katarzyna Raiter

PR & Marketing Manager

"Szkolenie dobrze przygotowane, prowadzący dobrze znający temat, słuchający pytań uczestników i przeskakujący tematy, które były oczywiste. W związku z tymi elementami szkolenie było bardzo dobrze przystosowane do poziomu grupy."

Karolina Kochmańska

Marketing Manager

"Jestem bardzo zadowolny. Szkolenie było niezwykle wartościowe merytorycznie, zawierało dużo praktycznych informacji, które wydają mi się szczególnie cenne. Dużą wartość stanowiło również wielopłaszczyznowe ukazanie problematyki, jak i ogólny sposób myślenia o marketingu w sieci. Na pewno będę polecał MaxRoy i skorzystam z kolejnych szkoleń."

Michał Tyrakowski

-

"Szkolenie oceniam bardzo dobrze. widać było że ludzie którzy je prowadzą wiedzą o co chodzi i są wyspecjalizowani w tematach które próbowali nam przybliżyć.muszę przyznać, że te parę godzin minęło bardzo szybko. "

Krzysztof Klecha

Menedżer ds. rozwoju oferty

"Wiedza dla mnie bardzo przydatna we współpracy z agencjami mediowymi Sama nie zajmuje sie tego typu działanimai ale po szkoleniu jestem bardziej świadoma czego moge wymagać i na jakie aspekty zwracać uwagę w planowaniu strategii komunikcyjnej i w optymalizacji wydatków na digital."

Ewa Kłosińska

Dyr. Marketingu i Komunikacji

"Content Marketing - jestem bardzo zadowolony i już chyba wiem z czego wynika przewaga uczestników płci pięknej - seowcy (w większości faceci) nie przywiązują tak dużej wagi do contentu. Trochę otworzyły mi się oczy i przynajmniej teraz będę wiedział jak formułować wytyczne dla copy, nie wspominając o niewyczerpalnych źródłach tematów."

Paweł Pędzik

freelancer

"Szkolenie interesujące. Poruszony został bardzo szeroki temat, więc nie dało się wszystkiego omówić szczegółowo, ale dyskusja dała dobry punkt wyjścia do dalszych indywidualnych poszukiwań. Kameralna atmosfera bardzo sprzyjała integracji i dyskusji na konkretnych case'ach uczestników, więc za to duży plus!"

Karolina Cieślińska

Specjalista ds. marketingu

"Szkolenie stanowi dobry punkt wyjściowy do stworzenia lub zweryfikowania strategii content marketingowej firmy. Pokazuje jak połączyć tworzenie wartościowych treści z ich wielokanałową promocją i ile czasu poświęcić na jedno i drugie. Uświadamia także jak wiele jest narzędzi internetowych, z których można czerpać wiedzę i inspiracje."

Kinga Morawska

Asystent ds. Projektów

"Szkolenie było udane, wykładowca przygotowany i kompetentny, chętnie odpowiadał na pytania grupy. Cenne było to, że pokazywał konkretne przykłady z ciekawej branży, zamiast tylko prezentować case'y z firmy organizującej szkolenie."

Magdalena Urbanowicz

Kotrak Bis, Specjalista w Zespole ds. marketingu i HR

"Bardzo dobrze dobrany zakres szkolenia - idealnie wpasowało się w moje potrzeby. Bardzo dobre połączenie teorii i praktyki i wielki plus za podanie mnóstwa narzędzi ułatwiających pracę w praktyce. Prowadzących oceniam bardzo pozytywnie - duża wiedza, fajny kontakt i szczera chęć do przekazania wiedzy. Duży plus też za sposób przekazywania wiedzy - widać, że Panowie lubią to co robią, a nie klepią kolejne szkolenie z listy. Moje pierwsze szkolenie z Wami, ale na pewno nie ostatnie :)"

Tomasz Dziedzic

NORMA Group - Marketing Coordinator EMEA

"Wiele ciekawych tematów. Świetne przedstawienie dodatkowych narzędzi umożliwiających optymalizację działań marketingowych."

Maciej Grzebieniowski

Nutrifarm Sp z o.o.

"Świetne! Bardzo dużo informacji w błyskawicznym tempie i wskazanie wielu użytecznych narzędzi."

Beata Cupriak

BC - Beata Cupriak, właścicielka firmy

"Szkolenie poruszające wiele tematów, zahaczające o ciekawe narzędzia, ocena z pewnością pozytywna."

Michał Jaworski

Pneumat System / Specjalista SEO/SEM

"Szkolenie było bardzo udane, przeprowadzone w przemyślany i uporządkowany sposób. Wiedza dotycząca pozycjonowania została wsparta informacjami o przydatnych narzędziach, dlatego wiem, że na pewno będę mogła pozyskane umiejętności wdrożyć w życie. Dobra atmosfera sprzyjała wymianie doświadczeń. Dziękuję!"

Anna Laskowska

Agora S.A. Kierownik Projektów

"Szkolenie w bardzo atrakcyjny sposób przedstawiło tematykę, której dotyczyło. Prowadzący pokazał wiele przydatnych narzędzi i omówił skuteczne techniki. Rzeczowo odpowiadał na pytania uczestników. Polecam."

Piotr Mróz

Learnetic SA - Przewodniczący Rady Nadzorczej

"Ciekawe, interesujące, spełniające moje oczekiwania, przeprowadzone w bardzo miłej atmosferze, inspirujące."

Ewa Wojarska-Kwiatek

Polkomtel sp. z o.o., Starszy specjalista ds. Promocji i PR

"Spora dawka użytecznej wiedzy i przykłady na ciekawych case'ach plus realne wykorzystanie wielu narzędzi o istnieniu których nie miałam pojęcia:)"

Urszula Wasilewska

Reckitt Benckiser, Site Delivery Analyst

"Szkolenie bardzo przydatne i szeroko ujmujące temat. Jestem zadowolony, że brałem w nim udział."

Sebastian Seweryński

Orange Brand Manager

"Szkolenia były na bardzo wysokim poziomie. Otrzymałam sporo wiedzy, poznałam kilka bardzo ciekawych narzędzi. Szkolenia otwierają oczy. Zdecydowanie będę polecać swoim znajomym. "

Joanna Kujawska

Marketing Coordinator

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Adgar Ochota, al. Jerozlimskie 181B, 02-222 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia indywidualne

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Dominika.Kaczor@SprawnyMarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Antowska

+48577 322 677

Karolina.Antowska@sprawnymarketing.pl

Administracja i płatności

Oliwia Krzywdzińska

+48 519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl