Napisz
do nas

Napisz lub zadzwoń

  • Cena od 570 PLN
  • 4 dni i 72 prelegentów
  • Epickie afterparty
 

Create Marketing People Love

22-25 października w Warszawie odbędzie się już VIII edycja konferencji I ❤ Marketing. Tym razem wydarzenie potrwa aż cztery dni – 22 października odbędzie się pierwsza edycja konferencji I ❤ Ads & Analytics!

Jest to niewątpliwie jedno z największych i najważniejszych wydarzeń w polskiej branży marketingu internetowego. Specjaliści podczas swoich wystąpień opowiedzą o pojawiających się trendach
i nadchodzących zmianach w marketingu.

Wydarzenie jest adresowane zarówno dla przedstawicieli małych
i średnich firm, jak i dla osób zajmujących się marketingiem w dużych firmach i korporacjach. I ❤ Marketing to zastrzyk praktycznej wiedzy podanej w formie 18 minutowych prezentacji.

UWAGA!

Na najbliższej edycji nie będzie transmisji LIVE

Poinformuj mnie o następnej zwyżce cen:

Prelegenci I Ads & Analytics

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?

  • ZERO sprzedażowych prezentacji - płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Wprowadzamy NOWY system ocen prelegentów. Każde wystąpienie zostanie ocenione pod kątem merytoryki oraz scenicznej prezentacji. Przez uczestników konferenecja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do stworzenia poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłby się TED Global.

     
  • Znasz konferencje TED? Wiesz, że prezentacje wygłaszane na TED mają ograniczenie długości do max. 18 minut? Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na I marketing każda prelekcja trwa 18 minut.

  • Slajdy na żywo wyświetlane na ekranie Twojego urządzenia, dzięki czemu możesz robić notatki na konkretnych slajdach.

     
  • Paczka konferencyjna. Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.

     
  • Mocne łączne WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie.

     
  • Epickie Afterparty po trzecim dniu konferencji – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.

     
  • Do dyspozycji uczestników będą też stoiska firm, które udostępniają narzędzia marketingowe. Jeśli chcesz, by na konferencji pojawiło się stoisko Twojej firmy, zapraszamy do kontaktu

     
  • Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉 Zobacz opinie Uczestników.

     
  • I marketing jest prowadzona przez genialnego prowadzącego - Macieja Kautza, który już VIII edycję zadba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.

     
  • Na I marketing łączymy wiedzę i ruch! #ilovemkt to pierwsza i jedyna konferencja w Polsce, podczas której weźmiesz udział w przerwach ruchowych. Dlaczego? Podbijamy energię uczestników i wzmacniamy koncentrację na prezentacjach :)

     

Dołącz do wydarzenia na Facebooku

Opinie prelegentów

Opinie uczestników

Agenda

Dzień I -

10:10-10:30

Witold Wrodarczyk

Pierwszy raz na konferencji

Ukryte konwersje. Czego Ci Analytics nie powie

10:30 - 10:50

Krzysztof Wroński

Pierwszy raz na konferencji

Kampanie B2B w Google Ads. Jak ustawiać, optymalizować i automatyzować?

10:50-11:10

Ewa Wysocka & Adam Ziółkowski

1/7

7,47/10

Biznesowy dashboard w ecommerce — szybszy rozwój, mniej dramatów

11:10-11:30

Albert Radomski

7,74/10

Odkryj złoto zaklęte w danych: 3 najlepsze funkcje FB Analytics

12:00-12:20

Maciej Lewiński

3

1

0

7/7

9,13/10

Google Analytics a.d. 2019

12:20-12:40

Janina Bąk

3

0

0

4/7

9,21/10

3 najsłabsze ogniwa Twojej analizy danych i o tym, jak je wzmocnić

12:40-13:00

Paweł Ogonowski

Pierwszy raz na konferencji

Dlaczego 80% wniosków z testów A/B to kompletne bzdury

13:00-13:20

Marcin Łukiańczyk

Pierwszy raz na konferencji

Jajo czy kura, czyli o tym jakie źródła ruchu są najcenniejsze

13:20-13:40

Monika Czaplicka

6,99/10

Uwiedź klienta - budowa lejka sprzedażowego

14:40-15:00

Karol Dziedzic

Pierwszy raz na konferencji

Co zrobić żeby i klient był syty i podwykonawca cały?

15:00-15:20

Krzysztof Marzec

Pierwszy raz na konferencji

Wynik (byle)jakości

15:20-15:40

Łukasz Chwiszczuk

1/7

7,89/10

Krótka historia o pewnej trudnej konwersji

15:40-16:00

Joanna Czekaj & Maciej Jerzak

Pierwszy raz na konferencji

IS ATTRIBUTION DEAD?

16:30-16:50

Dominik Karbowski

Pierwszy raz na konferencji

Stereotypy, przekonania i obiegowe opinie vs. dane w marketingu.

16:50-17:10

Mateusz Sobieraj

„I Love Chytry Marketing”

17:10-17:30

Martyna Zastrożna

Pierwszy raz na konferencji

Dlaczego powinieneś wdrożyć ulepszone śledzenie e-commerce, nawet jeśli nie prowadzisz sklepu?

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Dziennikarz TV i radia, producent, konferansjer z rekomendacją „Press”. Autor wielu talk-shows, w tym anglojęzycznego „International Poznan” w Polskim Radiu. Przeprowadził wywiady m.in. z Janem Kulczykiem, Jerzym Stuhrem i Janem AP Kaczmarkiem. Studiował na Appalachian State University w Północnej Karolinie oraz Uniwersytecie Antwerpii. Radca prawny. Ukończył aplikację radcowską, a w 2018 r. zdał egzamin zawodowy. Na pokładzie "I love marketing" od samego początku, czyli marca 2016 r.

Witold Wrodarczyk

Ukryte konwersje. Czego Ci Analytics nie powie

"Ufasz jej? Ślepa wiara w analitykę może Cię zwieść. Wnioski wyciągane ze statystyk mogą obrócić się przeciwko Tobie. Opowiem Ci, jak uniknąć pułapek. Pokażę narzędzia, dzięki którym zobaczysz więcej. Przygotuj się na mały szok. Na swoje dane nie będziesz już nigdy patrzeć tak, jak dotychczas. "

O prelegencie

Absolwent Politechniki Warszawskiej. Założyciel i CEO agencji Adequate Interactive Boutique. Doradca inwestycyjny. Certyfikowany specjalista Google Ads, Analytics i Facebooka.

Pierwszy raz na konferencji

Krzysztof Wroński

Kampanie B2B w Google Ads. Jak ustawiać, optymalizować i automatyzować?

Dlaczego wiele kampanii B2B to wyrzucanie pieniędzy w błoto? Jedną z przyczyn jest traktowanie ich jak reklamy sklepów internetowych. Okazuje się, że doświadczenie w e-commerce może być przeszkodą w tworzeniu, optymalizowaniu reklam B2B. Reklamy dla sklepów są łatwiejsze do stworzenia, bo mają inne cele i metody mierzenia efektów. Pokażę sprawdzone sposoby na reklamy B2B, by przynosiły pożądane efekty, zamiast pochłaniać pieniądze bez wymiernych rezultatów.

O prelegencie

Od 2007 roku specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google, które przynoszą zwrot z inwestycji. Pomaga firmom rozwijać biznes w sieci, przy wykorzystaniu narzędzi marketingu internetowego. Tworzy strategie działań i dobiera narzędzia. Analizuje strony internetowe i doradza jak je ulepszyć, by spełniały swoją najważniejszą rolę – sprzedawały produkty lub usługi.

Pierwszy raz na konferencji

Biznesowy dashboard w ecommerce — szybszy rozwój, mniej dramatów

Twoje decyzje są tak dobre, jak dane, na których je opierasz. W ich natłoku łatwo przegapić coś ważnego. Pokażę historię tworzenia dasboardu dla jednego z klientów, dzięki czemu zyskał szybki i trafny wgląd w wyniki swoich kampanii. Pewne dane łatwo przeoczyć, a to prowadzi do błędnych decyzji - dashboard pomaga ich unikać.

O prelegentce

Ewa to CEO Tribe47, założycielka PortalYogi.pl, wcześniej Senior Partner w firmie Mindvalley. Od ponad 10 lat zajmuje się budowaniem i skalowaniem biznesów internetowych w obszarach edukacji online, subskrypcji oraz mono-brand ecommerce. W Tribe47 zajmuje się głównie rozwojem zespołu, budową procesów dostarczania usług oraz przygotowywaniem strategii dla kluczowych klientów. Adam to specjalista i konsultant w obszarze Data Science oraz Performance Marketing. W Tribe47 zajmuje się kampaniami w mediach płatnych, wdrażaniem Google Analytics oraz tworzeniem analitycznych dashboardów (o których będzie mowa) oraz rozwojem naszych specjalistów.

1/7

7,47/10

Albert Radomski

Odkryj złoto zaklęte w danych: 3 najlepsze funkcje FB Analytics

O FB Analytics w polskich mediach specjalistycznych niemal się nie mówi. Wprawny performance'owiec może z niego wyciągnąć całe nowe pokłady danych, które wykorzysta m.in. do precyzyjnego budżetowania kampanii, sprawdzenia wprost, czy "moje social media sprzedają" czy też określenia długoterminowej wartości klienta. Pokażę Wam, jak wydobyć te informacje i wznieść marketing na kolejny poziom!

