Szkolenie Google Ads i Google Ads PRO

2 dni pełne praktycznej wiedzy

Prowadzący:
Łukasz Chwiszczuk

Cena od

1070 PLN

Przeszkolone osoby

1839

Ocena szkoleń

4.84

Zamów telefonicznie

531 404 855

Dlaczego KAŻDY przedsiębiorca i marketer powinien znać Google Ads?

Google to 97% rynku wyszukiwarek w Polsce! Z usług Google korzystamy niemal wszyscy. W dzisiejszym świecie to metoda najszybsza i najwygodniejsza. Niewiele osób ma luksus wolnego czasu, który pozwalałby na wertowanie książek adresowych, książek telefonicznych, encyklopedii itd.

Jeżeli ktoś czegoś szuka, szuka w Google. Być może szuka Twojej firmy. Czy najpierw znajduje konkurencję? Nie pozwól na to! Naucz się korzystać z systemu Google Ads (dawniej: Google AdWords). Wykorzystaj zasięg Google dla swego sukcesu! Jak? Dowiesz się tego na naszym szkoleniu Google Ads!

Możliwości Ads nie kończą się na wyszukiwarce Google. Co roku ten internetowy potentat systematycznie rozszerza możliwości reklamowe. Dziś Google to także reklama w sieci reklamowej – Google Display Network, na video (m.in. YouTube), na telefonach komórkowych i tabletach czy w poczcie elektronicznej (Gmail).

Google stało się więc potężnym narzędziem. Wykorzystanie jego możliwości pozwala na najszybsze dotarcie do klienta. Szczegółowa wiedza na ten temat, połączona z zaawansowanymi metodami kierowania reklamy oraz kampaniami remarketingowymi, będzie dostępna dla Ciebie po odbyciu naszego szkolenia. Zyskaj przewagę nad konkurencją dzięki Google Ads!

  • Chcesz skutecznie i ekonomicznie znaleźć nowych klientów, a starych zachęcić do ponownego zakupu?
  • Zastanawiasz się, jak dotrzeć do wybranej grupy odbiorców i jakie są najskuteczniejsze teksty reklamowe?
  • Chciałbyś wykorzystać w swej działalności sieci wyszukiwania?
  • Myślisz nad problemem dopasowania słów kluczowych?
  • Masz wątpliwości, czy Twoje kampanie reklamowe są skuteczne i zastanawiasz się, co wpływa na skuteczność kampanii?
  • A może pragniesz zgłębić tajniki tworzenia kampanii?

Zapewne tak! Dlatego przygotowaliśmy kompleksowe, 2-dniowe szkolenie z Google Ads. Na uczestników szkolenia czekać będą odpowiedzi na wszystkie powyższe pytania.

Zobacz relację ze szkolenia oraz opinie uczestników:

 

Przeprowadziliśmy dotąd dziesiątki szkoleń. Wiemy wszystko o strategii marketingowej za pomocą Google. Oferujemy szkolenie, w czasie którego trwania wprowadzimy Cię w arkana reklam w Google Ads i optymalizacji kampanii. Kursantom udzielimy praktycznych wskazówek na temat tego, jak tworzyć skuteczne wykorzystywać systemy reklamowe. Wskażemy, który z typów kampanii reklamowej w internecie będzie najskuteczniejszy w zależności od okoliczności.

Dzięki szkoleniu zyskasz wiedzę o narzędziach Google, a sieć wyszukiwania nie będzie miała dla Ciebie tajemnic. Jeśli dążysz do zdobycia potencjalnych klientów, to jest to oferta właśnie dla Ciebie!

Szkolenia Google Ads i Google Ads PRO – co zyskasz i czego się nauczysz?

Natychmiast będziesz mógł zacząć korzystać z Google Ads i pozyskasz nowych klientów

Dotrzesz przez wyszukiwarkę i sieć reklamową do osób zainteresowanych Twoją ofertą

Znacznie poprawisz efektywność swoich działań w Internecie

Unikniesz typowych błędów, straty pieniędzy i czasu.


Do kogo skierowane jest szkolenie oraz jakie są wymagania wstępne?

