TO SZKOLENIE ODBĘDZIE SIĘ
W CENTRUM KONFERENCYJNYM ADN

Influencer Marketing

Najbardziej kompleksowe szkolenie z zakresu profesjonalnego influencer marketingu.

Prowadzący:
Kamil Bolek

Cena od

1070 PLN

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

NOWOŚĆ!

Zamów telefonicznie

531 404 855

Od 10 edycji występuję na #ilovemkt, opowiadając przede wszystkim o influencer marketingu. Nie raz udało się nawet wskoczyć dzięki temu na podium, a raz nawet wygrać 😉 

Każdorazowo jednak wszystko musiałem ograniczać do krótkich 18 minut – okrajać, wybierać, kondensować, rezygnować z niektórych elementów… aż do teraz! Bo tym razem będę miał cały dzień – żeby przekazać wszystko, co wiem o skutecznym influencer marketingu! 

Przygotowałem dla Was interaktywne i najbardziej kompleksowe szkolenie z influencer marketingu dostępne obecnie na rynku. W całości oparte o unikatowe dane i analizy, badania z zakresu psychologii ekonomicznej, dekadę doświadczeń biznesowych, pogłębione case studies i praktyczne przykłady. 

Zaczniemy od zrozumienia fenomenu ekonomii twórców, influencerów i jego źródeł, poznamy najnowsze statystyki i zsyntetyzowane wnioski z różnych raportów, uporządkujmy pojęcia, rozwiejemy mity i oddzielimy profesjonalną wiedzę od potocznych intuicji – a to tylko w ramach wprowadzenia, później będzie już tylko praktyczniej 😉 

Zajmiemy się doborem influencerów do kampanii, celów i grup docelowych, określimy kluczowe zmienne wpływające na wycenę. Przejdziemy przez różnorodne świadczenia i możliwości współpracy, rodzaje kampanii, a także sposoby mierzenia efektywności i raportowania wyników. 

Porozmawiamy również o najlepszych (i najgorszych) praktykach, zrobimy przegląd najważniejszych narzędzi ułatwiających realizację kampanii influencerskich, wylistujemy specyficzne dla tej działki dokumenty i ich składowe, a całość osadzimy w obowiązujących przepisów prawa. 

Całość postaram się poprowadzić w możliwie najbardziej angażujący, interaktywny i przystępny sposób 🙂 

Co zyskasz i czego się nauczysz?

Podniesiesz kwalifikacje zawodowe - a to już prosta droga do awansu, podwyżki i/lub lepszej pracy :)

Podniesiesz skuteczność swojego marketingu

Uzupełnisz swoje działania o influencer marketing, a współpraca z influencerami będzie bardziej efektywna, tańsza, łatwiejsza i bezpieczniejsza

Przestaniesz przepalać budżety - unikniesz błędów, zminimalizujesz ryzyko, zamienisz potoczne intuicje na profesjonalne działania


Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • Do wszystkich, którzy chcą nauczyć się profesjonalnego influencer marketingu od A do Z (osób zajmujących się marketingiem i komunikacją, pracowników agencji reklamowych, social media i PR, domów mediowych, działów marketingu po stronie firm/reklamodawców, właścicieli e-commerce lub przedsiębiorców chcących inwestować w ten kanał komunikacji i sprzedaży)

  • Choć staram się na bieżąco wszystko wyjaśniać, w czasie szkolenia z pewnością będzie sporo pojęć i zagadnień związanych z digital marketingiem i mediami społecznościowymi – warto więc orientować się już w podstawach (ale jeśli wiesz, co to SEO, lejek marketingowy czy jak się liczy ROAS – to bez obaw 🙂 ).

Program szkolenia
Influencer Marketing

    • Cel szkolenia: przekazanie uczestnikom najlepszej wiedzy, umiejętności, narzędzi i kompetencji w zakresie influencer marketingu i współprac z twórcami internetowymi 
    • Zakres szkolenia:
      WIEDZA: oddzielisz potoczne przekonania od profesjonalnej wiedzy, zrozumiesz fenomen ekonomii twórców i influencer marketingu, poznasz dane, kluczowe pojęcia, przepisy prawne i przykłady realizacji.
      UMIEJĘTNOŚCI: nauczysz się wyszukiwać, dobierać, wyceniać, weryfikować influencerów i dobierać ich świadczenia do swoich celów (a także marki i grupy docelowej), a całość ułożysz w powtarzalny i profesjonalny proces.
      NARZĘDZIA: poznasz narzędzia, dokumenty, procesy i najlepsze praktyki w zakresie kampanii influencerskich.
      WSPÓŁPRACA: nauczysz się efektywnie współpracować z agencjami influencer marketingu, sieciami partnerskimi (MCN), twórcami internetowymi. 
    • Formy merytoryczne: wykład, case studies, praktycznie ćwiczenia, dyskusje
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa, polecane ebooki, strony internetowe
    • Prowadzący: Kamil Bolek

    10:00 – 11:30 Fenomen influencerów – dlaczego marki sięgają po influencer marketing

    • Konsumpcja mediów w Polsce i na świecie: konsekwencje dla reklamodawców
    • Wpływ na media-mix
    • Ekonomia twórców: megatrend zmieniający rynek mediów i digital marketing
    • Najnowsze dane i statystyki dot. influencerów oraz ich odbiorców (kto i dlaczego śledzi influencerów)
    • Podsumowanie korzyści płynących z wykorzystania influencerów

    11:00 – 11:15 Przerwa kawowa

    11:15 – 13:00 Dobór influencerów do kampanii

    • Twórca, ambasador, KOL, celebryta, influencer – definicja influencer marketingu, rozróżnienie kluczowych pojęć
    • „Składowe influencera” i kluczowe zmienne
    • Miejsce influencer marketingu w strategii marketingowej i kampaniach: cele, jakie realizować mogą influencerzy; miejsce w ścieżce zakupowej i lejku marketingowym
    • Wizerunek influencera
      • Celebryci vs influencerzy
      • typologie wizerunków influencerów
      • User-tester-expert: autorytet i produkt w użyciu
      • Kluczowe zasady doboru wizerunku do marki i celu
    • Zasięg influencera
      • Największe mity i najczęstsze błędy (+przykłady)
      • Podział (piramida) influencerów i engagement rate
      • Jak i w czym mierzyć zasięg (kluczowe wskaźniki / KPI)
      • 1 gwiazda vs wielu „małych”
    • Content influencera
      • Różnice pomiędzy platformami
      • Platformy a cele marketingowe (+case studies)
      • Kategorie tematyczne (różnice i możliwości wykorzystania, przykłady)
      • Formaty treści influencerów (+case studies)
      • Dobór-podsumowanie: zmienne ilościowe i jakościowe

    13:00-14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:00-14:45 Kampanie i relacje z influencerami

    • Lista i rodzaje świadczeń
    • Mniej oczywiste sposoby na współprace i maksymalizację potencjału: m.in. whitelisting, dark posting, SEO, programy afiliacyjno-ambasadorskie, działania multiplatform, crossy, takeovers, wykorzystanie list remarketingowych, lookalikes, YT Select i inne (+przykłady)
    • PR i sprytne sposoby na “darmowy” influencer marketing (+przykłady)
    • Budowa relacji i partnerstwa: marka-agencja/sieć-influencer
    • Ewolucja i przyszłość influencer marketingu (co-branding, metaverse, live commerce, vTubers, wirtualni influencerzy, AI)

    14:45-15:15 Pomiary, analiza i raportowanie kampanii

    • Operacjonalizacja zmiennych – kluczowe wskaźniki (KPI)
    • Sposoby na pomiar efektywności

    15:15 - 15:30 Przerwa kawowa

    15:30 - 16:30 Ekosystemy influencer marketingu w Polsce

    • Sieci (MCN), agencje, domy mediowe, platformy – różnice, wady i zalety
    • Perspektywy zmian i rozwoju

    16:30-17:00 Prawne aspekty influencer marketingu

    • Rekomendacje UOKiK i oznaczanie współprac
    • Branże sensytywne i regulowane
    • Prawo autorskie i własność intelektualna: najczęstsze błędy
    • Najlepsze praktyki w zakresie umów z influencerami (i klientami)

    17:00-17:30 Najważniejsze dokumenty i narzędzia

    • Research: jak wyszukiwać i weryfikować influencerów
    • Brief: elementy specyficzne w briefowaniu twórców (lub agencji influencerskich)
    • Najlepsze praktyki: karty do’s & don’ts
    • Zarządzanie kryzysowe i minimalizacja ryzyka

    17:30-18:00 Podsumowanie

    • Pełen proces kampanii influencerskiej
    • Najczęstsze błędy
    • Sesja Q&A

Trener:

trener

Kamil Bolek

Mam ponad 10 lat doświadczenia w komunikacji marketingowej, w tym 8 w branży influencer marketingu. Byłem CMO i członkiem zarządu LTTM/ LifeTube (największej sieci partnerskiej YouTube i agencji influencerskiej w regionie CEE) oraz Head of Communication indaHash. 

Jestem wykładowcą MBA oraz studiów podyplomowych m.in. Akademii Leona Koźmińskiego, Collegium da Vinci, SWPS, AGH, WSB) oraz trenerem IAB DIMAQ

 


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

(z wyłączeniem szkoleń online)

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Karolina Wojciechowska

Szkolenia dedykowane

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555