Skuteczny E-Marketing

Zacznij z sukcesem promować swoją firmę w Internecie

Prowadzący:
Mariusz Łodyga

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

178

Ocena szkoleń

4.74

Zamów telefonicznie

732 083 545

Co wyróżnia to szkolenie?

Głównym tematem szkolenia Skuteczny E-Marketing są sposoby zwiększania poziomu konwersji. Szkolenie Skuteczny E-marketing cechują całościowe podejście do tematu, duża wiedza, oraz umiejętność jej przekazywania przez prowadzącego.

Zobacz, jak wygląda szkolenie prowadzone przez Mariusza Łodygę

https://vimeo.com/110805785

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Skuteczny E-Marketing?

Na szkoleniu dowiesz się jak zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki, zwiększyć obroty oraz ulepszyć model biznesowy.

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma informację zwrotną na temat komunikacji marketingowej prowadzonej przez reprezentowaną przez siebie firmę.

Dowiesz się, jak budować silny i atrakcyjny dla kupujących wizerunek (strona internetowa, social media, realizowane mailingi).

Uczestnicy poprzednich szkoleń Skuteczny E-marketing zwiększyli poziom konwersji nawet o 70%!


Do kogo skierowane jest szkolenie i jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie to stanowi wprowadzenie w zagadnienia e-marketingu. Jest to doskonały wstęp do szczegółowych modułów realizowanych w ramach naszych szkoleń. Szkolenie „Skuteczny E-Marketing” dedykujemy osobom, które chcą poznać trendy oraz sposoby zwiększania konwersji stron internetowych oraz realizowanych kampanii e marketingowych.

  • Zastanów się też, jakie są Twoje problemy dotyczące prowadzenia skutecznych działań e-marketingowych – prowadzący szkolenie odpowie na wszystkie Twoje pytania.

Program szkolenia
Skuteczny E-marketing

    • Cele szkolenia: Poznanie sposobów na zwiększenie poziomu konwersji
    • Zakres szkolenia: Skuteczny E-marketing
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Mariusz Łodyga

    10:00 - 10:20 Wprowadzenie

     

    • Od marki do konwersji – marketingowe tryby, które muszą ze sobą współistnieć.
    • Status quo w marketingu – czy uda mi się utrzymać udziały w rynku będąc jako marka biernym.
    • Czym jest skuteczny marketing i kim jest skuteczny marketer w 2018 roku?
    • Czynniki marketingowego oporu.
    • Dlaczego ludzie od Ciebie kupują – lub nie kupują?
    • Marketingowa piramida sukcesu i porażki.

     

     

    10:20 - 11:00 Filary budowy silnej marki – jak wykorzystać branding do budowy wartości postrzeganej

     

    • Target Grupa – czyli jak określić idealnego potencjalnego klienta?
    • Kim jest twój odbiorca komunikacji marketingowej?
    • Brand Values – czyli czym są wartości marki i jak je komunikować?
    • Brand Promise – jak skomponować główną obietnicę marki?
    • Reason to Believe – jak sprawić, by klienci zawierzyli twojemu przekazowi?
    • USP/ESP – unikalna i emocjonalna propozycja wartości w komunikacji marketingowej.

     

     

    11:00 - 11:30 Branding

     

    • Czym jest branding i po co z niego korzystać?
    • A czym jest brand? I jakie daje firmom korzyści?
    • Cztery rodzaje brandingu – percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy – czyli brandingowy mix, któremu klienci nie mogą się oprzeć.
    • Kluczowe elementy brandingu, bez których twoja marka utknie w miejscu.
    • Diagnoza marki – marka z punktu widzenia klienta – na co zwracać uwagę, aby percepcja marki w umysłach klientów była zgodna z założeniami strategicznymi.

     

     

    11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 - 12:20 Trendy marketingowe, których nie możesz ignorować

    • 4 jeźdźcy marketingowej rewolucji – digitalizacja, dialogizacja, medializacja i fragmentaryzacja.
    • Live streaming – jak wykorzystać potęgę transmisji na żywo?
    • Human to human – czyli jak mówić do odbiorców ich językiem i jednocześnie nie stracić profesjonalnego wizerunku?
    • Influencer marketing – czyli jak wykorzystać rozpoznawalność marek osobistych do wzmocnienia własnego brandu?
    • Real time marketing – jak wykorzystać bieżące popularne wydarzenia w komunikacji marketingowej?

