Napisz
do nas

Napisz lub zadzwoń

  • Cena od 570 PLN
  • 4 dni, 8 konferencji i 130 prelegentów

Create Marketing & Business People Love

Konferencja I Love Marketing została przeniesiona i odbędzie się w dniach 20-23 października 2020 w Warszawie. Wydarzenie potrwa cztery dni, podczas których odbędzie się aż 8 konferencji !

W dniach 20-23 października odbędą się:

  • I Love SEO & Content
  • I Love Ads & Analytics
  • I Love Marketing
  • I Love Social Media
  • I Love Sales
  • I Love Commerce
  • I Love Influencer
  • I Love Business (NOWOŚĆ)

Wydarzenie jest adresowane zarówno dla przedstawicieli małych
i średnich firm, jak i dla osób zajmujących się marketingiem w dużych firmach i korporacjach. I ❤ Marketing to zastrzyk praktycznej wiedzy podanej w formie 18 minutowych prezentacji.

Poznaj nowy wymiar konferencji:
wirtualne #ilovemkt

UWAGA!

Na najbliższej edycji nie będzie transmisji LIVE

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?

Dołącz do wydarzenia na Facebooku

Opinie prelegentów

Opinie uczestników

Agenda

Kliknij w odpowiednią konferencję żeby zobaczyć harmonogram:

Dzień 1 -

10:00-10:10

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

10:10-10:30

Jakub Cyran

Co jest ważniejsze od contentu?

10:30-10:50

Rafał Szymkowiak
PragmatIQ

Pierwszy raz na konferencji

Content marketing: ile contentu a ile marketingu?

10:50-11:10

Jarosław Sieradzki
NPROFIT

Pierwszy raz na konferencji

Bezpieczne SEO dzięki nauce

11:10-11:30

Wojtek Mazur
Elephate

Pierwszy raz na konferencji

Nowoczesny content marketing? A komu to potrzebne?

11:30-12:00

Przerwa kawowa

12:00-12:20

Dawid Adach & Michał Szymański
MDBootstrap

Pierwszy raz na konferencji

Baidu SEO - jak wykorzystać astronomiczny potencjał chińskiego Internetu

12:20-12:40

Grzegorz Strzelec
SEO Planner

Pierwszy raz na konferencji

Lotnicza historia zarządzania SEO. Czyli, jak będąc pilotem wyskoczyć z samolotu tak, aby wszyscy się cieszyli!

12:40-13:00

Barbara Stawarz - García
happy content

0

1

0

5/8

8,2/10

Promocja w czasach pandemii. Jaki powinien być twój content marketing w 2021 roku

13:00-13:20

Łukasz Rogala

Pierwszy raz na konferencji

Strategia SEO First – dlaczego SEO powinno być wspólnym mianownikiem wszystkiego co robisz w firmie

13:20-13:40

Łukasz Żelezny

6,06/10

Taktyki SEO do wdrożenia dziś wieczorem

13:40-14:40

Przerwa obiadowa

14:40-15:00

Szymon Słowik
Takaoto.pro

6,9/10

Audyt SEO bez tajemnic

15:00-15:20

Tomasz Stopka
Semurai

Pierwszy raz na konferencji

Treść, SEO i usługi Google czyli przepis na większą ilość ruchu

15:20-15:40

Damian Sałkowski
Senuto

Big Data w SEO. Czego nauczyłem się o SEO gapiąc się miesiącami w terabajty danych

15:40-16:00

Mariusz Bacic & Jarosław Dudek
MaxROY.agency

Pierwszy raz na konferencji

Problemy i wyzwania w SEO oraz ich nietypowe rozwiązania

16:00-16:30

Przerwa kawowa

16:30-16:50

Robert Niechciał
Ignition

Pierwszy raz na konferencji

Jak podejmować mądre decyzje w SEO?

16:50-17:10

Katarzyna Sowicka
AdCookie

Pierwszy raz na konferencji

Dlaczego Twój content marketing nie żyje?

17:10-17:30

Grzegorz Miłkowski
ContentHouse

Pierwszy raz na konferencji

Generowanie leadów za pomocą blogów i portali firmowych. Jak prowadzić media własne, żeby konwertowały na Twój biznes

17:30-17:40

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

17:40-18:00

Sesja Q&A

18:00-18:15

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

O prelegencie

Dziennikarz TV i radia, producent, konferansjer z rekomendacją „Press”. Autor wielu talk-shows, w tym anglojęzycznego „International Poznan” w Polskim Radiu. Przeprowadził wywiady m.in. z Janem Kulczykiem, Jerzym Stuhrem i Janem AP Kaczmarkiem. Studiował na Appalachian State University w Północnej Karolinie oraz Uniwersytecie Antwerpii. Radca prawny. Ukończył aplikację radcowską, a w 2018 r. zdał egzamin zawodowy. Na pokładzie "I love marketing" od samego początku, czyli marca 2016 r.

Jakub Cyran

Co jest ważniejsze od contentu?

Opowiem o tym, że sam pomysł na content to jeszcze mało. Nawet stworzenie contentu to dopiero 40% pracy. Najważniejsza jest dystrybucja i wykorzystywanie go w procesie sprzedażowo-marketingowym. Masz pomysł na video? Super to zobacz jak jeszcze zdobyć zasięgi i zyskać z tego klientów.

O prelegencie

Entuzjasta dobrze zaprojektowanej sprzedaży, jej procesu i punktów styku. Nagradzany prelegent i przedsiębiorca z 15 letnim doświadczeniem. Wykładał na studiach podyplomowych - Marketing internetowy. A przede wszystkim PRAKTYK. Rozwijał i zarządzał GO.PL sp. z o.o., które zdobyło nagrody w kategorii Innowacja roku oraz Narzędzie generujące sprzedaż (Ekomersy 2014 i 2015) oraz był finalistą konkursu Aulery (2015). Dzisiaj buduje i remontuje działy sprzedaży.

Rafał Szymkowiak
PragmatIQ

Content marketing: ile contentu a ile marketingu?

O tworzeniu wartościowych treści, autentyczności twórcy oraz umiejętnym zagospodarowaniu efektów content marketingu. Na przykładzie trudnej marketingowo branży prawniczej. O błędach, których lepiej nie powtarzać i o sukcesach, które mogą inspirować. Wieloletni praktyk samouk opowie też o intuicji, konsekwencji i owocnej współpracy z marketerami.

O prelegencie

Radca prawny, specjalista w zakresie spółek i podatków. Obciążony marketingowym ADHD. Założyciel Kancelarii Prawnej PragmatIQ z Poznania, której ponad 30-osobowy zespół od 10 lat skutecznie promuje działalność zawodową w oparciu o marketing treści. Jeden z jej blogów www.Komandytowa.pl, który odwiedziło do tej pory ponad 1.000.000 UU, zdobył w 2019 r. tytuł Twórca Roku w kategorii Blogi firmowe przyznawany przez Influencer Live Poznań. PragmatIQ łamie od wielu lat kolejne stereotypy w branży prawniczej. Udowadnia przy tym, że można, w przyjaznej formie, dzielić się nieodpłatnie specjalistyczną wiedzą prawną i podatkową odnosząc sukces biznesowy. Przy okazji PragmatIQ od lat wydaje samodzielnie w kilkutysięcznych nakładach książki prawnicze, bajki dla dzieci, organizuje masowy bieg sztafetowy, wspiera liczne inicjatywy społeczne i kulturalne.

Pierwszy raz na konferencji

Jarosław Sieradzki
NPROFIT

Bezpieczne SEO dzięki nauce

Zbudujmy SEO bazując na content marketingu... pomyślało 200 sklepów w branży. W 2020 rozwój treści jest koniecznością, a nie przewagą konkurencyjną. Jak więc uzyskać przewagę konkurencyjną? Należy wykorzystać naukę w strategii link buildingu.

O prelegencie

Jako entuzjasta sportów wytrzymałościowych wie, że niczego nie da się osiągnąć w moment. Porównanie SEO do sportu - choć może wydawać się dziwnym - jest bardzo szczęśliwe z bardzo prostego powodu. Pozycjonowanie to wyścig, a nie gra jednoosobowa! Od kilku lat jego praca ma charakter handlowo-doradczy, jednak początek historii z SEO to praca stricte techniczna. Techniczny background i wieloletnie doświadczenie w rozwoju biznesu Klientów pozwala mu pełnić rolę "trenera", który wraz ze swoim sztabem jest w stanie poprowadzić przez cały proces by finalnie doprowadzić do lukratywnego miejsca na pudle. Prowadzi szkolenia wewnętrzne dla firm i prelekcje, m.in PrestaShop Day.

Pierwszy raz na konferencji

Wojtek Mazur
Elephate

Nowoczesny content marketing? A komu to potrzebne?

Kiedyś wystarczył krótki artykuł w Sieci, a dziś… nieraz nie wiadomo, na czym się skupić i jak to dobrze robić, by widzieć konkretne efekty swoich działań. Mam zamiar odsłonić kulisy skutecznych kampanii marketingu treści i strategii, które sprawdzą się w roku 2020. Konkretne przykłady zrealizowanych kampanii pokażą, jakih efektów możesz się spodziewać i jak to robić w sposób nowoczesny. A co konkretnie rozumiem przez "nowoczesny", to już dowiesz się na mojej prezentacji.

O prelegencie

Wojtek to CEO Elephate. Koncentruje się na content marketingu i strategii budowania linków. Poza światem internetowym jego pasjami są fotografia, nurkowanie na rafie koralowej i inne sporty.

Pierwszy raz na konferencji

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Dawid Adach & Michał Szymański
MDBootstrap

Baidu SEO - jak wykorzystać astronomiczny potencjał chińskiego Internetu

Chiny zjadają świat. 800 milionów użytkowników Internetu, najszybciej rosnąca i bogacąca się klasa średnia oraz niewyczerpany kapitał chińskich firm tworzą razem niesamowitą okazję, aby wystrzelić swój biznes w kosmos. To złoto jest jednak tylko dla najbardziej zuchwałych, ponieważ robienie biznesu w Chinach i prowadzenie działań SEO w ichniejszym Internecie każe nam zapomnieć o wszystkim, co znamy z Zachodniego Świata.

O prelegencie

Dawid i Michał, umieszczeni na liście Forbesa "30 przed 30", to założyciele MDBootstrap.com - narzędzi do tworzenia stron i aplikacji, z których korzysta ponad 2 miliony programistów z całego świata oraz firmy i organizacje takie jak Amazon, Samsung, Nike czy NASA. MDBootstrap.com jest jednocześnie jednym z największych w sieci portali dotyczącym technologii internetowych, generującym miliony odwiedzin każdego miesiąca z ponad 100 krajów z całego świata - głównie USA i Azji. 90% ruchu na MDBootstrap.com pochodzi z wyszukiwarek. Dawid i Michał wyspecjalizowali się w międzynarodowych działaniach SEO, zdobywając dominującą pozycję w swojej branży w wynikach wyszukiwania w Ameryce, Europie i Azji. Wielkim wyzwaniem przed jakim stanęli w ostatnim roku był rynek chiński i działania SEO w chińskim odpowiedniku Googla - Baidu. To zadanie kazało im zapomnieć o wszystkim, czego do tej pory wiedzieli o SEO i zagłębić się w hermetyczny i dziwaczny świat chińskiego Internetu.

Pierwszy raz na konferencji

Grzegorz Strzelec
SEO Planner

Lotnicza historia zarządzania SEO. Czyli, jak będąc pilotem wyskoczyć z samolotu tak, aby wszyscy się cieszyli!

…albo ten moment, gdy pełen energii wchodzisz do dużej firmy, gdzie masz misję zbudować kompetencje SEO i pierwsze zdanie, które słyszysz to: „Wiesz, my już tu mieliśmy takich magików od SEO”. Czujesz wtedy, jak w Twoim Boeingu pasji, właśnie poluzowało się mocowanie skrzydła wiary. Już wiesz, że łatwo nie będzie. Masz wystartować, ale nie ma wieży kontroli lotów. Masz lecieć, ale nikt nie dołączył instrukcji obsługi maszyny. Masz wylądować, ale na pasie startowym biega właśnie stado kóz, a w międzyczasie pasażerowie stwierdzili, że napalą sobie ognisko (z foteli). Moja historia zarządzania SEO, ma w sobie całą masę takich perypetii, radości, smutków, wdzięczności i rozterek. Po latach stwierdziłem, że najwięcej wspólnego ma właśnie z historią awiacji. Mam cel pomóc Ci nie popełnić tych błędów co ja i zainspirować moimi doświadczeniami w zarządzaniu SEO.

O prelegencie

Zbudował zespoły ludzi, którzy zarządzają SEO w największych polskich mediach. Head of SEO w ONET, RASP a teraz w Discovery / TVN. Autor jednego z największych projektów stacjonarnych szkoleń SEO w Polsce. Obecnie, z nieposkromioną pasją buduje studio nagrań, do kolejnych projektów szkoleniowych. Prelegent na największych konferencjach SEO w Polsce. Dwa razy z rzędu zwyciężył plebiscyt na najlepsze wystąpienie na konferencji Festiwal SEO, a ostatnio ustrzelił osobisty Hat Trick zwyciężając na SEMkrk. Ma za sobą takie konferencje jak See Bloggers, Blog Roku, Impact Seminar. Były wykładowca na UJ, UW, SWPS. Prywatnie uwielbia DYI (co potwierdził samodzielną budową domu… w weekendy), Mąż super żony i tata dwójki wspaniałych dzieciaków.

Pierwszy raz na konferencji

Promocja w czasach pandemii. Jaki powinien być twój content marketing w 2021 roku

Podcasty, wideo, evergreeny. Nie warto chwytać się wszystkiego, jeśli zależy nam na optymalizacji budżetu! Jak zaplanować skuteczne działania content marketingowe w 2021 roku, by dopasować je do rezultatów, które chcemy osiągać.

O prelegentce

Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” wydanej przez PWN i dziś to właśnie treści w internecie są jej specjalnością. W 2016 roku trafiła do rankingu najbardziej kreatywnych osób w biznesie magazynu BRIEF. Dziś buduje #HappyContent, agencję specjalizującą się w usługach content marketingowych oraz współpracy z influencerami. Prowadzi szkolenia i wykłada na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS).

0

1

0

5/8

8,2/10

Łukasz Rogala

Strategia SEO First – dlaczego SEO powinno być wspólnym mianownikiem wszystkiego co robisz w firmie

Statystyki pokazują, że w niektórych branżach potrzeba nawet 20 kontaktów zanim użytkownik zdecyduje się na zakup Twoich produktów lub usług. Google na trwałe weszło w naszą świadomość i naszą kulturę przez co jego rola jest nieco bagatelizowana. Jak w miksie kanałów marketingowych umiejscowiona jest wyszukiwarka? Dlaczego warto myśleć SEOcentrycznie o wszystkich co robimy w biznesie? Strategia SEO First uwzględnia zmieniajacą się rolę Google i zakłada taką kombinację działań i możliwości, które pozytywnie pracują dla Twojego biznesu. SEO to klucz do spójności Twoich działań w Internecie.

O prelegencie

Gdy zaczynał interesować się SEO ponad 10 lat temu nie przypuszczał, że początkowo przelotny romans przerodzi się w namiętne uczucie i cudowną relację. I chociaż SEO potrafi dać w kość swoją nieprzewidywalnością to pomimo upływu lat uczucie nie słabnie. Fan technicznego SEO, które jest przede wszystkim SKALOWALNE. Entuzjasta dobrego (SEO Friendly) contentu oraz nietypowych działań związanych z pozyskiwaniem linków. Administrator grupy "seowcy" na Facebooku. W wolnych chwilach żołnierz w Call of Duty i piłkarz w FIFA 20.

Pierwszy raz na konferencji

Łukasz Żelezny

Taktyki SEO do wdrożenia dziś wieczorem

Czym jest analiza GAP i na czym polega jej siła. Jak skrócić czas oczekiwania na wyniki poprzez metodę Snapshot. Optymalizacja OnPage? To ważne! Łączenie subdomen w podfoldery - czy warto? Budowanie linków poprzez brand tracking. Pluginy dla WP, bez których nie mógłbym żyć.

O prelegencie

SEO ekspert w uswitch.com, prelegent na światowych konferencjach marketingowych jak I Love Marketing, Marketing Festival, ClickZ, BrightonSEO, Search Marketing Day i Festiwal SEO.

6,06/10

Przerwa obiadowa

O prelegencie

.

Szymon Słowik
Takaoto.pro

Audyt SEO bez tajemnic

Podczas prezentacji zaprezentuję zakres w jakim powinny być realizowane audyty SEO oraz pokażę korzyści, jakie z tego wynikają. Pokażę szerokie spektrum spotykanych błędów, przez które serwisy internetowe nie realizują swojego potencjału w wyszukiwarce Google. Przedstawię plan audytu, sposób zbierania informacji, prezentacji danych i przełożenia przeprowadzonych analiz na działania optymalizacyjne. Z tej prezentacji dowiesz się, jaka wiedza płynie z audytu SEO i jak może to pomóc Twojemu biznesowi.

O prelegencie

Marketingiem w różnych formach zajmuje się już ponad dekadę, a od około 2010 roku rozwija kompetencje jako specjalista SEO. Miał okazję zbierać doświadczenie zarówno podczas pracy w agencji, w wewnętrznym dziale firmy, pracując jako niezależny konsultant i freelancer prowadzący kampanie marketingowe (zwłaszcza SEO, ale także PPC i content marketingowe), a dzisiaj prowadzi swoją agencję – Takaoto.

6,9/10

Tomasz Stopka
Semurai

Treść, SEO i usługi Google czyli przepis na większą ilość ruchu

Jeżeli na swojej stronie internetowej publikujesz treści regularnie i to w sporych ilościach - jest szansa, że będziesz mieć możliwość wygenerowania dodatkowego ruchu na stronie zupełnie za darmo! Pomocne będą usługi Google News oraz Google Discovery. Usługi te, razem z dobrze zoptymalizowaną treścią, są w stanie dostarczyć Ci sporo ruchu! Pokażę Ci, jak wycisnąć z wyszukiwarki Google 200% i poprzez analizę danych w Google Search Console i Google Analytics przygotować treści na stronie, które wygenerują dużo więcej ruchu. Ten opis to nie clickbait. Praktyczne SEO w czystej postaci.

O prelegencie

specjalista SEO prowadzący niedużą agencję SEO SEMURAI w podkrakowskich Niepołomicach. W czasie ponad 10 lat pracy jaki specjalista SEO, miał okazję współpracować z klientami różnego typu i wielkości. Tomasz zrealizował liczne konsultacje i prelekcje a także szkolenia SEO we współpracy z Whitepress. Ma na swoim koncie książkę o Content Marketingu, kurs Wideo o SEO a także liczne publikacje w wielu mediach. Na co dzień stara się budować widoczność stron klientów poprzez optymalizację stron i treści na nich zawartych.

Pierwszy raz na konferencji

Damian Sałkowski
Senuto

Big Data w SEO. Czego nauczyłem się o SEO gapiąc się miesiącami w terabajty danych

Pokażę Ci nieco inne podejście do SEO. Podejście oparte w pełni o modele matematyczne, dane i wnioskowanie w oparciu o nie. Dowiesz się jak wykorzystać dostępne dane i narzędzia do tego, żeby osiągać w SEO ponadprzeciętne rezultaty.

O prelegencie

CEO Senuto, aplikacji do kompleksowego wsparcia działań SEO. Specjalista SEO z bagażem doświadczeń z rynku polskiego i rynków zagranicznych. Autor dwóch książek o marketingu internetowym i kilkuset artykułów w tej tematyce. Interesuje się w szczególności zastosowaniem big data i machine learning w działaniach SEO. Prywatnie fan piłki nożnej i sportów motorowych.

Mariusz Bacic & Jarosław Dudek
MaxROY.agency

Problemy i wyzwania w SEO oraz ich nietypowe rozwiązania

Przeanalizujemy i omówimy proste oraz zawiłe zagadnienia SEO, te które mogą być "śmiertelne" dla Twojej strony oraz te, które pomogą wycisnąć z niej maksimum. Wskażemy krok po kroku kompleksowe rozwiązania do wdrożenia na stronie. Nawet jeśli znasz rozwiązanie wskazanego problemu, to liczymy, że 18 minut które poświęcisz na naszą prezentację i zapoznanie się z naszym podejściem pozwoli Ci zaoszczędzić czas dzięki wprowadzeniu odpowiednich procesów.

O prelegencie

Jarosław pierwsze kroki w SEO stawiał już 8 lat temu, kiedy to zainteresował się marketingiem internetowym na potrzeby aktywnego uczestnictwa w programach afiliacyjnych. Na co dzień związany z MaxRoy.Agency, gdzie od lat nie tylko tworzy i realizuje strategie SEO dla klientów agencji, ale również współpracuje ściśle z działem Content Marketingu. Mariusz od 6 lat zajmuje się marketingiem internetowym specjalizując się w zakresie SEO. W codziennej pracy dla MaxRoy.agency skupia się na analizach, planowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań by pomagać zarówno małym i dużym biznesom. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując przeróżne narzędzia SEO. W wolnym czasie amator sportu i miłośnik podróży.

Pierwszy raz na konferencji

Przerwa kawowa

O prelegencie

.

Robert Niechciał
Ignition

Jak podejmować mądre decyzje w SEO?

Czego możesz spodziewać się po Google? Wszystkiego? Dwa ostanie lata zaserwowaly nam lawinę zmian w algotytmie Google. Rodzi się pytanie, co NAS czeka w najbliższej przyszłości i jak planować swoje działania, by kolejne zmiany nie wyrzuciły Twojgo biznesu z wyszukiwarki Wielkiego G? Spokojna analiza kierunku zmian i ich poprawna interpretacja pomoże Ci podejmować bezpieczne decyzje i działania, nastawione na długoterminowy rozwój.

O prelegencie

Robert jest, jak sam mówi, uzależniony od SEO. Google jest dla Roberta ogromnym wyzwaniem, a praca z nim niesamowitą grą strategiczną. Na co dzień prowadzi kampanie SEO w trudnych branżach w Polsce i za granicą. Pracuje z klientami oraz prowadzi własne strony i kampanie afiliacyjne. Konsultuje i kieruje działaniami link buildingowymi dla małych i dużych stron.

Pierwszy raz na konferencji

Katarzyna Sowicka
AdCookie

Dlaczego Twój content marketing nie żyje?

Od kilku lat content marketing jest odmieniany przez wszystkie przypadki, a grono marketerów deklarujących jego stosowanie ciągle rośnie. Zapytasz: i co z tego? Masz rację – często nic. Tak spore nic, że trudno zauważyć, jak ledwo dyszy. Czy jesteś gotowy, że niedługo umrze? A może już nie żyje? Sprawdzimy to wspólnie: diagnoza -> reanimacja. Nie obiecuję pigułki szczęścia. Dostaniesz konkretną i sprawdzoną receptę, z gwarancją skuteczności.

O prelegentce

Head of Content w agencji digital marketingu adCookie, wiceprezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska, wykładowca na AGH w Krakowie i SWPS we Wrocławiu, prelegent i szkoleniowiec. Współpracowała z takim markami jak: Leroy Merlin, Castorama Polska, ING Bank Śląski, BNP Paribas, Prymat, Zalando. Doświadczony ekspert w zakresie content marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem budowania strategii maksymalizujących efekty biznesowe.

Pierwszy raz na konferencji

Grzegorz Miłkowski
ContentHouse

Generowanie leadów za pomocą blogów i portali firmowych. Jak prowadzić media własne, żeby konwertowały na Twój biznes

Konkret Marketing: jak zmusić blog lub portal firmowy by przynosił konkretne efekty, jak genetowanie leadów, kontakt z potencjalnym klientem, a nawet sprzedaż? Pokażę jak zachęcić użytkowników do pozostawienia kontaktu do siebie (adresu e-mail lub numeru telefonu), jak budować konwersję za pomocą konkretnych formularzy lub automatyzować ten proces dzięki wykorzystaniu chatbotów w content marketingu. Dzięki omówionym przykładom zobaczysz, jak firma może zaROIć się od klientów, by pojawiła się lepsza efektywność i premia!

O prelegencie

CEO w agencji full service content marketing – CONTENTHOUSE. Jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl, który specjalizuje się w zagadnieniach łączących komunikację, marketing i nowe technologie. Założył także pierwszy polski serwis śledzący możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie – AIBusiness.pl. W branży marketingu i technologii działa od 2006 roku. Początkowo jako dziennikarz mediów branżowych (Marketing Przy Kawie), redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Jurajska, WWF, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), X-lander, PSB Mrówka, Mosso Kewpie, mFinanse, Union Investment.

Pierwszy raz na konferencji

Ostatnie 10 minut na oddanie głosów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Sesja Q&A

O prelegencie

.

Ogłoszenie wyników głosowania widzów na najlepszą prezentację

O prelegencie

.

Dzień 1 -

10:00-10:10

Powitanie przez konferansjera Macieja Kautza

10:10 - 10:30

Piotr Płóciennik
Salesberry

Pierwszy raz na konferencji

Strategia Sprzedaży - tajemniczy oczywisty składnik sukcesu

10:30 - 10:50

Wojciech Telenga
Deloitte

Pierwszy raz na konferencji

Alibaba i 12 rozbójników

10:50 - 11:10

Grzegorz Furtak

Pierwszy raz na konferencji

Pricing – jak więcej zarabiać na swoich cenach

11:10 - 11:30

Bogdan Sosnowski
Sosnowski Consulting

Pierwszy raz na konferencji