  • Narzędzia Google Ads (dawniej: AdWords) to podstawa dla każdej osoby i instytucji, reklamującej swe usługi i produkty w Internecie. W dobie lat 20. XXI wieku trudno wyobrazić sobie zlekceważenie tak istotnej platformy.

  • Ze względu na zasięg amerykańskiej wyszukiwarki internetowa działalność reklamowa siłą rzeczy oznacza zmierzenie się z zadaniem zorganizowania kampanii w Google. Musisz jednak zadbać o skuteczność kampanii.

  • Ze szkolenia Google Ads powinni więc korzystać wszyscy ci, którzy doceniają znaczenie skutecznej reklamy i chcieliby znaleźć się o krok przed konkurencją. Podnieś skuteczność swojej kampanii reklamowej za pomocą uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym!

  • Proces szkoleniowy został podzielony na dwie tury. Dwudniowy system szkolenia pozwala na optymalne dopasowanie treści do poziomu wiedzy kursantów. Nie ma znaczenia, czy wiesz co to planer słów kluczowych i co steruje systemem reklamowym Google. Wiedzę na ten temat zyskasz dzięki szkoleniu. Nasze szkolenie będzie dla Ciebie przydatne także wtedy, gdy masz już za sobą pierwsze doświadczenia w zakresie tworzenia kampanii Google Ads.

Szkolenie
Google Ads

Google Ads powinna dobrze znać przynajmniej jedna osoba w firmie. Oczywiście ze względów logistycznych dobrze mieć w przedsiębiorstwie (zwłaszcza większym) kilka przeszkolonych osób. Dotyczy to każdej firmy, dla której Internet jest lub będzie ważnym medium w pozyskiwaniu nowych klientów. Jeżeli chcesz:

  • dowiedzieć się, jak wykorzystać wyszukiwarki do zdobywania nowych klientów,
  • skutecznie wykorzystywać narzędzia Google Ads,
  • poznać system reklamowy Google Ads i zasady, według których tworzyć dobre reklamy Google Ads,
  • poznać metody optymalizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach,
  • zwiększyć zwrot z inwestycji w reklamę,
  • skorzystać z wiedzy praktyków marketingu w wyszukiwarkach,
  • zdobyć dodatkowe umiejętności, które staną się Twoją przewagą na rynku pracy,

…to jest to szkolenie właśnie dla Ciebie.

Pierwszego dnia poznasz wszystkie niezbędne informacje do tego, by rozpocząć swoje działania w programie reklamowym Google lub zoptymalizować już istniejące kampanie produktowe.

Plan szkolenia ułożyliśmy tak, aby pokazać rozwiązania, które są skuteczne, a jednocześnie ich uruchomienie i późniejsze zarządzanie nie jest czasochłonne, za to jest adekwatne do przewidzianych budżetów reklamowych.

Poruszane są m.in. następujące zagadnienia: zasady rankingu reklam, wynik jakości, struktura kampanii i grup reklam, raportowanie, optymalizacja działań według celów, dopasowanie słów kluczowych, wprowadzenie do reklamy w sieci reklamowej GDN (Google Display Network).

Znajomość wyżej wspomnianych zagadnień umożliwia każdemu reklamodawcy efektywne wydawanie środków w Google Ads i sprawniejsze zarządzanie kampaniami.

Program szkolenia
Google Ads

    • Cele szkolenia: Umiejętność praktycznego wykorzystania Google Ads – wzrost efektywności działań w internecie, pozyskiwanie nowych klientów
    • Zakres szkolenia: Google Ads
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
      – prosimy zabierz ze sobą laptopa 🙂
    • Prowadzący: Łukasz Chwiszczuk

    10:00 – 11:00 Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach i Google Ads

    • Internet a reklama
    • Dlaczego wyszukiwarki, wyszukiwarki a użytkownik
    • Wyniki naturalne (organiczne) i płatne w wynikach wyszukiwania
    • Co to wszystko znaczy: SEM, SEO, PPC – uporządkowanie pojęć
    • Podstawy Google Ads: funkcje, zalety i ranking
      • Gdzie będzie ukazywać się moja reklama? Wyszukiwarka, partnerzy wyszukiwania i sieć reklamowa Google
      • Pay Per Click – płać za kliknięcie, czyli opłaty za reklamę
      • Jak budowany jest ranking wyników płatnych w wyszukiwarce Google?

    11:00 – 11:30 Google Ads w praktyce

    • Szybki start — jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut
    • Podstawowe wskaźniki
    • Nawigacja po koncie Google Ads
    • Płatności
    • Administacja konta
    • Bezpieczeństwo i weryfikacja dwuetapowa
    • Moje centrum klienta – My Cllient Center – administacja kontami na poziomie PRO

    11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 – 13:00 Budowa kampanii reklamowych w Google Ads

    • Prawidłowa struktura konta Google Ads: kampanie, grupy, słowa kluczowe
    • Słowa kluczowe – dopasowanie słów kluczowych
    • Przygotowanie słów kluczowych
    • Przygotowanie reklamy, czyli copywriting reklam
    • Strona docelowa, właściwe kierowanie reklam
    • Uzupełnianie rozszerzeń reklam 
    • Wynik jakości
    • Jak rozumieć statystyki opisujące kampanię i edycja ustawień
    • Bieżące zarządzanie: kompromis na linii czas i efekty

    13:00 - 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:00 – 14:45 Sieć Google (GDN) – wyjście z reklamą poza wyszukiwarkę

    • Różnice między kampaniami w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej
    • Metody kierowania w sieci reklamowej i różnice między nimi: strony docelowe, zainteresowania, tematy, słowa kluczowe
    • Jaki model opłaty wybrać: CPC, CPA, CPM?
    • Formaty reklam – jak wybrać najkorzystniejszy?
    • Jak stworzyć reklamę graficzną bez grafika?

    14:45 – 15:15 Śledzenie rezultatów Pierwsze kroki z optymalizacją

    • Czym jest konwersja?
    • Śledzenie konwersji w Google Ads
    • Konwersje automatyczne oraz konwersje ręczne
    • Po co optymalizujemy? Dla pieniędzy!
    • Pierwsze raporty
    • Tworzenie efektywnych tekstów reklamowych

    15:15 - 15:30 Przerwa kawowa

    15:30 – 16:00 Optymalizacja kampanii

    • Co jest celem mojej kampanii?
    • Wykorzystnie automatycznych optymalizatorów Google
    • Rozwijanie listy słów kluczowych
      • Zmiana dopasowania
      • Segmentacja kampanii poprzez efekty
      • Słowa negatywne
      • Raport skuteczności hasła

    16:00 - 17:00 Pytania i odpowiedzi

Program szkolenia
Google Ads PRO

Drugi dzień szkolenia przeznaczony jest dla kursantów zaawansowanych. Kurs Google Ads PRO jest czymś więcej niż tylko kontynuacją treści z dnia pierwszego, ponieważ otwiera wiele nowych wątków. Ten dzień przygotowaliśmy specjalnie dla wszystkich tych, którzy chcą nauczyć się skutecznie wykorzystywać wszelkie dostępne narzędzia reklamowe Google Ads.

Biorąc pod uwagę sugestie uczestników poprzednich szkoleń oraz uwzględniając najnowsze zmiany w Google Ads, przygotowaliśmy nową edycję szkolenia Ads PRO. To szkolenie dla Twojej firmy!

Jeżeli na co dzień nie zajmujesz się operacyjnie kampaniami, tylko nadzorujesz w Twojej firmie pracę innych, nauczysz się kontrolować, wymagać i wskazywać nowe kierunki rozwoju w marketingu internetowym.

Drugiego dnia na szkoleniu Ads PRO w przystępny sposób prezentujemy nowości w programie Ads, omawiamy zaawansowane elementy reklamy w wyszukiwarce, sieci reklamowej, YouTube oraz podpowiadamy, w jaki sposób skutecznie żonglować pełnymi funkcjami systemu i osiągać trwałą przewagę nad konkurencją.

Tego dnia dużo czasu poświęcamy sieci reklamowej oraz kampaniom wideo w YouTube. Zainteresowani zaawansowanymi elementami reklamy w wyszukiwarce nie będą zawiedzeni: rozbieramy na czynniki pierwsze Quality Score i sugerujemy bardziej zaawansowane struktury konta, praktycznie przedstawiamy reklamy mobilne i nowe typy rozszerzeń reklam.

  • YouTube Ads – czy wiesz, że w YouTube za pomocą Ads można pozyskać widza już za 4 grosze? Pokażemy Ci, jak to zrobić!
  • GSP (Gmail Sponsored Promotions/Ads) – czy wiesz, że możesz już reklamować się także na Gmailu i docierać w ten sposób do osób z list mailingowych konkurencji? Wykorzystuj strategię, o której wie jeszcze niewielu marketerów!
  • GDN (Google Display Network) – reklamuj się nie tylko w wyszukiwarce, ale wykorzystuj też potencjał sieci partnerskiej Google, natywnego remarketingu Ads oraz innych metod kierowania (płeć, wiek, zainteresowania, tematy, słowa kluczowe, status małżeński)!
  • Praktyczne wykorzystanie narzędzi Ads Editor oraz narzędzi automatyzujących (reguły automatyczne i skrypty).

Program szkolenia
Google Ads PRO

    • Cele szkolenia: Umiejętność praktycznego wykorzystania narzędzi Ads Editor, GDN, GSP, YouTube Ads
    • Zakres szkolenia: Google Ads
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
      – prosimy zabierz ze sobą laptopa 🙂
    • Prowadzący: Łukasz Chwiszczuk

    10:00 – 10:15 Tworzenie lejka zakupowego w Google Ads

    • Pełne możliwości systemu reklamowego Google Ads
    • Tworzenie strategii sprzedażowych 
    • Lojalizacja klientów
    • Modele hierarchii reakcji (takie jak AIDA) a strategia promocji
    • Nowy typ lejka zakupowego w Google Ads

    10:15 –11:30 Reklama video w obrębie YouTube

    • Jak wykorzystać potencjał YouTube?
    • Kierowanie reklam w YouTube i ustawienie kampanii
    • Rodzaje formatów reklamowych w Youtube
    • Reklamy video w połączeniu z pozostałymi formatami Google Ads
    • Tworzenie reklam sekwencyjnych w Youtube
    • Tworzenie strategii i wykorzystanie remarketingu w Youtube

    11:30–11:45 Przerwa kawowa

    11:45–12:30 Remarketing w Google Ads

    • Remarketing w Google Ads – potężne narzędzie do ponownego przedstawienia oferty użytkownikom
    • Tworzenie strategii remarketingowych
    • Unikanie najczęststych błędów przy tworzeniu list remarketingowych
    • Remarketing na podstawie globalnego tagu witryny (adresy stron)
    • Remarketing na podstawie Google Analytics 
    • Remarketing na podstawie adresów email (Customer Match)

    12:30 - 13:00 Ads Editor (przyśpiesz swoją prace na koncie Google Ads)

    • Wprowadzenie i najważniejsze funkcje
    • Dokonywanie masowej ilości zmian
    • Szybkie budowanie struktury konta w Ads Editor
    • Ads Editor + Arkusz kalkulacyjny

    13:00 - 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:00–14:30 Kampanie w wyszukiwarce bez użycia słów kluczowych - DSA

    • Jak to działa? Dlaczego kampanie DSA mogą być efektywne? 
    • Tworzenie kampanii na podstawie indexu strony lub własnych preferncji kierowania
    • Optymalizacja kampanii DSA

    14:30–15:15 Pozostałe typu kampanii Google Ads / Nowości w Google Ads

    • Kampanie typu Discovery – jak to działa, kiedy ten typ reklamy może być efektywny? Jak ustawić cel konwersji?
    • Kampanie typu Performance Max – Tworzenie oraz możliwości segmentacji. Jakich błędów uniknąć na początku tworzenia tego typu kampanii? 
    • Kampania Brand – dlaczego warto?

    15:15 - 15:30 Przerwa kawowa

    15:30 - 16:00 Automatyzacja pracy na koncie Google Ads

    • Konfiguracja reguł automatycznych Ads
    • Reguły automatyczne, które zaoszczędzą twój czas
    • Implementacja skryptów na konto Google Ads
    • Tworzenie listy słów wykluczających oraz witryn

    16:00 - 17:00 Pytania i odpowiedzi

Na który dzień szkolenia mam się wybrać?

  1. Jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę z Google Ads, rekomendujemy zapis na dwa dni szkolenia. W czasie ich trwania dowiesz się m.in. jak tworzyć kampanie, czym są rozszerzenia reklam oraz zaczniesz ćwiczenia praktyczne. To podstawy, które pomogą Ci w późniejszym samodzielnym tworzeniu kampanii Google Ads.
  2. Dobrze orientujesz się w działaniach prowadzonych w sieci reklamowej GDN oraz tworzysz reklamy w wyszukiwarce? Nie możesz spocząć na laurach! Zapisz się w takim razie na szkolenie zaawansowane Google Ads Pro, podczas którego zaczniemy m.in. budować strategie remarketingowe czy kampanie na YouTube. Poznasz więc między innymi wartość reklam internetowych w formie wideo.
  3. Na szkolenia koniecznie zabierz ze sobą laptopa. Dzięki niemu szybciej wdrożysz się w świat kampanii Google Ads.

Trener:

trener

Łukasz Chwiszczuk

Zwolennik optymalizacji i wyciągania maksymalnych efektów z każdej kampanii. Doskonalił swoje umiejętności prowadząc projekty dla kilku agencji i domów mediowych.
W swoim portfolio ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych.
Prowadzi stałe szkolenia i praktyczne warsztaty z SEM.  Prelegent na semKRK, SEMcamp i Akademii Google Partners.


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

(z wyłączeniem szkoleń online)

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Wiedza ze szkolenia Google Ads jest wykorzystywana w m.in. następujących firmach:

Z zakresu Google Ads przeszkoliliśmy już 1839 osób! Zobacz opinie uczestników:

Renata Dasek

Adrian Dąbrowski

"Szkolenie przerosło moje najśmielsze oczekiwania, jeśli chodzi o jego poziom. Otrzymałam mnóstwo praktycznej wiedzy, którą mogę zastosować od ręki. Łukasz Chwiszczuk zrobił kawał świetnej roboty, przekazując nam samo "mięso", czyli jedynie wartościowe treści. Cierpliwie odpowiedział na każde pytanie oraz rozwiał każdą wątpliwość. Dziękuję Wam bardzo za zorganizowanie takiego właśnie szkolenia! "

Joanna Wawrzyniak

Specjalista ds. marketingu

"Szkolenie spełniło wszelkie oczekiwania. Duża ilość materiału zaprezentowanego w trakcie całego dnia nie nuży dzięki sposobom wypowiedzi prowadzącego. Po kursie człowiek wychodzi bez wątpliwości do tego, co usłyszał, ani jak zaprezentowaną wiedzę wykorzystać. "

Łukasz Wojnowski

MediaGroupWW

"Szkolenie bardzo rzeczowe. Trenerzy bardzo sympatycznie, konkretnie i rzeczowo przekazują swoją wiedzę, podają wiele fajnych przykładów, aby lepiej można było zrozumieć treść. Polecam"

Barbara Guzanek

Symag Sp. z o.o.

"Jako osoba, która wcześniej miała już do czynienia z systemem Google Adwords oceniam szkolenie na ocenę bardzo dobrą. W ciągu jednego dnia przypomniane mi zostały wszystkie podstawowe funkcjonalności systemu wraz ze wskazaniem nowych sposobów/pomysłów na prowadzenie reklam."

Dominika Kaczmarczyk

-

"Profesjonalnie, przystępnie i miło. Praktyczne podejście do zagadnień. Optymalny stosunek teorii do praktyki. Cenne wskazówki i przede wszystkim wyczuwalna duża chęć podzielenia się sprawdzonymi rozwiązaniami. Zarządzenie czasem podczas dwóch dni szkolenia- idealne."

Barbra Tereszko

Project Manager

"Tego oczekiwałam - duża dawka informacji poparta odpowiednimi przykładami. Szkolenie już od pierwszych godzin pozwoliło na wpisanie w mój plan pierwszych punktów do optymalizacji moich reklam Adwords."

Natalia Aleksandrowicz

pracownik

"Szkolenie wyczerpujące temat. Fachowe udziela odpowiedzi na wszelkie pytania zadawane przez uczestników. Prowadzący szkolenie widać, że nie tylko posiadają gruntowną wiedzę, ale także podchodzą do tematu z pasją."