     

    12:20 - 13:00 Jak wykorzystywać emocje w komunikacji marketingowej

     

    • Rodzaje mózgu i jego sposoby reakcji na bodźce.
    • Trigery mózgowe i społeczne – jak wyzwalać decyzje konsumenckie.
    • Emocje, które najsilniej motywują do działania.
    • Mechanizm propulsji i retropulsji.
    • Przykłady wykorzystania emocji w komunikacji marketingowej.

     

     

    13:00 - 13:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    13:30 - 14:00 Skuteczne modele komunikacji - najskuteczniejsze formuły copywriterskie

     

    • Model AIDA+s
    • PAS
    • BAB
    • Problem – no problem
    • Język korzyści vs język straty
    • Soft selling vs. hard selling – jak dzięki miękkiej komunikacji osiągać twarde rezultaty sprzedażowe.

     

     

    14:00 - 14:30 Techniki wzbudzania zaangażowania w publikacjach

     

    • Luka informacyjna – jak umysł reaguje na brakujące informacje.
    • Kauzacja – potęga dobrego uzasadnienia w komunikacji marketingowej.
    • Wielkie kwantyfikatory.
    • Techniki zwiększania liczby interakcji i komentarzy.

    14:30 - 15:15 Skuteczna komunikacja w mediach społecznościowych

     

    • Które media społecznościowe wybrać do komunikacji własnej marki.
    • Jak skutecznie sprzedawać przez media społecznościowe.
    • Najskuteczniejsze rodzaje postów oraz formatów reklamowych w social media.
    • Intencje użytkowników social media.
    • Wartość rekomendacji i opinii.
    • Jak radzić sobie z ograniczaniem zasięgów organicznych.
    • Co kochają algorytmy w mediach społecznościowych – w jaki sposób żyć z nimi w zgodzie.
    • Niedozwolone techniki komunikacji marketingowej na Facebooku grożące blokadą fanpejdża.

     

     

    15:15 - 16:00 Filary przewagi konkurencyjnej w internecie

     

    • Strona www – jak zaprojektować stronę www, aby była skutecznym narzędziem sprzedażowym – obowiązkowe elementy i parametry techniczne.
    • Google – jak wykorzystać wyszukiwarkę, aby była źródłem wartościowych klientów zarówno z poziomu organicznego oraz działań płatnych.
    • Social media – marketingowa dźwignia, bez której nie można mówić o skutecznym marketingu – najważniejsze wskaźniki, którymi powinieneś się kierować.
    • Video – jak wykorzystać format video w procesie budowy marki i sprzedaży.
    • E-mail marketing – narzędzie bez którego nie poprowadzisz udanej kampanii marketingowej.
    • Remarketing – czym jest remarketing i jak go efektywnie wykorzystywać.

     

     

    16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

    16:15 - 16:40 E-mail marketing – planowanie, tworzenie i analizowanie kampanii e-mail marketingowych

    • Strategia mailingowa – wybór grupy docelowej i jej segmentowanie, określenie celu oraz kalendarza wysyłek.
    • Jak pozyskiwać i rozbudowywać bazy mailingowe.
    • Przygotowanie mailingu – układ, treść, grafiki i odnośniki – elementy tworzące idealny mailing.
    • Pola: Temat i nadawca – jakie one mają znaczenie?
    • Badanie efektywności – docieralności i klikalności, czyli jak interpretować kluczowe wskaźniki?
    • Jaką wybrać platformę do mailingu?
    • Jak zaplanować działania cold mailingowe, tak by realizowały konwersję

    16:40 - 17:00 Najczęstsze przyczyny niepowodzeń w realizowanych kampaniach marketingowych

    • 4 najważniejsze błędy w planowaniu kampanii marketingowej.
    • Kiedy egzekucja strategii marketingowej nie może przynieść oczekiwanych rezultatów?
    • 3 działania, które zawsze kończą się porażką niezależnie od wielkości zaangażowanego budżetu.
    Case studies
    • Omawiane na szkoleniu zagadnienia zostaną zobrazowane za pomocą przykładów zrealizowanych kampanii marketingowych. Prezentowane przykłady będą dotyczyły firm, które wdrożyły omawiane narzędzia, dzięki czemu osiągnęły nawet 5100% ROI.