O prelegencie

E-commerce manager w Social Tigers. Posiada 8-letnie doświadczenie w realizacji kampanii sprzedażowych w systemach reklamowych Facebooka i Google. Zarządzał zespołami performance i szkolił specjalistów agencji reklamowych i domów mediowych. Autor rozdziałów o Facebook Analytics w przewodniku “Księga Adsów 3”.

7,74/10

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Google Analytics a.d. 2019

Wszystko, co musi wiedzieć marketer (nie tylko) w 2019 roku, żeby dobrze wyciągać wnioski ze swoich działań marketingowych.

O prelegencie

Dokładnie zna środowisko internetowe. Zajmuje się prowadzeniem efektywnych i skutecznych kampanii linków sponsorowanych, optymalizacją i analizą witryn. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując Google AdWords oraz Google Analitycs, o czym świadczą wszystkie certyfikaty Google. Prowadzi szkolenia, na których dzieli się z uczestnikami swoją fachową wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w podbijaniu wirtualnej przestrzeni.

3

1

0

7/7

9,13/10

3 najsłabsze ogniwa Twojej analizy danych i o tym, jak je wzmocnić

Mówi się, że łańcuch jest tak silny, jak jego najsłabsze ogniwo. Nie inaczej jest w analityce - w długim procesie zbierania, opracowywania i interpretowania danych natrafimy na kilka bardzo niebezpiecznych punktów. Niemniej często ignorujemy je tak długo, jak nasze działania osiągają satysfakcjonujące rezultaty, to jest wiadra złotych monet i uścisk dłoni prezesa. W tej prezentacji opowiem o tym, jakie długofalowe konsekwencje może przynieść wadliwy system zarządzania danymi i w jaki sposób analizować statystyki w taki sposób, by dawały nam (prawidłowe!) odpowiedzi na kluczowe dla nas pytania biznesowe

O prelegencie

Komendant komedii w Janinadaily.com. Panga biznesu. Wirtuoz dobrej matematycznej zabawy. Przez ostatnie pięć lat uczyła metodologii badań i statystyki na TCD w Irlandii. Od zawsze jest psychofanką badań ankietowych, już niedługo także doktorem nauk społecznych. Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji. Lubi przekonywać ludzi, że z analizą danych można i należy się zaprzyjaźnić, a jej supermocą jest umiejętność wytłumaczenia absolutnie każdego zagadnienia statystycznego na przykładzie zwierzątek.

3

0

0

4/7

9,21/10

Paweł Ogonowski

Dlaczego 80% wniosków z testów A/B to kompletne bzdury

Liczby kłamią. Ale nie wszystkie. Jak odróżnić prawdę od kłamstwa w testach A/B? Dowiesz się, dlaczego zwycięzca testu mimo lepszej konwersji nie daje takich efektów biznesowych, jakich oczekujemy. Poznasz przystępne metody statystyczne, które pomogą Ci przełożyć wyniki testów A/B na większy wzrost biznesowy i jak nie dać się tym wynikom oszukać.

O prelegencie

Pasjonat optymalizacji konwersji: łączy zamiłowanie do analizy danych ilościowych i jakościowych z umiejętnością projektowania badań marketingowych, wyniesioną ze studiów na kierunku Marketing i Zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej. Uwielbia testować i poprawiać komunikat marketingowy online, by przynosił on oczekiwane rezultaty.

Pierwszy raz na konferencji

Marcin Łukiańczyk

Jajo czy kura, czyli o tym jakie źródła ruchu są najcenniejsze

Naukowcy już wiedzą. Ale, czy Ty wiesz, gdzie znaleźć Twoich idealnych klientów? Dowiedz się, jak sprawdzić, które źródła ruchu są dla Ciebie najcenniejsze. Skąd przychodzą najlepsi klienci? Dzięki tej prelekcji będziesz w stanie wybrać najlepsze źródła ruchu dla swojego biznesu. Te informacje mogą Cię bardzo zaskoczyć...

O prelegencie

Od 2003 roku zajmuje się e-commerce. Jego celem jest pomoc w popełnianiu jak najmniejszej liczby błędów w prowadzeniu biznesu i osiąganiu celów, które możesz mierzyć wykorzystując do tego Google Analytics.

Pierwszy raz na konferencji

Uwiedź klienta - budowa lejka sprzedażowego

.

O prelegencie

Monika Czaplicka jest z wykształcenia socjolożką. W branży marketingu internetowego działa od 2006 roku. Właścicielka agencji social media Wobuzz. Popularność przyniosła jej akcja „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka” i fanpage „Kryzysy w social media wybuchają w weekendy”. Autorka „Zarządzanie kryzysem w social mediach”, współautorka „Biblii E-biznesu II”. Jesienią premierę ma „Uwiedź klienta – marketing w social mediach”. Prowadzi bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w dbaniu o reputację i zarządzaniu kryzysami, social sellingu oraz komunikacji marek.

6,99/10

Przerwa obiadowa

O prelegencie

.

Karol Dziedzic

Co zrobić żeby i klient był syty i podwykonawca cały?

Odpowiedni przepływ danych pomiędzy Ads i Analytics jest kluczowym elementem zapewniającym efektywność prowadzonych działań w sieci. Co może pójść nie tak? Jakie błędy można popełnić? Pominięcie którego elementu może spowodować fiasko kampanii? Wpadnij posłuchać aby upewnić się, że nie popełniasz tych błędów w swojej codziennej pracy ;)

O prelegencie

W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24.

Pierwszy raz na konferencji

Krzysztof Marzec

Wynik (byle)jakości

Prawdopodobnie dużo za dużo płacisz za kliknięcia w swoich reklamach. Zbyt wysokie koszty kampanii w Google Ads to skutek zaniedbań i ignorowania prostych i zdoworozsądkowych zasad. Pokażę, jak płacić za kliknięcia mniej, niż konkurencja. Nawet kilka razy mniej. To chyba warte zobaczenia?

O prelegencie

Na zlecenie Google prowadzi szkolenia dla najlepszych agencji SEM oraz domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Był prelegentem na kilkudziesięciu wydarzeniach w tym Mobile Trends, Targi E-handlu, SEMCamp, Festiwal SEO oraz cyklicznie organizuje semKRK.

Pierwszy raz na konferencji

Krótka historia o pewnej trudnej konwersji

Znasz to? Know, Like and Trust w wersji dla Google Ads. Jak prowadzić klienta od miłości do wierności.

O prelegencie

Zwolennik optymalizacji i wyciągania maksymalnych efektów z każdej kampanii. Doskonalił swoje umiejętności prowadząc projekty dla kilku agencji i domów mediowych. W swoim portfolio ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Prowadzi stałe szkolenia i praktyczne warsztaty z SEM. Certyfikowany trener Google Adwords. Prelegent na semKRK, SEMcamp i Akademii Google Partners.

1/7

7,89/10

Joanna Czekaj & Maciej Jerzak

IS ATTRIBUTION DEAD?

Wiesz, na czym polega różnica w mierzeniu efektywności reklamy między Tobą, a takimi firmami, jak Booking, Zalando i Netflix? Nie bez powodu są więksi. Większy budżet to nie wszystko. Potrzebna jest jeszcze większa precyzja. Chcesz dowiedzieć się, jak oni to robią?

O prelegencie

Joanna jako jedna ze 150 osób na Świecie, certyfikowana w programie Google Engage Trainer. Swoją wiedzą dzieliła się przy okazji: konferencji SEM Camp, Learn with Google, Internetowej Rewolucji Google, Think Analytics, czy I Love Marketing. Od 2013 w roli Industry Managera w Google, współpracowała z największymi Klientami, m.in. z branży FMCG, Tech-Telco i Automotive. Od stycznia 2015, w Client-Agency Team budowała relacje i strategiczne partnerstwo z domami mediowymi. Maciej jako Marketing Intelligence Director w SalesTube, odpowiada za integrację wszystkich działań biddable media, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, łączących digital, technologię oraz dane na poziomie całego Group One, jak również rozwój produktów, kompetencji i jakości pracy wykonywanej przez dedykowane zespoły ekspertów.

Pierwszy raz na konferencji

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Dominik Karbowski

Stereotypy, przekonania i obiegowe opinie vs. dane w marketingu.

Dlaczego wciąż ulegamy stereotypom? Opieramy swoje działania na niesprawdzonych przekonaniach i obiegowych opiniach? Co wiemy o osobach, do których jako marketerzy zamierzamy dotrzeć? Czy komunikujemy się we właściwy sposób? Dzisiaj biznes buduje się na dobrej znajomości swoich klientów. To z kim się komunikujemy niewątpliwie powinno mieć wpływ na to, jak wygląda przekaz. Jednocześnie marketing musi dbać o wizerunek marki i wspierać sprzedaż. W dobie popularyzacji smartfonów i coraz większej liczby gromadzonych informacji szansą na efektywną komunikację jest analiza i wykorzystanie danych z mobile. Jak odkrywać zachowania klientów i przewidywać trendy, które niezauważalnie nadchodzą? Jak wykorzystać profilowanie danych? Co to jest location data? Jakie możliwości marketingowe się z tym wiążą i jak wygląda przyszłość data science w marketingu?

Pierwszy raz na konferencji

Mateusz Sobieraj

„I Love Chytry Marketing”

Uważaj na swój budżet. Przez proste błędy tysiące złotych marnują się, zamiast zwiększać konwersje. Brak jednego wykluczenia, złe ustawienie jednego parametru mogą niweczyć twoje wysiłki i narażać na comiesięczne straty. Powiem też o innym zagrożeniu - ciemnej stronie reklamy.

O prelegencie

CEO agencji digital marketingu adCookie, zdobywcy Golden Arrow za najbardziej innowacyjną kampanię digital. W branży od blisko 10 lat. Współpracował z takimi markami, jak Gatta, Marwit, Komputronik, Asus, LC Corp. Prelegent na wielu branżowych konferencjach i autor kilkudziesięciu publikacji marketingowych.

Martyna Zastrożna

Dlaczego powinieneś wdrożyć ulepszone śledzenie e-commerce, nawet jeśli nie prowadzisz sklepu?

Zobacz, co tracisz, nie korzystając z tego, do daje ulepszone śledzenie Google Analytcis. Przedstawię metody analityczne e-commerce, które świetnie sprawdzają się poza sklepami. To Ci da lepsze zrozumienie efektów Twoich działań marketingowych.

O prelegentce

E-ntuzjastka marketingu i użytecznych stron internetowych. Z nieskrywaną fascynacją przygląda się tabelkom i wykresom w ukochanym Google Analytics. Autorka książek: „Google Analytics dla marketingowców” oraz „Google Analytics w biznesie”, a także wielu artykułów z dziedziny analityki, e-marketingu i podstaw użyteczności. Zawodowo specjalistka ds. SEO. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza i uczestnikami szkoleń. Prywatnie miłośniczka dobrej herbaty i mocnego brzmienia (i odwrotnie).

Pierwszy raz na konferencji

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sesja Q&A

O prelegencie

.

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Dzień 2 -

10:10-10:30

Jakub B. Bączek

Pierwszy raz na konferencji

Marketingowa rzutkość, czyli jak przekuć siły osobowości na biznesowy sukces

10:30-10:50

Tomasz Manikowski

0

1

0

2/7

8,94/10

Zmieniło się wszystko, wszystko po staremu

10:50-11:10

Piotr Konieczny

Pierwszy raz na konferencji

„Sorry, zostaniesz zhackowany” - Prezentacja dostępna tylko na żywo

11:10-11:30

Paweł Tkaczyk

0

0

2

5/7

8,35/10

Psychologia moralności, czyli o budowaniu marek, którym nie jest wszystko jedno

12:20-12:40

Kamil Kozieł

1

1

0

5/7

8,92/10

(Prawie) Wszystko, co trzeba wiedzieć o marketingowych i sprzedażowych prezentacjach

12:40-13:00

Agnieszka Stelmaszczyk

Pierwszy raz na konferencji

Zrozumieć efektywność w marketingu

13:00-13:20

Barbara Piasek

Pierwszy raz na konferencji

Dlaczego nie zbudujesz silnej społeczności opierając swoją komunikację tylko na interakcji online?

13:20-13:40

Barbara Stawarz-García

0

1

0

4/7

8,27

Content marketing nie oddaje podium! Dlaczego świat treści jest taki ważny i jak go dziś podbijać?

14:40-15:00

Marta Krasnodębska

Pierwszy raz na konferencji

Growth Hacking, czyli jak wyskalować markę online

15:00-15:20

Paulina Mazur

1/7

8,20/10

Marketing rekrutacyjny – jeszcze marketing czy już rekrutacja?

15:20-15:40

Wojtek Ławniczak

Pierwszy raz na konferencji

Jaki ma być budzik? O projektowaniu doświadczeń

15:40-16:00

Bartosz Mateja

1/7

7,25/10

Co zrobić, by każdy z naszych Klientów czuł się wyjątkowym?

16:30-16:50

Zyta Machnicka

SYNERGIA MAREK. Jak mówić jednym głosem do klientów, kandydatów i pracowników

16:50-17:10

Jacek Kłosiński

0

0

1

3/7

8,27/10

Syndrom Batmana, czyli dlaczego w marketingu nie opłaca się być superbohaterem

17:10-17:30

Piotr Bucki

1

0

2

5/7

8,78

Eksperymenty społeczne, sztuka performance i virale. Jak remiksować kulturę i naukę by budować lepsze kreacje w marketingu

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Dziennikarz TV i radia, producent, konferansjer z rekomendacją „Press”. Autor wielu talk-shows, w tym anglojęzycznego „International Poznan” w Polskim Radiu. Przeprowadził wywiady m.in. z Janem Kulczykiem, Jerzym Stuhrem i Janem AP Kaczmarkiem. Studiował na Appalachian State University w Północnej Karolinie oraz Uniwersytecie Antwerpii. Radca prawny. Ukończył aplikację radcowską, a w 2018 r. zdał egzamin zawodowy. Na pokładzie "I love marketing" od samego początku, czyli marca 2016 r.

Jakub B. Bączek

Marketingowa rzutkość, czyli jak przekuć siły osobowości na biznesowy sukces

Wielowymiarowość człowieka jest przeszkodą w poszukiwaniu „prawd absolutnych” w marketingu, a równolegle do tego jest szansą dla przedsiębiorczych osób. Można bowiem przekuć siły swojej osobowości na skuteczność sprzedażową i wyrazistość w marketingu. Psychologia pomaga. Przynajmniej mi. Opowiem, jak może pomóc i Tobie.

O prelegencie

Trener mentalny i biznesowy, właściciel 7-miu firm w 4-ech branżach, autor kilkunastu książek. Na jego kwietniowe szkoleniu „Życie Pełne Pasji 2019” zapisało się 1500 osób. Jest uznawany za najpopularniejszego mówcę w Polsce. Doradza takim korporacjom jak ING, Orange, Alior, PZU czy Toyota. Po zdobyciu mistrzostwa świata z kadrą narodową siatkarzy współpracuje też ze sportowcami z pierwszych stron gazet i celebrytami. Prywatnie, pasjonat podróży i golfa.

Pierwszy raz na konferencji

Zmieniło się wszystko, wszystko po staremu

Gdybym zapytał Cię o wskazanie jednego słowa, jakie dziś powinno wyznaczać kierunek marketingu, to jakie byłoby to słowo? Content? Influencer? Social Media (wiem, to dwa słowa)? Opowiem o najważniejszym słowie współczesnego marketingu. Słowie tak nam obcym, iż nie ma swojego odpowiednika w języku polskim.

O prelegencie

Z wykształcenia marketer i psycholog biznesu. Jest przedsiębiorcą, managerem i profesjonalnym coachem. Od lat zajmuje się najmem nieruchomości komercyjnych, jednak zamiast biur i magazynów fascynuje go człowiek. Jest rekordzistą świata w pływaniu długodystansowym i posiadaczem licencji kierowcy wyścigowego. Prywatnie pasjonat Formuły 1 i gier planszowych.

0

1

0

2/7

8,94/10

Piotr Konieczny

„Sorry, zostaniesz zhackowany” - Prezentacja dostępna tylko na żywo

Podczas prezentacji opowiem o zagrożeniach na jakie jesteśmy narażeni, udostępniając nasze dane w sieci oraz jak się przed nimi uchronić.

O prelegencie

.

Pierwszy raz na konferencji

Psychologia moralności, czyli o budowaniu marek, którym nie jest wszystko jedno

Co jest więcej warte: życie staruszki czy dziecka? To makabryczne pytanie… ma konkretną odpowiedź w Twojej głowie. Nazywamy to psychologią moralności a wiedza z badań nad tym pozwoli Ci stworzyć markę, którą konsumenci będą bardziej szanować.

O prelegencie

Paweł Tkaczyk to jeden z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów od budowania marki w Polsce. Jego książka, „Zakamarki marki” jest bestsellerem i lekturą obowiązkową na najlepszych polskich uczelniach. Od 17 lat buduje silne marki, współpracował m.in. z HBO, Orange czy Google.

0

0

2

5/7

8,35/10

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Rafał Agnieszczak

20 rad w 20 lat, czyli czego nauczyłem się o marketingu przez całe swoje życie zawodowe. Zbiór lepszych i gorszych eksperymentów na własnej skórze.

O prelegencie

Przedsiębiorca internetowy, założyciel m.in. fotka.pl Chętnie dzieli się swoim biznesowym doświadczeniem. Jest fundatorem i inicjatorem powstania fundacji Start up School, która pomaga zdobyć wiedzę potrzebną w tworzeniu podstaw własnego biznesu internetowego.

Pierwszy raz na konferencji

(Prawie) Wszystko, co trzeba wiedzieć o marketingowych i sprzedażowych prezentacjach

Mity dotyczące tego, jak przygotować prezentacje, rozchodzą się szybciej niż skandale na Pudelku. „Nie możesz chodzić po scenie!”, „Musisz chodzić po scenie!”, „Najlepsi mówcy występują bez slajdów!”, „Musisz mieć slajdy!”, „Masz trzymać ręce na wysokości klatki piersiowej!”, „Nie możesz przynosić rąk!” – człowiekowi może się pomieszać.Powyższe stwierdzenia mają tyle samo wspólnego z prawdą, co siostry Godlewskie z talentem muzycznym. O kilku rzeczach natomiast warto pamiętać. Np. o tym, że każdą dobrą prezentację można przedstawić za pomocą podobnej struktury i da się ją opracować, używając przewidywalnego procesu. Albo o tym, że więcej dobrych prezentacji u klienta, to mniej odrzuconych pomysłów. Mniej odrzuconych pomysłów, to… myślę, że wiesz, dokąd zmierzam. Opowiem o tym, jak zaprojektow

O prelegencie

Kamil to trener, którego autodestrukcyjne ciągoty skłoniły do pracy z aktorami, komikami oraz grafikami i doprowadziły do opracowania teorii 4 warstw prezentacji, którą przedstawił na wystąpieniu TEDx. Obecnie, niczym niestrudzony Beduin prowadzi konferencyjno-koczowniczy tryb życia, pomagając prelegentom wygłosić ze sceny ważki komunikat. Złości się, jak ktoś nazywa go kołczem. Przedsiębiorca. Założyciel IT School i Prezart.

1

1

0

5/7

8,92/10

Agnieszka Stelmaszczyk

Zrozumieć efektywność w marketingu

Podczas prezentacji odpowiem na pytania: dlaczego efektywność marketingu spada? Na co stawiać - budowanie marki czy aktywację sprzedaży? Jakie czynniki zwiększają efektywność komunikacji w długim terminie?

O prelegentce

Jej motto to: Change is fun when You learn. Od 20 lat zajmuje się komunikacją marketingową. Połowę tego okresu poświęciła na wnikliwe poznanie rynku mediów tradycyjnych, a drugą na zostanie digitalową ewangelistką. Dzięki tym doświadczeniom potrafi zbudować most między „starym” a „nowym” marketingiem i holistycznie podchodzić do wyzwań komunikacyjnych.

Pierwszy raz na konferencji

Barbara Piasek

Dlaczego nie zbudujesz silnej społeczności opierając swoją komunikację tylko na interakcji online?

Prezentacja o tym, jak ułożyć najskuteczniejszy lejek marketingowy, dając nawet 30% konwersji z całego ruchu. W prezentacji odpowiem na pytanie jak skutecznie wykorzystać opinie klientów w kampanii oraz stworzyć kampanię, dzięki której sprzedaż to tylko formalność.

O prelegencie

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie zebrane jako manager w międzynarodowych korporacjach, m.in. Procter&Gamble, RWE, BMW Polska, Orange, Empik. Jest Prezesem Zarządu spółki Evenea, kompleksowego software dedykowanego do organizatorów wydarzeń oraz współzałożycielem systemu do chatbotów - IncredBots; rozwiązań matchująccy startupy technologiczne, korporacje oraz inwestorów z 60 krajów poprzez konferencję Wolves Summit jak również platformę matchmakingową online. Współzałożyciel See Bloggers – największego festiwalu dla twórców internetowych w Polsce z ponad 100 mln zasięgami oraz Festiwalu Kobiet Internetu.

Pierwszy raz na konferencji

Content marketing nie oddaje podium! Dlaczego świat treści jest taki ważny i jak go dziś podbijać?

Jaką rolę odgrywa dziś content marketing? Czy wciąż warto inwestować w treści, a jeśli tak, to jakie? Zaktualizuj swoją wiedzę i zaplanuj dobrze swój budżet na 2020 rok. Przekonasz się, że nie może w nim zabraknąć content marketingu!

O prelegentce

Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” wydanej przez PWN i dziś to właśnie treści w internecie są jej specjalnością. W 2016 roku trafiła do rankingu najbardziej kreatywnych osób w biznesie magazynu BRIEF. Dziś buduje #HappyContent, agencję specjalizującą się w usługach content marketingowych oraz współpracy z influencerami. Prowadzi szkolenia i wykłada na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS).

0

1

0

4/7

8,27

Przerwa obiadowa

O prelegencie

.

Marta Krasnodębska

Growth Hacking, czyli jak wyskalować markę online

Dlaczego warto unikać projektów hybryd, latających szczeniaczków, kursów kombajnów i jakich błędów unikać, aby nasz marketing nie zwijał się w kulkę jak jeż na widok klienta - i jak wyskalować biznes dzięki produktom online.

O prelegentce

Marta Krasnodębska jest strategiem marki i biznesu online, laureatką wielu nagród i wyróżnień. W ciągu roku od powstania marki Hakerki Sukcesu stworzyła społeczność ponad 25 000 kobiet, a w jej szkoleniach i bootcampach strategii i technik growth hacking wzięły dziesiątki tysięcy osób z ponad 41 krajów świata.

Pierwszy raz na konferencji

Marketing rekrutacyjny – jeszcze marketing czy już rekrutacja?

Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie na najważniejszym kliencie firmy - pracowniku. Jak olśnić kandydatów i zbudować wiarygodną markę pracodawcy. Co decyduje o skuteczności marketingu rekrutacyjnego? Jak wygląda Branding, gdy najważniejszym klientem jest pracownik. Czyli Ty.

O prelegentce

Wyznawczyni autentycznego employer brandingu, który praktykuje łącząc HR z marketingiem, angażując pracowników. Wzmacnia marki pracodawców oraz marki osobiste liderów. Moderuje warsztaty biznesowe, projektuje komunikację, specjalizuje się w wyszukiwaniu podobieństw między pokoleniami X,Y, Z. Wiedzą dzieli się na blogu paulinamazur.com. Wychowywała się w środowisku HR, przechodząc drogę od praktykantki do członka zarządu. Przez ponad 10 lat rozwijała w Polsce międzynarodowe programy dla młodych talentów i pracodawców (GMC i Enactus).

1/7

8,20/10

Wojtek Ławniczak

Jaki ma być budzik? O projektowaniu doświadczeń

Czego chce klient? - fajnego budzika ... A czego potrzebuje? Żeby być fajnie budzonym ... W biznesie coraz ważniejsze staje się odpowiadanie nie na to, czego klient chce, ale czego potrzebuje. Odpowiadanie na marzenia, potrzeby i emocje, które za nim stoją - czystego powietrza, wody, zdrowia, rodziny, przyjaciół, poczucia bezpieczeństwa ... W tym kontekście światy projektantów i marketerów stoją w sprzeczności. Pozornie. Bo łączy je jeden element. Doświadczenie klienta.

O prelegencie

Od dwudziestu lat realizuje projekty, których ramy wyznaczają strategie, marka, innowacje i design. Pracuje z korporacjami, firmami właścicielskimi i instytucjami jako doświadczony moderator procesów innowacyjnych i projektant usług. Jeden z pionierów service design thinking w Polsce. Współzałożyciel think-tanku Service Design Polska oraz Very Human Services - agencji zajmującej się badaniami i projektowaniem w oparciu o podejście human-centred.

Pierwszy raz na konferencji

Co zrobić, by każdy z naszych Klientów czuł się wyjątkowym?

Każdy klient jest inny. Dzięki nowym technologiom nie ma wymówek - przekaz marketingowy może być dopasowany do każdej osoby indywidualnie. Pełna personalizacja przekazu tworzy wyjątkowe doświadczenie klienta, który czuje się, jak by ktoś komunikował się tylko z nim. Tak rośnie w jego oczach wartość produktów i usług, a za tym podąża większa sprzedaż.

O prelegencie

„Ojciec założyciel” Prografix, lidera rynku poligraficznego specjalizującego się w druku big data na papierze. Pasjonat spersonalizowanej komunikacji bezpośredniej, ”ewangelizuje” marketerów w zakresie pokazywania możliwości najnowszych technologii wysoko przetworzonego druku danych zmiennych i łączenia ich z kanałami online. Jego wizje realizuje zespół IT, który nieustająco tworzy dedykowane narzędzia do łączenia offline z online.

1/7

7,25/10

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Zyta Machnicka

SYNERGIA MAREK. Jak mówić jednym głosem do klientów, kandydatów i pracowników

Od lat świat HR próbuje przekonać biznes, że marka pracodawcy ma znaczenie. Zapomina przy tym o jednym ważnym argumencie: employer branding SPRZEDAJE. Czy wiesz, jak do tej sprzedaży doprowadzić? Czy potrafisz wykorzystać prawdziwą siłę EB w komunikacji z kandydatami, pracownikami i klientami? Bądź na sali podczas tej prezentacji i zyskaj zupełnie nowe spojrzenie na możliwości Twojego biznesu.

O prelegentce

Zyta Machnicka - CEO i główny strateg EB w Lightness, autorka bloga CandidateExperience.pl Krzewi ideę employer brandingu oraz pomaga Liderom i Zespołom w budowaniu autentycznej marki pracodawcy. Współpracuje przy tym z wielkimi i małymi organizacjami, które chcą: szybciej rekrutować, mocniej angażować i przede wszystkim lepiej komunikować się z kandydatami i pracownikami. Takich projektów edukacyjnych ma za sobą ponad 200. W branży HR działa od ponad dekady i jest jedną z czołowych postaci polskiego employer brandingu. To również prelegentka topowych konferencji branżowych i jurorka najważniejszych ogólnopolskich konkursów z zakresu EB i HR. Jej książka "Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi" ukaże się z końcem roku, nakładem wydawnictwa Onepress.

Syndrom Batmana, czyli dlaczego w marketingu nie opłaca się być superbohaterem

Prężenie muskułów już się znudziło. Zastanowimy się jak przekonać do siebie klientów bez używania masek i obcisłych kostiumów.

O prelegencie

Poprzez bloga klosinski.net oraz kursy i szkolenia pomaga w kreatywnej pracy. Uczy sprawnego zarządzania sobą w czasie, prowadzenia własnego biznesu i szukania lepszych pomysłów. Fan komunikacji wizualnej i projektowania graficznego.

0

0

1

3/7

8,27/10

Eksperymenty społeczne, sztuka performance i virale. Jak remiksować kulturę i naukę by budować lepsze kreacje w marketingu

Co ma wspólnego Willy Wonka z dobrymi kampaniami rekrutacyjnymi i jak zrobić dobrą kampanię o smogu? Czy badania społeczne i eksperymenty nadają się tylko na odczyt w PAN, czy możesz je też wykorzystać jako szablon twojej kreacji reklamowej? Dowiesz się, jak się inspirować i jak remiksować kulturę, żeby robić naprawdę dobre kreacje, które mają potencjał viralowy i są pozwalają twoim odbiorcom błyszczeć niczym Beyonce w Glastonburry.

O prelegencie

Piotr od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację. Autor książki Porozmawiajmy o komunikacji oraz Life’s a pitch and then you die. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual, autor i opiekun serii BuckiAcademi.

1

0

2

5/7

8,78

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sesja Q&A

O prelegencie

.

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Dzień 3 -

10:10-10:30

Agata Patoła

Pierwszy raz na konferencji

Tik Tok - pokolenie twórców, kopalnia insightów.

10:30-10:50

Marta Cwalina-Śliwińska

Po co marce Influencer? Czyli jak strategicznie podejść do współpracy z influencerami, żeby rozwinąć biznes.

10:50-11:10

Rafał Masny

0

0

1

3/7

7,85/10

10 lat Influencer Marketingu w Polsce

11:10-11:30

Patrycja Górecka-Butora

Pierwszy raz na konferencji

Influencer marketing DIY: 18 minut praktyki

12:00-12:20

Y

Pierwszy raz na konferencji

Abrakadabra - czyli magiczna siła słów nie tylko w marketingu

12:20-12:40

Olek Wandzel

Pierwszy raz na konferencji

Mamo, słyszę głosy! Podcast – czyli Twój stary-nowy najlepszy przyjaciel

12:40-13:00

Kamil Bolek

0

1

0

3/7

8,47/10

Noob w esporcie. Co marka może z gamerem?

13:00-13:20

Marcin Radziwoń

0

0

1

2/7

8,76/10

Content marketing doprawiony influencerem. Przepis na idealne danie główne

13:20-13:40

Barbara Sołtysińska

Pierwszy raz na konferencji

Influencer Marketing na różnych rynkach - co robimy podobnie, a co całkowicie różnie.

14:40-15:00

Karol Paciorek

1/7

7,48/10

Marketing, Marka, Masterclass

15:00-15:20

Cezary Stacewicz

Pierwszy raz na konferencji

Jak będąc małym, tworzyć duże treści czyli virality od kuchni

15:20-15:40

Łukasz Zdrodowski

1/7

7,6/10

Wartościowa relacja z twórcą vs publikowanie postów na zewnętrznych kanałach społecznościowych

15:40-16:00

Twórcy z Happy Ent.

Pierwszy raz na konfeerencji

Storytelling na YouTube - dlaczego to tyle kosztuje?

16:30-16:50

Michał Sadowski

1

2

1

5/7

8,93/10

6 Skutecznych Metod Pomiaru Efektów Działań Marketingowych

16:50-17:10

Michał Kasprzyk

Pierwszy raz na konferencji

Zmiana w agendzie - temat podany wkrótce.

17:10-17:30

Maciek Budzich

1

1

0

6/7

8,35/10

Typy narracji w kampaniach z influencerami czyli wybierzmy coś dla siebie

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Dziennikarz TV i radia, producent, konferansjer z rekomendacją „Press”. Autor wielu talk-shows, w tym anglojęzycznego „International Poznan” w Polskim Radiu. Przeprowadził wywiady m.in. z Janem Kulczykiem, Jerzym Stuhrem i Janem AP Kaczmarkiem. Studiował na Appalachian State University w Północnej Karolinie oraz Uniwersytecie Antwerpii. Radca prawny. Ukończył aplikację radcowską, a w 2018 r. zdał egzamin zawodowy. Na pokładzie "I love marketing" od samego początku, czyli marca 2016 r.

Agata Patoła

Tik Tok - pokolenie twórców, kopalnia insightów.

Będzie o TikToku, czyli miejscu gdzie dorasta pokolenie twórców! Opowiem o tym co robi tam 500 milionów użytkowników miesięcznie. Dowiecie się też dlaczego to kopalnia insightów i poznacie fenomen odgrzewanych kotletów ;) I postaram się udowodnić, że... warto tam być!

O prelegentce

Social media specialist w agencji Hand Made. W branży pracuje od 4 lat, tworzy strategie komunikacji, kampanie reklamowe, content i... chatboty! Wierzy w kreatywność i UX. Po godzinach pasjonatka polskiej ilustracji, kosmosu i teatru - to właśnie na jego deskach stawiała pierwsze kroki w branży.

Pierwszy raz na konferencji

Marta Cwalina-Śliwińska

Po co marce Influencer? Czyli jak strategicznie podejść do współpracy z influencerami, żeby rozwinąć biznes.

Chcesz rozwinąć swoją markę dzięki Influencerom, ale nie wiesz jak do tego podejść? Poznaj strategiczną perspektywę patrzenia na współpracę z Influencerami, która pozwoli przygotować Twoją markę i Twój biznes na takie partnerstwo.

O prelegencie

Marketingowiec z zamiłowania, wykształcenia i doświadczenia. Wierzy, że ważniejsze od tego jak dziś idzie Twój biznes, jest to co z nim zrobisz jutro. Przez 12 lat osiągała sukcesy w Mars Polska. Tworzyła strategie dla takich marek jak M&M's, Twix, Mars czy Bounty. Zarządzała projektami na markach Pedigree, Chappi, Kitekat oraz Perfect Fit w regionie Centralnej Europy. Dziś prowadzi własną firmę doradztwa marketingowego CWALINA MARKETING CONSULTING. Doradza firmom i przedsiębiorcom jak skutecznie budować marki oraz jak stworzyć strategie marketingowe, które rozwiną cały biznes zarówno dziś, jak i w przyszłości.

10 lat Influencer Marketingu w Polsce

Mniej więcej 10 lat temu nie śmiało rozpoczął się w naszym kraju boom na influencer marketing. Jednak do dziś ta forma reklamy budzi wśród wielu marketerów czynny sprzeciw. Z okazji pierwszych dwucyfrowych urodzin zmierzę się z realnymi zarzutami osób influosceptycznych.

O prelegencie

Współtwórca Abstrachuje.TV, najpopularniejszego polskiego kanału na YouTube. Współzałożyciel firmy Abstra. Od 6 lat aktywny uczestnik i obserwator polskiego rynku internetowego wideo oraz influencer marketingu.

0

0

1

3/7

7,85/10

Patrycja Górecka-Butora

Influencer marketing DIY: 18 minut praktyki

Co ma wspólnego influencer z biurem obsługi klienta, dlaczego personalizacja is queen, kiedy realizować kampanię przez agencję, a kiedy inhouse? Mam dla Ciebie krótki przewodnik po influencer marketingu, oparty na kampaniach z kilku branż, zrealizowanych w różnych budżetach.

O prelegentce

Współautorka książki „Influencer marketing od A do Z”. PR & Influencer Marketing Coordinator w Kazar Group. Ekspertka influencer marketingu, buduje i realizuje strategie współpracy z twórcami i ekspertami w internecie dla marek z różnych branż. Wykładowca na AGH oraz WSEI.

Pierwszy raz na konferencji

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Y

Abrakadabra - czyli magiczna siła słów nie tylko w marketingu

Opowiem o sile przekazu. Twoje słowa wywierają wpływ, choć nie zawsze taki, jakiego oczekujesz. Masz moc i narzędzia do komunikacji w formie platform spod znaku Social Media. Wystarczy jedno kliknięcie, by dotrzeć do setek tysięcy osób na raz - pozostaje pytanie, jaki będzie tego efekt?

O prelegencie

Y – Polski Magik Gwiazd, nowoczesny iluzjonista, mentalista, autor książki "13 kroków by stać się magicznym". Obecnie ma on ponad 950 tysięcy stałych widzów i prawie 80 milionów odsłon. Zaowocowało to współpracą z wieloma markami, jak i cyklicznymi materiałami w dzień Dobry TVN oraz autorskim programem Magia Y w TVN style, w którym Y pokazuje magię gwiazdom polskiego showbiznesu. Y zaprojektował już 6 autorskich talii kart, tworząc największy crowdfounding w historii polski. Na co dzień występuje dla dużego biznesu oraz reprezentuje w komunikacji PR marki i instytucje takie jak Coca-Cola czy Ministerstwo Finansów.

Pierwszy raz na konferencji

Olek Wandzel

Mamo, słyszę głosy! Podcast – czyli Twój stary-nowy najlepszy przyjaciel

Dlaczego warto nagywać podcast? Bo ta forma komunikacji zyskuje coraz większą liczbę odbiorców. Liczby nie kłamią, ten rynek rozwija się w tempie kilkuset procent rocznie. Możesz zignorować ten trend, albo wypłynąć na fali popularności podcastów i zdobywać rzesze fanów.

O prelegencie

Były sportowiec, a obecnie pasjonat Internetu i VP Strategy Abstra – firmie będącej największym producentem video na polskim YouTube. W wolnym czasie prowadzi autorski podcast, w którym rozmawia ze znanymi ciekawymi ludźmi ze świata sportu, marketingu i wielu innych branż.

Pierwszy raz na konferencji

Noob w esporcie. Co marka może z gamerem?

Błękitny ocean do przejęcia. Opowiem o tym, co może zyskać marka, wchodząc w świat esportu i kampanie z gamerami. Obszedłem specjalistów od e-sportu i zarzuciłem ich dziesiątkami "marketingowych" pytań, przesiedziałem długie godziny z działami gamingu w sieciach partnerskich, pogadałem ze streamerami, przemieliłem wszystkie dane dostępne z analityki naszej sieci, przejrzałem wszystkie dostępne raporty i artykuły, przestudiowałem case'y z gamerami. Całość zebrałem, poukładałem, zsyntetyzowałem i wyciągnąłem wnioski, które według mnie powinien znać każdy marketer. I tak własnie powstała ta prezentacja.

O prelegencie

Dyrektor marketingu w LifeTube, największej w Polsce agencji realizującej kampanie z youtuberami. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: "Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)".

0

1

0

3/7

8,47/10

Content marketing doprawiony influencerem. Przepis na idealne danie główne

Dawniej mawiano „wyróżnij się, albo zgiń!” Dziś bardziej liczy się kto i jak o Tobie mówi oraz to, jakie treści prezentujesz. Co wynika z połączenia tych dwóch form marketingu? Przyjdź, zobacz i przekonaj się, co może zyskać twoja marka.

O prelegencie

Swoją popularność zawdzięcza dobrej gadce, nieszablonowemu poczuciu humoru i muzykalnym zdolnościom. Od ponad 10 lat angażuje internetową społeczność, doradza i inspiruje. Znany i ceniony przez miliony Polaków jako szef ekipy „5 Sposobów na…”, która od 5 lat z powodzeniem rozwija swój kanał w serwisie YouTube . Na swoim koncie posiada ponad 80 kampanii zrealizowanych dla Klientów z całego świata – oczywiście z ogromnym sukcesem. Z pewnością nie raz zaskoczy świat swoimi szalonymi pomysłami i ogromną dawką pozytywnego podejścia do życia.

0

0

1

2/7

8,76/10

Barbara Sołtysińska

Influencer Marketing na różnych rynkach - co robimy podobnie, a co całkowicie różnie.

Czym różni się podejście do kampanii klientów, agencji i influencerów na różnych rynkach. Czy mamy te same wyzwania? Co robimy podobnie a co zupełnie inaczej.

O prelegentce

Współzałożycielka LifeTube i indaHash. Barbarze Sołtysińskiej największą satysfakcję daje rozwijanie nowych biznesów i wymyślanie kolejnych, innowacyjnych rozwiązań z zakresu content i influencer marketingu.

Pierwszy raz na konferencji

Przerwa obiadowa

O prelegencie

.

Marketing, Marka, Masterclass

Podczas tego wystąpienia pokażę nieujawnione wcześniej triki i znane tylko wtajemniczonym metody marketingu, dzięki którym podbijesz rynek.

O prelegencie

Twórca internetowy, razem z Włodkiem Markiewiczem prowadził popularny na YouTube kanał Lekko Stronniczy. Współautor książki zatytułowanej „Lekko Stronniczy – jeszcze więcej”, w której ujawnione zostają mechanizmy rządzące internetowym biznesem. Aktualnie prowadzi kanał "Imponderabilia", na którym przeprowadza wywiady ze znanymi postaciami.

1/7

7,48/10

Cezary Stacewicz

Jak będąc małym, tworzyć duże treści czyli virality od kuchni

Teraz mały może więcej. Opowiem o kanale video na Facebooku, który zdobywa ogromne zasięgi tylko dzięki umiejętności tworzenia viralowych treści. To nie szczęście ani przypadek, tylko znajomość podstaw virality, czyli danych i... pscyhologii. Tu znajdziesz odpowiedź na pytanie: dlaczego udostępniamy treści i jak to wykorzystać w rozwoju swojego kanału na dowolnej platformie socialowej.

O prelegencie

Czarek to ktoś, kto po kilku latach w biznesie odpowiedział sobie szczerze na pytanie króla sedesów: Co chcesz robić w życiu? I zaczął to robić. Poszedł kompletnie w twórczość odcinając tę przemianę grubą kreską wyjeżdżając w 8 miesięczną podróż autostopem z Polski do Singapuru. Całość nagrywał, by po powrocie wrócić i tworzyć jeszcze więcej. Spec od virali, twórca największego vloga o Łodzi, Zaznaj Łodzi i autor głośnych akcji o tym mieście. Prowadzący kanału 'Backstage'. Show z polskimi gwiazdami internetu w amerykańskim stylu i pierwszy polski kanał na YT w całości tworzony w pionie pod mobile.

Pierwszy raz na konferencji

Łukasz Zdrodowski

Wartościowa relacja z twórcą vs publikowanie postów na zewnętrznych kanałach społecznościowych

Jak żyć? Z influencerem. Liderem opinii. Ambasadorem marki. Z człowiekiem, który stoi za wybranym profilem. Pokażę kilka zasad, metod i narzędzi, które pomagają realizować cele marketingowe we współpracy z Twórcą a nie jedynie publikować treści na jego profilu.

O prelegencie

Strateg mediowy z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży, współtwórca InfluTool pierwszego w Polsce, w pełni niezależnego narzędzia dedykowanego analityce działań z obszaru influencer marketingu.

1/7

7,6/10

Twórcy z Happy Ent.

Storytelling na YouTube - dlaczego to tyle kosztuje?

Pokażemy krok po kroku jak powstaje branded content, który angażuje widzów, a markę stawia w roli bohatera. Rozłożymy na czynniki pierwsze kosztorysy youtubeowych fabuł i postaramy się odpowiedzieć na pytanie, co stoi za ich sukcesem.

Pierwszy raz na konfeerencji

Martin Stankiewicz

Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec (Szparagi)

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

6 Skutecznych Metod Pomiaru Efektów Działań Marketingowych

Jak zdobyliśmy ponad 3300 klientów z 110 krajów? Dzięki mierzeniu efektywności naszych działań. W prezentacji pokażę nasze sztuczki, porady i dobre praktyki, które trzeba stosować, gdy Twoim celem jest skalowalny rozwój bazy klientów. Skuteczność ma swoją miarę.

O prelegencie

Założyciel i prezes Brand24 S.A. firmy zajmującej się monitoringiem Internetu i jednego z laureatów konkursu Aulery 2012 oraz Ekomersy 2012. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards 2013. Autor bestsellerowej książki „Rewolucja Social Media”. Programista i grafik. Komentator zjawisk związanych z Internetem.

1

2

1

5/7

8,93/10

Michał Kasprzyk

Zmiana w agendzie - temat podany wkrótce.

.

O prelegencie

Przemówienia sprawiły, że życie wywróciło mu się do góry nogami i dzięki temu ma teraz cel w życiu, pracę i żonę. Chce opowiadać historie, które dają wartość odbiorcom oraz pomagać innym tworzyć takie historie. Najnowsze medium, które mu na to pozwala i którym się ekscytuje, to podcasty. Przed publicznością czuje się jak ryba w wodzie, więc pomaga wygłaszać lepsze przemówienia ludziom, którzy chcą skuteczniej przekazywać swoją wiedzę lub inspirować innych. Mówca czerpiący wiele z TEDa. Organizator TEDxWroclaw. Podcaster w Do Początku. Partner w Earborne Media – pierwszym w Polsce podcastowym studiu produkcyjnym skupiającym się na podcastach narracyjnych. Założyciel Biura Mówców Spice, które pomaga w kontakcie ze świetnymi prelegentami. Zaangażowany w projekt pierwszej europejskiej analogowej bazy kosmicznej z zespołem Space Is More.

Pierwszy raz na konferencji

Typy narracji w kampaniach z influencerami czyli wybierzmy coś dla siebie

Tradycyjnie - będzie inspirująco i z własnymi przemyśleniami i doświadczeniami. Tak żebyście mogli tę wiedzę wykorzystać we własnych kampaniach.

O prelegencie

Pasjonat i komentator nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością. Organizuje inicjatywy związane z mediami, internetem i społeczeństwem informacyjnym: konferencje (TUBA, MediafunLAB, OchMyBlog, debata ZapytajPremiera), popularyzuje idee barcampów, współorganizuje Aula Polska.

1

1

0

6/7

8,35/10

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sesja Q&A

O prelegencie

.

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Dzień 4 -

10:10-10:30

Artur Jabłoński

0

0

1

5/7

8,28/10

Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie - o optymalizacji reklam na Facebooku

10:30-10:50

Cezary Kuik

8,01

Idea Superaplikacji. Dlaczego Facebook postanowił połączyć Instagrama i Messengera?

10:50-11:10

Michał Fedorowicz

Pierwszy raz na konferencji

Temat zostanie podany wkrótce

11:10-11:30

Bartłomiej Rak

4/7

7,95/10

Hacking i automatyzacja działań w social media

12:00-12:20

Dagmara Pakulska

2/7

7,6/10

Gratulacje! Robisz to źle. Czyli 5 sposobów na to, by zrujnować swoją markę osobistą na LinkedInie.

12:20-12:40

Rafał Szymański

Straszne boty na LinkedIn. Czy automatyzacja jest taka zła?

12:40-13:00

Justyna Mudło & Szymon Florczak

Pierwszy raz na konferencji

Internetowe igrzyska: 12 cech złotego olimpijczyka social mediów

13:00-13:20

Michał Matysiak

2/7

8,34/10

Uwolnij twórczy potencjał smartfona

13:20-13:40

Grzegorz Miecznikowski

Pierwszy raz na konferencji

Na heteronormie nie zarobisz, a tęcza nie jest taka straszna jak ją malują

14:40-15:00

Bartek Sibiga

1/7

8,77/10

Za wielką siłą idzie wielka odpowiedzialność - czyli o odpowiedzialności w social mediach

15:00-15:20

Magdalena Urbaniak

4/7

8,35/10

Gdzie jest mózg w internecie czyli jak wykorzystać neuromarketing w social media.

15:20-15:40

Maciej Wróblewski & Karol Modzelewski

5/7

8,06/10

Video w trudnych branżach. Jak opowiadać o skomplikowanych produktach, aby widzowie chcieli oglądać do końca?

15:40-16:00

Jakub Biel

1

0

1

5/7

8,68/10

Jak za 1zł dotrzeć do 1 000 000 klientów? Kampanie niestandardowe, które działają

16:30-16:50

Szymon Lisowski

1/7

8,38/10

O lejkach inaczej, czyli jak w niestandardowy sposób przyciągnąć i utrzymać klienta

16:50-17:10

Bartosz Dziedzic

Czy pogoń za technologią może prowadzić nas do marketingowej zguby?

17:10-17:30

Tomasz Palak

1

1

2

4/7

9,04/10

Na czym złapie Cię prawnik?

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Dziennikarz TV i radia, producent, konferansjer z rekomendacją „Press”. Autor wielu talk-shows, w tym anglojęzycznego „International Poznan” w Polskim Radiu. Przeprowadził wywiady m.in. z Janem Kulczykiem, Jerzym Stuhrem i Janem AP Kaczmarkiem. Studiował na Appalachian State University w Północnej Karolinie oraz Uniwersytecie Antwerpii. Radca prawny. Ukończył aplikację radcowską, a w 2018 r. zdał egzamin zawodowy. Na pokładzie "I love marketing" od samego początku, czyli marca 2016 r.

Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie - o optymalizacji reklam na Facebooku

Optymalizacja reklam na Facebooku nie jest łatwa. Reguły gry ciągle się zmieniają. A może wcale nie? Czym kierować się, gdy chcemy poprawić efekty naszych reklam? Co tak naprawdę wpływa na wyniki? O tym opowiem na swojej prezentacji.

O prelegencie

CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.

0

0

1

5/7

8,28/10

Cezary Kuik

Idea Superaplikacji. Dlaczego Facebook postanowił połączyć Instagrama i Messengera?

Prawdopodobnie używasz ich na codzień, ale nie znasz skali możliwości biznesowych, jakie mogą Ci dać. Messenger i Instagram. Superaplikacja Facebooka, powstała z połączenia tych dwóch. Pozwól, że pokażę Ci coś, czego jeszcze nie wiesz, a będzie o tym głośno. To, co zobaczysz, zaskoczy Cię.

O prelegencie

Head of Product w Bot Like You. Na jego portfolio składa się ponad 50 realizacji, w tym dla marek takich jak: McDonald’s, Coca-Cola, VISA, Samsung, Motorola, Pepsi, Lays, Mercedes, Honor czy M&M’s. Projektował boty dla Facebooka z Polski i Wielkiej Brytanii, a prace jego zespołu były oceniane bezpośrednio przez inżynierów aplikacji Messengera. Wybrany na jednego z najbardziej wartościowych twórców botów, przez największą na świecie platformę Chatfuel.

8,01

Michał Fedorowicz

Temat zostanie podany wkrótce

.

O prelegencie

Ekspert zarządzania i ochrony wizerunku w internecie. Twórca monitoringu behawioralnego sentymentu opinii w sieci. Założyciel i współwłaściciel największej internetowej agencji ochrony wizerunku w sieci - Apostołowie Opinii.

Pierwszy raz na konferencji

Hacking i automatyzacja działań w social media

Pracuj mądrzej i sprytniej, bo czas ucieka za szybko. Zatrudniaj automatyzacje zamiast ludzi, bo coraz trudniej znaleźć doświadczonego pracownika. Kampanie reklamowe mogą zabierać mniej czasu i dawać lepsze efekty, tylko musisz wiedzieć, jak je prowadzić w sprytny sposób.

O prelegencie

W Socjomanii odpowiada za rozwój spółki. Specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi również na poziomie biznesowym. Często reprezentuje i wchodzi do organizacji klienta jako zewnętrzny konsultant. Ma przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Zafascynowany internetem i prawie uzależniony od komunikacji za jego pośrednictwem.

4/7

7,95/10

Przerwa kawowa

Gratulacje! Robisz to źle. Czyli 5 sposobów na to, by zrujnować swoją markę osobistą na LinkedInie.

Twoje kontakty na LinkedIn są tylko tak dobre, jak Twój personalny profil. Słaby przyciąga niewłaściwych znajomych. Doskonały przyciąga... zgadnij? Wiele osób żyje w przeświadczeniu, że ich profilowi nic nie brakuje, więc muszę coś z tym zrobić. Na początek obrzucę cię błotem, ale potem, pokażę, jak zabłysnąć i lepiej realizować swoje cele biznesowe.

O prelegentce

Marketerka, prelegentka na szkoleniach i konferencjach branżowych, specjalistka HR z kilkuletnim doświadczeniem. Zajmuje się tworzeniem strategii dla marek, jak również prowadzeniem ich komunikacji w mediach społecznościowych. Jest autorką wielu prezentacji i artykułów na rozmaitych blogach i portalach tematycznych. Od 2015 roku prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych AGH oraz WSE.

2/7

7,6/10

Rafał Szymański

Straszne boty na LinkedIn. Czy automatyzacja jest taka zła?

.

O prelegencie

Ekspert digital marketingu i eCommerce. Specjalizuje się w optymalizacji sprzedaży przez Internet. Budował działy digital w Sanofi, Roche i Neckermanie. Ostatnio jako eCommerce Pilar Leader w 3M odpowiadał za działania sprzedaży elektronicznej B2B i B2C w 47 krajach Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu. Obecnie buduje start up dostarczający leady sprzedażowe B2B oraz produkujące oprogramowanie automatyzujące działania na LinkedIn, Facebook, Twitter oraz Instagram. Laureat Golden Arrow i Mixx Awards za najskuteczniej sprzedające kampanie email marketingowe.

Justyna Mudło & Szymon Florczak

Internetowe igrzyska: 12 cech złotego olimpijczyka social mediów

Zastanawiacie się, co łączy 10 mistrzów olimpijskich, dr Daniela Goulda i media społecznościowe? Z naszego wystąpienia wyjdziecie bogatsi nie tylko o tę wiedzę, ale też cenne wskazówki, które pomogą Wam lepiej zorganizować swoją pracę oraz wykorzystać do tego najlepsze praktyki z Facebooka i Instagrama.

O prelegencie

Justyna to Social Media Manager w MaxROY.agency i Social Media Enthusiast w życiu. Dzień zaczyna od wyłączenia budzika i włączenia Instagrama. Wszelkie nowinki testuje kreatywnie na skórze własnej oraz marek (polskich i zagranicznych), dla których komunikację prowadzi na co dzień w ramach działań agencyjnych. Jest częścią zespołu social media relacjonującego konferencję I <3 Marketing. Szymon to marketer zafascynowan światem Social Media, szybkością ich rozwoju oraz możliwościami jakie stwarzają. Na co dzień wykorzystuje potencjał mediów społecznościowych w działaniach marketingowych klientów jako Social Media Manager w MaxROY.agency. Jeden z nielicznych szkoleniowców posiadający oficjalny certyfikat wydawany przez Facebooka (Certified Buying Professional)

Pierwszy raz na konferencji

Uwolnij twórczy potencjał smartfona

Techniczne aspekty wykorzystania smartfona do codziennego tworzenia angażujących treści foto i wideograficznych - live show.

O prelegencie

Inżynier, przedsiębiorca. Twórca Invest Studio - produkcja filmowa i zdjęciowa & marketing, sprzedaży. Fotografią zajmuje się od 2003 roku. Fan racjonalnego gospodarowania dobrami, upcyklingu i OZE. Pragnie, aby "Fotografia" na zawsze pozostała jego pasją.

2/7

8,34/10

Grzegorz Miecznikowski

Na heteronormie nie zarobisz, a tęcza nie jest taka straszna jak ją malują

Geje, lesbijki, osoby biseksualne i transseksualne to wciąż mocno niedoceniana w Polsce grupa zakupowa, poszukująca sojuszników także wśród biznesu. Jak się z nią komunikować? Ile warta jest różowa złotówka? Czy firmowe social media to miejsce na dyskusje światopoglądowe i czy marka powinna brać w nich udział? Na te pytania odpowiem w czasie mojej prezentacji.

O prelegencie

Na co dzień jest CEO agencji S Words, w której zajmuje się tworzeniem strategii i pilnowaniem, żeby klienci byli usatysfakcjonowani, a podjęte przez agencję działania przynosiły im policzalne efekty wizerunkowe i sprzedażowe. Jego działania to także marketing LGBT, marketing to foreigners czy PR Concierge.

Pierwszy raz na konferencji

Przerwa obiadowa

Za wielką siłą idzie wielka odpowiedzialność - czyli o odpowiedzialności w social mediach

.

O prelegencie

Założyciel platformy społecznościowej dla influencerów DDOB.com. Przez lata dominował na rodzimej scenie narciarskiego slopestyle'u zdobywając Mistrzostwo Polski i godnie reprezentując kraj na Mistrzostwach Świata i Europy. Kontuzja kolana skłoniła go do wykorzystania informatycznego wykształcenia i realizacji szalonego pomysłu biznesowego, który okazał się być strzałem w dziesiątkę. Uwagę ze sportu przekierował na Internet i potencjał blogosfery. Dostrzegł potencjał młodych twórców działających w internecie i stworzył pierwszą w Polsce i jedna z pierwszych na świecie platform zrzeszających twórców internetowych z Pokolenia Millenials oraz Pokolenia Z – digital natives wychowanych ze smartfonem w ręku.

1/7

8,77/10

Gdzie jest mózg w internecie czyli jak wykorzystać neuromarketing w social media.

.

O prelegencie

Założycielka oraz Head of Strategy w MaxTractor.agency.Doradza, buduje i wdraża strategie komunikacyjne dla biznesu. Specjalistka ds. public relations i influencer marketingu. Współzałożycielka projektu Marketing Inspire. Prelegentka na takich wydarzeniach jak TedX, czy Infoshare. Autorka bloga magdaurbaniak.com o marketingu i tractormania.pl o ciągnikach rolniczych. Regularnie pisze o wizerunku i komunikacji m.in w Magazyn E-commerce czy Magazyn Online Marketing. Wykładowca na DSW, WSB i WSH we Wrocławiu oraz WSEI w Krakowie.

4/7

8,35/10

Video w trudnych branżach. Jak opowiadać o skomplikowanych produktach, aby widzowie chcieli oglądać do końca?

"Ale w mojej branży się tak nie da...". To najczęstsza odpowiedź marketerów, którzy nie tworzą reklam video. Pokażemy, że historię każdej marki i każdego produktu można z sukcesem opowiedzieć w filmie. Co ciekawe, te "trudne" branże jak np. chemia rolnicza mają znacznie łatwiej :)

O prelegencie

Maciej ze światem YouTube związany jest od 2013 roku. Prowadzi szkolenia i opowiada o YouTube na konferencjach branżowych. Posiada certyfikat YouTube Certified in Audience Growth. Po godzinach pomaga użytkownikom produktów Google na oficjalnych Forach Pomocy jako Top Contributor. Karol to współzałożyciel i creative director w agencji AdRebellion. Komik, stand-uper, prezenter tv i radiowy, producent, scenarzysta, reżyser.

5/7

8,06/10

Jak za 1zł dotrzeć do 1 000 000 klientów? Kampanie niestandardowe, które działają

Mały budżet stwarza wielkie możliwości. Gdy masz mniej pieniędzy, musisz mieć więcej dobrych pomysłów. Niestandardowe myślenie w tworzeniu kampanii reklamowych ma większą wartość, niż milionowe budżet. Efektywność takich kampanii potrafi mocno zaskoczyć. Pokażę Ci to na przykładach polskiego rynku, wbrew malkontentowm, mówiącym, że "u nas tak się nie da".

O prelegencie

PR & Communication Manager w firmie x-kom, gdzie odpowiada za całą komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, tj. kieruje działami: social media, PR, YouTube, komórką kreatywną oraz zespołem eventów. Pasjonat nowych technologii.

1

0

1

5/7

8,68/10

Przerwa kawowa

O lejkach inaczej, czyli jak w niestandardowy sposób przyciągnąć i utrzymać klienta

Szeroko rozumiana sprzedaż to proces, który wymaga strategii i uporządkowania. A żeby ten proces uporządkować i podzielić na odpowiednie etapy, chętnie sięgamy po lejki sprzedażowe i mapujemy ścieżki klienta (Customer Journey). Podczas swojej prezentacji opowiem o wybranych niestandardowych i inspirujących taktykach i narzędziach przydatnych do przeprowadzenia klienta przez wszystkie fazy lejka sprzedażowego - od świadomości po lojalność.

O prelegencie

Digital Marketing Lead i Wiceprezes w Socjomania. Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w internecie. Certyfikowany trener Digital Marketing Institute, wykładowca akademicki i prelegent. Współautor podręcznika „E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka”.

1/7

8,38/10

Bartosz Dziedzic

Czy pogoń za technologią może prowadzić nas do marketingowej zguby?

Pora ostudzić zapał do rzucania się na każdą nową technologię z naszymi marketingowymi pomysłami, czyli kilka słów o tym, jak nie budować bariery pomiędzy komunikacją marki a jej odbiorcami. Nie ma jednak muru, którego nie dałoby się zburzyć, dlatego nie traćcie nadziei i nastawcie się na wytężone poszukiwania sposobów obniżania progu wejścia.

Na czym złapie Cię prawnik?

Nieznane aspekty prawne mogą przerażać - dlatego uczyńmy je znanymi. Nie daj się złapać na prawniczy żargon i mętne wyjaśnienia. Dowiedz się jak reagować i uniknij wielu możliwych rozczarowań i nieporozumień. Może nawet rozpraw?

O prelegencie

Radca prawny w Profit Plus, głównym obszarem jego prawnych zainteresowań jest obecność w przedsiębiorców w internecie - prawo autorskie i social media, ochrona danych osobowych, regulaminy itd. Ze wskazanego zakresu publikuje artykuły i prowadzi szkolenia. W wolnym czasie gitarzysta, prowadzi bloga tomaszpalak.pl.

1

1

2

4/7

9,04/10

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sesja Q&A

O prelegencie

.

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

32 wystąpienia

770

10 godzin video

Zarejestruj się jeszcze dzisiaj i otrzymaj pakiet 32 nagrań z  VI edycji o wartości 770 zł ZA DARMO!

Zarejestruj się Zarezerwuj teraz

Dostęp przesyłamy w ciągu
kilku godzin po opłaceniu rejestracji

Sprzedaż biletów na I marketing

UWAGA!

Na najbliższej edycji nie będzie transmisji LIVE

Bonusy w ramach pakietów: VIP Premium Standard
Miejsca w wydzielonych rzędach, zasilanie do laptopa i napój od sprawny.marketing 1-wsze rzędy

wartość:

770

Materiały video z 2 lub 4 dni konferencji video

wartość:

177

Roczna prenumerata magazynu sprawny.marketing prenumerata
Bilet na Charytatywną Galę Boksu gala boksu
Prezent niespodzianka prezent
Udział w afterparty w klubie The View afterparty
Wysokiej jakości koszulka z eko bawełny
I marketing
koszulka
Duża paczka konferencyjna przesłana pocztą duża paczka
Mała paczka konferencyjna przesłana pocztą koperta

wartość:

770

Materiały video z VI edycji konferencji video 2
Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział certyfikat elektroniczny
Slajdy z prezentacji przesyłane na żywo na Twój telefon prezentacje
Badge konferencyjny badge

wartość:

47

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing magazyn sprawny.marketing
Grywalizacyjna Aplikacja (Stoiska-Uczestnicy-Prelegenci) aplikacja

Bonusy w ramach pakietów:

VIP

Premium

Standard

1-wsze rzędy

video

prenumerata

gala boksu

prezent

afterparty

koszulka

duża paczka

koperta

video 2

certyfikat elektroniczny

prezentacje

badge

magazyn sprawny.marketing

aplikacja

Wybierz bilet na konferencję

Liczba biletów 212 1170 PLN 970 PLN
Liczba biletów 15770 PLNLiczba biletów 9870 PLN
Liczba biletów 21770 PLNLiczba biletów 34870 PLNLiczba biletów 151370 PLN
Liczba biletów 271570 PLNLiczba biletów 221770 PLNLiczba biletów 6770 PLN
Liczba biletów 14870 PLN

08dni : 15godzin : 08minut

Transmisja LIVE+ nagrania z 4 dni konferencji okładka live

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
To pole jest obowiązkowe
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Pakiet streaming + nagrania

Bilet Standard I Love Ads & Analytics

Bilet Premium I love Ads & Analytics

Bilet Standard I Love Influencer

Bilet Premium I Love Influencer

Pakiet 2 dni Standard Influencer & Social Media

Pakiet Premium 2 dni Influencer & Social Media

Pakiet VIP 2 dni Influencer & Social Media

Bilet Standard I love Social Media

Bilet Premium I Love Social Media

To pole jest obowiązkowe

Co się dzieje po rejestracji?

1

Zarejestruj się i pobierz fakturę pro forma. Zapłacić możesz teraz lub w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia.

2

Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz od nas dostęp do materiałów video z video z VI edycji konferencji. Wartość materiałów to aż 770 zł netto!

3

Tydzień przed konferencją otrzymasz paczkę konferencyjną. Znajdziesz w niej ważne informacje organizacyjne oraz koszulkę i gadżety od Partnerów.

4

W dniu konferencji zarejestruj się na naszych stanowiskach i odbierz identyfikator oraz certyfikat uczestnictwa.

5

Podczas całej konferencji możesz głosować, oceniając prezentacje prelegentów. Zadecyduj, kto zdobędzie premie i wygra I Love Marketing!

6

Jeśli zdecydowałeś się na Pakiet VIP, 2 dni po zakończeniu konferencji, otrzymasz dostęp do materiałów video z tej edycji.

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Warszawa Złote Tarasy, ul. Złota 59, 00-120 Warszawa

Nie, nie ma fizycznej formy biletu na konferencję. Opłacenie rejestracji jest potwierdzeniem uczestnictwa w konferencji. Do uczestników konferencji wysyłane są przed wydarzeniem informacje organizacyjne (mailowo).

Multikino Złote Tarasy,
3 piętro
ul. Złota 59
00-120 Warszawa

Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu Platnosci.pl oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. Aby pobrać fakturę Pro Forma, należy przejść do profilu płatności i wybrać formę płatności przelewem.

Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na konferencje to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@maxroy.com oraz pod numerem 519 183 555.

Tak, jeśli chcesz współtworzyć z nami konferencję, skontaktuj się z nami – wyślij swoje zgłoszenie (CV oraz informację o dostępności w dniach konferencji) na adres mailowy dominika.kaczor@sprawnymarketing.pl