Aneta Klebba

Key Account Manager

"Szkolenie ciekawe, inspirujące, przystępne dla laika, który wcześniej nie miał do czynienia z Google Adwords. Zachęca do działania :)"

Paulina Sobik

Decora SA

"Bardzo fajne nowe narzędzia uzyskane na szkoleniu na pewno pozwolą na szybką weryfikacje strony oraz zwiększenie ruchu na stronie."

Paweł Nowobilski

Kierownik

"Szkolenie oceniam bardzo dobrze. Dla osoby, która do tej pory mało korzystała z Adwords, wydaje się ono bardzo dobrą opcją na naukę."

Tomasz Biegun

Project Manager

"Szkolenie mi się bardzo podobało. Dużo praktycznych wskazówek od doświadczonego praktyka. Dzięki temu szkoleniu, zapewne uda nam się uniknąć wielu błędów i pułapek, w które pewnie wpadlibyśmy przygotowując kampanie reklamowe "w ciemno". "

Katarzyna Khanna

Regional Director

"Szkolenie od początku do końca było poprowadzone bardzo profesjonalnie, ale bez niepotrzebnego "spinania się". Każdy mógł zadawać w dowolnym momencie pytania, trenerzy chętnie pracowali na przykładach uczestników. Polecam mocno. "

Joanna Stefaniak

Specjalista ds. marketingu

"Szkolenie inspirujące i bardzo ciekawe. Nowe zagadnienia i możliwości z których nie do końca zdawałam sobie sprawę. W moim przypadku wiedza do wykorzystania przy weryfikacji pracy agencji. "

Dagmara Starobrat

Marketing Manager

"Od strony merytorycznej, szkolenie było świetnie przygotowane. Trenerzy mieli bardzo dobry kontakt z grupą, a grupa była bardzo dociekliwa :) Dużym plusem, jest to, że swoją wiedzę przekazywali nam praktycy."

Kamila Sączawa

-

"Szkolenie na wysokim poziomie. Bardzo dużo wiedzy teoretycznej. Praktyczne wskazówki, ciekawostki i porady. Jestem zadowolona. Ugruntowałam swoją dotychczasową wiedzę o Adwords. A drugi dzień szkolenia pozwolił mi zaimplementować nowe pomysły w życie zawodowe."

Klaudia Andrzejewska

z-ca kierownika ds. marketingu

"Szkolenie było bardzo przydatne dla osób dopiero zaczynających pracę z Google Adwords jak i dla odświeżenia niektórych zagadnień. Dla mnie przydatną rzeczą było na pewno pokazanie struktury konta reklamowego, doboru słów skluczowych jak i optymalizacja kampanii. Szkoleniowcy byli kompetentni i rzeczowi. "

Milena Getek

Marekting Manager

"Świetne szkolenie zarówno dla amatora, jak i kogoś, kto rozpoczął już swoją przygodę z AdWords. Bardzo przyjazna atmosfera :-) Przy okazji dziękuję Prowadzącym - Panowie chylę czoła, najwyższy poziom profesjonalizmu, aż chce się do Was wrócić, by poznać jeszcze więcej."

Katarzyna Gocka

-

"Otrzymaliśmy mnóstwo przydatnych i ciekawych informacji, które na pewno znajdą zastosowanie w pracy przy kampaniach AdWords - jestem bardzo zadowolona ze szkolenia, pomimo, że naturalnie są rzeczy, których na razie nie będę mogła wykorzystać."

Agata Pikulska

SEM Specialist

"Bardzo dobre szkolenie, nawet jako osoba na co dzień niekorzystająca z usług pokazanych na szkoleniu i nie mająca zielonego pojęcia o nich zrozumiałem jak działa system AdWords :) jeśli będę prowadził kampanię w internecie na pewno skorzystam z wiedzy zdobytej na szkoleniu."

Tomasz Barański

-

"Bardzo dobre szkolenie, nawet jako osoba na co dzień niekorzystająca z usług pokazanych na szkoleniu i nie mająca zielonego pojęcia o nich zrozumiałem jak działa system AdWords :) jeśli będę prowadził kampanię w internecie na pewno skorzystam z wiedzy zdobytej na szkoleniu."

Paweł Bartczak

student

"Szkolenie zostało bardzo profesjonalnie przygotowane. Treści merytoryczne były dobrze dostosowane do poziomu grupy. Najbardziej istotne jest praktyczne podejście prowadzących do tematu. Bez problemu dało się odczuć, iż nie są oni zwykłymi teoretykami i mogą podzielić się własnymi doświadczeniami z grupą. Z chęcią uczestniczyli w dyskusjach podczas przerw, co osobiście bardzo cenię. "

Zuzanna Król

BCT incentive Incentive Specialist

"Dziękuję za inspirujące szkolenie, poparte wieloma przykładami "live". Z AdWords mam do czynienia od niespełna 3 miesięcy, uczestniczyłam w dwóch częściach szkolenia i w każdej wiedza była przystępnie i w sposób całkowicie zrozumiały przedstawiona oraz omówiona na konkretnych przykładach."

Jolanta Oleszko-Przybylska

Koordynator Projektów

"Bardzo dobre, treściwe i konkretne szkolenie bez lania wody. Widać kompetencję prowadzących, którzy kładli nacisk na najistotniejsze i najbardziej praktyczne elementy."

Maciek Krawczyk

-

"Szkolenie bardzo dobre merytorycznie, duża dawka wiedzy podana w przystępny sposób. Sympatyczni prowadzący nieunikający dodatkowych pytań i odpowiedzi."

Karolina Jakubiczka-Costanzo

Laris Hotels Group ; E- commerce&Marketing Manager

"Bardzo pomocne i rzeczowe. Wszelkie zagadnienia, jakie były poruszane na szkoleniu, bardzo mi pomogły. "

Rudolf Guzik

Best Wear, Przedstawiciel handlowy

"Szkolenie zostało przeprowadzone sprawnie i interesująco. Duży plus!"

Radosław Pyka

Sagier, Grafik

"Uważam to za niezbędnik. Przydatne, niekoniecznie łatwe, wymagające praktykowania. Jestem bardzo zadowolona!"

Marta Ostapiec

Urząd Miasta Kołobrzeg Gł. specjalista ds promocji

"Bardzo pomocne szkolenie, pokazujące jak niesamowitym i potężnym narzędziem jest Google AdWords :) Bardzo dziękuję za wspaniałe szkolenie !"

Mateusz Markuszewski

Pracownik IT

"Konkretne i rzeczowe. Omawiane metody wykładane były w sposób jasny i prosty. Zdecydowanie było warto."

Piotr Slonina

PCC Rokita, specjalista ds. marketingu

"Chciałem podziękować Tomaszowi Frontczakowi oraz Bartkowi Berlińskiemu za świetne szkolenie AdWords oraz Adwords Pro, które odbyło się we Wrocławiu. Widać było ogromną wiedzę i doświadczenie. Pozdrawiam "

Mateusz Kuchciński

"Dostałem to, czego chciałem, a nawet jeszcze więcej. Przed szkoleniem myślałem w kategoriach "obniżyć koszty reklamy", teraz to zupełnie inny wymiar, bardziej w kierunku jakości reklam i ruchu, trafiania do właściwych użytkowników Internetu, mojego targetu, bez niepotrzebnej walki o niskie cpc. Myślę, że będę miał lepszych i bardziej zadowolonych klientów. "

Michał Kukla

KuklaMarketing właściciel

"Bardzo dobre merytoryczne szkolenie. Widać praktyczną wiedzę prowadzącego oraz świetne przygotowanie. Tomasz dobrze radzi sobie z interakcją z uczestnikami, nie zbywa trudnych pytań, podaje mnóstwo przykładów z różnych branż. Na szkoleniu jest sporo "mięcha" oraz praktycznych wskazówek, jaką taktykę / strategię wybrać, jakich opcji lepiej nie wdrażać. Polecam każdemu, kto poszukuje dobrego szkolenia z zakresu Google AdWords. "

Piotr Kasperczak

Business Development Manager

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Karolina Wojciechowska

Szkolenia dedykowane

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555