    17:00 - 17:40 Narzędzia skutecznego marketera

     

    • Narzędzia reklamowe.
    • Narzędzia wizualne.
    • Narzędzia do streamingu live.
    • Narzędzia do zarządzania projektami marketingowymi.
    • Narzędzia do zarządzania treścią marketingową.
    • Narzędzia do automatyzacji komunikacji z klientami.
    • Narzędzia do mailingu.
    • Narzędzia do monitoringu mediów i wyłapywania interesujących markę wzmianek.
    • Narzędzia do analizy zachowań użytkowników na stronie www.
    • Narzędzia do analizowania stron www konkurencji

    17:40 – 18:00 Panel dyskusyjny

Trener

trener

Mariusz Łodyga

Praktyk marketingu z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży. Prowadzący posiada praktyczną znajomość public relations oraz technik budowy wizerunku. Mariusz jest właścicielem marki Premium Consulting, w ramach której zrealizował niemal 200 projektów szkoleniowych i doradczych zarówno dla dużych instytucji publicznych i prywatnych,  jak i firm sektora MŚP. O umiejętnościach i kompetencji Mariusza świadczy bogate portfolio klientów obejmujące m.in. UAM, Orange i PKO BP.


Wiedza ze szkolenia Skuteczny E-marketing jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Przeszkoliliśmy już 178 osób! Zobacz opinie uczestników:

"Niezwykle interesujące i inspirujące szkolenie. Trener dzielił się swoją wiedzą i doświadczeniami z zakresu e-marketingu, wprowadził niezwykle luźną i "kumpelską" atmosferę. Szkolenie z pewnością polecę znajomym: zarówno tym, którzy dopiero stawiają kroki w marketingu, jak i tym, którzy chcą uporządkować swoją wiedzę"

Karolina Orlińska

Media Impact Polska, Junior Ad Operation Specialist

"Przede wszystkim każdy wykładowca powinien być taki jak Mariusz Łodyga. Interakcja na wysokim poziomie, "ludzkie słowne wstawki" idealnie dopasowujące się do aktualnych kontaktów społecznych. Wiedza, humor, UŚMIECH NA TWARZY, luźna konwersacja. Od takich ludzi aż chce czerpać się wiedzę. Brawo."

Karolina Radzewicz

Mera SPA Hotel , Social Media & Marketing Specialist

"Z mojego punktu widzenia bardzo dobre szkolenie, pokazujace obecne trendy w marketingu, a szczególnie z zakresu budowania marki. Obowiązkowe dla tych, ktorzy wykształcenie marketingowe odebrali wczesniej niż 10 lat temu i ciągle chcą być nazywani marketingowcami."

Uczestniczka

Sales & Marketing Operations Country Leader

"Super interesujące, inspirujące, rozwijające zrozumienie i możliwości sprawnego działania w sieci."

Krzysztof Pióro

Prezes

"Prowadzący przekazał w sposób jasny i przejrzysty wiele wartościowych treści. Dużo nowej, inspirującej wiedzy."

Justyna Piwowar

Doradca

"Budowanie silnego i atrakcyjnego wizerunku to mocna strona Mariusza, który chciał podzielić się tymi informacjami z uczestnikami szkolenia. Bardzo rzeczowe szkolenie z dużą dawką wiedzy. Oczywiście na duży plus."

Patryk Popielarczyk

Freelancer

"Szczerze mogę polecić szkolenie z e-marketingu Mariusza. Na piątkę. Spełnił moje oczekiwania. Przekazał wiedze, którą mogę od razu spożytkować w praktyce."

Dawid Kopicki

Student

"Polecam szkolenie Skuteczny Marketing, dzięki któremu moja firma uzyskała dostęp do wiedzy i narzędzi, które w ogromnym stopniu poprawiły naszą skuteczność w działaniach marketingowych."

Paweł Antkowiak

Dyrektor Zarządzający

"Mariusz potrafi naprawdę genialnie budować wizerunek marek, które są mu powierzane. Nie mam żadnych wątpliwości, że potrafi to robić bardzo dobrze w stosunku do swojej własnej marki."

Krzysztof Kowalkowski

Head of Technology and Project Manager

"Świetne szkolenie rozwiewające wiele wątpliwości. Z całą pewnością zapiszę się na kolejne."

Maciej Staniszewski

Poltech, specjalista ds. marketingu

"Bardzo merytoryczne szkolenia, jestem bardzo zadowolony, prowadzący profesjonalny. Czekamy na kolejne."

Tomasz Fabisiak

Marketing

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel, pl. Andersa 1, 61-581, Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Kontakt@sprawnymarketing.pl

732 083 545

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555