Napisz
do nas

Napisz lub zadzwoń

  • Cena od 470 PLN
  • 4 dni, 8 konferencji i 130 prelegentów
 

Create Marketing & Business People Love

Konferencja I Love Marketing została przeniesiona i odbędzie się w dniach 20-23 października 2020 w Warszawie. Wydarzenie potrwa cztery dni, podczas których odbędzie się aż 8 konferencji !

W dniach 20-23 października odbędą się:
I Love SEO & Content
I Love Ads & Analytics
I Love Marketing
I Love Social Media
I Love Sales
I Love Commerce
I Love Influencer
I Love Business (NOWOŚĆ)

Wydarzenie jest adresowane zarówno dla przedstawicieli małych
i średnich firm, jak i dla osób zajmujących się marketingiem w dużych firmach i korporacjach. I ❤ Marketing to zastrzyk praktycznej wiedzy podanej w formie 18 minutowych prezentacji.

UWAGA!

Na najbliższej edycji nie będzie transmisji LIVE

Poinformuj mnie o następnej zwyżce cen:

Prelegenci I Ads & Analytics

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?

  • ZERO sprzedażowych prezentacji - płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Każde wystąpienie jest oceniane pod kątem merytoryki oraz scenicznej prezentacji. Przez uczestników konferenecja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do stworzenia poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłby się TED Global.

     
  • Znasz konferencje TED? Wiesz, że prezentacje wygłaszane na TED mają ograniczenie długości do max. 18 minut? Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na I marketing każda prelekcja trwa 18 minut.

  • Slajdy na żywo wyświetlane na ekranie Twojego urządzenia, dzięki czemu możesz robić notatki na konkretnych slajdach.

     
  • Paczka konferencyjna. Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.

     
  • Mocne łącze WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie.

     
  • Epickie Afterparty po trzecim dniu konferencji – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.

     
  • Do dyspozycji uczestników będą też stoiska firm, które udostępniają narzędzia marketingowe. Jeśli chcesz, by na konferencji pojawiło się stoisko Twojej firmy, zapraszamy do kontaktu

     
  • Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉 Zobacz opinie Uczestników.

     
  • I marketing jest prowadzona przez genialnego prowadzącego - Macieja Kautza, który już IX edycję zadba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.

     
  • Uczestnicy wybierają nie tylko zwycięzców #ilovemkt, ale również gwiazdę okładki magazynu sprawny.marketing! Prelegent z najwyższą średnią ze wszystkich dni, znajdzie się w kolejnym numerze naszego magazynu

  • Na I marketing łączymy wiedzę i ruch! #ilovemkt to pierwsza i jedyna konferencja w Polsce, podczas której weźmiesz udział w przerwach ruchowych. Dlaczego? Podbijamy energię uczestników i wzmacniamy koncentrację na prezentacjach :)

     

Dołącz do wydarzenia na Facebooku

Opinie prelegentów

Opinie uczestników

Agenda

Dzień 1 -

10:00-10:10

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

10:10-10:30

Piotr Guziur

Pierwszy raz na konferencji

Optymalizacja konwersji i ROAS

10:30 - 10:50

Maciej Lewiński

3

2

0

8/8

9,15/10

22 porady, które każdy marketer chciałby otrzymać w 2020 roku

10:50-11:10

Witold Wrodarczyk

1/8

7,58/10

Jak od jutra usprawnić Google Ads i Analytics, eliminując proste błędy i niedociągnięcia?

11:10-11:30

Krzysztof Marzec

1/8

9,04/10

Przez tekst reklamy do serca

11:30-12:00

Przerwa kawowa

12:00-12:20

Dominik Karbowski

1/8

7,39/10

Wszyscy kłamią, tylko nie smartfon - deklaracje użytkowników vs. dane pasywne

12:20-12:40

Robert Marczak

Gdybym wiedział to, co wiem

12:40-13:00

Paulina Walkowiak

12 gniewnych ludzi, czyli jak frustracja zabija konwersję

13:00-13:20

Ewa Wysocka & Mariya Kallagova

2/8

7,54/10

Evergreen & Launch – dwa lejki reklamowe, które musisz opanować, aby skalować biznesy B2C

13:20-13:40

Radek Czahajda

Karta wzorów na dobrą reklamę

13:40-14:40

Przerwa obiadowa

14:40-15:00

Sylwia Chada

Pierwszy raz na konferencji

"Moments of your daily life”. Wykorzystaj właściwie siłę platformy na przykładzie Twittera, Snapchat i LinkedIn.

15:00-15:20

Mikołaj Adamczak

Pierwszy raz na konferencji

Jak skutecznie promować miliony ofert, czyli Allegro w Google Shopping

15:20-15:40

Karol Dziedzic

1/8

7,26/10

Jak Często? W którym momencie? A taniej by się nie dało?

15:40-16:00

Łukasz Chwiszczuk

1

0

0

1/8

8,45/10

3 warstwy optymalizacji kampanii Google Ads

16:00-16:30

Przerwa kawowa

16:30-16:50

Artur Jabłoński

0

0

1

6/8

8,35/10

Jak konfigurować kampanie na Facebooku w 2020 roku, by nie stracić kontroli nad budżetem?

16:50-17:10

Albert Radomski

1/8

7,7/10

Performance marketing – oczekiwania klienta kontra rzeczywistość

17:10-17:30

Piotr Marzec

Pierwszy raz na konferencji

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki YouTube?

17:30-17:40

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

17:40-18:00

Sesja Q&A

18:00-18:15

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Dziennikarz TV i radia, producent, konferansjer z rekomendacją „Press”. Autor wielu talk-shows, w tym anglojęzycznego „International Poznan” w Polskim Radiu. Przeprowadził wywiady m.in. z Janem Kulczykiem, Jerzym Stuhrem i Janem AP Kaczmarkiem. Studiował na Appalachian State University w Północnej Karolinie oraz Uniwersytecie Antwerpii. Radca prawny. Ukończył aplikację radcowską, a w 2018 r. zdał egzamin zawodowy. Na pokładzie "I love marketing" od samego początku, czyli marca 2016 r.

Piotr Guziur

Optymalizacja konwersji i ROAS

Wyciąganie wniosków na podstawie niepełnych danych jest gorsze od wróżenia z fusów i skazuje kampanię reklamową na niepowodzenie. Wyciąganie błędnych wniosków na podstawie dobrych danych jest jeszcze gorsze. Obu błedów można uniknąć w dużej mierze dzięki prawidłowej konfiguracji Google Analytics i Tag Manager. W prezentacji pokażę listę błędów i dobrych praktyk ich unikania oraz optymalizacji kampanii reklamowych. Dowiesz się, jak zbierać właściwe dane i na ich podstawie wyciągać dobre wnioski, by osiągać lepsze efekty kampanii reklamowych w Internecie.

O prelegencie

Specjalista SEM i SEO, certyfikowany Google Analytics Individual Qualification. Autor książki „Marketing w Internecie – strategie dla małych i dużych przedsiębiorstw”, bestselleru wydawnictwa Helion oraz licznych artykułów na temat marketingu internetowego, planowania i badania mediów, a także rozwoju mediów cyfrowych i nowych form reklamy. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w domu mediowym oraz w firmach w Polsce i za granicą.

Pierwszy raz na konferencji

22 porady, które każdy marketer chciałby otrzymać w 2020 roku

.

O prelegencie

Dokładnie zna środowisko internetowe. Zajmuje się prowadzeniem efektywnych i skutecznych kampanii linków sponsorowanych, optymalizacją i analizą witryn. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując Google AdWords oraz Google Analytics, o czym świadczą wszystkie certyfikaty Google. Prowadzi szkolenia, na których dzieli się z uczestnikami swoją fachową wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w podbijaniu wirtualnej przestrzeni.

3

2

0

8/8

9,15/10

Jak od jutra usprawnić Google Ads i Analytics, eliminując proste błędy i niedociągnięcia?

Czy wiesz, że w konfiguracji kont Google Ads i Analytics prawie wszyscy ciągle popełniają te same błędy? A co lepsze, w ciągu kilku godzin większość z nich można prosto naprawić. Niezależnie od skali działania i liczby zaawansowanych funkcji, te łatwe do wyeliminowania niedociągnięcia zniekształcają Twoje dane i obniżają efektywność reklam. W prezentacji omówię najpowszechniejsze błędy i pokażę zmiany, które możesz wdrożyć w ciągu jednego dnia.

O prelegencie

Absolwent Politechniki Warszawskiej. Założyciel i CEO agencji Adequate Interactive Boutique. Doradca inwestycyjny. Certyfikowany specjalista Google Ads, Analytics i Facebooka.

1/8

7,58/10

Przez tekst reklamy do serca

O tym jak pisać lepsze reklamy w Google Ads, aby pomysłowo zwiększać CTR i współczynnik konwersji.

O prelegencie

Na zlecenie Google prowadzi szkolenia dla najlepszych agencji SEM oraz domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Był prelegentem na kilkudziesięciu wydarzeniach w tym Mobile Trends, Targi E-handlu, SEMCamp, Festiwal SEO oraz cyklicznie organizuje semKRK.

1/8

9,04/10

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Wszyscy kłamią, tylko nie smartfon - deklaracje użytkowników vs. dane pasywne

Z każdym dotknięciem ekranu smartfona pozostawiamy cyfrowy ślad. Lokalizacja i zdarzenia offline odgrywają znaczącą rolę w procesie poznawania i pozyskiwania nowych klientów online. Dane pasywne ze smartfonów (dane lokalizacyjne oraz dane online) odzwierciedlają realne zachowania użytkowników. Myślisz, że do analizy zachowań użytkowników wykorzystano już wszystko? Jak poradzić sobie np. z łączeniem danych cross-device? Mobile data, location data, dane z przeglądarek i wewnętrznych systemów sprzedaży to tylko część data-driven marketing. Dlaczego warto ogarnąć swoje dane? Oraz z czego korzystać?

O prelegencie

Wiceprezes i współzałożyciel firmy Selectivv, specjalizującej się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych wykorzystywanych w mobile marketingu i projektach badawczych. Swoją zawodową karierę rozpoczął w branży telekomunikacyjnej, gdzie specjalizował się w zakresie sprzedaży rozwiązań IT/telecom dla czołowych firm w Polsce i za granicą. Posiada doświadczenie w realizacji projektów międzynarodowych w zakresie analityki w IT, w tym analizy strukturalnej danych, w krajach Europy Zachodniej, Bliskiego Wschodu, Ameryki Północnej i Południowej. Doświadczenie menedżerskie zdobywał w firmach energetycznych, konsultingowych i technologicznych m. in. był szefem działu technologii w izraelskiej firmie Nation-E, zajmującej się cyberbezpieczeństwem infrastruktury krytycznej.

1/8

7,39/10

Robert Marczak

Gdybym wiedział to, co wiem

Jakich błędów unikać? Jak wyciągać trafniejsze wnioski na podstawie posiadanych danych? W prezentacji opowiem, co mogłem zrobić lepiej, a także wskaże Ci rozwiązania, które usprawnią twoją codzienną pracę.

O prelegencie

Doświadczony marketer specjalizujący się w strategiach i optymalizacji procesów sprzedażowych online i lead generation. Szkoleniowiec i konsultant z doświadczeniem w pracy ze startupami, SaaS, e-commerce.

Paulina Walkowiak

12 gniewnych ludzi, czyli jak frustracja zabija konwersję

Jak bez pytania dostrzec, że nasi użytkownicy się denerwują, że coś ich frustruje i mocno uwiera na ścieżce zakupowej? Opowiem jak z metryk i wskaźników wyciągnąć drugie dno, a do produktu wdrażać wyłącznie rozwiązania skrojone na potrzeby Waszych klientów.

O prelegencie

Paulina Walkowiak - CEO cux.io - aplikacji do analizy zachowań i doświadczeń użytkowników z kilientami w 44 krajach. Pomaga firmom przekładać wiedzę o użytkownikach na konkretne decyzje biznesowe. Autorka warsztatów z analityki produktowej "Data-driven design", mówczyni TEDx, wykładowczyni akademicka. Wyróżniona w raporcie Strong Women in IT 2019. #mompreneur

Evergreen & Launch – dwa lejki reklamowe, które musisz opanować, aby skalować biznesy B2C

Pokażemy Wam jak skalować 3 różne typy biznesów internetowych, za pomocą kampanii Launch (czyli sezonowych) oraz Everegreen (czyli stałych). Poznacie między innymi konstrukcje lejków, przykłady reklam oraz kierowania i wpływ tych lejków na biznes.

O prelegentce

EWa to CEO Tribe47, założycielka PortalYogi.pl, wcześniej Senior Partner w firmie Mindvalley. Od ponad 10 lat zajmuje się budowaniem i skalowaniem biznesów internetowych w obszarach edukacji online, subskrypcji oraz mono-brand ecommerce. W Tribe47 zajmuje się głównie rozwojem zespołu, budową procesów dostarczania usług oraz przygotowywaniem strategii dla kluczowych klientów. Mariya Kallagova, full-stack marketerka z ponad 7-letnim doświadczeniem, w Tribe47 Mariya zajmuje się przygotowywaniem strategii dla kluczowych klientów oraz za nadzór nad projektami.

2/8

7,54/10

Radek Czahajda

Karta wzorów na dobrą reklamę

Egzamin maturalny z fizyki: Oblicz prędkość pocisku wystrzelonego z karabinu wyborowego Steyr. Panika. Zerknięcie do karty wzorów. Uff, wystarczy podstawić dane! O ile łatwiej byłoby tworzyć treści, planować reklamy w Social Media, kalendarz wpisów, nagrywać viralowe wideo, czy tworzyć strategie, gdybyśmy mieli taką ściągawkę w marketingu?! Na tym wystąpieniu, na podstawie badań, spróbuję wyprowadzić pierwsze wzory do karty na egzamin z dobrej reklamy.

O prelegencie

Trener, promotor nauki, aktywista. Zajmuje się przybliżaniem wyników badań naukowych praktykom w trakcie szkoleń i wydarzeń branżowych. Występował między innymi na Masters & Robots, Forum Ekonomicznym w Krynicy, Kongresie Rozwoju Systemu Edukacji, Loyalty Summit, Kurs na HR, czy TEDx. Po godzinach z niemniejszą pasją oddaje się działalności społecznej (www.impossible.org.pl) skateboardingowi i graniu w gry komputerowe.

Przerwa obiadowa

O prelegencie

.

Sylwia Chada

"Moments of your daily life”. Wykorzystaj właściwie siłę platformy na przykładzie Twittera, Snapchat i LinkedIn.

Reklama, użytkownik i social media - zasady współdziałania, które musisz znać, aby osiągnąć najlepsze efekty. Zasady, które watro wykorzystać, by zostać zauważonym.

O prelegentce

Dyrektor zarządzająca Httpool Polska, z rynkiem reklamy związana jest od ponad 20 lat. Swoją karierę rozpoczęła w domach mediowych OMD, Starcom potem Lowe Media. Pracowała również jako dyrektor sprzedaży w Polskapresse Bauer Media oraz Media Impact. W latach 2011-2015 była dyrektor w Atmedia Interactive. Po godzinach szlifuje swoje umiejętności w dwuboju olimpijskim i startuje w zawodach Crosffitowych w całej Europie.

Pierwszy raz na konferencji

Mikołaj Adamczak

Jak skutecznie promować miliony ofert, czyli Allegro w Google Shopping

Ucz się sprzedaży od największych. 20 lat Allego na rynku, 100 milionów ofert i dziesiątki tysięcy sprzedających w wielu konkurencyjnych branżach robi wrażenie. W 2015 roku Allegro zaczęło konkurować z setkami sklepów za pomocą kampanii Google Shooping i do tego czasu wiele się nauczyło. W prezentacji pokażę wnioski z tych lekcji - jak wdrażać i optymalizować kampanie Google Shooping, by zdobywać uwagę i pieniądze klientów.

O prelegencie

Od wielu lat w Allegro, doświadczenie w performance marketingu zdobywał prowadząc kampanie dla serwisów marketplace, sklepów, portali ogłoszeniowych i porównywarek cen zarówno w Polsce jak i w Rosji, Czechach, Węgrzech i na Ukrainie. Obecnie skupia się na skalowaniu i automatyzacji kampanii reklamowych.

Pierwszy raz na konferencji

Jak Często? W którym momencie? A taniej by się nie dało?

Odpowiedź na te i inne pytania, które notorycznie pojawiają się podczas prowadzenia kampanii Google Ads postaram się ułożyć w schemat działań do codziennego stosowania przy pracy nad prowadzeniem działań reklamowych.

O prelegencie

W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24.

1/8

7,26/10

3 warstwy optymalizacji kampanii Google Ads

Jak sprawić by Twoje kampania sprzedawały? Na jakie ustawienia uważać przy tworzeniu kampanii oraz jak mierzyć realną sprzedaż z Google Ads

O prelegencie

Zwolennik optymalizacji i wyciągania maksymalnych efektów z każdej kampanii. Doskonalił swoje umiejętności prowadząc projekty dla kilku agencji i domów mediowych. W swoim portfolio ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Prowadzi stałe szkolenia i praktyczne warsztaty z SEM. Certyfikowany trener Google Adwords. Prelegent na semKRK, SEMcamp i Akademii Google Partners.

1

0

0

1/8

8,45/10

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Jak konfigurować kampanie na Facebooku w 2020 roku, by nie stracić kontroli nad budżetem?

Od marca Facebook przejmie pełną kontrolę nad budżetem całej kampanii reklamowej na FB i IG. Będzie się starał lepiej wydać Twoje pieniądze. Czy to oznacza, że możesz tylko patrzeć, na co idzie Twój budżet, czy może jest szansa jakoś kontrolować te wydatki? Przez ostatni rok szukaliśmy rozwiązania tego problemu i pokażę, co można z tym zrobić, by zachować chociaż część władzy nad swoimi wydatkami.

O prelegencie

CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.

0

0

1

6/8

8,35/10

Performance marketing – oczekiwania klienta kontra rzeczywistość

Wierzę, że świadomy klient to najlepszy klient. Dlatego podczas prezentacji ujawnimy, jak manipulacja danymi konwersji, nieumiejętne skalowanie budżetu i oderwane od rzeczywistości estymacje wyników prowadzą do zaostrzenia relacji na linii agencja-klient oraz podpowiemy, na co zwracać szczególną uwagę we współpracy z agencją.

O prelegencie

Performance manager z 8-letnim doświadczeniem w realizacji kampanii sprzedażowych w systemach reklamowych Facebooka i Google. Zarządzał zespołami performance i szkolił specjalistów agencji reklamowych i domów mediowych. Autor pierwszego w Polsce kursu online "Facebook Analytics: od podstaw" oraz rozdziałów poświęconych analityce w "Księdze Adsów 3".

1/8

7,7/10

Piotr Marzec

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki YouTube?

Gdy połączymy najpopularniejszy serwis wideo z najskuteczniejszymi praktykami reklamowymi możemy znacznie zwiększyć sprzedaż. YouTube to źródło świetnych klientów i medium, które pozwala reklamodawcom na precyzyjne docieranie do konsumentów. Ale mimo tego nie każdy zarabia krocie dzięki YouTube. Dlaczego? I jak mądrze optymalizować reklamy, by jak najwięcej sprzedawały? Odpowiedź znajdziesz w mojej prezentacji.

O prelegencie

Od wielu lat związany z Google, gdzie współpracował z kluczowymi reklamodawcami a następnie kierował ofertą technologiczną i zespołem Google Marketing Platform w regionie Centralnej Europy. Obecnie kieruje działem Market Development gdzie odpowiada za rozwój rynku w Polsce, relacje z kluczowymi partnerami, program Acceleratora, dedykowany lokalnym firmom oraz ofertę reklamową YouTube.

Pierwszy raz na konferencji

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sesja Q&A

O prelegencie

.

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Dzień 2 -

10:00-10:10

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

10:10-10:30

Jakub Cyran

Co jest ważniejsze od contentu?

10:30-10:50

Rafał Szymkowiak

Pierwszy raz na konferencji

Content marketing: ile contentu a ile marketingu?

10:50-11:10

Jarosław Sieradzki

Bezpieczne SEO dzięki nauce

11:10-11:30

Wojtek Mazur

Pierwszy raz na konferencji

Nowoczesny content marketing? A komu to potrzebne?

11:30-12:00

Przerwa kawowa

12:00-12:20

Edyta Kowal

Pierwszy raz na konferencji

Mój dom, moja twierdza. Dlaczego lepiej budować media własne niż sięgać po cudze i jak robić to dobrze?

12:20-12:40

Grzegorz Strzelec

Pierwszy raz na konferencji

Lotnicza historia zarządzania SEO. Czyli, jak będąc pilotem wyskoczyć z samolotu tak, aby wszyscy się cieszyli!

12:40-13:00

Barbara Stawarz - García

0

1

0

5/8

8,2/10

Temat podamy wkrótce

13:00-13:20

Łukasz Rogala

Pierwszy raz na konferencji

Jak nie dać się zrobić w jajo – czyli 10 sposobów na weryfikację pracy agencji SEO

13:20-13:40

Łukasz Żelezny

6,06/10

Taktyki SEO do wdrożenia dziś wieczorem

13:40-14:40

Przerwa obiadowa

14:40-15:00

Szymon Słowik

6,9/10

Audyt SEO bez tajemnic

15:00-15:20

Tomasz Stopka

Pierwszy raz na konferencji

Czy jakość w działaniach SEO ma znaczenie? Case study bez happy endu(?)

15:20-15:40

Marianna Krupa

Pierwszy raz na konferencji

PIF-PAF! Jak nie przestrzelić w CM?

15:40-16:00

Mariusz Bacic & Jarosław Dudek

Pierwszy raz na konferencji

Problemy i wyzwania w SEO oraz ich nietypowe rozwiązania

16:00-16:30

Przerwa kawowa

16:30-16:50

Robert Niechciał

Pierwszy raz na konferencji

Jak podejmować mądre decyzje w SEO?

16:50-17:10

Katarzyna Sowicka

Dlaczego Twój content marketing nie żyje?

17:10-17:30

Grzegorz Miłkowski

Pierwszy raz na konferencji

Generowanie leadów za pomocą blogów i portali firmowych. Jak prowadzić media własne, żeby konwertowały na Twój biznes

17:30-17:40

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

17:40-18:00

Sesja Q&A

18:00-18:15

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Dziennikarz TV i radia, producent, konferansjer z rekomendacją „Press”. Autor wielu talk-shows, w tym anglojęzycznego „International Poznan” w Polskim Radiu. Przeprowadził wywiady m.in. z Janem Kulczykiem, Jerzym Stuhrem i Janem AP Kaczmarkiem. Studiował na Appalachian State University w Północnej Karolinie oraz Uniwersytecie Antwerpii. Radca prawny. Ukończył aplikację radcowską, a w 2018 r. zdał egzamin zawodowy. Na pokładzie "I love marketing" od samego początku, czyli marca 2016 r.

Jakub Cyran

Co jest ważniejsze od contentu?

Opowiem o tym, że sam pomysł na content to jeszcze mało. Nawet stworzenie contentu to dopiero 40% pracy. Najważniejsza jest dystrybucja i wykorzystywanie go w procesie sprzedażowo-marketingowym. Masz pomysł na video? Super to zobacz jak jeszcze zdobyć zasięgi i zyskać z tego klientów.

O prelegencie

Entuzjasta dobrze zaprojektowanej sprzedaży, jej procesu i punktów styku. Nagradzany prelegent i przedsiębiorca z 15 letnim doświadczeniem. Wykładał na studiach podyplomowych - Marketing internetowy. A przede wszystkim PRAKTYK. Rozwijał i zarządzał GO.PL sp. z o.o., które zdobyło nagrody w kategorii Innowacja roku oraz Narzędzie generujące sprzedaż (Ekomersy 2014 i 2015) oraz był finalistą konkursu Aulery (2015). Dzisiaj buduje i remontuje działy sprzedaży.

Rafał Szymkowiak

Content marketing: ile contentu a ile marketingu?

O tworzeniu wartościowych treści, autentyczności twórcy oraz umiejętnym zagospodarowaniu efektów content marketingu. Na przykładzie trudnej marketingowo branży prawniczej. O błędach, których lepiej nie powtarzać i o sukcesach, które mogą inspirować. Wieloletni praktyk samouk opowie też o intuicji, konsekwencji i owocnej współpracy z marketerami.

O prelegencie

Radca prawny, specjalista w zakresie spółek i podatków. Obciążony marketingowym ADHD. Założyciel Kancelarii Prawnej PragmatIQ z Poznania, której ponad 30-osobowy zespół od 10 lat skutecznie promuje działalność zawodową w oparciu o marketing treści. Jeden z jej blogów www.Komandytowa.pl, który odwiedziło do tej pory ponad 1.000.000 UU, zdobył w 2019 r. tytuł Twórca Roku w kategorii Blogi firmowe przyznawany przez Influencer Live Poznań. PragmatIQ łamie od wielu lat kolejne stereotypy w branży prawniczej. Udowadnia przy tym, że można, w przyjaznej formie, dzielić się nieodpłatnie specjalistyczną wiedzą prawną i podatkową odnosząc sukces biznesowy. Przy okazji PragmatIQ od lat wydaje samodzielnie w kilkutysięcznych nakładach książki prawnicze, bajki dla dzieci, organizuje masowy bieg sztafetowy, wspiera liczne inicjatywy społeczne i kulturalne.

Pierwszy raz na konferencji

Jarosław Sieradzki

Bezpieczne SEO dzięki nauce

Zbudujmy SEO bazując na content marketingu... pomyślało 200 sklepów w branży. W 2020 rozwój treści jest koniecznością, a nie przewagą konkurencyjną. Jak więc uzyskać przewagę konkurencyjną? Należy wykorzystać naukę w strategii link buildingu.

O prelegencie

Jako entuzjasta sportów wytrzymałościowych wie, że niczego nie da się osiągnąć w moment. Porównanie SEO do sportu - choć może wydawać się dziwnym - jest bardzo szczęśliwe z bardzo prostego powodu. Pozycjonowanie to wyścig, a nie gra jednoosobowa! Od kilku lat jego praca ma charakter handlowo-doradczy, jednak początek historii z SEO to praca stricte techniczna. Techniczny background i wieloletnie doświadczenie w rozwoju biznesu Klientów pozwala mu pełnić rolę "trenera", który wraz ze swoim sztabem jest w stanie poprowadzić przez cały proces by finalnie doprowadzić do lukratywnego miejsca na pudle. Prowadzi szkolenia wewnętrzne dla firm i prelekcje, m.in PrestaShop Day.

Wojtek Mazur

Nowoczesny content marketing? A komu to potrzebne?

Kiedyś wystarczył krótki artykuł w Sieci, a dziś… nieraz nie wiadomo, na czym się skupić i jak to dobrze robić, by widzieć konkretne efekty swoich działań. Mam zamiar odsłonić kulisy skutecznych kampanii marketingu treści i strategii, które sprawdzą się w roku 2020. Konkretne przykłady zrealizowanych kampanii pokażą, jakih efektów możesz się spodziewać i jak to robić w sposób nowoczesny. A co konkretnie rozumiem przez "nowoczesny", to już dowiesz się na mojej prezentacji.

O prelegencie

Wojtek to CEO Elephate. Koncentruje się na content marketingu i strategii budowania linków. Poza światem internetowym jego pasjami są fotografia, nurkowanie na rafie koralowej i inne sporty.

Pierwszy raz na konferencji

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Edyta Kowal

Mój dom, moja twierdza. Dlaczego lepiej budować media własne niż sięgać po cudze i jak robić to dobrze?

Komunikacja w internecie potrafi zmieniać się jak pogoda w marcu. Grając w cudzą grę, opartą na coraz to nowszych algorytmach i cennikach kupowania zasięgu, dużo ryzykujesz. A co ważniejsze - to nie ty rozdajesz karty. Media własne pozwalają na odzyskanie kontroli i budowę stabilnego świata Twojej marki. Z mojego wystąpienia dowiesz się, co zyskujesz stawiając na owned media. Podpowiem ci też, o co dbać i jak kreatywnie je rozwijać oraz jak generować poprzez nie leady wysokiej jakości.

O prelegentce

Ekspert w dziedzinie komunikacji, content marketingu i social mediów marek konsumenckich oraz SaaS-ów B2B. Projektuje procesy usprawniające współpracę marketingowo-sprzedażową. Odpowiadała za strategię marketingową i content marketingową Prowly na rynku globalnym i prowadziła międzynarodowy serwis poświęcony public relations. Inicjatorka cyklu spotkań branżowych dla praktyków content marketingu - Content Espresso. Wcześniej redaktor naczelna portalu branżowego o public relations Proto, i PR-owiec wspierający m.in. markę Castrol czy Evenea.

Pierwszy raz na konferencji

Grzegorz Strzelec

Lotnicza historia zarządzania SEO. Czyli, jak będąc pilotem wyskoczyć z samolotu tak, aby wszyscy się cieszyli!

…albo ten moment, gdy pełen energii wchodzisz do dużej firmy, gdzie masz misję zbudować kompetencje SEO i pierwsze zdanie, które słyszysz to: „Wiesz, my już tu mieliśmy takich magików od SEO”. Czujesz wtedy, jak w Twoim Boeingu pasji, właśnie poluzowało się mocowanie skrzydła wiary. Już wiesz, że łatwo nie będzie. Masz wystartować, ale nie ma wieży kontroli lotów. Masz lecieć, ale nikt nie dołączył instrukcji obsługi maszyny. Masz wylądować, ale na pasie startowym biega właśnie stado kóz, a w międzyczasie pasażerowie stwierdzili, że napalą sobie ognisko (z foteli). Moja historia zarządzania SEO, ma w sobie całą masę takich perypetii, radości, smutków, wdzięczności i rozterek. Po latach stwierdziłem, że najwięcej wspólnego ma właśnie z historią awiacji. Mam cel pomóc Ci nie popełnić tych błędów co ja i zainspirować moimi doświadczeniami w zarządzaniu SEO.

O prelegencie

Zbudował zespoły ludzi, którzy zarządzają SEO w największych polskich mediach. Head of SEO w ONET, RASP a teraz w Discovery / TVN. Autor jednego z największych projektów stacjonarnych szkoleń SEO w Polsce. Obecnie, z nieposkromioną pasją buduje studio nagrań, do kolejnych projektów szkoleniowych. Prelegent na największych konferencjach SEO w Polsce. Dwa razy z rzędu zwyciężył plebiscyt na najlepsze wystąpienie na konferencji Festiwal SEO, a ostatnio ustrzelił osobisty Hat Trick zwyciężając na SEMkrk. Ma za sobą takie konferencje jak See Bloggers, Blog Roku, Impact Seminar. Były wykładowca na UJ, UW, SWPS. Prywatnie uwielbia DYI (co potwierdził samodzielną budową domu… w weekendy), Mąż super żony i tata dwójki wspaniałych dzieciaków.

Pierwszy raz na konferencji

Temat podamy wkrótce

O prelegentce

Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” wydanej przez PWN i dziś to właśnie treści w internecie są jej specjalnością. W 2016 roku trafiła do rankingu najbardziej kreatywnych osób w biznesie magazynu BRIEF. Dziś buduje #HappyContent, agencję specjalizującą się w usługach content marketingowych oraz współpracy z influencerami. Prowadzi szkolenia i wykłada na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS).

0

1

0

5/8

8,2/10

Łukasz Rogala

Jak nie dać się zrobić w jajo – czyli 10 sposobów na weryfikację pracy agencji SEO

Kontrola najwyższą formą zaufania – to powiedzenie powinno towarzyszyć każdemu, kto korzysta z usług zewnętrznego dostawcy w zakresie SEO. Nie chodzi przy tym o szukanie haków na obecną firmę od SEO, ale o wzajemne pilnowanie się i dbanie o sukces Twojej strony internetowej. W swojej prezentacji przedstawię 10 sprawdzonych sposobów weryfikacji pracy agencji, pomogę Ci je zrozumieć, a także jeden sposób dzięki któremu stosunkowo niewielkim nakładem czasowym będziesz mógł mieć wszystkie dane w jednym miejscu.

Pierwszy raz na konferencji

Łukasz Żelezny

Taktyki SEO do wdrożenia dziś wieczorem

Czym jest analiza GAP i na czym polega jej siła. Jak skrócić czas oczekiwania na wyniki poprzez metodę Snapshot. Optymalizacja OnPage? To ważne! Łączenie subdomen w podfoldery - czy warto? Budowanie linków poprzez brand tracking. Pluginy dla WP, bez których nie mógłbym żyć.

O prelegencie

SEO ekspert w uswitch.com, prelegent na światowych konferencjach marketingowych jak I Love Marketing, Marketing Festival, ClickZ, BrightonSEO, Search Marketing Day i Festiwal SEO.

6,06/10

Przerwa obiadowa

O prelegencie

.

Szymon Słowik

Audyt SEO bez tajemnic

Podczas prezentacji zaprezentuję zakres w jakim powinny być realizowane audyty SEO oraz pokażę korzyści, jakie z tego wynikają. Pokażę szerokie spektrum spotykanych błędów, przez które serwisy internetowe nie realizują swojego potencjału w wyszukiwarce Google. Przedstawię plan audytu, sposób zbierania informacji, prezentacji danych i przełożenia przeprowadzonych analiz na działania optymalizacyjne. Z tej prezentacji dowiesz się, jaka wiedza płynie z audytu SEO i jak może to pomóc Twojemu biznesowi.

O prelegencie

Marketingiem w różnych formach zajmuje się już ponad dekadę, a od około 2010 roku rozwija kompetencje jako specjalista SEO. Miał okazję zbierać doświadczenie zarówno podczas pracy w agencji, w wewnętrznym dziale firmy, pracując jako niezależny konsultant i freelancer prowadzący kampanie marketingowe (zwłaszcza SEO, ale także PPC i content marketingowe), a dzisiaj prowadzi swoją agencję – Takaoto.

6,9/10

Tomasz Stopka

Czy jakość w działaniach SEO ma znaczenie? Case study bez happy endu(?)

10 lat historii w internecie, silny brand oraz tysiące ciekawych artykułów oraz wykonywane z najwyższą starannością SEO - czy nawet to nie jest w stanie uchronić strony internetowej przed spadkami w Google? To się okaże w trakcie prezentacji. Poznaj case study pewnego popularnego bloga technologicznego, z którego dowiesz się jak sobie radzić z budową większego serwisu, zmagając się nie tylko z SEO, kodem strony, ale i z ludźmi, a szczególnie programistami i administratorami. Spodziewaj się niespodziewanego.

O prelegencie

specjalista SEO prowadzący niedużą agencję SEO SEMURAI w podkrakowskich Niepołomicach. W czasie ponad 10 lat pracy jaki specjalista SEO, miał okazję współpracować z klientami różnego typu i wielkości. Tomasz zrealizował liczne konsultacje i prelekcje a także szkolenia SEO we współpracy z Whitepress. Ma na swoim koncie książkę o Content Marketingu, kurs Wideo o SEO a także liczne publikacje w wielu mediach. Na co dzień stara się budować widoczność stron klientów poprzez optymalizację stron i treści na nich zawartych.

Pierwszy raz na konferencji

Marianna Krupa

PIF-PAF! Jak nie przestrzelić w CM?

"Nikt nie lubi, gdy mu się wytyka błędy! Niestety czasami trzeba i to właśnie ja postanowiłam się z tym zmierzyć. Pokażę Ci, że w dobie praktycznie nieograniczonych możliwości content marketingowych bardzo łatwo jest przestrzelić, przedobrzyć, przeaktorzyć (wybierz właściwe). Skutkiem tego jest przepalenie budżetu, brak efektów, zły szef oraz klient. A tego nikt nie che… W swoim specyficznym stylu udowodnię Ci, że Content Marketing to sztuka umiaru. Pokażę kejsy z życia CM managera. Pojawią się przykłady tekstów, które nie miały prawa się zwrócić i kampanii, które nie zadziałały. Udowodnię Ci, że nawet ""prosta"" analiza fraz kluczowych to nie takie wsiadł na rower i pojechał. Spokojnie: będą też przykłady dobrych praktyk. Już nie mogę się doczekać!"

O prelegentce

Człowiek pogranicza, który na co dzień w swojej pracy z powodzeniem łączy Content Marketing i działania SEO. Z branżą związana od 2013 roku – wówczas zaczynała stawiać swoje pierwsze kroki jako copywriter. Dziś kieruje działem Content w MaxROY.agency, odpowiada za strategie, zestawienia, plany i cały content, jaki agencja „produkuje” dla swoich klientów. Opisuje świat słowami kluczowymi i niesie przysłowiowy kaganek oświaty – publikuje się w czasopismach branżowych i szkoli. Marianna to praktyk z krwi i kości, który na swoich szkoleniach kładzie nacisk na narzędzia i analizy. Prywatnie typ fotelowy, miłośniczka emocjonalnych kampanii reklamowych. W tym roku na pewno nie pobiegnie w maratonie.

Pierwszy raz na konferencji

Mariusz Bacic & Jarosław Dudek

Problemy i wyzwania w SEO oraz ich nietypowe rozwiązania

Przeanalizujemy i omówimy proste oraz zawiłe zagadnienia SEO, te które mogą być "śmiertelne" dla Twojej strony oraz te, które pomogą wycisnąć z niej maksimum. Wskażemy krok po kroku kompleksowe rozwiązania do wdrożenia na stronie. Nawet jeśli znasz rozwiązanie wskazanego problemu, to liczymy, że 18 minut które poświęcisz na naszą prezentację i zapoznanie się z naszym podejściem pozwoli Ci zaoszczędzić czas dzięki wprowadzeniu odpowiednich procesów.

O prelegencie

Jarosław pierwsze kroki w SEO stawiał już 8 lat temu, kiedy to zainteresował się marketingiem internetowym na potrzeby aktywnego uczestnictwa w programach afiliacyjnych. Na co dzień związany z MaxRoy.Agency, gdzie od lat nie tylko tworzy i realizuje strategie SEO dla klientów agencji, ale również współpracuje ściśle z działem Content Marketingu. Mariusz od 6 lat zajmuje się marketingiem internetowym specjalizując się w zakresie SEO. W codziennej pracy dla MaxRoy.agency skupia się na analizach, planowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań by pomagać zarówno małym i dużym biznesom. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując przeróżne narzędzia SEO. W wolnym czasie amator sportu i miłośnik podróży.

Pierwszy raz na konferencji

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Robert Niechciał

Jak podejmować mądre decyzje w SEO?

Czego możesz spodziewać się po Google? Wszystkiego? Dwa ostanie lata zaserwowaly nam lawinę zmian w algotytmie Google. Rodzi się pytanie, co NAS czeka w najbliższej przyszłości i jak planować swoje działania, by kolejne zmiany nie wyrzuciły Twojgo biznesu z wyszukiwarki Wielkiego G? Spokojna analiza kierunku zmian i ich poprawna interpretacja pomoże Ci podejmować bezpieczne decyzje i działania, nastawione na długoterminowy rozwój.

O prelegencie

Robert jest, jak sam mówi, uzależniony od SEO. Google jest dla Roberta ogromnym wyzwaniem, a praca z nim niesamowitą grą strategiczną. Na co dzień prowadzi kampanie SEO w trudnych branżach w Polsce i za granicą. Pracuje z klientami oraz prowadzi własne strony i kampanie afiliacyjne. Konsultuje i kieruje działaniami link buildingowymi dla małych i dużych stron.

Pierwszy raz na konferencji

Katarzyna Sowicka

Dlaczego Twój content marketing nie żyje?

Od kilku lat content marketing jest odmieniany przez wszystkie przypadki, a grono marketerów deklarujących jego stosowanie ciągle rośnie. Zapytasz: i co z tego? Masz rację – często nic. Tak spore nic, że trudno zauważyć, jak ledwo dyszy. Czy jesteś gotowy, że niedługo umrze? A może już nie żyje? Sprawdzimy to wspólnie: diagnoza -> reanimacja. Nie obiecuję pigułki szczęścia. Dostaniesz konkretną i sprawdzoną receptę, z gwarancją skuteczności.

O prelegentce

Head of Content w agencji digital marketingu adCookie, wiceprezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska, wykładowca na AGH w Krakowie i SWPS we Wrocławiu, prelegent i szkoleniowiec. Współpracowała z takim markami jak: Leroy Merlin, Castorama Polska, ING Bank Śląski, BNP Paribas, Prymat, Zalando. Doświadczony ekspert w zakresie content marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem budowania strategii maksymalizujących efekty biznesowe.

Grzegorz Miłkowski

Generowanie leadów za pomocą blogów i portali firmowych. Jak prowadzić media własne, żeby konwertowały na Twój biznes

Konkret Marketing: jak zmusić blog lub portal firmowy by przynosił konkretne efekty, jak genetowanie leadów, kontakt z potencjalnym klientem, a nawet sprzedaż? Pokażę jak zachęcić użytkowników do pozostawienia kontaktu do siebie (adresu e-mail lub numeru telefonu), jak budować konwersję za pomocą konkretnych formularzy lub automatyzować ten proces dzięki wykorzystaniu chatbotów w content marketingu. Dzięki omówionym przykładom zobaczysz, jak firma może zaROIć się od klientów, by pojawiła się lepsza efektywność i premia!

O prelegencie

CEO w agencji full service content marketing – CONTENTHOUSE. Jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl, który specjalizuje się w zagadnieniach łączących komunikację, marketing i nowe technologie. Założył także pierwszy polski serwis śledzący możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie – AIBusiness.pl. W branży marketingu i technologii działa od 2006 roku. Początkowo jako dziennikarz mediów branżowych (Marketing Przy Kawie), redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Jurajska, WWF, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), X-lander, PSB Mrówka, Mosso Kewpie, mFinanse, Union Investment.

Pierwszy raz na konferencji

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sesja Q&A

O prelegencie

.

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Dzień 3 -

10:00-10:10

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

10:10-10:30

Kamil Kozieł

1

2

0

6/8

9,02/10

Data storytelling – dlaczego lepszy pomysł może przegrać?

10:30-10:50

Paulina Mazur

2/8

8,31/10

Różnorodny employer branding: nowa moda czy metoda?

10:50-11:10

Paweł Sala

0

1

1

6/8

8,18/10

O tym warto pamiętać w email marketingu

11:10-11:30

Andrzej Ogonowski

Marketerzy i poszukiwacze zagubionej autentyczności

11:30-12:00

Przerwa kawowa

12:00-12:20

Wojtek Ławniczak

1/8

8,92/10

Momenty prawdy - o projektowaniu customer journeys

12:20-12:40

Dr Julia Kołodko

1/8

7,2/10

Irracjonalna komunikacja z irracjonalnymi konsumentami: jak zwiększyć siłę komunikatów marketingowych dzięki nieświadomości i pułapkom myślenia?

12:40-13:00

Piotr Bucki

1

0

3

6/8

8,84/10

Historie, telepatia i ważne pytanie o mleko

13:00-13:20

Tomasz Miler

1

1

0

3/8

9,16/10

Temat podamy wkrótce

13:20-13:40

Marcel Opiłka

How do we make people care?

13:40-14:40

Przerwa obiadowa

14:40-15:00

Tomasz Manikowski

0

1

0

3/8

8,95/10

OUT-OF-THE-BOX MARKETING, czyli czego możesz nauczyć się od Hitchcocka

15:00-15:20

Marek Gonsior

7,03/10

Doświadczenie klienta nie jest chwilową modą. Serio.

15:20-15:40

Prelegent zostanie podany wkrótce

15:40-16:00

Maciek Budzich

Temat podamy wkrótce

16:00-16:30

Przerwa kawowa

16:30-16:50

Anna Rząca & Paulina Maslich

Co gryzie marketera - o lepszym marketingu rozmowy ze sobą

16:50-17:10

Tomasz Palak

1

2

2

5/8

9,11/10

Jak zaoszczędzić na prawie?

17:10-17:30

Michał Jakubek

Pierwszy raz na konferencji

Case study: Ile jest marketingu w organizacji wydarzeń?

17:30-17:40

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

17:40-18:00

Sesja Q&A

18:00-18:15

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Dziennikarz TV i radia, producent, konferansjer z rekomendacją „Press”. Autor wielu talk-shows, w tym anglojęzycznego „International Poznan” w Polskim Radiu. Przeprowadził wywiady m.in. z Janem Kulczykiem, Jerzym Stuhrem i Janem AP Kaczmarkiem. Studiował na Appalachian State University w Północnej Karolinie oraz Uniwersytecie Antwerpii. Radca prawny. Ukończył aplikację radcowską, a w 2018 r. zdał egzamin zawodowy. Na pokładzie "I love marketing" od samego początku, czyli marca 2016 r.

Data storytelling – dlaczego lepszy pomysł może przegrać?

Do decydenta przychodzą dwie osoby. Obie przedstawiają propozycje działań marketingowych. W racjonalnym świecie wygrywa ta lepsza. Tyle, że nie żyjemy w racjonalnym świecie. Na decydenta czyha tona pułapek, a najwięcej jest ich w pokoju, w którym przedstawia się dane. Opowiem o tym, jak opowiadać o danych, by nie być sfrustrowanym człowiekiem, który ma rację, ale nie ma zgody na projekt.

O prelegencie

Kamil to trener, którego autodestrukcyjne ciągoty skłoniły do pracy z aktorami, komikami oraz grafikami i doprowadziły do opracowania teorii 4 warstw prezentacji, którą przedstawił na wystąpieniu TEDx. Obecnie, niczym niestrudzony Beduin prowadzi konferencyjno-koczowniczy tryb życia, pomagając prelegentom wygłosić ze sceny ważki komunikat. Złości się, jak ktoś nazywa go kołczem. Przedsiębiorca. Założyciel IT School i Prezart.

1

2

0

6/8

9,02/10

Różnorodny employer branding: nowa moda czy metoda?

Jeśli „alternatywka” była słowem młodzieży 2019, to słowem biznesu była „różnorodność”. Ale co to oznacza dla employer brandingu? Korzystasz z różnych kanałów dotarcia do kandydatów. Jesteś na targach pracy, masz baner na przystanku i konto na Facebooku. Masz ogłoszenia dla Pań i dla Panów, dla tych, co czytają i co oglądają. Przygotowujesz kampanie na zróżnicowane grupy, tak aby do każdego dotarło coś miłego. Ale o kimś jednak zapominasz…

O prelegentce

Propaguje odpowiedzialny i autentyczny employer branding. Łączy HR z marketingiem. Wzmacnia marki pracodawców oraz marki osobiste liderów. Rozwiązuje wyzwania związane z przyciąganiem, rekrutacją i angażowaniem pracowników różnych pokoleń. Dziś konsultant, strateg, trener, mówca. Autor studiów podyplomowych o employer brandingu. Prowadzi bloga na paulinamazur.com. Wcześniej członek zarządu firmy rekrutacyjnej. Przez ponad 10 lat rozwijała w Polsce międzynarodowe programy dla młodych talentów i pracodawców (GMC i Enactus)

2/8

8,31/10

Paweł Sala

O tym warto pamiętać w email marketingu

Dowiedz się o tym co warto robić aby efekty działania Twojego email marketingu budziły podziw kolegów i zazdrość konkurencji. Przypomnij sobie czego nigdy nie wolno Ci zrobić - aby nie zaprzepaścić całej swojej dotychczasowej pracy w budowaniu relacji z subskrybentami. Słowem poznaj przepis na skuteczny email marketing w 2020 roku.

O prelegencie

Ekspert ds. email marketingu, trener, manager oraz konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu, a także dostarczającej prawdopodobnie najbardziej popularne narzędzie do email marketingu w Polsce. Co miesiąc za jego pomocą ponad tysiące marketerów wysyła ponad miliard wiadomości miesięcznie do swoich subskrybentów. Za efektywne kampanie email marketingowe wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards. Autor książki "Świeże podejście do e-mail marketingu", a także współautor innych - w tym bestselerowej publikacji wydanej przez PWN - „E-marketing - pakiet startowy”. Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards. Autor podcastu Email [i] Marketing. Prywatnie mąż Pauliny i tata Stefka i Julka.

0

1

1

6/8

8,18/10

Andrzej Ogonowski

Marketerzy i poszukiwacze zagubionej autentyczności

No bo weźmy np. taką niedosoloną zupę. Niby dobra, ale czegoś brakuje. Gotowana na eko bio warzywach i łopatce zwierzęcia, które nie cierpiało. Bogata w minerały i witaminy, ale czegoś brakuje. Tak jak z dzisiejszym marketingiem. Zabawmy się więc w Indiana Jonesów i wspólnie poszukajmy zagubionej autentyczności.

O prelegencie

Od blisko 15 lat związany z branżą internetową. Zaczynał jako programista w e-commerce jednak dość szybko został managerem produktu. W latach 2007-2019 odpowiedzialny za całokształt działań marketingowych, PR-owych oraz brandingowych marki SMSAPI. Od 2014 właściciel LEGENDARY.pl, z sukcesem wspiera wiele firm w Polsce i za granicą w działaniach brandingowych i PR-owych. Uczestnik i prelegent wielu konferencji i spotkań branżowych, współautor artykułów oraz książki „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy”. Prywatnie mąż swojej żony, ojciec swoich dzieci i pasjonat fotografii

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Momenty prawdy - o projektowaniu customer journeys

Dzięki projektowaniu customer journeys (CJ) możesz zobaczyć i w pełni zrozumieć doświadczenia Twoich klientów z ich perspektywy i zaproponować rozwiązania, za które klienci zapłacą swoim zainteresowaniem, uwagą, uczuciem, pieniędzmi. W prezentacji dam kilka inspiracji na temat CJ i podpowiem jak zabrać się do ich projektowania.

O prelegencie

Od dwudziestu lat realizuje projekty, których ramy wyznaczają strategie, marka, innowacje i design. Pracuje z korporacjami, firmami właścicielskimi i instytucjami jako doświadczony moderator procesów innowacyjnych i projektant usług. Jeden z pionierów service design thinking w Polsce. Współzałożyciel think-tanku Service Design Polska oraz Very Human Services - agencji zajmującej się badaniami i projektowaniem w oparciu o podejście human-centred.

1/8

8,92/10

Dr Julia Kołodko

Irracjonalna komunikacja z irracjonalnymi konsumentami: jak zwiększyć siłę komunikatów marketingowych dzięki nieświadomości i pułapkom myślenia?

Klienci nie wiedzą, dlaczego kupują, ale Ty możesz wiedzieć, dlaczego sprzedajesz. Nie jesteśmy świadomi 95% bodźców, które wpływają na nasze zachowanie i decyzje zakupowe. To oznacza, że możesz wywierać wpływ na klientów dzięki nawet bardzo subtelnym zmianom otoczenia, w którym podejmują swoje decyzje. Sama zmiana kolejności słów w reklamie potrafi zwiększyć atrakcyjność promowanego produktu. W prezentacji pokażę jak wywierać większy wpływ na klientów, aby irracjonalność klientów działała na Twoją korzyść, a nie przeciwko Tobie.

O prelegentce

Dr Julia Kołodko jest doradcą w obszarach nauk behawioralnych. Otrzymała doktorat z ekonomii behawioralnej z Warwick Business School, gdzie była stypendystką The Behavioural Insights Team oraz brytyjskiego Economic and Social Research Council. W ramach doktoratu i we współpracy z rządem brytyjskim prowadziła badania dotyczącego tego, jak komunikować problemy społeczne, aby ludzie chcieli je rozwiązywać. Przed rozpoczęciem pracy doradczo-naukowej Julia pracowała przez 10 lat w marketing w Polsce i we Włoszech, w sektorach telekomunikacyjnym, bankowym i mediowym. Posiada certyfikat Professional Diploma in Marketing, wydawany przez The Chartered Institute of Marketing w Wielkiej Brytanii, jest certyfikowanym coachem ICF i Bulletproof Training Institute oraz nauczycielem jogi.

1/8

7,2/10

Historie, telepatia i ważne pytanie o mleko

O storytellingu niby już dużo wiesz. I ja to szanuję. Do twojej wiedzy na temat wykorzystywania historii w kreacji marketingowej dodam jeszcze szczyptę wiedzy z zakresu psychologii behawioralnej, garść badań z 1929 roku i frajdę dekonstrukcji jednej kultowej reklamy. Wszystko po to, żeby nawet przy ograniczonym budżecie stworzyć majstersztyk a nie bieda-kreację. Przygotuj się na Storytellingowe Black Mirror z ważnym pytaniem o mleko i pojęciami typu: synteza percepcyjna, markery somatyczne, semantyczne znaczniki zmiany, którymi zachwycisz rodzinę przy Wielkanocnym Śniadaniu a szefa przy cotygodniowej burzy mózgów.

O prelegencie

Piotr od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację. Autor książki Porozmawiajmy o komunikacji oraz Life’s a pitch and then you die. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual, autor i opiekun serii BuckiAcademi.

1

0

3

6/8

8,84/10

Tomasz Miler

Temat podamy wkrótce

.

O prelegencie

Twórca firmy SpiritsAndStyle.com oraz popularnej marki eleganckiej odzieży RTW „MILER”, która prężnie rozwija się na polskim rynku e-commerce. Pasjonat ubrań szytych na miarę, alkoholi starzonych i eleganckiego, ale nowoczesnego, stylu życia. Autor jednego z czołowych polskich blogów o krawiectwie miarowym, MilerSzyje.pl, na łamach którego od lat pisze o klasycznej męskiej elegancji przyciągając rzeszę ponad 50.000 unikalnych czytelników miesięcznie.

1

1

0

3/8

9,16/10

Marcel Opiłka

How do we make people care?

Zadaję pytanie, które powinien sobie zadać każdy marketer. Jak sprawić by ludziom zależało? W czasach, w których mamy coraz większy wybór klienci konsumują dla przyjemności, a nie dlatego, że muszą. Doświadczenie staje się coraz ważniejszym elementem budowania marki. Wymienię 7 grzechów głównych, szukając w nich odpowiedzi na postawione pytanie.

O prelegencie

Marcel jest pełnym pasji marketerem, który wierzy w siłę doświadczenia, według niego to właśnie Brand Experience i Live Marketing odgrywa coraz większą rolę we współczesnym marketingu. Dorastał w Niemczech, potem mieszkał w Helsinkach i Londynie, gdzie w dziale marketingu Nokii zbierał doświadczenie na różnych stanowiskach. W Warszawie rozkręcał własne biznesy oraz z sukcesem organizował komercyjne eventy. Podróże i nowe miejsca, są dla niego ogromną inspiracją, dzięki nim znajduję nowe insighty. Studiował Marketing i Zarządzanie na Uniwersytecie Steinbeis w Berlinie. Obecnie pracując w PICSANE rozwija firmę na rynkach europejskich w Berlinie i Wiedniu oraz stara się przenieść Consumer Experience na kolejny poziom.

Przerwa obiadowa

O prelegencie

.

OUT-OF-THE-BOX MARKETING, czyli czego możesz nauczyć się od Hitchcocka

Guerilla marketing to forma promocji, opierającą się przede wszystkim na elemencie zaskoczenia, dużej kreatywności oraz elemencie wirusowości, jaki z sobą niesie. O czym warto pamiętać, mierząc się z "marketingiem partyzanckim" oraz czym się inspirować? Zapraszam w podróż po fascynującej części marketingu, w której istnieje naprawdę niewiele zasad, których bezwzględnie należy się trzymać.

O prelegencie

Z wykształcenia marketer i psycholog biznesu. Jest przedsiębiorcą, managerem i trenerem mentalnym. Od lat zajmuje się najmem nieruchomości komercyjnych, jednak zamiast biur i magazynów fascynuje go człowiek. Prywatnie rekordzista świata w pływaniu długodystansowym, posiadacz licencji kierowcy wyścigowego, pasjonat Formuły 1 i gier planszowych.

0

1

0

3/8

8,95/10

Marek Gonsior

Doświadczenie klienta nie jest chwilową modą. Serio.

Jako konsumenci narażeni jesteśmy na ciągły stres. W dynamicznie zmieniającym się świecie musimy sobie radzić z niezliczoną ilością bodźców. Kultura zmusza zmusza nas do nieustannego podejmowania decyzji i obcowania z coraz bardziej zautomatyzowanymi formami obsługi. To sprawia, że jeszcze bardziej rosną nasze oczekiwania co do sprawnych procesów oraz wysokiej jakości doświadczeń. Budowanie doświadczenie klienta nie jest kolejnym trendem, buzzwordem, który przeminie z nową modą, ale sposobem na budowanie fundamentalnej przewagi konkurencyjnej. Prezentacja o tym, dlaczego warto zmienić swoje nastawienie i zacząć zarządzać doświadczeniem klienta, zanim zostaniemy daleko w tyle za konkurencją.

O prelegencie

Doradca marki i niezależny konsultant. Od 17 lat zajmuje się marketingiem. Był odpowiedzialny między innymi za całościową zmianę i implementację strategii marketingowej wiodącej sieci wyposażenia wnętrz, co miało bezpośrednie przełożenie na głębokie zmiany w świadomości i postrzeganiu marki oraz wyniki spółki. Jego dorobek został doceniony m.in. tytułem Dyrektora Marketingu Roku oraz nagrodą w kategorii "Wysoka efektywność - Sales & Marketing Director” w tym samym konkursie. Jest prelegentem prestiżowych konferencji branżowych (m.in. I Love Marketing, Marketing Progress, VideoWars, Golden Marketing Conference, InternetBeta) i autorem tekstów z zakresu szeroko rozumianego marketingu. Dzisiaj, jako freelancer, dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem. Współpracuje z decydentami, zarządami i właścicielami spółek, działami marketingu, indywidualnymi przedsiębiorcami oraz agencjami reklamowymi, doradzając z zakresu szeroko rozumianego marketingu i sprzedaży.

7,03/10

Prelegent zostanie podany wkrótce

.

Maciek Budzich

Temat podamy wkrótce

.

O prelegencie

Pasjonat mediów i komentator branży internetowej. Maciej Budzich od kilkunastu lat inspiruje i szkoli właścicieli firm oraz pracowników z branży marketingowej.

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Anna Rząca & Paulina Maslich

Co gryzie marketera - o lepszym marketingu rozmowy ze sobą

W świecie marketingu przybywa wyzwań od rosnących oczekiwań klienta, przez walkę o uwagę odbiorcy, po ograniczenia czasowe czy budżetowe. Jak w takim razie poradzić sobie z codzienną presją i jaki jest klucz do sukcesu? W prezentacji skupimy się na naszym nastawieniu i podpowiemy jak radzić sobie z wewnętrznymi sabotażystami, aby działać pełnią potencjału marketera.

O prelegencie

Od ponad 15 lat Paulina i Anna działają w branży szkoleniowo-konsultingowej jako trenerki biznesu, konsultantki oraz mentorki. Jako firma Dotway specjalizują się w rozwoju kadry zarządzającej w zakresie świadomego przywództwa. Realizujemy również projekty rozwojowe dla agencji marketingowych, reklamowych i kreatywnych.

Jak zaoszczędzić na prawie?

Przez tych prawników to tylko koszty - chcą sprawdzać każdy dokument albo żeby spełniać jakieś ich wymagania. No nie? Ale pomówmy też o tym, jak to przekuć w oszczędności. I jak te koszty zmniejszyć.

O prelegencie

Radca prawny, głównym obszarem jego prawnych zainteresowań jest obecność w przedsiębiorców w internecie - prawo autorskie i social media, ochrona danych osobowych, regulaminy itd. Ze wskazanego zakresu publikuje artykuły i prowadzi szkolenia. W wolnym czasie gitarzysta, prowadzi bloga tomaszpalak.pl.

1

2

2

5/8

9,11/10

Michał Jakubek

Case study: Ile jest marketingu w organizacji wydarzeń?

Jak wpływać na emocje klientów za pomocą eventów? Zapewnić niezapomniane przeżycia, które dłużgo będą żyły w pamięci klientów? Opowiem o tworzeniu i wprowadzeniu na rynek niszowego festiwalu, który dzieli życie uczestników na pół: przed eventem i po evencie. Pokażę, że sukces pamiętanych długo wydarzeń to nie przypadek, lecz wiele składowych, na które mamy wpływ i możemy je ciągle doskonalić.

O prelegencie

Założyciel i organizator JAPFEST - Największego Festiwalu Japońskiej Motoryzacji. Ex-Googler. Manager Online Marketingu w branży E-commerce. Z zawodu bliżej Performance Marketingu i wszystkiemu co płatne za kliknięcie. Z zamiłowania pasjonat kreacji marki i storytellingu. Poza działalnością zawodową Michał prowadzi także kanał na Youtube o tematyce motoryzacyjnej o nazwie Fast Family.

Pierwszy raz na konferencji

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sesja Q&A

O prelegencie

.

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Dzień 4 -

10:00-10:10

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

10:10-10:30

Magdalena Urbaniak

5/8

8,38/10

Wybawienie czy wrzody. Co social media dadzą marketerom w 2020 roku?

10:30-10:50

Maciek Wróblewski & Karol Modzelewski

6/8

8,18/10

7 sposobów jak zaoszczędzić na kampaniach video

10:50-11:10

Cezary Kuik & Agata Patoła

1/8

8,14/10

Od teraz Ty jesteś reklamą - efekty AR na Instagramie

11:10-11:30

Juliusz Kornaszewski

Pierwszy raz na konferencji

12 zasad, o których musisz pamiętać, aby skutecznie generować leady na LinkedIn

11:30-12:00

Przerwa kawowa

12:00-12:20

Anna Ledwoń-Blacha

1/8

7,63/10

Nie prześpij okazji, czyli o nie wpadaniu w schematy, przyszłości i kreatywnym podejściu do Social Media.

12:20-12:40

Michał Sadowski

1

2

1

6/6

8,84/10

5 Skutecznych Sposobów Budowy Marki na Tik Tok

12:40-13:00

Dagmara Pakulska

3/8

7,86/10

Social Selling na LinkedIn? Nie spi**** tego. ;)

13:00-13:20

Bartek Sibiga

2/8

8,35/10

Jak Vertical Video zmieni świat?

13:20-13:40

Franciszek Georgiew

7,74/10

Jak zbudować zespół social media?

13:40-14:40

Przerwa obiadowa

14:40-15:00

Janina Bąk

3

0

1

5/8

9,14/10

Królowa nauk czy popychadło social mediowego świata? O (nad)używaniu statystyk.

15:00-15:20

Rafał Szymański

1/8

8,29/10

Social Media Hacker w działaniu

15:20-15:40

Kamil Bolek

0

1

1

4/8

8,53/10

"Brands as creators" - jak się robi kanały marek na YouTube

15:40-16:00

Monika Gawanowska

Pierwszy raz na konferencji

4 twarze LinkedIn Influencera, czyli jak przy minimalnym nakładzie środków i współpracy działów marketingu, sprzedaży i HR docierać do setek tysięcy odbiorców?

16:00-16:30

Przerwa kawowa

16:30-16:50

Fryderyk Karzełek

Jak za pomocą Facebook Live dotrzeć organicznie do ponad 2 mln ludzi?

16:50-17:10

Michał Matysiak

0

0

1

3/8

8,64/10

Uwolnij twórczy potencjał smartfona

17:10-17:30

Jakub Biel

2

0

1

6/8

8,84/10

Kreatywność daje więcej niż budżet. O nietypowym podejściu do marketingu

17:30-17:40

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

17:40-18:00

Sesja Q&A

18:00-18:15

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Dziennikarz TV i radia, producent, konferansjer z rekomendacją „Press”. Autor wielu talk-shows, w tym anglojęzycznego „International Poznan” w Polskim Radiu. Przeprowadził wywiady m.in. z Janem Kulczykiem, Jerzym Stuhrem i Janem AP Kaczmarkiem. Studiował na Appalachian State University w Północnej Karolinie oraz Uniwersytecie Antwerpii. Radca prawny. Ukończył aplikację radcowską, a w 2018 r. zdał egzamin zawodowy. Na pokładzie "I love marketing" od samego początku, czyli marca 2016 r.

Wybawienie czy wrzody. Co social media dadzą marketerom w 2020 roku?

Trudno nam wyobrazić sobie prowadzenie działań marketingowych bez choć częściowego oparcia ich o media społecznościowe. Gloryfikujemy platformy społecznościowe, a te w zamian tną nam zasięgi, fundują bugi, prowokują kryzysy. A mimo to nadal kurczowo się ich trzymamy. Poświęcamy cenne zasoby by zwiększać zasięgi i zaangażowanie. Czy to ma sens? Jakie są prognozy dla biznesu w social mediach? Na te pytanie odpowiem w trakcie prezentacji.

O prelegentce

Założycielka MaxTractor.agency. Doradza, buduje i wdraża strategie komunikacyjne dla firm i osób prywatnych. Specjalistka ds. public relations i influencer marketingu. Współzałożycielka projektu Marketing Inspire. Tworzy bloga magdaurbaniak.com o marketingu i tractormania.pl o ciągnikach rolniczych. Autorka artykułów dla takich magazynów jak Social Media Manager, Sprawny Marketing czy PR Manager. Występowała m.in. na TedX czy InfoShare. Wykładowca na takich uczelniach jak DSW, WSB i WSH we Wrocławiu oraz WSEI w Krakowie.

5/8

8,38/10

7 sposobów jak zaoszczędzić na kampaniach video

.

O prelegencie

Maciej ze światem YouTube związany jest od 2013 roku. Prowadzi szkolenia i opowiada o YouTube na konferencjach branżowych. Posiada certyfikat YouTube Certified in Audience Growth. Po godzinach pomaga użytkownikom produktów Google na oficjalnych Forach Pomocy jako Top Contributor. Karol to współzałożyciel i creative director w agencji AdRebellion. Komik, stand-uper, prezenter tv i radiowy, producent, scenarzysta, reżyser.

6/8

8,18/10

Od teraz Ty jesteś reklamą - efekty AR na Instagramie

Efekty AR kojarzą się z doczepionymi uszami psa na Snapchacie lub losowaniem, którą postacią z Diseny'a jesteś na Instagramie. ALE... rozszerzona rzeczywistość to szansa na kreatywne przedstawienie marki i produktu. Oraz przede wszystkim na zaangażowanie użytkownika w reklamę - pokażemy Ci jak! ;)

O prelegencie

Agata to social media specialist w agencji Hand Made. Tworzy strategie komunikacji, kampanie reklamowe oraz prowadzi działania contentowe w oparciu o Facebooka, Instagrama, TikToka, Twittera, czy Spotify. Prowadzi szkolenia dedykowane dla firm oraz warsztaty i prelekcje na temat social mediów, digital marketingu i User Experience. Na portfolio Cezarego składa się ponad 50 realizacji, w tym dla marek takich jak: McDonald’s, Coca-Cola, VISA, Samsung, Motorola, Pepsi, Lays, Mercedes, Honor czy M&M;’s. Projektował boty dla Facebooka z Polski i Wielkiej Brytanii, a prace jego zespołu były oceniane bezpośrednio przez inżynierów aplikacji Messengera. Wybrany na jednego z najbardziej wartościowych twórców botów, przez największą na świecie platformę Chatfuel.

1/8

8,14/10

Juliusz Kornaszewski

12 zasad, o których musisz pamiętać, aby skutecznie generować leady na LinkedIn

Jeśli generować leady B2B to na LinkedInie. To rewelacyjna platforma, dzięki której zyskasz wyjątkowo cenne kontakty, które pozwolą Twojej firmie zarobić ciężkie pieniądze. Nie jest to tak proste jak się wydaje. Jako platforma reklamowa, LinkedIn znajduje się w początkowej fazie rozwoju, a to oznacza, że musisz znać oficjalne i nieoficjalne zasady optymalizacji kampanii. Wtedy oszczędzisz cenny czas, nie przepalisz pieniędzy i nie stracisz początkowego entuzjazmu. Mam dla Ciebie 12 zasad, dzięki, którym Twoje kampanie leadowe B2B będą skuteczniejsze nie tylko w pozyskiwaniu leadów w Polsce ale i Europie.

O prelegencie

Dyrektor Zarządzający agencji Mindspot od 10 lat zajmującej się komunikacją marketingową dla największych światowych i polskich marek. 20 lat doświadczenia w dziedzinie komunikacji, dziennikarstwa i prowadzenia działań dla takich firm jak Intel, BMW, HP, SAP, Ergo Hestia, ESL, Accenture. Ekspert ds. marketingu B2B, doświadczony w budowaniu kampanii zwiększających sprzedaż. W przeszłości, przez 5 lat odpowiedzialny za PR, Social Media i marketing biznesowy w regionie CEE w Intelu - największej na świecie firmie produkującej procesory. 5-krotny laureat najbardziej prestiżowej nagrody branży PR „Złote Spinacze" – 2013, 2017 i 2018.

Pierwszy raz na konferencji

Przerwa kawowa

Anna Ledwoń-Blacha

Nie prześpij okazji, czyli o nie wpadaniu w schematy, przyszłości i kreatywnym podejściu do Social Media.

"Studiowałam ekonomię, ale to nie ma nic wspólnego z marketingiem", "Słyszałem o Tik Toku, ale to na pewno nie wpłynie na moją sprzedaż", "To jest za drogie i nie działa". Ile razy słyszałeś takie zdania? Też Ci się zdarza? A może lubisz popadać w klątwę wiedzy, bagatelizować Twoją grupę docelową i wiedzieć lepiej? Wbrew pozorom bardzo optymistyczna prezentacja, o współczesnym świecie Social Media.

O prelegencie

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec - głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu.

1/8

7,63/10

5 Skutecznych Sposobów Budowy Marki na Tik Tok

Tik Tok to nie tylko nastolatkowie i lip sync. Budowa profilu na Tik Tok stanowi jedną z najlepszych inwestycji marketingowych w 2020 roku. Poznaj zestaw praktycznych porad pomocnych w budowaniu zasięgów i relacji w ramach tej platformy.

O prelegencie

Założyciel i prezes Brand24 S.A. firmy zajmującej się monitoringiem Internetu i jednego z laureatów konkursu Aulery 2012 oraz Ekomersy 2012. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards 2013. Autor bestsellerowej książki „Rewolucja Social Media”. Programista i grafik. Komentator zjawisk związanych z Internetem.

1

2

1

6/6

8,84/10

Social Selling na LinkedIn? Nie spi**** tego. ;)

Social Media nie sprzedają. Robią to ludzie. Ale tylko Ci, którzy nie popełniają tych prostych błędów, o których powiem w prezentacji. Jeśli Twoje działania na LinkedIn nie przynoszą biznesowych rezultatów, to mam dla Ciebie 3 konkretne podpowiedzi. Dzięki nim zaczniesz wynajdywać właściwe kontakty, nie stracisz pieniędzy na zbędne opcje premium i poznasz nieskomplikowaną metodę na tworzenie treści i wiadomości prywatnych. Tylko 18 minut wystąpienia, a jaka wartość! Zobaczysz.

O prelegentce

Marketerka, prelegentka na szkoleniach i konferencjach branżowych, specjalistka HR z kilkuletnim doświadczeniem. Zajmuje się tworzeniem strategii dla marek, jak również prowadzeniem ich komunikacji w mediach społecznościowych. Jest autorką wielu prezentacji i artykułów na rozmaitych blogach i portalach tematycznych. Od 2015 roku prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych AGH oraz WSE.

3/8

7,86/10

Jak Vertical Video zmieni świat?

Milenialsi oglądają ponad 2h dziennie video na smartfonach. Trend, zapoczątkowany przez Snapchata na tworzenie treści w pionie, dzisiaj zaczyna podbijać wszystkie platformy SM. TikTok, aplikacja skoncentrowana tylko na wertykalnych filmach, jest najcześciej ściąganą apką na świecie, a jego konkurent Likee 4 czwartą najczęściej ściąganą. Czy treści wertykalne zmienią nasz świat?

O prelegencie

Założyciel platformy społecznościowej dla influencerów DDOB.com. Przez lata dominował na rodzimej scenie narciarskiego slopestyle'u zdobywając Mistrzostwo Polski i godnie reprezentując kraj na Mistrzostwach Świata i Europy. Kontuzja kolana skłoniła go do wykorzystania informatycznego wykształcenia i realizacji szalonego pomysłu biznesowego, który okazał się być strzałem w dziesiątkę. Uwagę ze sportu przekierował na Internet i potencjał blogosfery. Dostrzegł potencjał młodych twórców działających w internecie i stworzył pierwszą w Polsce i jedna z pierwszych na świecie platform zrzeszających twórców internetowych z Pokolenia Millenials oraz Pokolenia Z – digital natives wychowanych ze smartfonem w ręku.

2/8

8,35/10

Franciszek Georgiew

Jak zbudować zespół social media?

W prezentacji przedstawię procesy grupowe na przykładach z SM i jak sobie z nimi radzić z perspektywy freelancera, pracownika, szefa zespołu :) Znajdziesz też dla siebie narzędzia ułatwiające pracę i poprawiające współpracę przy projektach SM.

O prelegencie

Właściciel agencji marketingowej Social Tigers. Karierę zawodową zbudował na skutecznym wykorzystaniu Facebook Ads i biznesowych sukcesach osiąganych dzięki ich zastosowaniu. Autor „Księgi Adsów” – e-booka stanowiącego kompendium wiedzy na temat systemu reklamowego Facebooka. Według testu Gallupa strateg nastawiony na rywalizację i zdobywanie kolejnych osiągnięć.

7,74/10

Przerwa obiadowa

Królowa nauk czy popychadło social mediowego świata? O (nad)używaniu statystyk.

Statystyk można używać i można ich nadużywać - obecnie coraz częściej w analityce obserwujemy to drugie. W tej prezentacji opowiem o najczęściej popełnianych błędach w interpretacji naszych danych i algorytmów platform społecznościowych, w jaki sposób tych błędów unikać, a także w jaki sposób zautomatyzować proces analizy swoich statystyk, by korzystać z nich szybciej, skuteczniej i - przede wszystkim - poprawnie.

O prelegentce

Komendant komedii w Janinadaily.com. Panga biznesu. Wirtuoz dobrej matematycznej zabawy. Przez ostatnie pięć lat uczyła metodologii badań i statystyki na TCD w Irlandii. Od zawsze jest psychofanką badań ankietowych, już niedługo także doktorem nauk społecznych. Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji. Lubi przekonywać ludzi, że z analizą danych można i należy się zaprzyjaźnić, a jej supermocą jest umiejętność wytłumaczenia absolutnie każdego zagadnienia statystycznego na przykładzie zwierzątek.

3

0

1

5/8

9,14/10

Social Media Hacker w działaniu

Poznaj Lafika, Tofika i Ingerka. To boty od autmatyzacji Social Mediów. Niech one pracują, a Ty rób, co chcesz, bo będziesz mieć więcej czasu dla siebie. Zaprzyjaźnij się z Robotic Process Automation (RPA) działań w Social Mediach, by zwiększyć swoją skuteczność marketingową i sprzedaż. Nie chodzi tylko o hackowanie algorytmów Instagrama, Facebooka i LinkedIn, ale też łączenie użytkowników między tymi platformami. Automatyzacja pomoże Ci zwiększyć skalę swojego oddziaływania, bez zwiększania nakładu pracy i czasu. Polubisz ją…

O prelegencie

Ekspert digital marketingu i eCommerce. Specjalizuje się w optymalizacji sprzedaży przez Internet. Budował działy digital w Sanofi, Roche i Neckermanie. Ostatnio jako eCommerce Pilar Leader w 3M odpowiadał za działania sprzedaży elektronicznej B2B i B2C w 47 krajach Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu. Obecnie buduje start up dostarczający leady sprzedażowe B2B oraz produkujące oprogramowanie automatyzujące działania na LinkedIn, Facebook, Twitter oraz Instagram.Laureat Golden Arrow i Mixx Awards za najskuteczniej sprzedające kampanie email marketingowe.

1/8

8,29/10

Kamil Bolek

"Brands as creators" - jak się robi kanały marek na YouTube

Kanał własny jest największym projektem, jakiego może podjąć się marka na YouTube. To wymagająca i długoterminowa inwestycja... ale o największym możliwym zwrocie! Na bazie 5 lat doświadczeń, 100 milionów wyświetleń i 200 milionów minut spędzonych z marką krok po kroku sprawdzimy, na czym polega profesjonalne prowadzenie kanału marki i jak robić to dobrze.

O prelegencie

Dyrektor marketingu i członek zarządu LTTM (LifeTube, TalentMedia, Mellon Media) - największej w Polsce grupy świadczącej usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: "Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)"

0

1

1

4/8

8,53/10

Monika Gawanowska

4 twarze LinkedIn Influencera, czyli jak przy minimalnym nakładzie środków i współpracy działów marketingu, sprzedaży i HR docierać do setek tysięcy odbiorców?

Poznaj zabójczo proste i niewiarygodnie rewolucyjne rozwiązania, które zmaksymalizują efekty działań marketingowych na LinkedIn. Wykorzystaj zasoby, które już masz, by przy niskim budżecie osiągnąć to, czego nie masz. Personal branding, employer branding, social selling, social recruitment – podczas tej prelekcji dowiesz się, jak sprawić, by te narzędzia funkcjonowały harmonijnie w jednym organizmie – organizacji.

O prelegentce

Trener, strateg, coach, autorka książki "Marka osobista bez tajemnic" oraz wielu publikacji w magazynach i portalach internetowych. Specjalizuje się w personal brandingu i LinkedIn. Od początku 2018 roku przeszkoliła ponad 1400 osób. Wystąpiła przed mniejszą lub większą publicznością kilkadziesiąt razy. Współpracuje z przedsiębiorcami, prowadzącymi małe firmy, jak i z organizacjami, zatrudniającymi po kilkaset osób w branżach: finansowej, ubezpieczeniowej, inwestycyjnej, PR, motoryzacyjnej, IT, budowlanej i FMCG.

Pierwszy raz na konferencji

Przerwa kawowa

Fryderyk Karzełek

Jak za pomocą Facebook Live dotrzeć organicznie do ponad 2 mln ludzi?

.

Uwolnij twórczy potencjał smartfona

Dowiesz się jak ustawić światło, ⏱ekspozycję i kompozycję. Multimedialny 🔊 performance‍ edukacyjny🦉pod e - commerce.

O prelegencie

Właściciel InvestStudio.pl – firmy zajmującej się produkcją filmową i zdjęciową oraz marketingiem sprzedaży. Absolwent Politechniki Gdańskiej, pasjonat fotografii, technologii, żagli, racjonalnego gospodarowania dobrami i cyfrowego nomadyzmu. Sponsor reprezentacji Polski w Kabaddi.

0

0

1

3/8

8,64/10

Kreatywność daje więcej niż budżet. O nietypowym podejściu do marketingu

Zastanawiasz się czasem, dlaczego tylko niektóre memy i filmy podbijają cały internet? Jest kilka czynników, które wpływają na ich wirusowość. Poznasz je i zobaczysz jak stosować w swojej firmie.

O prelegencie

PR & Communication Manager w firmie x-kom, gdzie odpowiada za całą komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, tj. kieruje działami: social media, PR, YouTube, komórką kreatywną oraz zespołem eventów. Pasjonat nowych technologii.

2

0

1

6/8

8,84/10

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sesja Q&A

O prelegencie

.

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Partner Główny

Zobacz jak wyglądało foyer na poprzedniej edycji:

44 wystąpienia

770

13 godzin video

Zarejestruj się jeszcze dzisiaj i otrzymaj pakiet 32 nagrań z  VII edycji o wartości 770 zł ZA DARMO!

Zarejestruj się Zarezerwuj teraz

Dostęp przesyłamy w ciągu
kilku godzin po opłaceniu rejestracji

Sprzedaż biletów na I marketing & business

UWAGA!

Na najbliższej edycji nie będzie transmisji LIVE

Bonusy w ramach pakietów: VIP Premium Standard
Miejsca w wydzielonych rzędach, zasilanie do laptopa i napój od sprawny.marketing 1-wsze rzędy

wartość:

770

Materiały video z wybranych dni konferencji video

wartość:

177

Roczna prenumerata magazynu sprawny.marketing prenumerata
Udział w afterparty w klubie The View afterparty
Wysokiej jakości koszulka z eko bawełny
I marketing
koszulka
Duża paczka konferencyjna przesłana pocztą duża paczka
Mała paczka konferencyjna przesłana pocztą koperta

wartość:

770

Materiały video z VII edycji konferencji video 2
Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział certyfikat elektroniczny
Slajdy z prezentacji przesyłane na żywo na Twój telefon prezentacje
Badge konferencyjny badge

wartość:

47

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing magazyn sprawny.marketing
Grywalizacyjna Aplikacja (Stoiska-Uczestnicy-Prelegenci) aplikacja

Bonusy w ramach pakietów:

VIP

Premium

Standard

1-wsze rzędy

video

prenumerata

afterparty

koszulka

duża paczka

koperta

video 2

certyfikat elektroniczny

prezentacje

badge

magazyn sprawny.marketing

aplikacja

Dzień 1 - 20.10.2020

Zostało 42 biletów770 PLNZostało 21 biletów3470 PLNZostało 52 biletów770 PLN
Zostało 41 biletów870 PLNLiczba biletów:1170 PLNZostało 45 biletów670 PLN
Zostało 5 biletów3670 PLNLiczba biletów:1270 PLNZostało 52 biletów1470 PLN
Zostało 37 biletów1670 PLNZostało 55 biletów1870 PLNZostało 59 biletów1070 PLN
Zostało 58 biletów1270 PLNZostało 8 biletów3070 PLNZostało 44 biletów1670 PLN
Liczba biletów:1170 PLNZostało 46 biletów770 PLNZostało 46 biletów770 PLN
Zostało 35 biletów870 PLNZostało 37 biletów670 PLNLiczba biletów:1270 PLN
Liczba biletów:470 PLNZostało 25 biletów1470 PLNLiczba biletów:570 PLN
Zostało 7 biletów870 PLNZostało 5 biletów770 PLNZostało 37 biletów1370 PLN
Zostało 21 biletów1270 PLNZostało 15 biletów1670 PLNLiczba biletów:970 PLN
Liczba biletów:1470 PLNZostało 64 biletów1170 PLNZostało 28 biletów1570 PLN
770 PLNZostało 32 biletów870 PLNZostało 16 biletów770 PLN
Liczba biletów:1370 PLNLiczba biletów:570 PLNLiczba biletów:470 PLN
770 PLN970 PLNLiczba biletów:970 PLN
1270 PLN1070 PLN870 PLN
870 PLN970 PLN970 PLN
970 PLN
Dzień 2. - 21.10.2020
Dzień 3. - 22.10.2020
Dzień 4. - 23.10.2020
Pakiety
Warsztaty

08dni : 15godzin : 08minut

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail

Czy chcesz dostać fizyczną paczkę przed konferencją?

Dane do wysyłki

Wpisz numer lokalu
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Rejestracja Grupowa

Dane uczestników możesz przesłać na maila: oliwia.krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

Bilet Standard I Love SEO & Content

Pakiet Premium 4 dni

Bilet Premium I Love Sales

Bilet Premium I Love SEO & Content

Bilet VIP I Love Sales

Bilet Standard I Love Sales

Pakiet VIP 4 dni

Bilet VIP I Love SEO & Content

Pakiet Standard 2 dni SEO & Ads

Pakiet Premium 2 dni SEO & Ads

Pakiet VIP 2 dni SEO & Ads

Pakiet Standard 2 dni Sales & Commerce

Pakiet Premium 2 dni Sales & Commerce

Pakiet Standard 4 dni

Pakiet VIP 2 dni Sales & Commerce

Bilet VIP I Love Commerce

Bilet Standard I Love Ads & Analytics

Bilet Premium I Love Commerce

Bilet Premium I Love Ads & Analytics

Bilet Standard I Love Commerce

Bilet VIP I Love Ads & Analytics

Bilet Standard I Love Influencer

Pakiet Premium 2 dni Marketing & Business

Bilet Premium I Love Influencer

Bilet Premium I Love Marketing

Bilet Standard I Love Marketing

Pakiet Premium 2 dni Social & Influencer

Pakiet Standard 2 dni Marketing & Business

Pakiet VIP 2 dni Marketing & Business

Bilet VIP I Love Influencer

Bilet VIP I Love Marketing

Pakiet Standard 2 dni Social & Influencer

Pakiet VIP 2 dni Social & Influencer

Google Ads

Bilet Premium I Love Social Media

Bilet Standard I Love Social Media

Bilet VIP I Love Social Media

Bilet Premium I Love Business

Bilet Standard I Love Business

Google Analytics

Optimized Content Marketing

Bilet VIP I Love Business

SEO: Pozycjonowanie i Link Building

Jak zintegrować sprzedaż i marketing?

Marketing Automation

Allegro

Sprzedaż w Internecie: eBay, Amazon

Copywriting sprzedażowy

Service Design

To pole jest obowiązkowe

Co się dzieje po rejestracji?

1

Zarejestruj się i pobierz fakturę pro forma. Zapłacić możesz teraz lub w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia.

2

Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz od nas dostęp do materiałów video z VII edycji konferencji. Wartość materiałów to aż 770 zł netto!

3

Tydzień przed konferencją otrzymasz paczkę konferencyjną. Znajdziesz w niej ważne informacje organizacyjne oraz koszulkę i gadżety od Partnerów.

4

W dniu konferencji zarejestruj się na naszych stanowiskach i odbierz identyfikator. Certyfikat uczestnictwa prześlemy mailowo po konferencji.

5

Podczas całej konferencji możesz głosować, oceniając prezentacje prelegentów. Zadecyduj, kto zdobędzie premie i wygra I Love Marketing!

6

Jeśli zdecydowałeś się na Pakiet VIP, 5 dni roboczych po zakończeniu konferencji, otrzymasz dostęp do materiałów video z tej edycji.

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Warszawa Złote Tarasy, ul. Złota 59, 00-120 Warszawa

Nie, nie ma fizycznej formy biletu na konferencję. Opłacenie rejestracji jest potwierdzeniem uczestnictwa w konferencji. Do uczestników konferencji wysyłane są przed wydarzeniem informacje organizacyjne (mailowo).

Multikino Złote Tarasy,
3 piętro
ul. Złota 59
00-120 Warszawa

Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu Platnosci.pl oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. Aby pobrać fakturę Pro Forma, należy przejść do profilu płatności i wybrać formę płatności przelewem.

Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na konferencje to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@maxroy.com oraz pod numerem 519 183 555.

Tak, jeśli chcesz współtworzyć z nami konferencję, skontaktuj się z nami – wyślij swoje zgłoszenie (CV oraz informację o dostępności w dniach konferencji) na adres mailowy dominika.kaczor@sprawnymarketing.pl