SZKOLENIE PRO

Marketing B2B jako wsparcie sprzedaży

Jak pogodzić handlowców z marketerami?

Prowadzący:
Bartosz Majewski

Certyfikowane przez

NOWOŚĆ

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

577 855 277

Marketing B2B jako wsparcie sprzedaży: jak pogodzić handlowców z marketerami?

W marketingu i sprzedaży B2C trwa rewolucja: marketing internetowy, media społecznościowe oraz e-commerce redefiniowały krajobraz funkcjonowania wielu branż skierowanych do Kowalskich. W B2B większa część tej zmiany jest jeszcze przed nami – dlatego możesz na niej skorzystać. 

Kooperacja handlowców i marketerów, jeśli nie jest odpowiednio zarządzana, może negatywnie wpłynąć na sprzedaż w Twojej firmie. Istnieje szereg powodów, które utrudniają wspólne działania tych dwóch działów. Jeśli nadrzędne cele firmy nie są tak samo definiowane przez każdą ze stron, Twoja firma będzie rozwijać się wolniej, niż tego oczekujesz. Dowiedz się, jak ułatwić współpracę działów marketingu i sprzedaży.

Sposoby na sprzedaż Bartka działają w startupach oraz spółkach technologicznych a także w tradycyjnych biznesach – w firmie wynajmującej narzędzia budowlańcom, firmie sprzątającej czy drukarni. Tak w Polsce jak i poza jej granicami – stąd, jeśli marzy ci się ekspansja zagraniczna i klienci płacący w Euro lub dolarach – prawdopodobnie jest to szkolenie na które warto się wybrać.

Szkolenie jest prowadzone przez praktyka z wieloletnim doświadczeniem popartym sukcesami w sprzedaży, zarządzaniu sprzedażą czy prowadzeniu własnej firmy.


W ciągu jednego dnia dowiesz się, jak usprawnić współpracę między dwoma kluczowymi zespołami w firmie oraz jak marketing B2B może skutecznie wspierać handlowców w sprzedaży.

Ponadto, podczas szkolenia dowiesz się:

  • Co warto mierzyć w sprzedaży, marketingu oraz obsłudze klienta B2B
  • Jak generować więcej leadów B2B
  • Poznasz preferencje klientów
  • Jak prowadzić skuteczne spotkania sprzedażowe

 

Po skutecznym wdrożeniu najlepszych praktyk poznanych na szkoleniu zwiększysz swoją sprzedaż

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Marketing B2B?

Poznasz najczęstsze przeszkody w sprzedaży i dowiesz się, jak je usunąć.

Zrozumiesz lepiej przebieg spotkań, podstawy polityki cenowej, badania preferencji decydentów.

Usłyszysz dużo konkretów o analityce w B2B i Lead generation.

Nauczysz się zwiększać ceny bez tracenia klientów.


Do kogo skierowane jest szkolenie oraz jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie jest skierowane do Marketingowców, Handlowców, Zarządzających sprzedażą oraz Prezesów zarządu spółek B2B o przychodach minimum milion złotych rocznie.

  • Na szkoleniu mile widziany jest komputer (do notowania).

Program szkolenia
Marketing B2B jako wsparcie sprzedaży

    • Cel szkolenia: usprawnienie współpracy między dwoma kluczowymi zespołami w firmie
    • Zakres szkolenia: Marketing B2B
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Bartosz Majewski

  • 10:00 – 11:00 Klient w 2019

    • Branie odpowiedzialności poprzez zmianę języka
    • Badania socjologiczne klientów w Polsce
    • Omówienie praktycznych konsekwencji badań

  • 11:00 – 11:15 Przerwa kawowa

  • 11:15 – 13:00 Generowanie leadów

    • Jak wspierać polecenia jako handlowiec / marketer?
    • Inbound marketing B2B
    • Content marketing B2B
    • Outbound marketing B2B
    • Marketing tradycyjny: konferencje i targi branżowe

  • 13:00-14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:00-14:40 Sprzedaż w ujęciu procesowym

    • Komunikacja sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta
    • Pierwsza rozmowa i spotkanie z klientem
    • Podstawy procesu sprzedaży

  • 14:40-16:30 Sprzedaż w ujęciu analitycznym

    • Analiza ilościowa
    • Analiza jakościowa
    • Dostępność danych
    • Segmentacja klientów i kwalifikacja leadów

  • 16:30-16:45 Przerwa kawowa

  • 16:45 - 17:15 Jak podnieść ceny?

    • Podnoszenie cen w praktyce – w jaki sposób wprowadzić wyższe ceny?
    • Jak stworzyć spójną politykę rabatową, aby strategia nie była źródłem kryzysów i nieporozumień z klientami w perspektywie długofalowej?
    • Kiedy zmieniać cenę?

  • 17:15-18:00 Q&A

Trener:

trener

Bartosz Majewski

CEO / współzałożyciel Casbeg, firmy doradczej, która wspiera spółki B2B w zarządzaniu marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta. Jakiś czas po tym gdy wartość zrealizowanych przez niego transakcji przekroczyła 20 milionów złotych – został menedżerem i skierował uwagę na inne metryki. Dowodzone przez niego zespoły pozyskały ponad 1000 klientow na 41 rynkach. W ciągu 12 lat spędzonych sprzedaży pracował między innymi w Righthello, OEX Divante, Unity, Hipotekaplus.pl. Jako konsultant pracował z jednymi z najszybciej rosnących startupów i firm w Polsce, m.in. Callpage, TenderHut, Droids on Roids, Monterail, Pixers, Sotrender, Yieldbird, Telemedi.co, Neoteric, PromoTraffic.


Rejestrując się 6 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu.
Przygotujemy go i prześlemy pocztą na wskazany przez Ciebie adres.

Warszawa 26 Listopad 2019
do rozpoczęcia
wtorek
26
Listopad
2019
Więcej>
zostało miejsc: 8
1070 netto
26 Listopad Warszawa
31 Grudzień 2019
do rozpoczęcia
wtorek
31
Grudzień
2019
zostało miejsc: 387
370 netto
31 Grudzień

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Marketing B2B Warszawa

Pakiet Standard Video Facebook

Dostęp do nagrań video z VII edycji konferencji

To pole jest obowiązkowe

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 (kod: 60-754). Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Adgar Ochota, al. Jerozlimskie 181B, 02-222 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia indywidualne

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Dominika.Kaczor@SprawnyMarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Antowska

+48577 322 677

Karolina.Antowska@sprawnymarketing.pl

Administracja i płatności

Oliwia Krzywdzińska

+48 519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl