Marketing i sprzedaż to dwie dziedziny, które – wspierane wiedzą z zakresu psychologii – są w stanie pomóc nam zrozumieć naszego klienta, a co za tym idzie – przygotować oferty odpowiadające w pełni jego potrzebom. Jako ludzie i oczywiście potencjalni klienci jesteśmy osobami, które poprzez swoje zmysły odbierają w ciągu sekundy około miliona informacji. Co więc zrobić, żeby to właśnie nasz komunikat został zapamiętany przez klienta? Podczas szkolenia porozmawiamy o tym, jakie są typy klientów, jak wygląda proces podejmowania decyzji oraz jakich słów oczekuje od nas klient, aby mógł nam zaufać.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Psychologia sprzedaży?
Skuteczna sprzedaż bez oparcia się o wiedzę psychologiczną może być mało efektywna i zwyczajnie nie przynosić oczekiwanych rezultatów. Czas to zmienić!
Podczas szkolenia połączymy zarówno wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne case study, podczas którego wspólnie będziemy szukać rozwiązań w trudnych sytuacjach występujących w procesie sprzedażowym
Zrozumienie klienta to klucz do przygotowania skutecznej oferty. Naucz się, jakich słów używać, aby zdobyć zaufanie odbiorcy
W procesie sprzedaży niezwykle istotna jest również motywacja! Zarówno zmotywowanie klienta do skorzystania z Twojej oferty, jak i Twoja motywacja do tego, aby mu coś skutecznie sprzedać. Dowiedz się więc, jak pracować nad motywacją oraz poznaj tajniki psychologii emocji.
Do kogo skierowane jest szkolenie i jakie są wymagania wstępne?
-
Szkolenie skierowane jest do osób, które pracują w dziale marketingu i sprzedaży lub po prostu chcą w świadomy sposób, w oparciu o wiedzę z zakresu psychologii, podszkolić swoje umiejętności sprzedażowe.
-
Ważne: jest to szkolenie w formie warsztatowej, gdzie wiedza będzie przeplatana z licznymi ćwiczeniami oraz dyskusją –- każdy uczestnik zobowiązany jest do aktywnego uczestnictwa.
-
Na szkolenie koniecznie musisz przyjść wyspanym i po lekkim śniadaniu – potrzebna będzie energia.
Program szkolenia
Psychologia sprzedaży
- Cele szkolenia: umiejętność zrozumienia swojego klienta oraz skutecznego prezentowania swojej oferty sprzedażowej w oparciu o wiedzę z zakresu psychologii
- Zakres szkolenia: psychologia marketingu i sprzedaży, psychologia komunikacji, psychologia motywacji i psychologia emocji
- Formy merytoryczne: szkolenie w formie warsztatu
- Materiały: prezentacja szkoleniowa
- Prowadzący: Dagmara Kokoszka-Lassota
- Typy osobowości klientów;
- Podejście do klientów o różnej osobowości;
- Zrozumienie potrzeb klienta
- Co to są emocje i jaką rolę odgrywają w procesie sprzedaży?
- Jak motywować klienta?
- Jak motywować siebie, jako sprzedawcę?
- Jakie są style komunikacji?
- Bariery komunikacyjne
- Język jako narzędzie komunikacji w procesie sprzedaży
10:00 - 10:30 Wprowadzenie: czym dla Ciebie jest sprzedaż i na czym polega proces sprzedaży z punktu widzenia psychologii? - dyskusja
10:30 - 11:30 Kim jest Twój klient?
11:30 - 11:45 Przerwa kawowa
11:45 - 13:15 Emocje i motywacja
13:15 - 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:15 - 15:45 Psychologia komunikacji
15:45 - 16:00 Sesja pytań i odpowiedzi – zakończenie bloku teoretycznego
15:45 - 16:00 Przerwa kawowa
16:15 - 18:00 Trudne sytuacje w procesie sprzedaży – jak w kreatywny sposób sobie z nimi radzić? Case study + warsztaty
Bonusy w ramach pakietów
VIP
Standard
Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing
Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy
Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)
Prezentacja trenera w formacie PDF
Egzemplarz magazynu sprawny.marketing
(z wyłączeniem szkoleń online)
Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)
Lokalizacja szkoleń
Poznań Novotel, pl. Andersa 1, 61-581, Poznań
Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa
Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław
Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków
Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.
Najczęściej zadawane pytania
GDAŃSK
Hotel Sadova
Łąkowa 60,
80-769 Gdańsk
POZNAŃ
Novotel
plac Andersa 1
61-898 Poznań
WARSZAWA
ADN Centrum Konferencyjne
ul. Grzybowska 56
Warszawa
WROCŁAW
Ibis Styles
plac Konstytucji 3 Maja 3
50-083 Wrocław
Mimo że nie ma ostatecznego terminu zapisu na szkolenie, zachęcamy do wcześniejszej rezerwacji, ponieważ limit miejsc może skończyć się nawet na tydzień przed szkoleniem. W przypadku wpłaty na 1 do 3 dni roboczych przed terminem szkolenia, prosimy przynieść dowód wpłaty za udział w danym szkoleniu.
Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na szkolenia to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawny.marketing oraz pod numerem 519 183 555.
Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu PayU oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. W mailu znajdziesz również fakturę proformę.
Należy zapisać się przez formularz na stronie sprawnymarketing.pl/szkolenia wpisując dane osobowe oraz, w przypadku rejestracji pracowników, dane do faktury.
Na fakturze widnieje nazwa szkolenia, miejscowość w którym się odbywa oraz data. Jeśli potrzebujesz fakturę według indywidualnego schematu, napisz na faktury@sprawnymarketing.pl.
Mail informacyjny otrzymasz tydzień przed szkoleniem.