Szkolenie Google Ads i Ads PRO

2 dni pełne praktycznej wiedzy

Prowadzący:
Bartosz Berliński (Poznań), Łukasz Chwiszczuk

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

4315

Ocena szkoleń

4.84

Zamów telefonicznie

577 855 277

Dlaczego KAŻDY przedsiębiorca i marketer powinien znać Google Ads?

Google w Polsce to 97% rynku wyszukiwarek. Jeżeli ktoś czegoś szuka, szuka w Google. Być może szuka Twojej firmy. Czy znajduje konkurencję? Nie pozwól na to! Naucz się korzystać z systemu Google Ads (dawniej: Google AdWords).

Możliwości Ads nie kończą się na wyszukiwarce. Co roku Google systematycznie rozszerza możliwości reklamowe. Dziś Google to także reklama w sieci reklamowej – Google Display Network, na video (m.in. YouTube), na telefonach komórkowych i tabletach czy w poczcie elektronicznej (Gmail). To wszystko, połączone z zaawansowanymi metodami kierowania reklamy, oraz kampaniami remarketingowymi, będzie dostępne dla Ciebie po tym szkoleniu.

Chcesz dotrzeć do nowych klientów skutecznie i ekonomicznie, a starych zachęcić do ponownego zakupu? Zapewne tak! Dlatego przygotowaliśmy kompleksowe, 2-dniowe szkolenie z Google Ads (dawniej: AdWords). 

Szkolenie Google Ads w Poznaniu prowadzi Bartosz Berliński.
Szkolenia Ads w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Gdańsku prowadzi Łukasz Chwiszczuk.
Szkolenia Ads PRO we wszystkich miastach prowadzi Łukasz Chwiszczuk.

 

Dlaczego warto wybrać się na szkolenia Google Ads i Google Ads PRO ?

Natychmiast będziesz mógł zacząć korzystać z Google Ads i pozyskasz nowych klientów

Dotrzesz przez wyszukiwarkę i sieć reklamową do osób zainteresowanych Twoją ofertą

Znacznie poprawisz efektywność swoich działań w Internecie

Unikniesz typowych błędów, straty pieniędzy i czasu.


Do kogo skierowane jest szkolenie oraz jakie są wymagania wstępne?

  • Jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę z Google Ads rekomendujemy zapis na dwa dni szkolenia, podczas których dowiesz się m.in. jak tworzyć kampanie, czym są rozszerzenia oraz zaczniesz ćwiczenia praktyczne. 

  • Masz już opanowaną sieć reklamową GDN oraz tworzysz reklamy w wyszukiwarce? Zapisz się w takim razie na szkolenie zaawansowane Google Ads Pro, podczas którego zaczniemy m.in. budować strategie remarketingowe czy kampanie na Youtube. 

  • Na szkolenia koniecznie zabierz ze sobą laptopa 🙂

Szkolenie
Google Ads

Google Ads powinna dobrze znać przynajmniej jedna osoba w firmie. Dotyczy to każdej firmy, dla której Internet jest lub będzie ważnym medium w pozyskiwaniu nowych klientów. Jeżeli chcesz:

  • dowiedzieć się, jak wykorzystać wyszukiwarki do zdobywania nowych klientów,
  • poznać platformę reklamową Google Ads,
  • poznać metody optymalizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach,
  • zwiększyć zwrot z inwestycji w reklamę,
  • skorzystać z wiedzy praktyków marketingu w wyszukiwarkach,
  • zdobyć dodatkowe umiejętności, które staną się Twoją przewagą na rynku pracy,

… to jest to szkolenie jest dla Ciebie.

Pierwszego dnia poznasz wszystkie niezbędne informacje do tego, by rozpocząć swoje działania w programie reklamowym Google lub zoptymalizować już istniejące kampanie. Plan szkolenia ułożyliśmy tak, aby pokazać rozwiązania, które są skuteczne, a jednocześnie ich uruchomienie i późniejsze zarządzanie nie jest czasochłonne.

Poruszane są m.in. następujące zagadnienia: zasady rankingu reklam, wynik jakości, struktura kampanii i grup reklam, raportowanie, optymalizacja kampanii według celów, dopasowanie słów kluczowych, wprowadzenie do reklamy w sieci reklamowej GDN (Google Display Network). Znajomość ww. zagadnień umożliwia każdemu reklamodawcy efektywne wydawanie środków w Google Ads i sprawniejsze zarządzanie kampaniami.

Program szkolenia
Google Ads

    • Cele szkolenia: Umiejętność praktycznego wykorzystania Google Ads – wzrost efektywności działań w internecie, pozyskiwanie nowych klientów
    • Zakres szkolenia: Google Ads
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
      – prosimy zabierz ze sobą laptopa 🙂
    • Prowadzący: Bartosz Berliński (Poznań), Łukasz Chwiszczuk (Warszawa, Kraków, Gdańsk, Wrocław)

  • 10:00 – 11:00 Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach i Google Ads

    • Internet, a reklama
    • Dlaczego wyszukiwarki, wyszukiwarki a użytkownik
    • Wyniki naturalne (organiczne) i płatne w wynikach wyszukiwania
    • Co to wszystko znaczy: SEM, SEO, PPC – uporządkowanie pojęć
    • Podstawy Google Ads: funkcje, zalety i ranking
    • Gdzie będzie ukazywać się moja reklama? Wyszukiwarka i sieć reklamowa Google
    • Pay Per Click – płać za kliknięcie, czyli opłaty za reklamę
    • Jak budowany jest ranking wyników płatnych w wyszukiwarce Google?

  • 11:00 – 11:30 Ads w praktyce

    • Podstawowe wskaźniki
    • Nawigacja po koncie Ads
    • Płatności
    • Administracja konta

  • 11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 – 13:15 Budowa kampanii reklamowych w Google Ads

    • Prawidłowa struktura konta Google Ads: kampanie, grupy, słowa kluczowe
    • Słowa kluczowe – dopasowanie słów kluczowych
    • Modyfikator dopasowania przybliżonego
    • Przygotowanie słów kluczowych
    • Przygotowanie reklamy, czyli copywriting reklam
    • Strona docelowa
    • Wynik jakości
    • Jak rozumieć statystyki opisujące kampanię i edycja ustawień
    • Bieżące zarządzanie: kompromis na linii czas i efekty

  • 13:15 – 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:15 – 14:45 Śledzenie rezultatów

    • Czym jest konwersja?
    • Śledzenie konwersji w Google Ads
    • Wykorzystanie Google Analytics do śledzenia efektywności kampanii w Internecie

  • 14:45 – 15:45 Sieć Google – wyjście z reklamą poza wyszukiwarkę

    • Jak umieścić reklamę na dowolnej stronie?
    • Rodzaje reklamy w sieci Google
    • Reklamy kierowane na strony
    • Opłaty w modelu CPM i CPC
    • Kreator reklam graficznych

  • 15:45 – 16:00 Przerwa kawowa

  • 16:00 – 16:30 Pierwsze kroki z optymalizacją

    • Po co optymalizujemy? Dla pieniędzy!
    • Pierwsze raporty
    • Tworzenie efektywnych tekstów reklamowych
    • Rozwijanie listy słów kluczowych
    • Zmiana dopasowania
    • Słowa negatywne
    • Raport skuteczności hasła

  • 16:30 – 17:15 Optymalizacja kampanii

    • Co jest celem mojej kampanii?
    • Zwiększanie ilości konwersji
    • Zwiększanie ilości ruchu
    • Zwiększanie efektu brandingowego

  • 17:15 – 17:30 Pytania i odpowiedzi

Program szkolenia
Google Ads PRO

Google Ads PRO jest czymś więcej niż tylko kontynuacją dnia pierwszego, ponieważ otwiera wiele nowych wątków. Ten dzień przygotowaliśmy specjalnie dla wszystkich tych, którzy chcą nauczyć się skutecznie wykorzystywać wszystkie narzędzia reklamowe Google Ads.

Biorąc pod uwagę sugestie uczestników poprzednich szkoleń oraz uwzględniając  najnowsze zmiany w Google Ads, przygotowaliśmy nową edycję szkolenia Ads PRO.

Jeżeli na co dzień nie zajmujesz się operacyjnie kampaniami, tylko nadzorujesz pracę innych, nauczysz się kontrolować, wymagać i wskazywać nowe kierunki rozwoju w marketingu internetowym.

Drugiego dnia na szkoleniu Ads PRO w przystępny sposób prezentujemy nowości w programie Ads, omawiamy zaawansowane elementy reklamy w wyszukiwarce, sieci reklamowej, YouTube oraz podpowiadamy, w jaki sposób skutecznie żonglować pełnymi funkcjami systemu i osiągać trwałą przewagę nad konkurencją.

Tego dnia dużo czasu poświęcamy sieci reklamowej oraz kampaniom video w YouTube. Zainteresowani zaawansowanymi elementami reklamy w wyszukiwarce nie będą zawiedzeni: rozbieramy na czynniki pierwsze Quality Score i sugerujemy bardziej zaawansowane struktury konta, praktycznie przedstawiamy reklamy mobilne i nowe typy rozszerzeń reklam.

YouTube Ads – czy wiesz, że w YouTube za pomocą Ads można pozyskać widza już za 4 grosze? Pokażemy Ci, jak to zrobić!

GSP (Gmail Sponsored Promotions/Ads) – czy wiesz, że możesz już reklamować się także na Gmailu i docierać w ten sposób do osób z list mailingowych konkurencji? Wykorzystuj strategię, o której mało marketerów jeszcze wie!

GDN ( Google Display Network) – reklamuj się nie tylko w wyszukiwarce, ale wykorzystuj też potencjał sieci partnerskiej Google, natywnego remarketingu Ads oraz innych metod kierowania (płeć, wiek, zainteresowania, tematy, słowa kluczowe, status małżeński)!

Praktyczne wykorzystanie narzędzi Ads Editor oraz narzędzi automatyzujących (reguły automatyczne i skrypty).

Program szkolenia
Google Ads PRO

    • Cele szkolenia: Umiejętność praktycznego wykorzystania narzędzi Ads Editor, GDN, GSP, YouTube Ads
    • Zakres szkolenia: Google Ads
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
      – prosimy zabierz ze sobą laptopa 🙂
    • Prowadzący: Łukasz Chwiszczuk (Warszawa, Kraków, Gdańsk, Wrocław)

  • 10:00 –10:15 Tworzenie lejka zakupowego w Google Ads

    • Pełne możliwości systemu reklamowego Google Ads
    • Tworzenie strategii sprzedażowych 
    • Lojalizacja klientów
    • Modele hierarchii reakcji (takie jak AIDA) a strategia promocji

  • 10:15 –11:00 Reklama video w obrębie YouTube

    • Jak wykorzystać potencjał YouTube?
    • Kierowanie reklam w YouTube i panel zarządzania reklamami video
    • Tworzenie strategii i wykorzystanie remarketingu w Youtube

  • 11:00–11:30 Kampanie w sieci reklamowej Google

    • Różnice między kampaniami w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej
    • Metody kierowania w sieci reklamowej i różnice między nimi: strony docelowe, zainteresowania, tematy, słowa kluczowe, remarketing
    • Jaki model opłaty wybrać: CPC, CPA, CPM?
    • Formaty reklam – jak wybrać najkorzystniejszy?
    • Jak stworzyć reklamę graficzną bez grafika?

  • 11:30–11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45–12:15 Remarketing w Google Ads – potężne narzędzie śledzenia użytkowników

    • Zasady tworzenia kampanii remarketingowych
    • Partyzanckie kampanie remarketingowe
    • RLSA – remarketing w wyszukiwarce
    • Remarketing w YouTube

  • 12:15–12:45 Gmail Sponsored Promotions! Reklama w Gmailu

    • Wprowadzenie do GSP
    • Zasady kierowania reklam w Gmailu
    • Zasady tworzenia jednostek reklamowych

  • 12:45–13:15 Wyszukiwarka raz jeszcze - zagadnienia zaawansowane

    • Rozdzielenie kampanii: brandingowe, ogólne, produktowe
    • Struktura kampanii a dopasowanie słów kluczowych
    • Struktura rozbita na dwa konta i ułatwienia w mierzeniu konwersji
    • Struktura kampanii a sieci wyszukiwania i sieć reklamowa
    • Współczynnik utraconych wyświetleń IS a struktura konta
    • Analiza konkurencji poprzez raport statystyk aukcji

  • 13:15–14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:00–14:30 Kampanie w wyszukiwarce bez użycia słów kluczowych - DSA

    • Jak to działa? Dlaczego kampanie DSA mogą być efektywne? 
    • Tworzenie kampanii na podstawie indexu strony lub własnych preferncji kierowania
    • Optymalizacja kampanii DSA 

  • 14:30–15:30 Reguły automatyczne oraz skrypty

    • Konfiguracja reguł automatycznych Ads
    • Reguły automatyczne, które zaoszczędzą twój czas
    • Implementacja skryptów na konto Google Ads

  • 15:30–16:00 Ads Editor

    • Wprowadzenie i najważniejsze funkcje
    • Dokonywanie masowej ilości zmian
    • Szybkie budowanie struktury konta w Ads Editor
    • Ads Editor + Arkusz kalkulacyjny

  • 16:00–16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15–17:00 Zaawansowana optymalizacja kampanii Google Ads

    • Na co zwracać uwagę, gdzie należy szukać możliwości optymalizacji
    • Tworzenie list wykluczających słów kluczowych 
    • Tworzenie list wykluczeń miejsc docelowych 
    • Optymalizacja kampanii GDN oraz Youtube

  • 17:00–17:30 Panel dyskusyjny

Trenerzy:

trener

Bartosz Berliński (Poznań)

Specjalizuje się w SEM (marketing w wyszukiwarkach), z naciskiem na SEO (pozycjonowanie stron i optymalizacja). Odpowiadał za planowanie i realizację kampanii reklamowych, analizę efektywności i optymalizację działań marketingowych oraz pozycjonowanie serwisów techniką long tail m.in. Grupy Allegro.pl. Współautor badań i publikacji z zakresu SEM/Web Analytics. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com sp. z o.o., zajmującej się konsultingiem w zakresie SEM. Interesuje się psychologią zachowań użytkowników wyszukiwarek.

Bartosz prowadzi szkolenia Ads w Poznaniu.

trener

Łukasz Chwiszczuk
(Gdańsk, Kraków, Warszawa, Wrocław)

Zwolennik optymalizacji i wyciągania maksymalnych efektów z każdej kampanii. Doskonalił swoje umiejętności prowadząc projekty dla kilku agencji i domów mediowych.
W swoim portfolio ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych.
Prowadzi stałe szkolenia i praktyczne warsztaty z SEM.  Prelegent na semKRK, SEMcamp i Akademii Google Partners.

Łukasz prowadzi szkolenia Ads w Warszawie, Krakowie, Gdańsku i Wrocławiu oraz szkolenie Google Ads PRO we wszystkich miastach.


Rejestrując się 6 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu.
Przygotujemy go i prześlemy pocztą na wskazany przez Ciebie adres.

31 Grudzień 2019
do rozpoczęcia
wtorek
31
Grudzień
2019
zostało miejsc: 387
370 netto
31 Grudzień
Kraków 21 Styczeń 2020
do rozpoczęcia
wtorek
21
Styczeń
2020
Więcej>
zostało miejsc: 5
770 netto
Więcej>
zostało miejsc: 9
1670 netto
21 Styczeń Kraków
Gdańsk 26-27 Luty 2020
do rozpoczęcia
środa
26
Luty
2020
Więcej>
zostało miejsc: 10
770 netto
Więcej>
zostało miejsc: 8
1670 netto
czwartek
27
Luty
2020
Więcej>
zostało miejsc: 10
970 netto
26 Luty 27 Luty Gdańsk
Warszawa 01-02 Kwiecień 2020
do rozpoczęcia
środa
01
Kwiecień
2020
Więcej>
zostało miejsc: 10
770 netto
Więcej>
zostało miejsc: 10
1670 netto
czwartek
02
Kwiecień
2020
Więcej>
zostało miejsc: 10
970 netto
01 Kwiecień 02 Kwiecień Warszawa
Wrocław 29-30 Kwiecień 2020
do rozpoczęcia
środa
29
Kwiecień
2020
Więcej>
zostało miejsc: 10
770 netto
Więcej>
zostało miejsc: 10
1670 netto
czwartek
30
Kwiecień
2020
Więcej>
zostało miejsc: 8
970 netto
29 Kwiecień 30 Kwiecień Wrocław

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Pakiet Standard Video Facebook

Dostęp do nagrań video z VII edycji konferencji

Google Ads Kraków

Pakiet Google Ads + Ads PRO Kraków

Google Ads Gdańsk

Pakiet Google Ads + Ads PRO Gdańsk

Google Ads PRO Gdańsk

Google Ads Warszawa

Pakiet Google Ads + Ads PRO Warszawa

Google Ads PRO Warszawa

Google Ads Wrocław

Pakiet Google Ads + Ads PRO Wrocław

Google Ads PRO Wrocław

To pole jest obowiązkowe

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 (kod: 60-754). Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Na który dzień szkolenia mam się wybrać?

Zdecydowanie polecamy wybranie pakietu 2 dni szkolenia. Pomijając aspekt cenowy (pakiet jest najkorzystniejszy), tylko wtedy zyskasz pełnię praktycznej wiedzę, a my będziemy usatysfakcjonowani tym, że uzyskasz przewagę nad swoją konkurencją.

Jeżeli jesteś na stanowisku kierowniczym, zarządzasz pracą innych i wyznaczasz cele, najwięcej inspiracji uzyskasz drugiego dnia. Natomiast po pierwszym dniu szybko zweryfikujesz, czy zasoby alokowane są prawidłowo, a praca wykonywana zgodnie z dobrymi praktykami.
Możesz pominąć dzień pierwszy, jeżeli przy wszystkich poniższych zdaniach, napiszesz TAK:

  • Wiem, jaki działa ranking reklamy i rozumiem jego składowe: AdRank = QS x MaxCPC
  • Rozróżniam dopasowania słów kluczowych i wiem, kiedy stosować [], a kiedy ++
  • Potrafię budować strukturę konta dopasowaną do intencji
  • Wiem, kiedy dodawać nową grupę, a kiedy kampanię
  • Sprawdzam Raport wyszukiwanych haseł i wiem, jak go użyć do optymalizacji
  • Analizuję Wyniki jakości moich słów kluczowych oraz Współczynnik udziału w wyświetleniach na poziomie kampanii
  • Mierzę konwersję i mikrokonwersje
  • Potrafię stworzyć wyróżniającą się reklamę wraz z odpowiednimi rozszerzeniami
  • Wiem, czym charakteryzuje się reklama w sieci reklamowej i jak stworzyć samodzielnie banery w kreatorze

Do zobaczenia na 2 dniach szkolenia Ads icon_smile

Pamiętaj, nawet najlepszy materiał online nie zastąpi kontaktu na żywo z doświadczonym trenerem i grupą innych uczestników szkolenia. To najlepsze środowisko do zdobywania inspiracji i natychmiastowego weryfikowania swoich pomysłów.

Wiedza ze szkolenia Google Ads jest wykorzystywana w m.in. następujących firmach:

Z zakresu Google Ads przeszkoliliśmy już 4315 osób! Mamy w tym zakresie największe doświadczenie w Polsce. Zobacz opinie uczestników:

Na pytanie, kiedy wykorzysta wiedzę ze szkolenia AdWords, Marek Jakubowski odpowiedział: "Ja już dziś wykorzystam! Na bieżąco, mając otwartego laptopa, poprawiam różne rzeczy związane z kampanią, którą prowadzę." 😍💯Przyjdź na szkolenie AdWords i korzystaj z wiedzy ekspertów, ulepszając swoje działania reklamowe🔝➡️ Sprawdź terminy najbliższych szkoleń: http://adwords.sprawny.marketingPrzekonaj się, dlaczego warto wybrać #szkoleniasprawny ⤵⤵

Opublikowany przez sprawny.marketing Czwartek, 10 sierpnia 2017

Marek Jakubowski

Specjalista
Opinia Wojciech Moskwa na temat szkolenia Google AdWords i PRO

Poniżej opinia Wojciech Moskwa o szkoleniu Google AdWords i AdWords PRO. Zobacz najbliższe terminy szkoleń➡️ http://adwords.sprawny.marketing

Opublikowany przez sprawny.marketing Poniedziałek, 19 czerwca 2017

Wojciech Moskwa

Opinia Jakuba Żołędziewskiego o szkoleniu Google AdWords i Goo...

Opinia Jakuba Żołędziewskiego o szkoleniu #GooglAdWords, prowadzonym przez Tomasz Frontczak i Bart Berlinski➡️ Sprawdź termin najbliższego szkolenia: http://adwords.sprawny.marketing

Opublikowany przez sprawny.marketing Piątek, 16 czerwca 2017

Jakub Żołędzierski

Opinia uczestniczki szkolenia AdWords, która pokazuje, że warto regularnie odświeżać swoją wiedzę, aby być na bieżąco z reklamą w sieci Google! 🆙➡️ Sprawdź terminy najbliższych szkoleń: http://adwords.sprawny.marketing 😉Przekonaj się, dlaczego warto przyjść na #szkoleniasprawny⤵

Opublikowany przez sprawny.marketing Czwartek, 20 lipca 2017

Monika

"Szkolenie przerosło moje najśmielsze oczekiwania, jeśli chodzi o jego poziom. Otrzymałam mnóstwo praktycznej wiedzy, którą mogę zastosować od ręki. Łukasz Chwiszczuk zrobił kawał świetnej roboty, przekazując nam samo "mięso", czyli jedynie wartościowe treści. Cierpliwie odpowiedział na każde pytanie oraz rozwiał każdą wątpliwość. Dziękuję Wam bardzo za zorganizowanie takiego właśnie szkolenia! "

Joanna Wawrzyniak

Specjalista ds. marketingu

"Szkolenie spełniło wszelkie oczekiwania. Duża ilość materiału zaprezentowanego w trakcie całego dnia nie nuży dzięki sposobom wypowiedzi prowadzącego. Po kursie człowiek wychodzi bez wątpliwości do tego, co usłyszał, ani jak zaprezentowaną wiedzę wykorzystać. "

Łukasz Wojnowski

MediaGroupWW

"Szkolenie bardzo rzeczowe. Trenerzy bardzo sympatycznie, konkretnie i rzeczowo przekazują swoją wiedzę, podają wiele fajnych przykładów, aby lepiej można było zrozumieć treść. Polecam"

Barbara Guzanek

Symag Sp. z o.o.

"Jako osoba, która wcześniej miała już do czynienia z systemem Google Adwords oceniam szkolenie na ocenę bardzo dobrą. W ciągu jednego dnia przypomniane mi zostały wszystkie podstawowe funkcjonalności systemu wraz ze wskazaniem nowych sposobów/pomysłów na prowadzenie reklam."

Dominika Kaczmarczyk

-

"Profesjonalnie, przystępnie i miło. Praktyczne podejście do zagadnień. Optymalny stosunek teorii do praktyki. Cenne wskazówki i przede wszystkim wyczuwalna duża chęć podzielenia się sprawdzonymi rozwiązaniami. Zarządzenie czasem podczas dwóch dni szkolenia- idealne."

Barbra Tereszko

Project Manager

"Tego oczekiwałam - duża dawka informacji poparta odpowiednimi przykładami. Szkolenie już od pierwszych godzin pozwoliło na wpisanie w mój plan pierwszych punktów do optymalizacji moich reklam Adwords."

Natalia Aleksandrowicz

pracownik

"Szkolenie wyczerpujące temat. Fachowe udziela odpowiedzi na wszelkie pytania zadawane przez uczestników. Prowadzący szkolenie widać, że nie tylko posiadają gruntowną wiedzę, ale także podchodzą do tematu z pasją."

Aneta Klebba

Key Account Manager

"Szkolenie ciekawe, inspirujące, przystępne dla laika, który wcześniej nie miał do czynienia z Google Adwords. Zachęca do działania :)"

Paulina Sobik

Decora SA

"Bardzo fajne nowe narzędzia uzyskane na szkoleniu na pewno pozwolą na szybką weryfikacje strony oraz zwiększenie ruchu na stronie."

Paweł Nowobilski

Kierownik

"Szkolenie oceniam bardzo dobrze. Dla osoby, która do tej pory mało korzystała z Adwords, wydaje się ono bardzo dobrą opcją na naukę."

Tomasz Biegun

Project Manager

"Szkolenie mi się bardzo podobało. Dużo praktycznych wskazówek od doświadczonego praktyka. Dzięki temu szkoleniu, zapewne uda nam się uniknąć wielu błędów i pułapek, w które pewnie wpadlibyśmy przygotowując kampanie reklamowe "w ciemno". "

Katarzyna Khanna

Regional Director

"Szkolenie od początku do końca było poprowadzone bardzo profesjonalnie, ale bez niepotrzebnego "spinania się". Każdy mógł zadawać w dowolnym momencie pytania, trenerzy chętnie pracowali na przykładach uczestników. Polecam mocno. "

Joanna Stefaniak

Specjalista ds. marketingu

"Szkolenie inspirujące i bardzo ciekawe. Nowe zagadnienia i możliwości z których nie do końca zdawałam sobie sprawę. W moim przypadku wiedza do wykorzystania przy weryfikacji pracy agencji. "

Dagmara Starobrat

Marketing Manager

"Od strony merytorycznej, szkolenie było świetnie przygotowane. Trenerzy mieli bardzo dobry kontakt z grupą, a grupa była bardzo dociekliwa :) Dużym plusem, jest to, że swoją wiedzę przekazywali nam praktycy."

Kamila Sączawa

-

"Szkolenie na wysokim poziomie. Bardzo dużo wiedzy teoretycznej. Praktyczne wskazówki, ciekawostki i porady. Jestem zadowolona. Ugruntowałam swoją dotychczasową wiedzę o Adwords. A drugi dzień szkolenia pozwolił mi zaimplementować nowe pomysły w życie zawodowe."

Klaudia Andrzejewska

z-ca kierownika ds. marketingu

"Szkolenie było bardzo przydatne dla osób dopiero zaczynających pracę z Google Adwords jak i dla odświeżenia niektórych zagadnień. Dla mnie przydatną rzeczą było na pewno pokazanie struktury konta reklamowego, doboru słów skluczowych jak i optymalizacja kampanii. Szkoleniowcy byli kompetentni i rzeczowi. "

Milena Getek

Marekting Manager

"Świetne szkolenie zarówno dla amatora, jak i kogoś, kto rozpoczął już swoją przygodę z AdWords. Bardzo przyjazna atmosfera :-) Przy okazji dziękuję Prowadzącym - Panowie chylę czoła, najwyższy poziom profesjonalizmu, aż chce się do Was wrócić, by poznać jeszcze więcej."

Katarzyna Gocka

-

"Otrzymaliśmy mnóstwo przydatnych i ciekawych informacji, które na pewno znajdą zastosowanie w pracy przy kampaniach AdWords - jestem bardzo zadowolona ze szkolenia, pomimo, że naturalnie są rzeczy, których na razie nie będę mogła wykorzystać."

Agata Pikulska

SEM Specialist

"Bardzo dobre szkolenie, nawet jako osoba na co dzień niekorzystająca z usług pokazanych na szkoleniu i nie mająca zielonego pojęcia o nich zrozumiałem jak działa system AdWords :) jeśli będę prowadził kampanię w internecie na pewno skorzystam z wiedzy zdobytej na szkoleniu."

Tomasz Barański

-

"Bardzo dobre szkolenie, nawet jako osoba na co dzień niekorzystająca z usług pokazanych na szkoleniu i nie mająca zielonego pojęcia o nich zrozumiałem jak działa system AdWords :) jeśli będę prowadził kampanię w internecie na pewno skorzystam z wiedzy zdobytej na szkoleniu."

Paweł Bartczak

student

"Szkolenie zostało bardzo profesjonalnie przygotowane. Treści merytoryczne były dobrze dostosowane do poziomu grupy. Najbardziej istotne jest praktyczne podejście prowadzących do tematu. Bez problemu dało się odczuć, iż nie są oni zwykłymi teoretykami i mogą podzielić się własnymi doświadczeniami z grupą. Z chęcią uczestniczyli w dyskusjach podczas przerw, co osobiście bardzo cenię. "

Zuzanna Król

BCT incentive Incentive Specialist

"Dziękuję za inspirujące szkolenie, poparte wieloma przykładami "live". Z AdWords mam do czynienia od niespełna 3 miesięcy, uczestniczyłam w dwóch częściach szkolenia i w każdej wiedza była przystępnie i w sposób całkowicie zrozumiały przedstawiona oraz omówiona na konkretnych przykładach."

Jolanta Oleszko-Przybylska

Koordynator Projektów

"Bardzo dobre, treściwe i konkretne szkolenie bez lania wody. Widać kompetencję prowadzących, którzy kładli nacisk na najistotniejsze i najbardziej praktyczne elementy."

Maciek Krawczyk

-

"Szkolenie bardzo dobre merytorycznie, duża dawka wiedzy podana w przystępny sposób. Sympatyczni prowadzący nieunikający dodatkowych pytań i odpowiedzi."

Karolina Jakubiczka-Costanzo

Laris Hotels Group ; E- commerce&Marketing Manager

"Bardzo pomocne i rzeczowe. Wszelkie zagadnienia, jakie były poruszane na szkoleniu, bardzo mi pomogły. "

Rudolf Guzik

Best Wear, Przedstawiciel handlowy

"Szkolenie zostało przeprowadzone sprawnie i interesująco. Duży plus!"

Radosław Pyka

Sagier, Grafik

"Uważam to za niezbędnik. Przydatne, niekoniecznie łatwe, wymagające praktykowania. Jestem bardzo zadowolona!"

Marta Ostapiec

Urząd Miasta Kołobrzeg Gł. specjalista ds promocji

"Bardzo pomocne szkolenie, pokazujące jak niesamowitym i potężnym narzędziem jest Google AdWords :) Bardzo dziękuję za wspaniałe szkolenie !"

Mateusz Markuszewski

Pracownik IT

"Konkretne i rzeczowe. Omawiane metody wykładane były w sposób jasny i prosty. Zdecydowanie było warto."

Piotr Slonina

PCC Rokita, specjalista ds. marketingu

"Chciałem podziękować Tomaszowi Frontczakowi oraz Bartkowi Berlińskiemu za świetne szkolenie AdWords oraz Adwords Pro, które odbyło się we Wrocławiu. Widać było ogromną wiedzę i doświadczenie. Pozdrawiam "

Mateusz Kuchciński

"Dostałem to, czego chciałem, a nawet jeszcze więcej. Przed szkoleniem myślałem w kategoriach "obniżyć koszty reklamy", teraz to zupełnie inny wymiar, bardziej w kierunku jakości reklam i ruchu, trafiania do właściwych użytkowników Internetu, mojego targetu, bez niepotrzebnej walki o niskie cpc. Myślę, że będę miał lepszych i bardziej zadowolonych klientów. "

Michał Kukla

KuklaMarketing właściciel

"Bardzo dobre merytoryczne szkolenie. Widać praktyczną wiedzę prowadzącego oraz świetne przygotowanie. Tomasz dobrze radzi sobie z interakcją z uczestnikami, nie zbywa trudnych pytań, podaje mnóstwo przykładów z różnych branż. Na szkoleniu jest sporo "mięcha" oraz praktycznych wskazówek, jaką taktykę / strategię wybrać, jakich opcji lepiej nie wdrażać. Polecam każdemu, kto poszukuje dobrego szkolenia z zakresu Google AdWords. "

Piotr Kasperczak

Business Development Manager

"Widać, że prowadzący znają się na zagadnieniu. Ogólnie szkolenie uważam za bardzo wartościowe. Osoby, które nigdy nie miały do czynienia z Adwords mogły mieć problemy z nadążeniem. Warto się jednak zastanowić nad lepszym oddzieleniem modułów teoretycznych (koncepcyjnych) do praktycznych.Niby było to zrobione, ale można lepiej. Materiały (slajdy) powinny być przesłane przed szkoleniem - żeby można było na nich notować. Część praktyczna - na koncie adwords - powinna być robiona wolniej, żeby każdy u siebie mógł wyklikać. Tak widziałbym idealne szkolenie w tym zakresie."

Paweł Nowak

-

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Adgar Ochota, al. Jerozlimskie 181B, 02-222 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia indywidualne

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Dominika.Kaczor@SprawnyMarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Antowska

+48577 322 677

Karolina.Antowska@sprawnymarketing.pl

Administracja i płatności

Oliwia Krzywdzińska

+48 519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl